Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 11:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag tijdens het naar huis fietsen, ree ik tussen de weilanden. En op een lantaarnpaal boven mij zag ik een roofvogel zitten kijken naar mij. |
Mooi he mario!Ik rijd over een snelweg naar mijn werk en zie daar vaak roofvogels biddend hangen om vervolgens(zelfs in de middenberm)op een muisje te duiken.
Eenden zijn een stuk dommer........waarom beesten die kunnen vliegen lopend een snelweg proberen over te steken zal ik nooit begrijpen
het geeft zo'n rommel aan je banden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 18:48
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb wel een tip voor sommigen... oefen eens wat met de nederlandse taal, schrijf eens een sollicitatiebrief ofzo.... |
Wat ouderwets Pieter,tegenwoordig stuur je online je cv door hoor,er is geen bedrijf meer dat nog geschreven sollicitatiebrieven accepteert (jij wel zeker?)
Over dat Engels:sommige uitspraken zijn niet te vertalen/mag je niet vertalen omdat de juiste betekenis dan verloren gaat....... en voor de rest.......misschien kunnen we overstappen op Fries?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 13 januari 2012, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 18:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ai, wat naar. Beterschap voor haar!!
En ehm.... idd superfijn dat vriendlief zo zorgzaam is voor zijn schoonmams-in-spe |
Schoonmama??weet jij meer dan ik?zie ik in de verte goud blinken?
Nope......
Probleem is dat ik nu bij zijn moeder punten moet scoren maar die is dementerend en vergeet dus steeds wat ik voor haar doe......
Mooi moment van de dag:veel Rotterdammers gesproken,heerlijke mensen......."ik hep ut aan me adders kind,ik sal je effe vertelluh wat ik allemaal mankeer,hep ie eve?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Zeikerd De meeste ongelukken gebeuren in huis he dus ik ga werken.
Mijn ouders zijn ooit getrouwd op vrijdag de 13de januari en zijn dat 60 jaar lang geweest........voor mij zal dit altijd een mooie dag blijven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 17:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat een goeie keerl heb jij zeg!! Maarre hoe is het met mams afgelopen? |
Gekneusde ribben,rug,heup en arm maar gelukkig niks gebroken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 13:13
|
|
|
Mijn hoogbejaarde moeder viel gisteren nogal ongelukkig......paniek in de tent,ik zit op mn werk 1,5 uur verderop en moest tot laat werken........na 1 smsje van mij vliegt mijn vriend er na zijn werk heen(met bloemen!)zet er koffie,maakt eten,troost mijn moeder,wast af,ruimt op...........wat ben ik een bofkont!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 11:17
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
En dan hebben we Deuteronium 24 ook nog:
1 Wanneer een man een vrouw zal genomen en die getrouwd hebben, zo zal het geschieden, indien zij geen genade zal vinden in zijn ogen, omdat hij iets schandelijks aan haar gevonden heeft, dat hij haar een scheidbrief zal schrijven, en in haar hand geven, en ze laten gaan uit zijn huis.
2 Zo zij dan, uit zijn huis uitgegaan zijnde, zal henengaan en een anderen man ter vrouwe worden,
3 En deze laatste man haar gehaat, en haar een scheidbrief geschreven, en in haar hand gegeven, en haar uit zijn huis zal hebben laten gaan; of als deze laatste man, die ze voor zich tot een vrouw genomen heeft, zal gestorven zijn;
4 Zo zal haar eerste man, die haar heeft laten gaan, haar niet mogen wedernemen, dat zij hem ter vrouwe zij, nadat zij is verontreinigd geworden; want dat is een gruwel voor het aangezicht des HEEREN; alzo zult gij het land niet doen zondigen, dat u de HEERE, uw God, ten erve geeft.
5 Wanneer een man een nieuwe vrouw zal genomen hebben, die zal in het heir niet uittrekken, en men zal hem geen last opleggen; een jaar lang zal hij vrij zijn in zijn huis, en zijn vrouw, die hij genomen heeft, verheugen.
Ik ben benieuwd naar jullie uitleg........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 08:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enige tijd geleden zag ik op 'Dagelijkse Kost' (een goed kookprogramma, kan ook niet anders want het is Belgisch) een gerecht met kip dat werd bereid op een Thaise manier.
In dat Thaise kipgerecht zit ook kokosmelk. Ik weet dat je een gerecht waar room inzit niet kan invriezen omdat het daarna schift wanneer je het opwarmt. Kan je iets invriezen en terug opwarmen zonder te schiften wanneer het met kokosmelk bereid werd? Heeft iemand daar ervaringen mee?
Op het internet vind ik er niets over. |
Voor kokosmelk geldt ook dat de kans groot is dat het gaat schiften,het is nl. ook erg vet(het verkeerde verzadigde vet ook nog eens). Dus kleinere portie maken en flink dooreten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 17:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een vervolgvraag zou ook kunnen zijn: hoe zou je reageren als het bij een ander zo was, zou je dan ook de kerk uit gaan? Je reageert natuurlijk heel erg vanuit jezelf, hoe heb je gereageerd toen dit bij anderen gebeurde? |
Ik heb hier geen ervaring mee,vandaar ook mijn vragen.Openbare schuldbekentenis voor de kerkgemeenschap bestaat bij ons(gelukkig) niet en de gesprekken over een voorgenomen huwelijk vinden achter gesloten deuren plaats.Ik mag aannemen dat dominee en kerkeraad de juiste beslissingen nemen,wie ben ik om dan te oordelen over het huwelijk?
Het komt hier trouwens zeer zelden voor,scheidingen zijn normaal op CM maar in de buitenwereld blijven veruit de meeste mensen gewoon getrouwd(is geen commentaar maar een constatering)Ik ken erg weinig gescheiden mensen en de enige die hertrouwd is heeft de belofte alleen in het gemeentehuis afgelegd. Nog even een aanvulling:als een gescheiden persoon in onze kerk opnieuw trouwt wordt zijn scheiding niet vermeldt(m.a.w.ik weet niet altijd of die persoon eerder getrouwd is geweest),vind ik heel goed,hoeven we niet allemaal te weten toch?Ieder verdient een nieuwe kans.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 10 januari 2012, 17:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 16:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jazeker Leanne, dan kunnen ze bij ons schuldbelijdenis doen... Maar...(en zo denk ik nu nog) Als ik mezelf schuldig zou voelen over de scheiding...oke...dan zou ik toch terug gaan naar mijn ex??? En dan denk ik aan een eerder genoemd punt hier.... DAGELIJKS...moet ik schuldbelijdenis doen...toch???
Iedere dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad!!!!
Iedere dag ga ik weer de mist in...Ik struikel dagelijks in vele dingen... |
Wat ik nu niet begrijp.........is dat je aangesloten bent(even in het algemeen hoor,niet persoonlijk bedoeld)bij een kerkgemeenschap die regels heeft,ik ga er vanuit dat je dus akkoord gaat met die regels........maar dat je wel zou overwegen vanwege het niet willen sluiten van je nieuwe huwelijk een zijstap te maken naar een andere kerk. Hoe moet ik dat zien?(serieus bedoeld) Je bent,neem ik aan, aangesloten bij die kerk omdat die het dichtst bij je geloofsbeweging komt?Alleen voor de punten waar je het niet mee eens bent wijk je uit......ben je dan toch niet op je plaats in die kerk of vind je dat je best mag afwijken van hun regels?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 16:00
|
|
|
(de quote doet het niet )
Maar wat als een persoon na een misstap(laten we overspel nemen)spijt betuigd,wordt hem dat dan niet vergeven zodat ook de weg naar een nieuw kerkelijk huwelijk weer open staat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 14:44
Onderwerp: Zondagsheiliging
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat is er mis met dat je de de zondag andere dingen doet dan door de weeks?
Ik ben er niet slechter van geworden. Ik ging vroeger 2x naar de kerk. De tv bleef vaak op zondag uit. We deden soms spelletjes, of lazen boeken. Bij mooi weer gingen we weleens fietsen.
Uit eten en een terasje nemen deden we niet. Zondagsrust betekende voor ons: je laat niemand voor je werken op die dag. |
Och,ik kom uit een streng gezin maar mijn vader wilde ons op zondag ook laten genieten van sommige dingen. Toen trouwde ik en kwam terecht in een wereld waarin geen ledigheid mocht plaatsvinden op zondag.......niet wandelen,fietsen,lezen,handwerken,koken,geen visites,alleen kerkmuziek.......dat waren nog eens zondagen,er naar uitkijken deed je bepaald niet,een bloedhekel kreeg ik er aan,ruzies hoorden bij de zondag leek het wel Ik leef nu anders maar helaas zit het er zo ingeramd dat het schuldgevoel vaak de overhand krijgt,enorm jammer want dat is niet nodig. En voor wat ik doe op zondag hoef ik bij mensen geen verantwoording af te leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 13:51
|
|
|
Als ik het zo lees zijn er vele regeltjes waar je aan moet voldoen......schuldloos gescheiden zijn(soms is dat zelfs niet genoeg),lid zijn van een bepaalde kerk,genoegen nemen met een eenvoudige dienst(hoezo moet je met minder genoegen nemen,bén je minder???) etc.......terwijl je op elk moment van de dag om een zegen van God over je relatie kunt vragen. Wat is er zo speciaal aan die kerkelijke zegen door een dominee dat je zonder die zegen geen huwelijk aan zou durven?Door al die regeltjes is het een formaliteit geworden en geen kwestie meer van het hart.En zoals we weten geeft het geen garantie op een goed huwelijk......
Blijft over:een mooie ceremonie waarin je ten overstaan van iedereen die aanwezig is een zegen over je huwelijk vraagt. Is het een recht?Blijkbaar niet.......jammer,ik zou graag willen weten waarom sommige kerken gescheiden mensen die zegen weigeren,op welke basis ze je Gods zegen ontzeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 16:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ........... en aangezien het afvalvlees is, zijn het meestal niet de magerste stukken die erdoor gaan.
|
Rundergehakt is geen afvalvlees hoor.......niet bij mijn slager tenminste,wat die supermarktkiloknallers er door draaien weet ik niet.........ik eet geen halfomhalf gehakt,ik heb in een slagerij gewerkt en weet wat ze daar doorheen gooien
Leanne,vleesliefhebber(jammer genoeg)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 10:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | er is gisteravond een MRI gedaan van zijn hoofd daarop was gelukkig niks bijzonders te zien! Hij ligt nu nog in het ziekenhuis en ze houden het op migraine die bij kinderen/pubers dermate kan zijn dat ze uren of zelfs dagen erg verward kunnen zijn dus dat is best heftig! Hopelijk komt hij zo thuis en zullen er denk wel vervolg onderzoeken komen met eventuele medicatie. |
Pffffff erg zeg,zo jong en dan zoiets krijgen. Hoe voelt hij zich nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop . |
Ze zijn op elke straathoek,in elke sloot,in elke schuur..... te vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:45
Onderwerp: On-topic topic.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wellicht kan het helpen wanneer de redactie van christianmatch wat duidelijker merkbaar meekijkt? dat leek in het verleden toch wel goed te werken. |
Een jaar geleden zou zulk geleuter niet voor komen,toe hadden we Chris nog die onzinreacties verwijderde,via mail een waarschuwing gaf en regelmatig leden tijdelijk de toegang weigerde die niet wilden luisteren(naar de redactie)............ik ben tegen censuur maar het gaf wel duidelijkheid.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 7 januari 2012, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:34
|
|
|
MOMO697 schreef: | Beterschap leanne |
Dank je maar ik ben eigenlijk niet ziek.......ik voel me niet ziek in ieder geval
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 14:31
|
|
|
Ik heb vannacht gezien wat ik gisteren gegeten heb maar dat willen jullie vast niet weten Vanavond maar effe niks........ik heb net de vogels gevoerd en die zijn heel blij met wat ze vandaag krijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 15:52
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Mijn schutting is vannacht aan flarden gewaaid.........vreemd gezicht hoor.......maar goed,tis niet zo erg,weet ik meteen wat ik in het voorjaar kan gaan doen
Het lijkt nu wel voorjaar!Zonnetje,weinig wind,niet koud,echt even genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 15:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties! Ik twijfelde om het erneer te zetten wil namelijk niet klagerig overkomen, maar velen wisten van mijn situatie af, en als ik nu deze reacties zie dan denk ik, De Heere is er en Hij helpt mij door al deze lieve berichten te laten zetten door lieve medemensen.
Dank jullie wel |
Ik zat in een vergelijkbare situatie(niet echt maar komt wel op hetzelfde neer )en heb die zoektocht ook gemaakt....... ik heb er heel veel voor terug gekregen en vond "mijn plek"! Dat komt voor jou hopelijk ook,moed houden en je er aan over geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 23:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen gesprek gehad op mijn werk. Om maar kort te spreken de kogel is door de kerk hoe pijnlijk die voor mij ook is. Ik kan niet reintegreren in mijn eigen werk al hebben we het wel geprobeerd maar het blijkt dat de zorg wat mijn hart heeft lichamelijk te zwaar voor mij is. Ik wordt nu getest om te kijken waar mijn interesses liggen en of ik omgeschoold moet worden of wat dan ook. Een spannende tijd dus weer. maar nu toch wel verdrietig over dat ik niet meer mijn geliefde werk kan doen.
Ook al doet het pijn en verdriet ik weet dat ik dit niet alleen hoef te dragen. De Heere is altijd bij me en weet wat goed voor me is! |
Erg voor je Erika.........ik hoop dat je alle hulp krijgt bij het vinden van iets heel nieuws in je leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:46
Onderwerp: The Watchmen
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Volgens mij is deze tekst voor lauwe christenen bedreigend.God is zeker een liefhebbende God.
Genade voor een ieder op de aardbol |
Verbeter de wereld,begin bij jezelf........ Misschien kun je beginnen met een wat vriendelijkere benadering van de mensen die de moeite nemen je topic te lezen en een reactie geven? Commentaar geven is prima maar leg dan even uit wat je bedoelt,nu strooi je met loze kreten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:36
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dankzij jouw opvoeding doet tie nu braaf zn middagslaapje En dankzij jou opvoeding, zat tie lekker thuis op de bank waar jij hem ziet achter zn laptop en zat hij niet op een bankje in het park het park onveilig te maken, viel hij geen bejaarden lastig, mishandelde hij geen dieren en heeft tie geen supermarkt of juwelier overvallen. Dus Leanne: ik hoop dat mijn kinderen net zo'n opvoeding mogen krijgen!! |
Je hebt gelijk! Hij drinkt niet(is ook nog maar bijna 15),rookt niet,blowt niet,is op school een engeltje en.......hij zoent zn oma nog Ik denk dat ik hem nog een jaar of.......7? houd......ook al is hij aaaaaaaaaartslui.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Leanne,hartelijk dank voor de grote glimlach die nu ff op mn gezicht schiet. Ik ben gelukkig niet de enige moeder die de schoolvakantie spuugzat is, het ging heel de vakantie extreem goed hier, t was eigenlijk erg gezellig zelfs, maar vandaag....grrr...t is dat het van die lelijke bobbels geeft maar anders zou je ze achter het behang plakken! |
Als ik hem zie zitten dan denk ik;sh*t,das het resultaat van mijn opvoeding (gelukkig heb ik genoeg rotsmoezen) Geldstroom heb ik gestopt,laptop staat in de kast,restant vuurwerk weggegooid...........en nu ...........is hij in slaap gevallen
Ooit komt het goed toch?want dan hebben ze zelf kinderen
Morgen mag ik weer werken Nog 4 nachtjes slapen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:39
|
|
|
Ter heropvoeding aangeboden: Kant en klare puber
Met geluid(standaardgeluiden:LAAT ME MET RUST!en......DAT LUST IK NIET!etc) Laag energieniveau,niet oplaadbaar(muisvinger zie ik wel eens bewegen) Zonder gebruiksaanwijzing Kan goed negeren(lijkt doof maar kan wel een euro horen vallen)
Leuk als opvulling van de bank!
volgende week beginnen de scholen weer en verder is hij best wel lief.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:04
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | 2300 leden tal van belevingen, evenzo meningen, dus echt eens worden doen wij het toch nooit. Maar er zijn van die topic,s waar ik het gevoel krijg dat sommige meningen door je strot worden geperst, terwijl jouw mening, niet geld. Dat daar dan ook wel eens een wat minder serieus antwoord op volgt, kan je dan ook wel verwachten. Het elkaars meningen, normen en waarden te respecteren, is al ver te zoeken. Aan de andere kant leer je zo de personen wel goed kennen, het is ten slotte een dating site, en geen vervolg op je HBo opleiding. En om e eerlijk de waarheid te zeggen, mijn klik zit er (nog) niet tussen, |
Ach Gerrit,ik ben hier wel eens volkomen voor schut gezet door iemand die mij niet kent puur omdat ik enorm blij was dat een werkgever mij de kans gaf een studie,die ik door persoonlijke omstandigheden nooit heb kunnen afronden,op zijn kosten te voltooien. Maar de een zijn blijheid wekt wrevel op bij de ander........sindsdien praat ik er hier liever niet meer over. Genoeg gemekker van mijn kant,ik "klik" de laptop uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:33
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoe serieus moet je soms wel niet zijn? In sommige gevallen, en juist in serieuze topic,s wordt door betreffende personen die hier over vallen, juist laatdunkend gereageerd. En als er dan al wat van gezegd wordt, gaat men gewoon verder op dit laatdunkende toontje. En als deze figuren dan niet meer serieus genomen worden, of denken niet serieus genomen te worden, hebben verweerders in ene een LBo gehalte. En om dan inhoudelijk op het onderwerp in te gaan, is de verkeerde klik al gauw in werking gezet. |
Sommige onderwerpen gaan mij ver boven mn pet,als ik daar toch een serieuze reactie op geef dan zal het mij worst zijn wat ze van mijn niveau vinden,iedere mening is belangrijk Maar soms worden topics belachelijk gemaakt en ook al is dit internet je raakt er wel mensen mee........ik begrijp niet waarom sommige mensen dan toch nog door gaan,dat is toch niet lollig meer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:04
Onderwerp: mop
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.... ik zie toch nog wel een beetje verschil hor! liever Rutte dan die Pechtold bijvoorbeeld |
Rutte wilde toch opheffing op het verbod op Godslastering?
Maar ja,alle poten zijn toch al onder onze sociale zekerheid weggezaagd.........wat is er nog over voor gezinnen?
En nee,das geen grapje
On topic:een "mopje" (waar vast reacties op komen )
Een oude boer ging in het weekend naar de grote stad en bezocht daar een kerkdienst. Toen hij thuis kwam vroeg zijn vrouw hoe het was geweest. "Ja", zei de boer, "goed. Een ding deden ze wel anders. Ze zongen opwekkingsliederen in plaats van gezangen." "Opwekkingsliederen?" zei z'n vrouw. "wat zijn dat?" "O, ze zijn wel mooi. Het zijn een soort gezangen, maar dan anders," zei de boer. "Wat is er anders aan?" vroeg zijn vrouw. De boer zei: "Nou kijk, als ik tegen jou zou zeggen: `Martha, de koeien staan in het mais`, dan zou het een gezang zijn. Maar als ik tegen je zou zeggen:
Martha, Martha, Martha, o Martha, de koeien, de grote koeien, de bruine koeien, de zwarte koeien, de witte koeien, de zwart-witte koeien, alle koeien staan in het mais, staan in het mais, staan in het mais, het mais, mais, mais,
en als ik dan de hele zaak een paar keer herhaal, dan heb je een opwekkingslied."
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 5 januari 2012, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|