Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 14:47
Onderwerp: Ondertrouw
|
|
|
Vandaag zijn Loretta en Jan WIllem in ondertrouw gegaan. Lieve schatten, ik wens jullie een heerlijke, zonnige, gelukkige en door God gezegende dag toe, en super-razend-ongelooflijk veel geluk! Een dikke knuffel van mij
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op vrijdag 11 november 2011, 14:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 14:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nu schijnt de zon nog steeds en is 11 gr op 11-11-11 om 11.11 uur |
Je bent nog lekker bij de tijd Herman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment vanavond na het eten: Mijn zoon van 19 komt naar me toe en zegt: mam kom es even, ik wil je een hele dikke knuffel geven!!!! WOW!
Mary |
opslaan in je hart...en in je geheugen mary!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:55
Onderwerp: Soms moet je wel eens huilen
|
|
|
SIMON253 schreef: | Soms moet je wel eens huilen. Nu ja, niet iedereen die het ziet, hoewel je met je meedraagt de sporen van een stil verdriet. Er is veel on te danken, maar toch, dat knagende gevoel maakt dat je wordt een vechter, een strijder in het krijgsgewoel. Maar God ziet al je tranen en telt ze alle, een voor een, aandachtig en betrokken en Hij vergeet er werk,lijk geen. Zo is Hij elke dag weer begaan met al je angst en pijn, zo zendt Hij ongemerkt vaak een straaltje van Zijn zonneschijn. Wees maar gerust bij alles. God draagt wel mee de zwaarste last en geeft wanneer je moe wordt vernieuwde moed en levenskracht. Zo hoog kan niet de nood zijn of Hij is met Zijn hulp nabij. Je zult het wel ervaren: Hij maakt je hart weer sterk en blij!
Sterkte allemaal Simon253 |
Nou Simon....het klinkt allemaal wel erg veelbelovend....maar God is geen Sinterklaas hoor! Zo van : hier is mijn verlanglijstje...ik wil graag dat.... Helaas werkt het niet zo Simon (althans...in mijn leven niet) dusseh.....ik moet nogal eens huilen
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 10 november 2011, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:49
|
|
|
Mijn mooiste moment: de collectante van het Rode Kruis, die ooit ervoor gezorgd heeft dat ik werk kreeg...belde dat ze zelf om hulp verlegen zit....al met al werk ik nu alle dagen per week nog nie fulltime...maar toch....heerlijk! Ik voel me weer radartje in de maatschappij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 11:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vandaag eet ik samen met mijn dochter en daar maken we altijd een feest van! Het wordt een aardappelschotel met uitgebakken spekkies en uien en een verrukkelijk sausje erover (nie so goed voor MIJN lijn, maar mijn dochter moet groeien)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 11:49
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | vandaag hele dag feesten met mijn dochter |
Kun je gelijk die ouwe fles champagne van oudejaarsavond laten knallen Her! Hieperdepiep hoeraaaaaaaa!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 11:47
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm...heb je meer dan ik |
Hier schijnt ook een "waterig zonnetje"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 11:45
|
|
|
HERMAN388 schreef: | en mijn dochter is nu jarig en is 23 jaar geworden. Het is voor de laatste keer dat ze bij mij thuis viert en dan snik snik in april gaat ze trouwen. |
Tja Her, je kinderen loslaten is niet makkelijk he, ik spreek uit ervaring hoor! Sterkte! Maar ook : gefeliciteerd! en een fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 18:05
|
|
|
Vandaag een houten vlonder/buitenvloer van 10 bij 7 meter helemaal met schoonmaakazijn op mijn knietjes geschrobd.....ik loop nu zo krom als een banaan van de rugpijn, mijn spijkerbroek kan wel in de vodden, en mijn knietjes zijn ontzettend blauw.....tja....mijn bazin is 80 he....zelf kan ze het niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 18:17
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dus we mogen geen discussies meer hebben? Ik respecteer Chat en weet dat tie dat mij ook doet maar daaarom mag je nog wel verschillende meningen hebben, ook al weet ik dat de Heere verder kijkt! |
amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:25
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | [/b]Dit laatste snap ik niet helemaal de rest vind ik open en eerlijk! Maar als je weet dat wij het op dezelfde manier beleven waarom lijkt het dan niet zo? Dragen wij ons geloof minder uit? Betekent voor ons belijdenis minder dan voor jullie de volwassendoop?? Voor mij persoonlijk betekent het heel veel en ik mag aannemen voor anderen net zo! |
Ach lieve mensjes...kijk toch over al die walletjes, heggetjes en zelfgemaakte muurtjes heen!!!! Dat doet God ook!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 16:08
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Welkom in het echte leven zou ik zo zeggen.....alleen heb je dan geen forum om het op te schrijven..... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal privé vind om het zo op te schrijven, ook voor diegene die de relatie niet meer zag zitten....... Moeten en willen we dit allemaal weten?? |
Nou eh...ik ben niet nieuwsgierig, maar weet wel graag alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 16:06
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even kijken.....ben 5 jaar ouder....JA... Ben ook tot ontdekking gekomen dat het voorbij is ...qua leeftijd.. Maar misschien wil Mario dat geloof wel blijven houden... Dat houd het kind in een mens levend... Nou wilde ik DAT...graag op een andere manier doen... |
Inderdaad Zeeland, ik voel het wel aan geloof ik....weetje, ik heb nog nooit geblowed, nog nooit heroine gespoten, zelfs nooit een kroegentocht gehouden.........ik denk dat, mocht ik aan een verjongingskuurtje toekomen, dit de dingen zijn die ik eerst ga doen, vóór dat ik achter zo'n roodgerokte ouwe mijnheer aan ga lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | |
Ik ontvang ook gewoon mails, vandaag twee hele originele
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 15:52
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het begint al aardig op kerst te lijken als ik zo enkele winkels bekijk... De intocht van die oude man vind ik altijd wel leuk om te kijken. |
hmmmmm die leeftijd heb ik geloof ik, gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 12:49
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
Wij, in de St.Jan in Gouda hebben geen band, alleen een organist (die mijns inziens beter vakkenvuller bij C-1000 had kunnen worden). Wij zingen dus met zn allen, gewoon psalmen (oude en nieuwe berijming) maar ook wel opwekkingsliederen. Ongeveer eens per 5 weken hebben we dan een speciale dienst (mét band) en die zingen nooit alleen, alles is samenzang, en in zo'n dienst....das natuurlijk mijn persoonlijke mening....ga ik helemaal uit me dak, we jubelen het uit! En dat drumstel en zo...dat geeft dan een super speciaal tintje. Dat heet dus echt het geloof beleven! in de ruimste zin des woords, en ik sla geen dienst over! Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Gezien ons chaotische huishouden van de laatste weken, maak ik elk weekend een rooster met wat we waneer eten, gewoon voor de hele week. Wij wonen 7 km bij de dichtsbijzijnde supermarkt vandaan, dus ik kan niet ff een vergeten boodschapje gaan halen. Nu het 1 blik op het prikbord en ik weet welk vlees ik s morgens uit de vrieser moet halen, de rest van de maaltijd ligt in de kast of de koelkast, echt ideaal! (en ik bel wat minder vaak met de vraag: schat...neem jij ff chinees mee ) |
mmm nou..ik zou best elke dag chinees lusten hoor...(alhoewel ik nie echt spleetoogjes heb...wel een dochter geadopteerd uit China)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh Forum iets beter bijhouden marry de relatie van Herman is voorbij he
Maar het weer was zeer triestig om te Waar is de zon en anders maar sneeuw maar dit grijze weer wordt ik zooooooooo snel zat |
Ow jeemig...dat heb ik weer....grote blunder....wat erg Herman....sorry dat ik zo stom uit de hoek kwam...maar ik wist niet beter.....nogmaals....sorry...bied mijn excuses aan voor mijn domme reaktie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:04
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Blöde Hollander Nee hoor, ik kon het ook niet tot ik hier kwam wonen. Maar dankzij de buurvrouw kan ik inmiddels spätzle maken. Het is een soort deegprodukt, je maakt beslag van bloem, water en eieren, je hangt een spätzlereibe (soort zeef) boven een pan kokend water, en wrijft het beslag door de zeef het water in, dan krijg je je sliertjes. Die sliertjes eten ze hier net als dat wij rijst bij bepaalde dingen eten, maar maken er ook overschotels en dergelijke van. Wij eten het bv bij goulash, maar meestal maak ik er Allgäuer Käsespatzle van, een ovenschotel uit zuid-duitsland, met spekjes, uien en van die stinkende bergkaas. T stinkt de pan uit, maar t is zooo lekker! |
mmmmm klinkt verrukkelijk Annette!!! ik overweeg te verhuizen naar Duitsland...offeh...misschien toch beter van niet....ik moes afvalle zij de orthopedisch chirurg.....dan toch maar weer die rauwkost van Herman...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | Oppasmoeders zijn geen domme mensen maar mensen met een groot hart voor kids. | Dank je Momo....jij hebt mijn ego weer een tikkie opgekrikt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo, de koelkast van familie649 is weer gevuld, we eten deze week bloemkool,witlof, rode bietjes, spagetti,sperciebonen, spätzle en bami en de rest van de week hoef ik niet meer om boodschappen.
Laten we vandaag eens beginnen met de rode bietjes met gebakken uitjes en een speklapje. |
eh...ik ben maar een domme oppasmoeder Annette, maareh...wat is spätzle? (ben nog nooit in Duitsland op vakantie geweest....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat heb ik net 2 weken gehad, ze noemen dat ook wel eens schoolvakantie
De reden dat het SCHOOLvakantie heet is omdat mama's dan overuren maken thuis. Als je een poging doet tot huishoudelijk werk komt er minimaal 3x per kwartier een kind vragen of ze een snoepje mogen, vertellen dat de een de ander pest, ruziemaken wie er op de computer mag, vragen wat ze nou eens kunnen doen want ze vervelen zich zo. Als je begint met opruimen ligt er voor je klaar bent alweer het volgende, dus halverwege de vakantie heb ik besloten enkel de was te doen en te stofzuigen, de rest was gewoon compleet zinloos.
Maar vandaag begonnen de scholen weer Ik heb vandaag met zoveel plezier opgeruimd, de boodschappen voor de hele week gehaald en al het achterstallige schoonmaakwerk gedaan. |
Hihi...ik herken dit!!! zo'n 15 jaar geleden voelde ik me net als jij nu Annet! Enneh....ik voel met je mee! Sterkte meis...enneh...het maakt één ding duidelijk: je bent een FANTASTISCHE moeder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:15
|
|
|
HERMAN388 schreef: | laat maar zitten hoor, je mag met mij mee, verder hoef je niks te doen, dit is all inclusive. |
Nou Herman, heb je dit wel met jouw Marian overlegd? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze er blij mee is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 15:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Moeten we dan rauwkost eten |
Nou Herman, gezien de afmetingen van jouw buikje zou dat heel niet onverstandig zijn....en bovendien zijn er hele lekkere rauwkostsoorten hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 15:46
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ga over 4 weken naar zonnige zuiden, dus Egypte. |
Ik ga naar costa del achtertuin...die moet heftig gesnoeid worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 15:44
|
|
|
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Vroeg opgestaan, vol met plannen wat je vandaag allemaal wilt doen.... en dan loopt alles uit de hand, telefoontje tussendoor, huilend babietje wat niet lekker in dr vel zit, iemand van de politie aan de deur dat er in onze straat bij twee huizen ingebroken is....kortom rampspoed en ellende en ik heb vandaag zogoed als NIKS gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:48
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat vast nog komen: straks thema-plus dienst hier in Gouda, dat wordt weer lekker jubelen! |
En inderdaad, ben net terug....heerlijk gejubeld! Ons slotlied wens ik jullie allen toe: "De vrede van God zij met jou!" (Ik kan er weer een weekje tegen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:26
|
|
|
Mijn mooiste moment gaat vast nog komen: straks thema-plus dienst hier in Gouda, dat wordt weer lekker jubelen!
|
|
Naar boven |
|
|