ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:50
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Eerst ziekenhuis, zometeen al nou dat gaat nog.

Daarna opruimen hier samen met een hulpverlener Huilende smiley, smiley in tranen

Daar heb ik echt zó geen zin in Boze smiley

Laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:46
BerichtOnderwerp: Vakantie 2013

Hai Anna,

Jij gaat naar Jordanië, mooi hoor! Lachende smiley

(of ben je er al geweest, ja tussendoor ofzo Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 augustus 2013, 07:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:36
BerichtOnderwerp: Gebed gevraag voor vandaag...

Hallo Lachende smiley

Ja, er staat een lachsmiley, zo lachwekkend voel ik me niet hoor...

Ik wou gebed vragen: straks met hulpverleenster naar ziekenhuis.

Nou is dat niet zo erg. De arts gaat mij vertellen, dat het stress gerelateerd is(hoop ik, maar denk ik en anders, ja, kan er dan toch niets aan doen nu), en ik krijg de vraag waarom ik dít bloedonderzoek nog niet heb laten doen, ik had er vier weken ofzo de tijd voor. Nou goed dat kan ik dan ook nog wel uitleggen.

Maar nu, nu komt het allerergste, het enige erge eigenlijk: Nádat we daar zijn geweest gaat ze, de hulpverleenster, mij helpen me huis op te ruimen Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Twijfelende smiley

En het is hier zo'n puinhoop, nee, niet vies ofzo, maar rommelig, overal ligt wat en dan alles door mekaar Huilende smiley, smiley in tranen

Ik zie er zoooo tegenop, ja echt, ik kom bijna in verleiding om de hele boel af te bellen, met een migraine smoes.
Ik zie er zelfs zooo tegenop, dat ik bijna zou willen dat ik nu migraine had, zou ik kunnen slapen en afbellen zonder me schuldig te voelen.

Dus, ik wou vragen voor gebed; dat de samenwerking harmonieus verloopt.

Nou is me hulpverleenster wel heel aardig, tof zeg maar. Dus daar zou het, gelukkig, niet aan liggen.

Maar ik zie er werkelijk waar zoooo tegenop Zieke smiley

Ja, nu ik dit schrijf, relativeer, of hoe noemen ze dat, ik een beetje, en voel me iets beter, zie het ietsje meer zitten.

Maar ja, dit is een van de dingen in het leven waar ik zó geen zin in heb Boze smiley

Alvast Bedankt!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 augustus 2013, 07:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:20
BerichtOnderwerp: Humor

haha, LOL Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:01
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

Authenethiek, antiek, of wat dan ook

Ik vind het christelijk geloof mooi.

Had ik als kind al toen ik met me moeder naar katholieke kerken ging, verstond er niets van(ander land en kon de taal niet), maar vond het prachtig.

Zo, Jezus, die daar aan het kruis hing....Vastgespijkerd...indrukwekkend...dát moest toch op de een of andere manier wel wat te betekenen hebben.

Even later wouden mijn kleine broertje en ik ook van die kruisen met Jezus eraan hebben. Die waren ook echt in elke winkel te koop. Ja, communistisch land, dus je had maar een soort kruis, met Jezus eraan, ja, wel in verschillende groottes.

Ja, mijn kleine broertje trots dat kruis boven zijn slaapkamerdeur.

Ja, en op me 18de wist ik nog steeds niet wat kerst was, ja, nu wel, ik vind het wel mooi hoor, idee van eeuwig leven. En ja, je kan bidden voor dingen, waar je erg tegenop ziet. en ja, dan zal je altijd zien, dan gaan de dingen inene veel makkelijker.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 augustus 2013, 07:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 05:42
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..

CHRISTIAN542 schreef:
ik citeer:

En dat demonen uitdrijven, ik denk daar hebben we de psychologie en de psychiatrie voor.
En daar hoeven mensen niet zo mensonterend te lopen krioelen op de vloer, of schreeuwen, in een dienst.
Juist daar houden ze er iets aan over.
Mijns inziens en denk ik.

Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..

het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen!

Quote:
Het nadeel nog is dat mensen en ook psychologen enz.niet in de ziel van de mens kunnen kijken...en niet zo goed kunnen achterhalen of ontdekken waarom mensen die bezeten zijn door bozere geesten dan ze zelf,en dat die hun onrustig maken bv..Ze kunnen alleen hooguit met scans afwijkingen zien in de hersenen ,maar daar lossen ze het niet mee op..

het is al een hele kunst om een "gezond"iemand die boos is ,om die tot vermanen te brengen! besef maar dan hoe byzonder en mooi het is als iemand zich gezegend mag en kan voelen!

Oh, je moest eens weten wat psychologen allemaal kunnen.

Linken leggen van hier naar daar.

Waarom zou je een gezond iemand die boos is moeten vermanen? Misschien is tie wel terecht boos...

?

Soms, als het echt niet anders kan, kan een psycholoog zeggen van beter die of die nooit meer zien, zelfs al is het een van je ouder(s), of, beide.

Maar, dat wordt dan fijn teniet gedaan door een paar christenen die vinden dat dat niet kan, ouders(s), die moet je eren en vergeven en dergelijke.

Daarbij helemaal voorbij gaand aan het feit dát iemand niet eens kan vergeven als er en ontkend wordt en dus al zeker helemaal niet als er niet om vergeving wordt gevraagd.

En, als er wel om vergeving wordt gevraagd is het vaak in de trant van 'nou dan moet je me maar vergeven'.

Waar haalt men toch het idiote idee vandaan, dat er zich veel slechte mensen onder de mensheid bevinden, maar dat dat nooit iemand ouder(s) zouden kunnen zijn?

En ja dáár komt alle ellende vandaan, men mag de eigen waarheid niet onder ogen zien, men moet vergeven(Bijbelse opdracht?), zelfs als er geen vergeving is gevraagd.

Men kan derhalve zijn eigen gevoelens niet meer voelen, die worden onderdrukt, maar die boosheid moet er toch uit, en kan niet naar degene voor wie het is bedoeld, vader, moeder, oid.

Dus, die boosheid gaat er op een andere manier uit: verslaving, zonder aanwijsbare reden woedend worden op de partner.(verplaatste agressie)

Nou is natuurlijk niet zo dat iedereen die verslaafd en onredelijk woedend wordt op de partner meteen een probleem heeft dat hij onder psychische druk heeft 'vergeven'.

Maar, misschien kunt u zich wel voorstellen wat voor een schade dat teweeg brengt.

Dus, hoe mooi is het dat iemand zijn eigen kindertijd onder ogen mag zien...en later als die volwassen is, kan breken, wat als kind niet kon.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 augustus 2013, 06:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:16
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/jezusdebielen_willen_friso_uit.html

Geen stijl heeft het er ook al over....

Nou, zo wordt het christendom wel belachelijk gemaakt door die gloriestoelbidders.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 18:13
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk ook weleens dat we niet overal wat van hoeven te vinden, vooral over zaken die we toch niet snappen. Je weet, ik ben ziek en dan krijg je ook altijd van die goedbedoelde adviezen die je eigenlijk meer bezeren dan goeddoen, je moet positief denken, je moet wel wat doen, terwijl je alle vormen van het beroerd zijn aan het ervaren bent. Dat doet zeer en ik denk als homo zijnde je dit topic leest je dezelfde ervaring kan hebben

Ik vind dat altijd heel moeilijk, ook altijd heel moeilijk gevonden.

Wat zeg je, tegen iemand die zo ziek is? zoals jij...

Je kan niet, zoals iemand die griep heeft oid, zeggen van oooh wat erg, nou sterkte hoor, wordt maar snel beter.....

Uit onmacht probeer je iets te zeggen...wat dan ook...

Wat zou jij zeggen als iemand zo ziek is als jijzelf bent...

Komt bij, je ziet de uitdrukking niet op iemands gezicht als je iets mailt of schrijft. Of degene mailt of schrijft.

Je kan niet zien, van o, ik kan nu beter niets zeggen, of van o, degene is er zelf erg rustig over, en wil juist dat ik iets zeg..

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 11:58

ROELANDE345 schreef:
Haha dus snel weer naar bed?

Slapende smiley

Nou dat ook niet meteen...

Maar heb wel me lessie geleerd, zo!...

Volgende keer dus vroeger naar bed, met zes uur slaap kan ik niet....

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 11:31

Mardie881:
Quote:
De gruwel van homoseksualiteit zal iedere hetero wel kennen als die bijvoorbeeld homo's ziet kussen dus die gruwel bestaat maar is dat voor ons dan een reden deze mensen te veroordelen?

Ja, als je dat de 1ste keer ziet sta je raar te kijken, tenminste ik wel.

Maar ik ben er aan gewent vind het heel normaal nu, niets aan de hand!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 07:53
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

Gloriestoelers willen Friso uit de dood opwekken

Hoewel Gloriestoel-voorman Ronald Plat eerder excuses maakte voor de opschudding die hij veroorzaakte met zijn voornemen om de Zeister broertjes uit de dood op te wekken, kruipt het bloed van zijn aanhangers toch waar het niet gaan kan. Een dode Prins Friso is té verleidelijk om te laten liggen. Zeker nu het Nederlandse dodenopwekteam oefenmateriaal nodig heeft.

http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/14/gloriestoelers-willen-friso-uit-de-dood-opwekken/

Dat is een van de redenen dat ik mezelf een gelovige noem en geen christen... Smiley met dichtgeplakte mond

Gloriestoeler Monique Bakker-Baay zet haar plannen op de Facebook-pagina van de organisatie uiteen:

“Ik ben aan het bidden…. In Jezus naam bid ik deuren open om harten te mobiliseren. Om een plek in centraal Nederland vrij te zetten waar ten minste 300 Gideonieten bij elkaar kunnen komen. Met als doel; DE DODE OPWEKKEN!

Jezus verklaarde aan zijn discipelen toen Hij op weg ging naar Lazerus: ‘Hij is niet dood, hij slaapt!’ Zó wil ik de toestand van Friso ook benaderen. Het is niet over, totdat God zegt dat het over is!! Heilige Geest is onze Helper. Hij kan alleen Zijn machtig werk doen als wij een toegankelijk kanaal willen zijn. Hij zoekt een gelovig hart waardoor Hij zich kan manifesteren en het wonder tot aanzien kan laten komen…. ik bid dat Hij deze zal vinden in Nederland!!”

*Misschien kan ze met haar grote geloof eens die grote balk voor haar ogen wegbidden.*

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 augustus 2013, 07:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 06:47

Net opgestaan, Zieke smiley (dit zijn geen tijden meer), en straks weg Zieke smiley Boze smiley Gefrustreerde smiley ,
En daarna dingen doenHuilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley ,
En dat gaat ws úren duren Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen ,

Ik loop bijna te slapen daar is geen koffie tegenop te drinken Slapende smiley

Maar ja, ik ga half slapende mijn dingen doen, moet over 1 uur en drie kwartier weg Knipoog smiley

Ik háát vroeg opstaan Woedende smiley

eh..Het was morgen pas Verlegen lachende smiley ....... Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 augustus 2013, 09:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 06:39

KLUS667 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Euh...nou kom maar hoor, die lens beslaat toch meteen, want ik heb me al ruim een week niet gedouched! Want dat kost hier geld. Zelf voor warm afwaswater moet je hier betalen. Ik wist dat de Zeeuwen zunig waren, maar zóó zuuuuuuuuuuuuuuunig?

Idioot...

Hekel aan campings die dat doen, moet je munten kopen voor een euro per munt, kan je voor elke munt 2 minuten douchen oid.... Boze smiley, ben je vergeten dat je nog maar twee muntjes had, sta je ingezeept en wel onder een douche die niet meer stroomt Huilende smiley, smiley in tranen Ben ik nú even blij dat ik niet op zo'n camping sta, en ja, ook nog met douches zeker waar je de kop niet van kan bewegen, met zo'n heel klein k@t straaltje water wat eruit komt zeker?

Nou sterkte... Twijfelende smiley

@Petra,

Met wc rol lopen? Idioot hoor.

Een goede camping heeft mooi sanitair met alles, schoon, lekkere grote makkelijke douches heet water, waar je gewoon lekker lang onder kan etc.

Zelfs voor warm water om mee af te wassen betalen, nou ja zeg....wat een gastvrijheid... Smiley die vol vragen zit

Ik hoop Klus, dat de omgeving wel mooi is en andere dingen wel geregeld zijn, om te compenseren, dit is echt idioot.... Zieke smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 augustus 2013, 06:55
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 21:16

Oh, heerlijk, gezellig samen met iemand, úren over de grachten zwalken, alleen maar mensen die lachen om je heen, vrolijke mensen, ja ook veel toeristen, ja, net zoiets al Koninginnedag, Héérlijk Kwijlende smiley

Ja, je moet wel de omwegen kennen anders zit je binnen no time vast op een hoofdweg in een menigte die bijna niet meer beweegt, maar ja, als je dat weet...en dan zonnetje erbij.... Engeltje smiley

Maar, off topic...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 21:03

JOL252 schreef:
Hoe weet je dit? Waar haal je dit uit? Alsof anderen die kant van de wereld niet kennen uit verhalen of uit familie/vrienden contacten?

Ook is het een beetje een zwaktebod om gewild onverschillig tijdens een discussie te zeggen: "Enfin laat de discussie aan jullie over en aan degenen die denken alles beter te weten." Het voegt toch niets toe als je met elkaar praat (zowel live, als in een discussie op CM) om dit tegen elkaar te zeggen?

Ja, Jol,

Ik ben toen ik pas gelovig was gehersenspoelt met 'homo zijn is zonde, gruwel', wat al niet meer....

Ja, nu ik zelf nadenk, ja, denk ik genuanceerder.

Ik hou van mensen en ik denk ja God ziet het hart aan.

Deze maatschappij doet, gelukkig, nu zoveel moeite om de discriminatie van homo's uit te roeien.

En dan lees ik weer kritiek over de roze weet ik veel wat, in Amsterdam, met boten over de grachten, gezellig, mooie weer, mensen zijn vrolijk....Wat is dáar mis mee?

Dan denk ik, nee, moet je eens kijken wat er 2 muisklikken verderop gebeurt aan onder andere mensenhandel...op 18+ sites, dát vind ik pas bedroevend....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 20:51

WILLEMIJN232 schreef:
Hadden we het er niet over homo's, heel wat anders dan circussen?

Ja, idd.

Ik mag die mensen graag, ja, soms zie je het meteen aan gedrag, en manier van praten, ja, dat vind ik bemoedigend. zo positief en vrolijk in het leven staan. Gewoon leuke mensen.

Ja, toen zei Christian daarop zoiets van dan ga ik wel naar een circus, als ik dat wil, leuke mensen oid.....Nou wil het geval ik hou niet eens van circussen, zou er nooit heen willen, dat is gespeelde domheid, wat clowns daar doen, ja, dat is mijn humor niet.

En ik denk, ja God vraagt niet het onmogelijke, en dat is een homo veranderen, want nature of nurture, het is namelijk wel de aard van iemand.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 20:21

CHRISTIAN542 schreef:
Dat kan ik ook in een circus met een clown..
Clown smiley

Ik haat circussen Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:26
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

O, wat heerlijk voor je Jol! Kwijlende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:21
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

Azië ook, inderdaad, kijk maar ook, Thais eten, zoooo gezond en zooooo lekker. Als ik weer ga koken, wil ik Thais koken Kwijlende smiley Lékker!

Bewegen (sporten), kan zeker meehelpen, maar daar is ook alles mee gezegd, je kan nog zoveel sporten, neem je meer calorieën tot je dan je verbrand, blijf je toch te dik.
Ja, bewegen, ook al ben je te dik, is en blijft natuurlijk wel erg gezond.

Ik zie dat om me heen, een lieve vriend, ja, als die dan heeft gesport mag die dit en dat eten van zichzelf...oei..! Link...!

Over 'link' gesproken, ik heb een interessant linkje gevonden van de consumentbond over interessante weetjes over afvallen: Feiten en fabels over eten en diëten

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:11

Boodschapjes halen zo.

Alleen gezonde dingen, vruchten; kersen, druiven en blauwe bessen, banaantje, appeltje... Kwijlende smiley

Enzovoort...

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:29

ZEELAND736 schreef:
Ik morgen naar de garage...uitlaat heeft een lekkie Boze smiley

Oei.. Twijfelende smiley

Vervelend Zeeland.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik hoop dat ze 'm snel kunnen vinden en maken... Verraste, verbaasde smiley

Sterkte! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:24

ZEELAND736 schreef:
Moet geweldig zijn...
Alleen doe ik het je niet na.....

Ik bleef vandaag laag bij de grond...een gezellige BBQ...
Nu een magnum als toetje...

Even mijn BMI bijgesteld
Knipoog smiley Knipoog smiley

Nog niet uitgebeejemiet? Knipoog smiley

S. Wat gaat dat lijnen toch langzaam Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 20:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:19
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

PETRA373 schreef:
Bij deze, deze vraag weer lanfy. die je niet beantwoord.
en hoef je ook niet, alleen herinner me een topic waar jij zelf perse antwoord wou van d e starter, zelf antwoord je niet hierop...

Ach, Knipoog smiley , Ik vind het wel weer leuk, in die zin, de vragen van Lanfy zetten mij weer aan tot nadenken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:07

THOMAS968 schreef:
Quote:
Homofilie is aantoonbaar aangeboren, daarover bestaat geen enkele twijfel meer. Het is ook geen ziekte, dus het kan ook niet worden genezen, of je zou een deel uit de hersens moeten weghalen, wat in dit geval overgens vanuit het standpunt van de hersenschirurg niet kan,

Mensen die zeggen dat ze het kunnen 'genezen', liegen aantoonbaar.

Ahum, ja en als het nurture is, aan zou het theoretisch genezen moeten kunnen worden. Als degene dat zelf zou willen natuurlijk, anders niet natuurlijk.

Iemand die een verkeerd vaderbeeld heeft gekregen etc. Bijvoorbeeld iemand die heeft gezien hoe vader met zijn zus(en), zusjes 'omging', die zag hoe zijn moeder werd mishandeld, al dan niet verbaal of non verbaal of beide....etc.

Maar ja, ik zeg ook theoretisch, dat zou uren per dag, jaren kosten, alles onder ogen moeten willen zien, opnieuw trauma's openbreken, huisjes die zijn opgebouwd omverwerpen...pffffft.

En...dan blijft dus ook nog steeds niet te verklaren waarom er dus ook velen homo's voorkomen in lieve, harmonieuze, gezellige, goede families en gezinnen. Die zijn zo geboren denk ik.

Iig, ik moet er echt niet aan denken om een homo te moeten veranderen, of degene zou het zelf moeten willen en dan kan dat mi alleen in geval van nurture.
Ik vind het leuke en positieve mensen, kan lachen met ze! En er ook een hele hoop van leren! Juist omdat ze zo positief in het leven staan!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 20:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 16:52

Petra:
Quote:
De homo wereld is heel hard, het is niet alleen samen vlindertjes hand in hand bekijken
Nee parkeerplaatsen vol met mannen die nog niet voor hun homo zijn goed durven uitkomen en studie is op d eparkeerplaats met wisselende contacten van alles doen, wat puur sexueel is, heeft niks met liefde te maken
Dus homo,'s kunnen nog wel Es' sexueeel aardig verkeerd bezig zijn, daardoor in een web komen van sexverslavind met mannelijke geslacht
Deze bekeerde, ging niet mis door dat hij liefdevolle relatie miste
Hij miste sex. Ging op ongezonde manier sexuele relaties dus aan met meerderen.
Om daar de oorzaak te leggen bij, het komt doordat hij zijn Gevoelens niet kon uiten....
Ik denk dat er meer achter zit, zoiets als een spinnenweb van de tegenstander met daarbij een afdwaling op het gebied van sex.

Zo, nou dan moet je eens kijken in sommige grote steden, wat daar aan wisselende contacten is, seksueel, niets met liefde.
Ja, en dan heb ik het nu over 20 jaar geleden, ja, dus nu zou het nog veel erger zijn.
Ik was echt stomverbaasd wat je tegenkomt in clubs ed. Hele orgies, open en bloot voor hetero's. Clubs voor jongeren, waar iedereen open en bloot....
Parenclubs Zieke smiley Neehee, wat dat betreft is dat echt niet meer dan bij homo's...

Ik denk dat is menselijk, en ja als je niet bekeerd bent, ja, kan je daarin mee, discotheken met thema, dat iedereen in zijn lingerie moet komen...
Ja, dan kan je je wel indenken, en dan met een extasie pilletje...

Ja, ook gewone kantoormensen, managers, etc. die daar komen in het weekend. En dat is zelfs, onder de niet christenen zelfs heel normaal, als je zo in het weekend uit je dak gaat, met wisselende contacten, extasie en wat al niet meer pilletjes. En dan doel ik nu alleen op hetero's.

En ja, in de homo scene kom je dezelfde zaken tegen maar dan voor homo's.

Maar geen een christelijke homo die zich daar gaat vertonen.

Ja, behalve als ze niet gewoon worden geaccepteerd, en daar wel, ja dan jaag je ze daar naar toe als het ware.

S. Het is mooi als iemand tot bekering komt, en deze zaken niet meer doet, of dat nu een hetero of homo is.

Trouwens, Homo's zijn leuke mannen, ze doen altijd leuk, grappig en kunnen juist ook heel serieus zijn.
S. Vindt homo mannen leuke vrolijke mensen en wordt er blij van.

Het is hun aard. Aangeboren of aangeleerd, zie nature of nurture, ja, ik hou van mannelijke homo's en de enige vrouwelijk homo die ik ken daar zie je niets aan, je moet het weten, en die is zoo aardig heeft respect en haalt het niet in d'r hoofd om advances te maken.

Komt bij, voor homo-zijn kies je niet, dat bén je. Itt stelen of manipuleren, daar kan je voor kiezen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:43

JOL252 schreef:
Ik was vandaag ongewild bijna de koninklijke voorproever der koffiedrinkende collega's. Gefrustreerde smiley Clown smiley

Wie giet nou ontkalker in het apparaat, vult bij met water, schudt de koffie in het filter en laat dit zo doorlopen?

Jol, voorlopig effe geen koffie.

Verder lekker gewerkt. Coole smiley met zonnebril

Ja, dat is echt dom, dommer dan domst Boze smiley

Ja, ik zou ook kwaad worden om zoiets...doms Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:41

BAPPI605 schreef:
Ben voor een tijdje in Portugal neergestreken en heb mijzelf voorgenomen om ondanks mijn omstandigheden volop te genieten. Het weer werkt in ieder geval prima mee. Vandaag aan het strand 35 graden en 's avonds met familie heerlijk gaan eten bij 'Barbas' , op het terras met uitzicht op strand en zee. Had zin in een lekkere 'acorda' (dikke, papperige broodgerecht met ei, knoflook, koriander en garnalen) met een koele, witte wijn On the Side.  De twee restaurants van Barbas waren propvol met zelfs een file wachtende mensen voor een tafel. Barbas is trouwens de bekendste restaurant van Caparica; eigenaar is, jawel, Barbas, de bekendste fan van voetbalclub Benfica. Je ziet hem bij elke thuiswedstrijd van de club in Estadio da Luz en hij is herkenbaar aan zijn karakteristieke zwarte baard en snor. Afijn, bij Barbas is het goed toefen. Na afloop nog even slenteren op de strandboulevard en een bica (pittige espressokoffie) drinken op de vele terrasjes. Crisis? Welke crisis?
Word vervolgt... Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Zo, even neergestreken in Portugal,

wat leuk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:10

JOL252 schreef:
Hoe dan ook kun je homofilie en pedofilie niet gelijktrekken. Pedofilie is criminaliteit, is schadelijk, is onrecht en er gaan kinderen voor hun leven lang aan stuk. De psychologische rapportages over zo iemand beloven in de regel weinig goeds.

Maar laten we weer on topic gaan.

Ja, is waar.

Wat was de openingstopic, o ja, of homo's kunnen trouwen, ja, wat mij betreft wel, ik kan niet voor anderen volwassenen beslissen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:09

ROELANDE345 schreef:
Weet niet of dit altijd zo is. Heb er zelf geen verstand van. Van zowel homofielie als pedofielie niet. Het verschil zit hem natuurlijk in de ongelijkwaardigheid van zo'n relatie. In sommige landen kunnen meisjes wel heel jong uitgehuwelijkt worden trouwens. Maar ja zo'n meisje wordt ook ouder.
De enige persoon die er voor uit komt dat ie pedofiele gevoelens heeft die ik ken, is een christen. Hij zegt dat ie met deze geaardheid geboren is en houdt zich verre van kinderen om niet in de verleiding te komen. Hij heeft het zeer moeilijk gehad met zijn geaardheid. Inmiddels is hij al wat ouder en berust er in.
Het betekent voor hem geen liefdes relatie te kunnen hebben. Nooit das best moeilijk maar zoals gezegd> Er zijn ook hetero's die nooit en relatie krijgen

maar inderdaad dit heeft maar zijdelings iets met het topic te maken

Ik denk, kinderen groeien op, ik hou ook van kinderen, iedereen houdt, normaal gesproken van kinderen.
Ja, die man heeft dan een stoornis, wat kan, maar ja hij houdt zich verre van kinderen, en ja dat zie je niet vaak, deze keuze om er niet aan toe te geven.

De man houdt dan van 'kinderen', als ze er maar mooi en jong uitzien, en niet van een persoon, met wie die oud wil worden.

Toch blijf ik dit moeilijk vinden, ja, als iemand al zo ver is dat ie zich verre houdt van kinderen, moet ie, mi, wel een geschiedenis hebben met kinderen.

Ik bedoel, iemand die een geschiedenis met roken heeft, en is gestopt moet zich verre houden van alles wat met roken te maken heeft.
Iemand die wel in de verleiding komt maar nog nooit gerookt heeft, kan veel makkelijker elke keer 'nee' zeggen in zijn gedachten. Mi.

Dan zit 'het' als ware in iemand zijn printplaat van zijn hersenen.

Wat ik er dan wel even aan toe wil voegen, al had de man misschien een geschiedenis van pedofilie(wat ik natuurlijk niet weet), dan vind ik het wel bewonderingswaardig dat hij zich bekeerd heeft, sowieso, en zich nu verre houdt van kinderen om niet in de verleiding te komen!!!
Dat mag wel gezegd worden, dat zie je niet vaak.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 15:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 13:40

ROELANDE345 schreef:
Ja ben ik met je eens. Maar er zijn mensen die zeggen met die geaardheid geboren te zijn? Die mensen kunnen ook hun geaardheid en gevoelens die daar bij horen niet in de praktijk brengen. Heb dat vaker door zo iemand uit horen leggen. Dus soms is het dan blijkbaar toch zo dat je moet zeggen; ik ga met deze gevoelens naar God om me te laten genezen. Of :ik zal hier mee moeten leren leven zonder relatie. Ken een christen die dat laaste doet. Is best een kruis voor hem

Seks met kinderen heeft alles met macht(zich uitende in seks) te maken, dat maakt een stofje vrij en dat maakt dat iemand in een soort roes komt, zelfde soort roes als iemand ineens in een normale positie, in een normale verdiende positie komt met wat macht, denk hieraan aan een groot geldbedrag of een promotie.

Dat gevoel van macht in andere situaties gekregen, bij de pedofiel genomen, niet als zodanig herkent, wordt als liefde gezien.

Wat bij de pedofiel niet kan, liefde voor de persoon, zodra het kind volwassen is, zijn die gevoelens van liefde er niet meer....dus is het geen liefde.
De pedofiel komt ook altijd aan zijn trekken door manipulatie, intimidatie, dezelfde soort methoden waarmee iemand ook aan de macht kan komen op een niet legale manier, in sommige landen, in sommige relaties etc. Ook bij incest. De pedofiel kikt als het ware, dat hij bij een kind alles voor mekaar krijgt, en kan zelf, infantiel als hij is, zich zelf dan ook even kind voelen. Maar dan ten koste van het kind.
Want de natuur van een kind is zo, dat een kind daar niet tegen kan, seks met volwassenen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 13:48
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 235 Volgende
Pagina 33 van 235