Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:41
Onderwerp: Hoe ga je om met ruzie in de liefde?
|
|
|
SIEM720 schreef: | Maar het kan zo zijn dat er sprake is van onverenigbaarheid van standpunten en dat het wijs is om de zaak te laten rusten,
maar wellicht werkt dit in de liefde niet zo en moet je het altijd met elkaar eens zijn? [open vraag] |
Helemaal mee eens Siem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:39
Onderwerp: vergeven
|
|
|
WILMA729 schreef: | Stel, iemand heeft je dus danig gekwetst waardoor je een hoop pijn en verdriet voelt. Die persoon bied zijn excusses aan en je zegt dan, ik vergeef je je wat je mij hebt aangedaan, Maar een dag later doet die persoon in kwestie het weer. En zo gaat het maar door. Is zo'n persoon wel vergeving waard denk ik dan. God vraagt aan ons om toch te vergeven. Ik kan zo'n persoon niet vergeven. Is die persoon wel te vertrouwen? Is mijn hart verhard in die dingen?
Ik heb een beetje gescrolled, en niet alle reakties gelezen. Misschien herhaal ik nu dus een reaktie van een ander. Ik herken je vraag wel......hoe ver gaat het vergeven? 70maal 7maal?? De kern ligt in deze denk ik bij het gevoel van eigenwaarde. Hoe vaak laat je die ander toe om jou die pijn aan te doen?? Elke persoon is vergeving waard. Wat hij/zij ook gedaan heeft, hoeveel pijn en verdriet hij/zij je ook aangedaan heeft. Maar............. Als je jezelf bekijkt door Gods ogen, dan weet je ook dat je een waardevol mens bent. Je bent het waard om van te houden, een kind van Hem. Welke vader wil dat zijn kind vernederd wordt?? Zichzelf te min acht, of zichzelf steeds weer pijn laat doen?? Daar ben je te waardevol voor. In Gods ogen. Zie jezelf eens door Zijn ogen dan. Dat geeft je een gevoel van waarde/eigenwaarde.
Ik denk dat je met vergeven ook over mag geven aan God. Daarmee leg je je last en je pijn bij Hem neer. Je kan wel vergeven, maar je kunt dat niet alleen. Zeker niet 70 maal 7 maal.
Ik heb ervaren dat met het bidden om vergeven, en last bij mij afviel, dat ik het bij God neer kon leggen. Het voelde als een soort bevrijding, ik kan die ander nu gewoon als mens benaderen, maar voel me wel los van die ander. Ik denk wel eens..............jij zal ooit je verantwoording af moeten leggen, das een feit. En ik kan en ga verder |
70 x 7 maal vergeven is ook betrekkelijk, want vergeven is niet vergeten en het mag nooit de bedoeling zijn dat je er zelf aan onderdoor gaat. Als je de vraag zo letterlijk stelt is het ook van belang dat diegene ook oprechte spijt heeft van zijn/haar daden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:27
Onderwerp: Mama, `k wil een man hé!
|
|
|
LISA610 schreef: | Impliciet was dat wel mijn vraag... want als een link t niet doet snap ik ook wel dat ie geblokkeerd is.. per slot komen de high-light in mijn haar gewoon uit t potje van de kapper... |
Moet ik ook naar de kapper voor een verfbeurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:25
|
|
|
LISA610 schreef: | Dan is het dus wel zaak om de gemoederen tot bedaren te brengen, maar dat wil niet zeggen dat je weg moet gaan zonder dat het opgelost is... |
Ach weet je ...de persoonlijke ervaring is wel dat ...als je een stapje in de richting doet van de persoon in kwestie .....dan komt vaak de oplossing vanzelf ....van ja, ik ben ook een beetje fout bezig geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:22
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou denk toch dat je het een beetje onderschat als je de rol van stiefouder gaat vergelijken met die van een suikeroom- of tante.... |
Belangrijkste is in deze dat je ze liefde kan geven en dan is er niks te moeilijk toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:19
|
|
|
LISA610 schreef: | Ben ik niet met je eens Leonard. Ook dan zal ik ernaar streven om de ruzie uit te praten en er niet eerst een nachtje over te slapen. Per slot van rekening is een goede buur beter dan een verre vriend nietwaar.... |
Zie ook dat het eigenlijk gaat om ruzie in de liefde en ...ha ha ha .....had ook niet anders van je verwacht hoor ...en als je het direct op kan lossen is het mooi natuurlijk (maar de gemoederen kunnen ook verhit zijn)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:12
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
LISA610 schreef: | Ik ben gezegend met drie gezonde, fantastische kinderen en nee.. ik zou er zelf niet voor kiezen om samen met een nieuwe partner nog weer een kind te krijgen. Dat neemt niet weg dat ik andermans kinderen wel degelijk welkom zou heten, simpelweg omdat ik denk dat als je voor de man gaat, zijn kids ook meer dan welkom zijn. Per slot van rekening horen die net zo goed bij hem als mijn kids bij mij horen. |
Inderdaad een zegen Lisa en persoonlijk ga ik er vanuit dat je ze krijgt en zo niet is je leven niet zinloos. Ook de rol van niet biologische ouder is er toch ook door God bestuurt en daardoor niet per definitie minder. Ha ha zeg maar de rol van suikeroom of tante...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 13:22
Onderwerp: bepaald worden door het Woord
|
|
|
LISA610 schreef: | Thx David. Wat het "stijgeren" van Marylien betreft moet ik jou er denk ik toch even op wijzen dat ik heel goed begrijp wat ze bedoeld. Ook ik krijg uit jou bijdragen een beetje de indruk dat jij je verheven voelt boven anderen omdat jij wedergeboren bent en er blijkbaar op voorhand vanuit gaat dat anderen dat niet zijn.
Los daarvan heb ik meerdere bijdragen van jou gezien en gelezen en daaruit proef ik een stuk twijfel in jou vertrouwen in God onvoorstelbare grote kracht en macht. Juist daarom David: groei in het geloof, in het vertrouwen in en op God. Dat is iets wat ik jou van harte toe wens.
En nee, daarmee zeg ik niet dat ik uitgegroeid of uitgeleerd ben, integendeel. Dat zijn we als mens nooit. Laten we echter vooral niet proberen te doen alsof wij het allemaal beter weten dan een ander, maar ons vertrouwen stellen op Degene die het werkelijk beter weet. |
Een wedergeboren mens is in principe toch nederig ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 13:18
|
|
|
LISA610 schreef: | [/b]Da's nu dus juist niet mijn stelling en staat ook haaks op hoe ik ben groot gebracht. Mij is juist geleerd dat je confrontaties uit moet praten, zelfs al wordt het nachtwerk. Da's niet altijd makkelijk, maar het is beter om ervoor te zorgen dat de lucht geklaard is voordat je gaat slapen of weg gaat:
Ga nooit heen zonder te groeten ga nooit heen zonder een zoen Wie het noodlot zal ontmoeten kan het morgen niet meer doen Ga nooit heen zonder te praten dat doet soms een hart zo'n pijn Wat je 's morgens hebt verlaten kan er 's avonds niet meer zijn
~ Toon Hermans |
Ja in b.v huwelijksverband klopt jouw stelling ...maar stel je hebt ruzie met de buurvrouw en het loopt hoog op en wat dan.....ehh nachtje slapen kan op zich geen kwaad ??? ...zeg maar even een bezinningspauze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:58
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou fijn dan, dan kunnen we nu weer back on topic: zou je ervoor kiezen om eerst te gaan samenwonen en later pas te trouwen?
(ikke dus niet maar dat heb ik al eerder gezegd...) |
Nee trouwen Lisa ...als je de ware liefde heb gevonden, dan ga je ervoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:54
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja.. zo ver was ik dus al.. nu nog iemand die juiste link weet te vinden? |
Tevergeefs en is er dan ook een song over ik wil een vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:52
|
|
|
LISA610 schreef: | Denk dat je moet voorkomen dat je de confrontatie helemaal niet aan gaat uit angst de ander te kwetsten of teleur te stellen. Dan druk je je eigen gevoelens en emoties weg en da's in ieder geval niet goed. Mensen kunnen soms heel primair reageren op een confrontatie. Op zich is daar niets mis mee, zolang je het ook maar weer uitpraat met elkaar. Uiteindelijk leer je elkaar op die manier steeds beter kennen.
Maar wat Beun beschreef had veel meer weg van het afreageren van je eigen humeur op je partner... en da's volgens mij funest. |
Uitpraten is een must lisa en kan veel leren over de persoon in kwestie. en ja voorkomen is beter dan genezen.
Ach zo blijf je leren ...elke dag weer ... De stelling zou kunnen zijn slaap er een nachtje over en wat blijkt de wereld ziet er dan heel anders uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Wauw Aartje, dat is leuk nieuws. |
Allemaal op kraamvisite in augustus ha ha ...
en inderdaad heel mooi en leuk nieuws aartje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:38
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Wil je daarmee zeggen dat alle mensen die samenwonen zonder getrouwd te zijn, in jou ogen hoereerders en overspelers zijn? Dat is namelijk niet wat er staat. Waar deze Bijbeltekst over gaat, is het feit dat je geen seks met anderen moet hebben dan met degene waar je mee getrouwd bent. En voordat je dan nu in gaat op seks voor het huwelijk, daar is al een apart topic over dus laten we die discussie hier niet dunnetjes over gaan doen. |
Lisa ik ben het roerend met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:36
|
|
|
LISA610 schreef: | Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen Beun? Is dat de manier waarop jij omgaat (met een confrontatie) met jouw geliefde |
Misschien moet hij vandaag de Bijbel maar eens goed doorlezen op gebied van de liefde en...ehhh emotie is begrijpelijk maar de kunst is om er verstandig mee om te gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 12:32
|
|
|
LISA610 schreef: | Ik absoluut niet.. |
Ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 23:35
Onderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
|
|
|
LISA610 schreef: | Hé Mary. Leuk om te horen. Ik ben in november naar een dienst van hem geweest in Drachten. Was er meer voor de nieuwsgierigheid, maar vond het heel bijzonder om dat mee te maken. Ik hoop dat je een hele fijne dienst beleefd. |
Ben ook diverse keren bij Jan Zijlstra geweest en ook van nabij de genezingen mogen meemaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:52
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Picknick 16 april 2011
Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.
verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)
Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
• Volg de A50 richting Nijmegen. • Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. • Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. • Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an!
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op maandag 14 maart 2011, 04:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 16:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Yes.. eindelijk maar toch.. drie weken in een leenauto gereden, maar vandaag wordt ie eindelijk afgeleverd. Mag om 16:00 uur mijn nieuwe auto op gaan halen.. rest van de middag neem ik lekker vrij.... |
Leuk hoor Lisa ...een heel speciaal moment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 15:57
|
|
|
Beste Hannah als het één en ander verkeerd is overgekomen ..neem ik de woorden terug en voor de rest wens ik je een gezellig picknick toe op de heide. nu weer on-topic!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 01:22
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat vind ik dus een totaal verkeerde insteek. Door dit soort opmerkingen suggereer je namelijk dat je er naar toe gaat om iemand te ontmoeten, waar jij van denkt dat het wel iets zou kunnen worden. En het is juist de bedoeling dat je dat niet doet. Regel dan maar buiten de picknick een afspraakje of date (of hoe je het ook wilt noemen). |
Wat is primair het doel van de ontmoetingen Cross en je gaat me toch niet vertellen dat alle ontmoetingen nog nooit iets hebben opgeleverd. Maar nogmaals deze picknick is blijkbaar een uitzondering op de regel en op zich is dat ok...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 01:13
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Als je dat vind, dan hoef je natuurlijk niet persé te reageren he.. laat dat dan gewoon over aan de mensen die het niet boring vinden.. |
Ach Lisa heeft vaak te maken met de overgang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:42
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wat je na de picknick doet moet je zelf weten Leonard... als het de kinderen niet stoort zal je er mij niet over horen hoor... |
Ach Suzannah lijkt mij logisch toch ....in de aanwezigheid van al die kinderen .......en die komen toch ook voor een beetje plezier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:31
Onderwerp: bidden voor moslimcollega
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Een zekere verwantschap voel ik met jou, Porta. Vanmiddag stond ik nog te praten met twee collega's over henna, een turkse die bij haar bruiloft een balletje henna met een gouden munt in de hand gedrukt kreeg, een hindoeïstische wiens zusters handen werden beschilderd met henna op haar bruiloft en ik christin, die mijn haar bijkleur met henna. Ik voelde geen enkele behoefte hen niet te respecteren in hun geloof. God heeft ons allen geschapen, Porta, de moslims, de christenen, de hindoes etc etc. Ik vind de diversiteit juist mooi, als we elkaar maar heel laten en in vrede en waardigheid naast elkaar leven, elkaar niet aandoen wat we zelf niet willen lijden. Ik wens je veel geluk en wijsheid met je vriendschap. Reken maar dat God erbij is, Hij is er altijd, overal. |
Klinkt allemaal mooi ...maar in der praktijk werkt het totaal niet Mieke....weet je wel wat er in de Koran staat....dat de Joden en Christenen vervolgt moeten worden of gedood en met zo'n soort geloof kun je geen dialoog sluiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:18
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | De opzet was anders... Ik kan me dat eerlijk gezegd ook wel voorstellen. Zeker omdat er (kleine) kinderen bij aanwezig zullen zijn, lijkt het me niet een evenement waar mensen openbaar gaan zitten zoenen, net zoals we bijv. afgesproken hebben dat er geen alcohol wordt geschonken en er behalve als er toestemming voor wordt gegeven, geen foto's worden gepubliceerd (op C.M.) Dus datingsite of niet... met kinderen erbij zijn er bepaalde regels, waarvan verwacht wordt dat je je daaraan kunt houden.
Hopelijk Judith vind je het geen probleem, dat ik hier toch nog op wilde reageren. |
Suzannah als ik soms reacties lees wel/niet dating gebeuren, krijg ik spontaan toch last van kriebels ...natuurlijk is zo'n picknick nooit een echte georganiseerde dating gebeuren, maar als in zo'n leuke ontspannen ontmoeting toch een klik is, moet je dan het even maar weg stoppen??? ..ok er zijn er meer bij natuurlijk en ook kinderen ....maar in zo'n klik fase ga je toch niet buitensporig zoenen of zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dat topic was er Lisa, net nadat ik een reactie heb geplaatst daar is het weggehaald... niet vanwege mij vermoed ik, maar ik denk vanwege een ex-CM-er die de hele nacht bezig is geweest met niet erg zinvolle bijdrages... waarom dat topic is verwijderd toen is mij een raadsel... |
We kunnen het natuurlijk ...dat topic opnieuw aanbieden... toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dat topic was er Lisa, net nadat ik een reactie heb geplaatst daar is het weggehaald... niet vanwege mij vermoed ik, maar ik denk vanwege een ex-CM-er die de hele nacht bezig is geweest met niet erg zinvolle bijdrages... waarom dat topic is verwijderd toen is mij een raadsel... |
We kunnen het natuurlijk dat topic opnieuw aanbieden toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 21:51
Onderwerp: Bezoek aan kerkdiensten
|
|
|
LISA610 schreef: | Thx Inex. Dan wordt het lijstje nu dus als volgt:
- VBG de Bethel in Drachten: 4e themadienst Openbaringen 10/4 om 19:30 uur. - Alphadienst in de PKN-kerk van Jasmyn op 1 mei om 14.00 uur - Noordoost Friesland - "Kom in dienst" in de Christelijk Gereformeerde kerk van Inez in Groningen 17 juni 2011 om .... uur. - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ........... - VBG te Groningen (kerk van Drentse) op............... - Thomasviering in de kerk van Willemijn te ....... op |
(de kerk van Mar heb ik er ff tussenuit gehaald, aangezien Mar niet heeft gereageerd en inmiddels geen lid meer is.)
We missen volgens mij nog een aantal provincies, dus.......[/quote]
Wat te denken van Zuid-Holland
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 10 maart 2011, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|