ChristianMatch

Forum

Gebed gevraag voor vandaag...
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:36

Hallo Lachende smiley

Ja, er staat een lachsmiley, zo lachwekkend voel ik me niet hoor...

Ik wou gebed vragen: straks met hulpverleenster naar ziekenhuis.

Nou is dat niet zo erg. De arts gaat mij vertellen, dat het stress gerelateerd is(hoop ik, maar denk ik en anders, ja, kan er dan toch niets aan doen nu), en ik krijg de vraag waarom ik dít bloedonderzoek nog niet heb laten doen, ik had er vier weken ofzo de tijd voor. Nou goed dat kan ik dan ook nog wel uitleggen.

Maar nu, nu komt het allerergste, het enige erge eigenlijk: Nádat we daar zijn geweest gaat ze, de hulpverleenster, mij helpen me huis op te ruimen Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Twijfelende smiley

En het is hier zo'n puinhoop, nee, niet vies ofzo, maar rommelig, overal ligt wat en dan alles door mekaar Huilende smiley, smiley in tranen

Ik zie er zoooo tegenop, ja echt, ik kom bijna in verleiding om de hele boel af te bellen, met een migraine smoes.
Ik zie er zelfs zooo tegenop, dat ik bijna zou willen dat ik nu migraine had, zou ik kunnen slapen en afbellen zonder me schuldig te voelen.

Dus, ik wou vragen voor gebed; dat de samenwerking harmonieus verloopt.

Nou is me hulpverleenster wel heel aardig, tof zeg maar. Dus daar zou het, gelukkig, niet aan liggen.

Maar ik zie er werkelijk waar zoooo tegenop Zieke smiley

Ja, nu ik dit schrijf, relativeer, of hoe noemen ze dat, ik een beetje, en voel me iets beter, zie het ietsje meer zitten.

Maar ja, dit is een van de dingen in het leven waar ik zó geen zin in heb Boze smiley

Alvast Bedankt!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 augustus 2013, 07:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 09:47

warom zie je er zo tegenop, als ze best wel aardig is, gewoon haar hulp aannemen en daarna voel je je fijner in een leuker huis weer.
en dat is haar werk om mensen te helpen, dus maak er gebruik van,
we hebben allemaal wel es effe hulp nodig van een ander.
en iedereen heeft wel es rommel....
liefs en succes vandaag
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 09:58

Ja sluit me helemaal bij Petra aan.
En ik zal aan je denken hoor
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 16:01

PETRA373 schreef:
warom zie je er zo tegenop, als ze best wel aardig is, gewoon haar hulp aannemen en daarna voel je je fijner in een leuker huis weer.
en dat is haar werk om mensen te helpen, dus maak er gebruik van,
we hebben allemaal wel es effe hulp nodig van een ander.
en iedereen heeft wel es rommel....
liefs en succes vandaag

Ja, dank je wel hoor!

Ja, ik zag het even niet meer zo zitten deze morgen hoor, pffffft....

Het idee dat ik dit bij 'gebed' had gezet, ja, dat steunde me, gaf me kracht.

We hebben zitten opruimen samen, zoooo, bergen kleding(wat gewoon allemaal schoon was), alles gesorteerd, broeken bij broeken, shirts bij shirts, etc. Netjes opgevouwen, etc.

Niks weggegooid, nee ik had laatst al met iemand anders 15 vuilniszakken vol met kleding weggebracht naar de kledingbox...

Wát een werk, pfffft. Ook stapels boeken netjes opgestapeld, het was wel niet vies, maar wat een stof, gelukkig stond alles open...

Nou, we zijn nog láng niet klaar hier, nee dat gaat nog wel een paar weekjes duren....

maanden had ze het ook over evt.

Maahaar; er is een goed begin gemaakt, ik zie weer orde en logischheid ontstaan Lachende smiley met blinkend witte tanden ....en ik heb weer moed gekregen... Knipoog smiley

En ja, naar de cardioloog: Wat denk je?

Hij had maar weinig zo'n mooi hartje gezien als dat van mij, het klopt, alles doet het bloedtoevoer in en uit, hartkleppen doen het, alle testen waren prima.
Alleen bij de fietstest een ietsie te weinig conditie geconstateerd, ja, dát wist ik, ietsie onder het gemiddelde, ietsie maar.
Ja, bij die fietstest controleren ze niet alleen je conditie, dat is slechts een klein onderdeeltje, maar ook alle hartfuncties, wat doet het hart bij bewegen, en inspanning, want ik had allemaal draadjes overal opgeplakt gekregen, met een soort plakkertjes, verbonden met een beeldscherm, waar ze alles op kon zien. en ik had ook een soort van bloedrukmeters om tijdens het fietsen. en dan moet je fietsen totdat je niet meer kan, echt niet meer kan.

Ik had hier opgehoopt.

Maar ja mijn schildklier wordt nog wel, met nog een paar zaken onderzocht via mijn bloed. Dus ja..dat even afwachten, denk wel dat dat ook goed is, maar je weet maar nooit.

Maar ja, het klopt dus wat ik dacht; gewoon stress, die hoge, 'hoge bloeddruk'.

Dus niet ongevaarlijk; gewoon alle dingen die stress veroorzaken zo veranderen dat ze dat niet meer doen, en anders vermijden.

Dus werkelijk waar alles wat ik ooit heb geleerd, zelf en ook op therapie toepassen.

Maar, Bedankt Petra en Roelande!!!

Het deed mij vanmiddag rond een uur of twee verschrikkelijk goed de reacties te lezen!
Net alsof ik jullie ken, ja, Roelande had ik ontmoet, maar gewoon, heel tof, dat dat zo kan zo via een christelijke site!

Een hele blije S.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1