Auteur |
Bericht |
|
HENRIKEV355
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 09:24
|
|
|
Voor een weekend van de jeugdvereniging heb ik een bonte-avond-stukje nodig. Heeft iemand een geweldig, melig, leuk idee? Ik ben samen met een vriendin al een tijdje aan het zoeken maar we weten niks :(
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 10:45
|
|
|
HENRIKEV355 schreef: | Voor een weekend van de jeugdvereniging heb ik een bonte-avond-stukje nodig. Heeft iemand een geweldig, melig, leuk idee? Ik ben samen met een vriendin al een tijdje aan het zoeken maar we weten niks :( |
als ik t nog kan vinden zal ff kijken is een toneelstukje over de mens als afstammeling van de apen ,dus niet is erg humoristisch maar ook een goeie doordenker voor wanneer moet je t hebben???
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 19 april 2010, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 12:48
|
|
|
Wat bij onze bonte avonden een groot succes was, was het zgn liedje gorgelen. Met een slok water achter in de keel een liedje zingen. Het leukste is, als je het eerst voordoet, daarna mensen in de zaal aanwijst het te doen. Twee rondes, maar de tweede keer doe je zout in het water.
Klaarzetten voor die tijd: twee keer bv,. 6 kopjes. De ene gevuld met water de tweede serie gevuld met water en zout.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|