Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 09:25
Onderwerp: Rangen in de hemel
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ga jullie teksten nazoeken, en ga nog even bij de bieb langs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 09:24
Onderwerp: Bonte avond
|
|
|
Voor een weekend van de jeugdvereniging heb ik een bonte-avond-stukje nodig. Heeft iemand een geweldig, melig, leuk idee? Ik ben samen met een vriendin al een tijdje aan het zoeken maar we weten niks :(
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 12:46
Onderwerp: Rangen in de hemel
|
|
|
Afgelopen vrijdag was er een discussie bij ons op de jeugdvereniging over eventuele standen/rangen in de hemel. Een aantal hadden daar wel van gehoord, maar niemand wist echt aan welke bijbelteksten dat gekoppeld wordt. Zouden jullie me daaraan kunnen helpen?
Laatst aangepast door
|
HENRIKEV355
|
op zondag 18 april 2010, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 18:30
Onderwerp: opwekking 2010!
|
|
|
O ja, voor mensen die hun handen even uit de mouwen willen steken op die dagen: word parkeerwacht/verkeersregelaar!! Het is echt geweldig! Ik heb het vorig jaar ook gedaan Dit jaar ben ik alleen niet in de mogelijkheid... Wie weet volgend jaar weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 18:28
Onderwerp: opwekking 2010!
|
|
|
Leuk dat je ook gaat! Ik ga ook met vrienden, en mensen uit de kerk.
Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest, en het was zo goed bevallen... Een leuk idee, is om geen kooktoestelletje mee te nemen. Dat hebben wij (samen met een vriendin) vorig jaar ook niet gedaan. Maar ga het eens aan buren vragen of je daar mag koken. En dan krijg je echt hele leuke gesprekken, en nieuwe vrienden!! Wij hadden dit niet van te voren bedacht, maar we konden nergens een kooktoestel vandaan halen. Vandaar dat het zo bij ons kwam ;) Maar wij kregen zelfs op zondagmorgen een ontbijt op bed, van onze nieuwe vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 09:52
Onderwerp: Bevrijdingspastoraat
|
|
|
Een tijdje geleden is er aan mij gevraagd of het misschien goed is als ik bevrijdingspastoraat aan ga vragen bij mensen uit de gemeente. Dit door persoonlijke omstandigheden. Nu weet ik eigenlijk helemaal niet wat ik van bevrijdingspastoraat moet verwachten, en of dat nu wel de weg is die ik moet inslaan. Kunnen jullie me hierin verder helpen? Door te posten wat het inhoud, en waarvoor het precies bedoelt is, en hoe dat dan in z'n werk gaat.
|
|
Naar boven |
|
|