Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:20
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | LEANNE226 schreef: Gelukkig mogen mensen dat zelf bepalen......een relatie word je niet op een gouden bordje aangereikt en dat schijnen veel mannen op cm wel te denken........je zoekt eerst op leeftijd,zoekt dan een leuk fotootje uit,praat een beetje.....en hoppa,tis voor de bakker,kost weinig abonnementsgeld,lekker handig.........of die vrouw wel een partner wil die 20 jaar ouder is of zit te wachten op "jou" is hier soms niet van belang,ze moet zich willen binden,niet zeuren,zich aanpassen en dankbaar zijn voor de aandacht(sorry,ik gooi er even wat frustraties uit )Je zou het ook kunnen vragen als het zo belangrijk voor je is;wat zoek je?wat hoop je te vinden?hoe denk je over trouwen?etc etc etc.......is niet raar hoor,om zulke dingen op een datingsite te vragen |
hahaha Leanne... ik kreeg gister nog een privechat met een jongen (eh... man) van 22 jaar... pfff... wat moet ik daar nou mee ?
Weet je wat… ik verplaats het naar hier… Zo goed Jolan ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 6 december 2010, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 19:45
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heeft dat nu met het onderwerp te maken???? We hebben het toch over bindingsangst? |
Ik reageer op Leanne haar stukje, mag dat niet ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 19:40
Onderwerp: Pakjezavond
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij vroeg Sus dat aan mij, n.a.v. mijn eerdere reactie
Maar nee Sus, t hoeft van mij niet weg...en w.b. dat topic; De kerstman is nu onderweg, dies tegenwoordig razend populair |
Klopt Tess... ik vroeg het aan jou (en verder ook degene die dit aanging... degenen die meegedaan hebben met de sint/gedichten actie van Zinga...).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 19:36
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gelukkig mogen mensen dat zelf bepalen......een relatie word je niet op een gouden bordje aangereikt en dat schijnen veel mannen op cm wel te denken........je zoekt eerst op leeftijd,zoekt dan een leuk fotootje uit,praat een beetje.....en hoppa,tis voor de bakker,kost weinig abonnementsgeld,lekker handig.........of die vrouw wel een partner wil die 20 jaar ouder is of zit te wachten op "jou" is hier soms niet van belang,ze moet zich willen binden,niet zeuren,zich aanpassen en dankbaar zijn voor de aandacht(sorry,ik gooi er even wat frustraties uit )
Je zou het ook kunnen vragen als het zo belangrijk voor je is;wat zoek je?wat hoop je te vinden?hoe denk je over trouwen?etc etc etc.......is niet raar hoor,om zulke dingen op een datingsite te vragen |
off topic
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 6 december 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 16:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben het met Marijan eens, eigenlijk past dit er niet tussen. Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat dit nu wel het geval is...maar ja, it happens... Maar...het is wel een interessant onderwerp en zeker een eigen topic waard! Wat denk je Sus, open je er een nieuwe discussie over? |
nee dat lijkt me niet, nu sinterklaastijd voorbij is. Nogmaals mijn excuses, wil je dat ik het verwijder ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 01:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Naar mijn idee past jouw verhaal (beleving) niet helemaal in dit topic, Suus. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Wij hebben nu juist laten zien, dat je er - ook als volwassenen - iets leuks van kunt maken. 'k Ben het er dus niet mee eens, dat het vooral een feest is voor kleintjes. Wel jammer, dat je herinneringen zo negatief zijn.
'k Heb gisteren ook met m'n familie een heel leuk feest gevierd. 't Is echt genieten, als je ziet dat je - door het maken van een gedicht en/of surprise - elkaar op een persoonlijke wijze kunt verrassen. En dan de gezichten, ook van de oudere kinderen die zelf een surprise gemaakt hebben. Super!!! |
Je hebt gelijk Marijan, dat mijn bijdrage niet echt past tussen deze berichten, ik had het beter moeten lezen en je hebt gelijk dat mijn forumbijdrage hier niet echt thuishoort. Ik had er beter een nieuw topic over kunnen starten...
daarom: Mijn oprechte excuses !!
Susannah die voortaan beter gaat lezen voor ze iets schrijft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 23:54
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik bedoel kinderachtig in de zin van dat men zo over je/me oordeelt als je op deze manier over sinterklaas denkt
Van doe niet zo stom...wat kan dat nu voor kwaad etc |
oke... thanks voor je uitleg ! Tja, ze denken maar, doet niks af aan mijn ervaring...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 23:48
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Juist Suus...zoals je het schrijft komt het heel kinderachtig over vind ik. Maar als ik eerlijk ben is het wel de reden waarom ik mijn kinderen bewust heb voorgehouden dat sinterklas niet bestaat, dat mamma de pakjes koopt en er gewoon hard voor moet werken. Mijn kinderen zijn extreem gevoelig voor leugens en hebben evenal weinig vertrouwen in volwassenen, dat ik ze zeker niet wil voorliegen dat er een ouwe man bestaat die alles weet en kinderen kadootjes geeft. |
Hoe bedoel je dat je het heel kinderachtig vindt overkomen ?
Ik denk wel dat ieder voor zich dat bepaalt... ik kan moeilijk een ander gezin weerhouden van 'het geloof in sinterklaas', ik denk dat dat ieders eigen verantwoording is. Bij mij geldt misschien ook dat ik zelf altijd een gevoelig persoon ben geweest (en nog)... dus het karakter van je kind zal vast ook een rol spelen.
Ik hoop wel dat mensen meer na gaan denken over een gedrag waar misschien niet meer bij nagedacht wordt... (sinterklaas is immers niet meer weg te denken uit de nederlandse cultuur) en dat is precies wat ik graag zou willen... dat mensen er bewuster mee omgaan... bewust ervoor kiezen... of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 23:23
|
|
|
De hele kleintjes gun ik het... Maar eigenlijk ben ik blij als het weer voorbij is.
Ooit was ik klein, maar eigenlijk te oud om het nog niet te weten... ik geloofde diep in sinterklaas; ik denk dat iedereen van de klas al wist dat het een verklede man was met al het gedoe erom heen, maar ik geloofde erin. Lootjes werden er niet getrokken, nee pakjes op tafel. Tot dat ene moment... dat mij (eindelijk) verteld werd dat sinterklaas niet bestond... pfff...
Nu zullen jullie denken... wat was er mis mee... ? Maar ik ben toen gaan denken... wanneer komt het moment dat ze me gaan vertellen dat God niet bestaat ?
Gelukkig maar dat dat moment niet meer is gekomen, maar de angst zat erin... heel diep. Voor mij was dat een reden om er later voor mezelf geen aandacht meer aan te schenken. Ik snap dat het een gezellig feest is voor de allerkleinsten, maar mijn ervaring heeft er wel voor gezorgd dat ik er erg mijn twijfels bij zet om kinderen het te laten geloven, pakjesavond is niks mis mee... ik kan me goed indenken dat dat een gezellig kinderfeest kan zijn. Maar 'geloven' in sinterklaas ? voor mij hoeft het niet.
Susannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:45
Onderwerp: bijbelvraagje
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2. |
Dat ligt eraan welke leeftijd... Hele jonge kinderen zou ik het niet gaan vertellen... ze moeten wel begrijpen dat het in die tijd gebeurde... en ze moeten niet bang zijn dat het ze zelf gaat overkomen... als ze erg jong zijn (kleuterleeftijd) plakken ze die fantasie er vast en zeker aan vast...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 2 december 2010, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:59
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh Tess... van chocolade is het bekend... maar hoeveel rotzooi heb je zelf in huis waar made in china op staat??
maar dat is de westerse mens... lekker goedkoop kopen... te belazerd om een eerlijke prijs te betalen voor een product dat in het westen gemaakt is. Je WEET dat de Blokker en de hema, en noem ze maar op, vol liggen met producten uit apelanden waar met kinderarbeid en het milieu schandalig de hand word gelicht! Toch koop je er.... en om het geweten af te kopen koop je chocola en koffie met n fair trade kenmerk. |
Ik wil ff zeggen dat ik dit niet een erg leuke reactie van je vindt Pieter. Dat van die Blokker en Hema... grote kans dat de meeste mensen het niet eens door hebben als het zo is dat dit spullen zijn uit kinderarbeid... ik wist het in elk geval niet. Tess heeft het over eerlijke letters, het is in elk geval een begin, toch ? Om nu op bovenstaande manier te reageren, ik vind het niet kunnen... dat mag van mij op een wat meer bemoedigende manier... je had bijv. Tess prive kunnen mailen daarover... Nu lijkt het meer op afzeiken i.p.v. elkaar bemoedigen... althans is mijn mening...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 22:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig had ik oordoppen bij me ..... |
Goeie muziek is in veel gevallen hard Cross...
plaaggeestje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 01:20
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
PIETER649 schreef: | is daar verschil tussen dan??? |
De vraagtekens (en mijn naam) waren er door Grace neergezet omdat ze niet wist of ik zou komen. Onder voorbehoud heb ik er zelf bijgezet... waarmee ik bevestig dat ik kom, maar wel onder voorbehoud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 01:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 (onder voorbehoud) 18. henduk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. cleo478 24. teuni992 25. moppie742 26. marina999(onder voorbehoud) 27. 28. 29. 30
1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
nog 4 plekkies over dus haast je als je erbij wilt zijn
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 00:01
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja, hier inmiddels ook wel hoor |
oh gelukkig Tess, de sint is het westen niet vergeten... (oooh nee... sint strooide niet met sneeuw he'... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 23:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | eerlijk gezegd is dat een van de leukste kersfeesten geweest die ik heb meegemaakt. Maar goed dat er van die terrasverwarming stond, en dat we later zelfs de vuurkorf aan konden zetten in de tent... |
Mijnes ook hoor Chatuliem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:17
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ze had hem vast zo gauw mogelijk willen spreken... (vermoed ik). Dat heb je met die lieve vrienden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 15:59
|
|
|
... (sorry foutje)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 29 november 2010, 16:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 15:54
|
|
|
GRACE585 schreef: | nog 7 plaatsen over voor het kerstfeesie
|
Als het zo wit is als nu... wel mooi voor zo'n vroege kerst... Niet te hopen dat het (zoals 2 jaar geleden) in de tuin is... 1 of andere C.M. 'gek' deed dat toen (grapje hoor Inka jouw feessie vergeten we nooit meer ... oa. met die rode kaarsen op de witte (stro eh...) tafelkleden... en heel veel lichtjes...)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 29 november 2010, 16:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 15:51
|
|
|
Ik kijk naar buiten en... het is WIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee hè (zo lastig fietsen en brrr... zo koud, wel leuk voor kids trouwens... ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 15:36
|
|
|
GRACE585 schreef: | dat doen ik toich! grapjurk |
hint: Er staan geen ??? meer achter mijn naam maar dat ik kom (onder voorbehoud)... jij snap nu ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 15:26
Onderwerp: TV programma's en films... (gedrag & taalgebruik)
|
|
|
JEEDUB953 schreef: | Ben benieuwd wat voor de mensen hier "verantwoorde" TV programma's en films zijn... (en wat niet...) Namen en titels van bovenstaand kennen we vast allemaal. Zet je de tv op een andere zender als er gevloekt word, als er sex in voorkomt...? Alle "wereldse dingen" die tegen de geboden van God ingaan...
Persoonlijk erger ik me vaak rot aan de baggerzooi op tv en de macht van de satan die er langzaam probeert in te sluipen. Het klinkt heel tegenstrijdig als ik zeg dat ik wel van zulke programma's gekeken heb. Dat "gekeken" hebben moet je zien als een aflevering meegepakt. Geen goedpraterij, het zijn "foute" programma's... PUNT! Waarom? Nou je kunt niet oordelen (je mening geven) als je er niks van afweet.
Er zijn vast mensen die onderstaande programma's kennen, of er (wat) van afweten/over gehoord hebben.
Paul de Leeuw gaat keer op keer te ver mijn zijn (satirische) "humor" Spuiten en slikken..., heel informatief..., voor dit vrije Nederland. Oh oh cherso..., lijkt me leuk zo'n losgeslagen vakantie...
Het aangeleerde vloeken, ik stoor me er bijzonder aan. Het leren omgaan met sex en drugs, je moet toch alles een keer geprobeerd hebben...?
De je-bent-maar-één-keer-jong mentaliteit..., ik kán en wíl me er niet mee inleven...
Graag jullie reacties...
Op sommige Forums vind ik discussies fel..., geen bezwaar tegen... Maar geen over en weer "ik-weet-het-beter" - "ik-heb-gelijk"... |
Ik wil hier graag op reageren als dat mag. Ik vind dat seksualiteit ook op TV gebracht mag worden, zij het in een verantwoordelijke gebrachte versie, zoals het bedoeld is.
Ik erger mij mateloos aan het programma dat de BNN uitzendt: "Feuten". Daar is seks niet meer op de manier waarop het bedoeld is... (ik begrijp niet dat het op zo'n hoerige manier gebracht wordt) en behalve dat veel gevloek en weinig respect en liefde voor een ander. Behalve dat het in serie gebracht wordt kun je er blijkbaar ook niet om heen als je er niet naar kijkt, dan zendt bijv. DWDD er een stukje over (waarin natuurlijk net weer een seks-scene te zien is). Het mooie aan seks en seksualiteit is daar niet meer te vinden in wat het bedoeld was te zijn: liefde, intiem, monogaam en niet bedoeld om iedereen te laten meekijken, maar prive...
En wat ik nog niet genoemd heb, een totaal verkeerd voorbeeld voor de jeugd... zoals het gebracht wordt in die serie.
Ook de reclames van BNN storen mij... stukgeslagen ruit door bekende BNN-ers moeten de kijkcijfers verhogen voor BNN... ik vraag me wel eens af wat dat doet met jeugd en kinderen die toevallig zo'n beeld voorbij zien komen... Wat mij betreft een heel verkeerd voorbeeld, en dat is wat wij (als ouderen) moeten zijn voor onze kinderen... een voorbeeld !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 29 november 2010, 15:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 13:23
|
|
|
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 (onder voorbehoud) 18. henduyk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. cleo478 24. teuni992 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
nog 6 plekkies over dus haast je als je erbij wilt zijn
|
Zeg eh Grace... wel het nieuwste lijstje overnemen he'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:17
|
|
|
hallo lieve mede cm-ers
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 (onder voorbehoud) 18. henduyk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:51
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Sas en Aer, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind ! En Sas, ik hoop dat je je snel weer de oude voelt... Veel geluk met de kleine...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 22 november 2010, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 23:29
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
hmm, ik zou niet meer reageren, maar mag ik nog wel mijn mooiste moment kwijt ? dat is mijn optreden vandaag met het Popkoor "Poplicious"... ging goed ;) Ow ja en van de week te horen gekregen dat ik weer mag gaan proefdraaien op een peuterspeelzaal... ik mag weer aan de slag :D al weet ik niet voor hoelang... maar elke ervaring vind ik meegenomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 00:53
Onderwerp: kanker
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik heb kanker, en ben geopereerd, en ben een nier kwijt.. Nierkanker .. Ik heb uitzaai in mijn botten. ik ben medisch ongeneeslijk ziek. Hoe kijken jullie er geloofelijk tegen aan? genezen of niet genezen? ben benieuwd naar jullie antwoorden,...jullie eigen antwoorden.. |
Tja, ik zou niet meer reageren maar voor jou maak ik graag een uitzondering Piekie... Wat een schrik was dat, naar je werk willen gaan en dan dat ene telefoontje dat je naar het ziekenhuis moest komen. En nu lees ik dit... ik kan er niet bij Piekie dat jij dit moet meemaken. Ik kan je helaas niet beloven of er genezing zal zijn of niet... hoe erg ik dit ook voor jou en je kinderen vindt. Ik wens je wel de kracht toe om dit allemaal te dragen... weet dat God erbij is... Genezing... ja het is soms mogelijk, maar ik wil eerlijk zijn, je ziet ook mensen die niet genezen... waarom weten we niet... Ik wens je alle kracht toe Piekie die je maar kan gebruiken. Heel veel sterkte ! Gods rijke zegen wens ik jou.
liefs,
Susannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:23
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
JOLAN931 schreef: | \nee, dat haal ik er helemaal niet uit.
Het enige wat ik uit het hooglied haal is de liefde in mensentaal weergegeven tussen God en zijn kerk(Zijn liefste) |
Oke, zelfs daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Ik geloof dat het beide zo bedoeld is... 1. De liefde tussen een jongen en een meisje, & 2. De liefde tussen God en Zijn bruid. (mensen die in Jezus geloven).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 21:14
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja crossie... jij haalt er zelfbevrediging uit, iemand die het tweede vers vet drukt, zoals jij vers 4 en 5 vet drukt, haalt er incest / inteelt uit....
tis maar net wat je er uit wilt halen he...
Het lijkt me wijzer voor je om de statenvertaling met kanttekeningen er eens op na te lezen en dan gewoon vers 6 en 7 er ook bij te zetten. Waar jij hier zelfbevrediging vandaan haalt, is mij compleet een raadsel. |
Ga er geen incest uithalen... iedereen weet dat Hooglied gaat over de liefde wat langzaam opbloeit tussen een jongen en een meisje... Sorry, maar dit wilde ik er nog over kwijt...
|
|
Naar boven |
|
|