Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 07:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Goooooooooooooood morning cm-ers
Gisteren is geweest,we beginnen weer opnieuw. Fijne dag allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:47
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Kijk, ik heb ook een uitkering(minima). Maar ja, met een beetje slimheid, waar zijn de aanbiedingen(supermarkt), en gewoon verstandig doen, ja, hou je best wel wat over. en het mooiste is, je hoeft er niet voor te werken.
Dit laatste is een grapje.
Werken zit er helaas niet in, gelukkig wel leuk vrijwilligerswerk.
Trouwens, geluk en levensvreugde is niet afhankelijk van de hoeveelheid geld. Dat is gewoon blij zijn met wat je hebt, en niet constant af geven op mensen die meer hebben. |
Ik ben blij met de voorzieningen in Nl.,heel blij! Ik ben alleen niet zo blij met de rotte appels
Leanne,te vaak vern****,vernacheld en bedonderd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 07:44
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
LENYH959 schreef: | Ik geef mijn geld persoonlijk liever uit aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.Maar dat is mijn leefstijl dat is voor iedereen anders en dat mag ook. Dat is ook westers dat iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil. |
Armoede is een modewoord geworden,gemaakte armoede vind ik een beter woord.........klinkt hard maar veel mensen hebben de regie en de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven maar wat graag uit handen gegeven voor geld......daarbij is hun verteld dat ze niets kunnen behalve zielig zijn,dat ze veel geld moesten lenen om er bij te horen........heel triest vind ik het dat je de waarde van de mensen tegenwoordig moet afmeten aan het weinige geld dat ze hebben/krijgen,je schijnt alleen wat waard te zijn als je finaal aan de grond zit.......
Laten we nu eens omkijken naar de mensen die leven in stille armoede,de schreeuwers krijgen hun portie wel..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zie jij dat allemaal in die glazen bol? |
Die webcam kun je besturen,probeer maar eens.......briljant idee van ze om dat ding te plaatsen,zo missen we niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat gaan we nog allemaal te zien krijgen van die 2... |
Als je goed kijkt zie je herman in de keuken staan,schort voor,sopdoek paraat.........Brigit ligt te pitten op de bank.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:22
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Bezit je ook zo'n takkebezem dan?? |
Ik heb er 2,en ja ze staan nu bij de achterdeur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:22
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Regen regen regen maar ik heb genoten bij mijn moeder,ik wat rommelen in de keuken,koffie drinken op het pluche kleed,koekjestrommel bij de hand,verhalen van vroeger horen(eigenwijsheid is aangeboren! )zo'n lekker ouderwets gemoedelijke zondagmiddag...........
De dagen lengen al,binnenkort is het gebeurd met de koude dagen,dan moet de tuin weer aandacht hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 12:18
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Er zit een roofvogel een muisje te plukken op mijn schutting Uniek moment!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:04
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vind het dan wel heel hypocriet om te gaan gillen als n ander je naam op forum zet. |
Nou..........stel dat ik mezelf een trut noem........dan vind ik het nog niet leuk als een ander dat doet.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:02
Onderwerp: Conferentie 3, 4 en 5 februari thema Intiem met Jezus
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Met welke bril lees je Leanne
|
Zonder bril,dat levert nl. duidelijke antwoorden op en geen vage wedervragen.Je ontwijkt het antwoord en dan bloedt de conversatie dood.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lig je dan ook de hele dag in bed? Ik meende vannochtend te lezen dat je tijd te kort kwam met je bezigheden. |
Nee Maris,de afspraak was dat ik net zou doen alsof ik hele dagen sop en jij zou doen alsof je nooit een vinger uitsteekt,houd je aan die afspraak!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als het maar smaakt leanne |
Ik mei graag swier oerdrieuwe
als die gekke zuiderlingen het mogen mag ik het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maarre wat eet je nou vandaag |
Balluh! Boterham eronder,kwak pindasaus er op......
ben niet alleen een lui huiswijf maar ook nog eens een beroerde kok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Owwwwwwww dan val ik wel mee met mijn 1 keer in het half jaar Maar ja moet dan ook drie lade's leegruimen |
Vind ik zo'n tijdverspilling........blehhhhhhh....... Een vriendin van mij loopt de hele dag met een sopdoek in dr handen,ik begrijp niet dat mensen schoonmaken zo serieus nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:43
Onderwerp: Conferentie 3, 4 en 5 februari thema Intiem met Jezus
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Is er niemand geinteresseerd hier op cm.
|
Ik haakte af toen ik op de website las over uitsluitend leiderschap der mannen Ik ben niet geschikt als hulpje/bijstaan vanaf de zijlijn ,bovendien heb ik geen echtgenoot om bij te staan,dus zal alleen koffieschenken overblijven denk ik en dat doe je zelf maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:15
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Carsten, ben het voor een groot deel wel met je eens, als je met iemand seks hebt gehad, heb je iets unieks met elkaar gedeeld, en dat maakt dat je elkaar nooit helemaal kunt loslaten. Er is namelijk, zoals je al schreef in je voorbeeld, een deel van jou bij die ander achter gebleven. Dat unieke wat je hebt gedeeld, is niet uitwisselbaar met een andere partner.
Laat de opmerkingen over je leeftijd je vooral niet weerhouden om te blijven schrijven op het forum ... het gaat namelijk om de inhoud van wat je schrijft !!! |
Ik vind het een te romantische voorstelling van seks.........seks heb je als je je ziel blootgelegd hebt en de ander volkomen vertrouwd,dus ja,dat intieme gevoel laat je achter als je uit elkaar gaat.Maar je kunt dan wel verder,je bent niet voor eeuwig verloren voor een nieuwe relatie........ het is weer te vinden en dus zeker uitwisselbaar!Ik ga er wel vanuit dat we het hier niet hebben over wisselende contacten maar serieuze relaties
Op Carsten zijn leeftijd had ik al een huis gekocht en stond op het punt te gaan trouwen dus ik vind hem oud genoeg om over seks te praten maar ik zou met hem(en geen ander)over mijn persoonlijke situatie praten dus ik geef Momo ook gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een bezig bijtje dus. En dat allemaal op een zaterdag. Voordeel: morgen hoef je niks te doen. Kan je genieten van dat alles aan kant is. |
Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt
En nu niet meer zeuren,muziek op de kop en deurbroez'n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wat gaan we weeral doen vandaag??? |
Badkamer en wc's poetsen,huis stofzuigen,oud papier en plastic wegbrengen,boodschappen doen,schuur opruimen,wassen draaien,vouwen,strijken,afwas wegwerken,administratie,kadootje kopen,moeke bellen,drent klieren,eten koken voor de komende week,op verjaardag gaan,koelkast soppen(vreemd luchtje),stofzuiger kopen,vogeltjes voeren............de planning is klaar.......dat wel,nu alleen nog overeind komen en beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 08:01
Onderwerp: Jij...als dier
|
|
|
Ik heb eigenlijk een hekel aan zulke dingen maar ik zie erg bescheiden bijdrages dus kwam ik toch in de verleiding
Ik zie mezelf meer als een olifant,de matriarch die de zorg voor haar kroost en andere familieleden heeft,de oude die 100% trouw is aan haar kudde,haar leven ervoor zou geven en voor de ander gaat staan,die ze leidt aan de hand van oude beproefde regels..........maar daardoor ook minder tijd heeft voor anderen(sorry sorry sorry) Klinkt verwaand he?Het is ook niet de rol die ik zou willen,ik zou liever dat kleine olifantje zijn dat schuilt onder de matriarch,een muis met een veilig holletje of een luie poes op de bank.......geen verantwoordelijkheid hebben.......... maar zo is het leven niet ...........en ik ben snel tevreden
Ik denk dat mijn kinderen mij ook zo zien,soms ben ik de bemoederende moeder en soms de briesende brullende
Aanvulling(lekker klef):mijn toekomstplan http://www.youtube.com/watch?v=1Iit05Lg61I
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 20 januari 2012, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 11:07
Onderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Beetje vreemd eigenlijk dat we hier wel verdere onderzoeken in willen hebben. Waarom zouden we ons hier wel over druk maken, we maken ons ook niet druk om deze groep mensen op een voetstuk te plaatsen. In heel de wereld wordt het tegenwoordig ook als de normaalste zaak van de wereld gezien. Het is geen afwijking en geen ziekte, het is doodnormaal, andere organisaties worden wel betaald uit die pot, moeten daar dan ook geen verdere onderzoeken in komen. En trouwens, er blijkt uit de besproken groep wel animo voor te bestaan, gaan we dan nu in ene een onderzoek naar instellen? Laten we dan ook maar eens een onderzoek gaan instellen naar bv een c.o.c daar gaan ook te veel overheids gelden heen. Het is tegenwoordig wel zo, dat overal waar een C voor staat, er een onderzoek in gesteld moet worden. |
Het mooie is dat "we" niks moeten Gerrit,ieder heeft zn mening,dat maakt mensen nou juist zo interessant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 11:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vanochtend officieel ontslagen ben door de uroloog! Da's 1, nu de gynaecoloog nog! |
Dokters dumpen?Ben je gek geworden meid???
Maar heel fijn voor je,stapje voor stapje kom je dichterbij een mooie toekomst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 09:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het 'zou gaan over het onderdrukken van'...dit is dus het punt, Annette.
Het is een invulling van iemand geweest die dan openbaar werd gemaakt en dan springen bepaalde groepen mensen daarop met een heleboel oordelen en meningen die niet ter zake doen want het gaat gewoon om een invulling van iemand die eigenlijk nergens opgestoeld is. Ik bedoel daar dus mee dat op de website van Different duidelijk vermeld staat welke therapieën ze aanbieden. Er staat nergens vermeld dat ze iemand die homo is willen genezen van zijn of haar seksuele geaardheid. Ze bieden wel hulp voor de randproblemen die bij die geaardheid behoren.
Ieder normaal mens weet ook wel dat je van een seksuele geaardheid niet kan 'genezen'. Daar dan een hele hoop kosten tegenaan gooien zou echt absurd zijn.
Sommige mensen zijn bedreven in het invullen van andermans doelstellingen. Die invulling menen ze dan te lezen tussen de regels. Ze lezen dus een tekst die er niet staat. Tja, zo kan je alles in een verkeerd daglicht stellen. Zulke mensen zijn dan ook erg toe aan één of andere therapie die al dan niet vergoed wordt. |
Je kunt ook verder kijken dan je neus lang is en je niet alleen baseren op meningen van anderen en wat er op die website staat.Ik wijzig mijn mening niet,als je dieper graaft(er is online genoeg te vinden over die stichting,die trouwens ook heel goed werk doet) zie je dat het inderdaad hun doelstelling is de denkwijze van de homoseksuelen te veranderen,gays worden brave huisvaders etc.Daar hoeft op zich niets mis mee te zijn,pas als het je overtuiging is dat het te genezen is ga je over de streep.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:21
Onderwerp: Verzoek Ambulancedienst
|
|
|
RONNY104 schreef: | je zou kunnen denken aan jouw DigiD account koppelen aan een db... gerelateerd aan jouw bs nummer alls verificatie je id ben je al verplicht om bij je te dragen |
Je digid is al gekoppeld aan je bsn aan al je uitgaven en je inkomsten aan je zorgpas aan je id kaart aan..........enorm veel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 00:02
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Wat kun je nog anders met de huidige ziektekostenverzekeringen dan je kop in het zand steken en doorgaan? Je doet er toch niets aan. Om het plaatje compleet te krijgen is het fantastisch dat zoiets als dit voor een homo die moeite heeft met zijn geaardheid in het pakket zit, maar voor mij is het onzin, evenals zo heel veel andere dingen. Het ziektekosten pakket proberen ze gewoon voor iedereen te houden, ongeacht wie die persoon is. Bovendien kun je zelf de keuze maken voor een maatschappij, en dan zijn er onderling nog wel kleine verschillen. Zo heb ik eens begrepen dat abortus er bij de DVZ niet bij zit( heb niet nagetrokken of dit waar is) |
Natuurlijk heb je enige keus maar onzintherapieen vergoeden is grote larie,er zijn ook goede therapieen,lijkt me beter die aan te bieden. Een homoseksueel/homofiel heeft net zoveel recht op hulp als bijv een persoon die anderszins psychisch in de knoop zit.
Verzekeringen bieden speciale pakketten aan maar behandelingen van bepaalde groepen medemensen kun je niet uitsluiten(zou discriminatie zijn) Stukje gekopieerd: Er is een verschil tussen gemoedsbezwaarden en mensen die morele bezwaren hebben tegen bepaalde vormen van zorg. Gemoedsbezwaarden wijzen verzekeringen uit principe af. Mensen die morele bezwaren hebben wijzen alleen bepaalde vormen van zorg af zoals:
•abortus provocatus; •opzettelijk levensbeëindigend handelen; •kunstmatige voortplantingstechnieken waarbij embryo's in vitro tot stand worden gebracht en/of waarbij geslachtscellen van anderen dan de partner worden gebruikt; •geslachtsveranderende ingrepen; •genetisch onderzoek waarbij het doden van een ongeboren vrucht aan de orde kan zijn. Alleen tegen de hierboven genoemde vormen van zorg is moreel bezwaar mogelijk. U kunt ervoor kiezen om een polis te nemen waarin deze vormen van zorg uitgesloten zijn
Dus je hebt de keus.........het zou mijn keuze niet zijn maar daar is ieder vrij in.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 18 januari 2012, 00:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:56
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat er op het forum gezet wordt mag voor gebeden worden vind ik. En er zijn nog meer mensen die alleen het forum lezen en nooit in de chatbox komen. Dus je mag dat als algemeen bekend beschouwen. Zet je wel tot nadenken wat je op het forum zet, nietwaar. Ik zou het irritanter vinden als men voor iemand gaat bidden, en die persoon heeft zijn nood niet bekend gemaakt aan anderen. Dan krijg je snel het gevoel van roddel. Ik word er ook altijd ongemakkelijk van als je opeens namen ziet verschijnen op het forum van mensen die je niet eens kent. En bovendien, kennen we de mensen die de bidstond leiden? Volgens mij komen ze alleen in de chatbox om snel naar de gebedsroom te gaan. Ik betwijfel of er wel echt sprake is van een pastorale zorg, ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. Terwijl bidden voor en pastoraat toch eigenlijk hand in hand gaan? |
Alles wat je hier zegt kan en mag voor en tegen je gebruikt worden?Mensen vertellen het in vertrouwen(ja ik weet dat het hier openbaar is)en dat vertrouwen beschadig je door te beweren/er over te liegen dat je geen namen gebruikt mits ze via de mail gemeldt zijn.Door dat toch te doen denk ik dat het imago van de gebedsroom flink gezakt is. Je kunt het noemen zoals je wilt maar ook de gebedsroom is niets meer dan een chatbox,het praten over mensen die niet aanwezig zijn kan ervaren worden als geroddel. Ik weet dat de intentie van de "leiders" goed is maar het zou fijn zijn als ze(net als in de kerk gebruikelijk is!)te vragen of het goed is dat ze voorbede doen voor die mensen.
Keep up the good work.........gewoon doorgaan dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:03
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
Van mij ook de wensen voor een gezegend huwelijk,dat jullie elke dag van elkaar mogen genieten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 17:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Koud koud koud.......onderweg witte wegen en mist maar het ging helemaal toppie tot ik uitstapte en op de parkeerplaats bijna op mn snufferd ging Vrouwen..........zijn geweldig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 17:21
Onderwerp: New Bible Study
|
|
|
Ik heb het stukje beluisterd.......was moeilijk want hij ratelt nogal maar goed......als ik het goed begrepen heb zegt hij dat iedereen in tongen kan spreken?Je doet je mond open,je zet je hart open en je kunt er vanuit gaan dat de Heilige Geest het overneemt?Ik dacht dat spreken in tongen een gave was en niet iedereen heeft die gave? Valt me wel op dat die vrouwen op de achtergrond gelijk beginnen te kletsen over mensen wiens hart niet zuiver zou zijn waardoor ze "nep" spreken? (roddelderoddel?)
Kweenie wat ik er van moet denken........ Doet iedereen bij jullie in de kerk dit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:20
Onderwerp: Reacties op profiel
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ? |
Oke dan beantwoord ik simpelweg je vragen......
Heb/had ik dat ook?Nee/ja.......kwestie van goed in je profiel aangeven wat je grenzen zijn en je er niet zo druk om maken Hoe ervaar(de) ik dat?Om reacties van mannen met zo'n leeftijdsverschil zou ik me niet druk maken,lijkt me een steekje los aan nl. Beantwoord ik die?Nee,zie hierboven.Ik lees op cm wel eens dat het als onfatsoenlijk wordt gezien,ik vind een voorstel van een jong ventje(want ik weet dat er nog veeeeeeeel jongere mannen zijn die het doen)veel onfatsoenlijker. Knipogen?Vind ik zo ontzettend nietszeggend,als ze niet 1 woord tegen je te zeggen hebben waarom zou je er dan een relatie mee willen opbouwen?
Als iemand moeite doet kun je volstaan met een bedankje als je geen interesse hebt,zijn de voorstellen bizar dan gewoon naast je neerleggen en verder negeren. Lijkt hij je leuk toe dan mail je terug,begint een chat etc......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:00
Onderwerp: Reacties op profiel
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking. In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil. Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan..... Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date. Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....
Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ? |
Dit is toch heel persoonlijk?Ik hoef niet te weten of jij date met een 30-jarige of wat je uitvreet op die date .........noch hoeveel aanzoeken je krijgt of hoe vaak je date........hoeveel mannen belangstelling voor jou hebben of ze katholiek zijn,atheist of rood haar hebben.......dat is allemaal privé. Je weet zelf toch wel wat je wilt??Nu vraag je ons waarom die man je een mailtje stuurt,kun je dat niet beter aan hem vragen
|
|
Naar boven |
|
|