Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 22:37
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Ik geef een heeeeeeeele dikke knuffel aan Hannah... Ze weet zelf wel waarom... !!
(Enne... sorry Pieter... ga je het antwoord niet verklappen hier op 't forum.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 22:35
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
hmmm... (denk denk) Van mij had dit topic wel een positieve(re) naam mogen hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 16:36
Onderwerp: rood balkje is weer terug...
|
|
|
HENK710 schreef: | Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox... |
Helaas merkte ik gisteren dat de rode balk ook zit in de privechat... ben je iets aan het schrijven... klik... weg ... kun je weer opnieuw beginnen... pfff... heel vervelend !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 16:00
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
INKA401 schreef: | de kerst is voorbij ... heb met mjn familie een súper kerst diner gehad, en zou de tijd wel even stil willen zetten ... maar kan niet hé? ... de dagen gaan voorbij ... en het komt steeds dichterbij ... digene die mij kennen wéten wel wat ik bedoel ... het is de oudejaarsdag, dát is de dag dat mijn allerliefste pauline overleed ... en moet huilen nu ... sorry ... moet dit gewoon aan jullie kwijt ... elk jaar leggen we op oudejaarsdag een groot nieuw bloemstuk op het graf van mijn vrouw en moeder van haar kinderen ... het oude neem ik dan mee naar huis, en leg dat in mijn tuin, waar het een bijzonder mooi plekje heb.
eenzame kerst? ... het is voor mij zóóó dubbel ... heb een schat van een vriendin ... maar kan mijn verwerking néver nooit beantwoorden ... en dan denk ik aan mijn kids, jullie moesten eens weten ... ik heb er vier ... en ieder verwerkt het op zijn eigen manier ... de één nog heftiger dan de ander ... sorry ... met dat ik dit schrijf lopen de tranen over mijn wangen oke ... ik als vader moet er zijn voor mijn kids ... maar op dít moment? ... huilen ... en niets anders ... sorry voor dit klote bericht
groetjes inka |
Hoi Inka,
Ik weet inmiddels dat deze tijd tussen kerst (of misschien al eerder vanaf sinterklaas) en oud- en nieuw een moeilijke tijd voor je is. Hoe je het ook wendt of keert dat zal elk jaar weer terugkomen. Als ik jouw verhaal hier weer zo lees, denk ik maar aan 1 ding. Praat met je vriendin over Pauline... Je zegt dat je vriendin nooit je verwerking kan beantwoorden. Maar wat ze wel kan doen is luisteren naar jouw verhaal, meeleven wat het met jou doet... Mijn advies is ook... houd je niet te groot voor je kinderen... als je het niet uit je verdriet voelen ze het echt wel aan je... luister naar elkaar, ga eens om te tafel zitten met elkaar en laat ieder zijn of haar woord doen, ik vermoed dat zoiets goed is om te doen. En dan luisteren... heel belangrijk denk ik, het lijkt me dat dat het hele gezin goed doet. En ja, verder ben ik het ook met Leanne eens... kijk vooruit, kijk naar het heden wat je wel hebt... en daar mag je ook je verdriet in hebben, maar probeer ook weer verder te kijken. Sterkte !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 20:50
Onderwerp: DONKERE DAGEN VOOR KERST
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En sommige mensen misschien wel nooit .... Verdriet verwerk je persoonlijk, iedereen op zijn/haar eigen manier |
helemaal mee eens Crossy...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 20:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
pfff... mijn slechtste moment was zonet; iemand van de diaconie komt langs om een gift af te geven... ik vraag me af waarom, maar oke, ik laat de man binnen, waarmee ik in gesprek raak... pffff luisteren ? homaar... begint me toch te preken... Maar ik vind dat ik me keurig heb gedragen al koste het me enorm veel moeite om de man duidelijk te maken dat ik niet van zijn "zondepraat" gediend was en of hij mijn huis wilde verlaten, waarop hij gewoon verder ging... Soms begrijp ik echt geen hout van mensen en zeker van die kerk niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 23:33
Onderwerp: rood balkje is weer terug...
|
|
|
Hallo C.M.
Ik heb vandaag weer sinds tijden last van een rood balkje, ik vind dit nogal vervelend als ik in de chatbox ben... Ineens een lap tekst of helemaal niks. Mijn computer opnieuw opstarten helpt helaas niet. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 22:02
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
HAAS141 schreef: | is daar iets mee hihi |
hihi... jullie hebben elkaar wel gevonden, maar zelfs dat uitje was niet specifiek gericht op daten volgens mij... Weliswaar is er een mooi stelletje uit ontstaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 21:26
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIO216 schreef: | DE ALLEREERSTE KERST Top20:
Uit tijd gebrek alleen maar de lijst:
1 Avond – Boudewijn de Groot 2 Hallelujah – Lisa 3 Opwekking 488 – De kracht van Uw liefde 4 Voor haar – Frans Halsema 5 Summer of ’69 – Bryan Adams 6 Masker af – Nick en Simon 7 La vie en Rose – Edith Piaf 8 Annie’s song – John Denver 9 Paint it Black – Rolling Stones 10 All I want for Christmas – Mariah Carey 11 Kijk omhoog – Nick en Simon 12 Il Volo – Zucchero 13 La Vie en Rose – Edith Piaf 14 Brothers in Arms – Dire Straits 15 Still loving you – The Scorpions 16 Troy – Sinead O’Conner 17 Child in time – Guns ’n Roses 18 A night light this – Caro Emerald 19 Musica é – Eros Ramazotti 20 De liefde wint - Volumia |
Mooie lijst Mario... Als het mijn top 20 zou zijn zou deze echter er niet in ontbreken...
http://www.youtube.com/watch?v=PO17DIeI7Ec
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 27 december 2010, 21:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 17:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Het was heel fijn om 2e kerstdag samen met mijn beste vriendin door te brengen. Samen gewandeld met de hond en uitgebreid geluncht... En gepraat over dingen die ons beide bezighield... kortom een heel mooi moment vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 16:51
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Kerstgroeten van Zinga672,
Voor alle lieve, leuke en aardige luitjes van wie ik nog geen afscheid heb kunnen nemen.
Het ga jullie goed, veel liefs, fijne feestdagen en Gods zegen in 2011!
GrZing! |
Jij ook goede kerstdagen gewenst Zinga... Kom je nog wel terug hier ? volgens mij mist er nog een gespreksleidster voor de themachat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 21:41
Onderwerp: het 7de gebod.......
|
|
|
BILLY701 schreef: | Het komt hard aan susannah als je word bedrogen door degene die je voor eeuwig trouw heeft beloofd bij het altaar |
Dat geloof ik zeker Billy !! Ik heb het zelf gelukkig niet mee hoeven maken...
en wil ik graag zo houden ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:15
Onderwerp: Beste Wensen !
|
|
|
Gezegende kerstdagen !! En een gezond en liefdevol 2011 alvast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 21:06
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zou je dat voor elkaar krijgen sofie, om voor jezelf een papaver-pakje te maken, met die gevoelige bloem-blaadjes en volronde zaaddozen? maak van suus dan maar een witte sanguisorba rosaceaea; (pimpernel) die met zn fijne tere blad, zich hoog op kan werken en heel mooi is op voedzame en vochthoudende grond. (één van mn lievelings weefplanten)
(griffin; ik ben geen korenwolf, maar berenklauw......... )
waaaaaat zeg u Hannahtje ?
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........ |
oeps... je was me voor... Ibiza is blijkbaar niet warm genoeg ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:32
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Hannah , tijdig thema vermelden alsjeblieft hé .... dit om aangepaste jurk te kunnen maken .... |
haha die Sofie... Doe je dat bij elke gelegenheid ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!! |
Dan moet je Arend maar achterna gaan dan... dat is te zeggen... als Pieter ook zin heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 00:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vanavond hebben we kinderkerstfeest gevierd van school. toen de kinderen gezongen hadden op het podium, rende mijn meisje de kerk door, om even een kusje te komen halen bij me; "mama, ik moet efun een kussie fan jou...." de juf keek verschrikt, waar haar leerlinge toch heen ging, maar ze moest ook wel even glimlachen... |
Da's het leuke van kinderen he'... ze zijn zo lekker spontaan... Mooi moment Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 23:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, ik geef niemand de schuld; maar er zijn méér mensen alleen met kerst; als iedereen die zich alleen zou voelen met de feestdagen, nu eens anderen uit zou nodigen om het samen gezellig te maken? wedden dat je stoelen tekort komt?
vergeet de herbergzaamheid niet met de feestdagen!! |
niet alleen met de feestdagen Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 22:31
|
|
|
HENK710 schreef: | Heeft te maken met de extra nadruk op gezelligheid met elkaar in deze dagen, Arend. Want dat is welhaast de boodschap van Kerst geworden in de wereld...
Verder heb je 100% gelijk dat eenzaamheid iets is wat elke dag speelt! |
idd. Henk... Dat jij diezelfde gedachte had zeg... Kerst is gezelligheid geworden... soms zelfs zonder het kindje Jezus... Als kerst niet meer betekent dan gezelligheid, die missen dan waar het om gaat...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 22:19
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en net te laat......toch nog een Gelukkige Verjaardag! |
hihi... ach... maakt het uit... beter laat dan nooit... Ook jij (alsnog) bedankt, voor je wensen...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nav een gedicht zet ik hier een verhaal neer van internet gehaald. is dus niet mijn visie.
Donderdag 21 december 2006 - Terwijl talloze mensen zich opmaken voor een gezellige kerst, zijn er anderen die er als een blok tegen opzien. Hulpverleners bereiden zich voor op een paar drukke dagen. Niets voelt zo alleen als een eenzame kerst. Kerst. „Het moet gezellig zijn“, weten ze bij de Geestelijke gezondheidszorg (GGZ) westelijk Noord-Brabant. „Maar voor heel veel mensen is het helemaal niet zo leuk“, zegt woordvoerder Maarten van Eijbergen. Die zijn eenzaam, depressief, neerslachtig.
Gevoelens die al moeilijk zijn te hanteren op een gewone maandag in maart. „Maar die groter lijken in de kersttijd.“ Dan is immers het contrast tussen de eigen eenzaamheid en de gelukkige families onder de kerstboom het grootst. „Voor sommigen kan die sfeer net dat beetje betekenen waardoor ze de lijn overschrijden die hen psychisch in balans hield“, aldus Van Eijbergen.
Dus bereidt de GGZ zich voor op een extra drukke dienst met kerst. Op telefoontjes van mensen die het niet meer zien zitten, Misschien zelfs psychisch zo in nood verkeren dat ze een gevaar betekenen voor zichzelf of voor hun omgeving en beter opgenomen kunnen worden.
Mensen die zich waarschijnlijk voor ze bij aankloppen bij een psychiatrische instelling als Vrederust in Halsteren, eerst melden bij een huisarts. En inderdaad weten verschillende van die artsen dat het rond de feestdagen altijd druk is.
Huisarts John Dingelstad uit Bergen op Zoom herkent dat. Hij stipt net als de GGZ het grote contrast aan dat mensen ervaren tijdens de kerst. „Met name mensen die het afgelopen jaar iemand verloren hebben, voelen de kerst als een loodzware, eenzame last.“
Dat merken ook andere hulpverleners, pastors, maatschappelijk werkers. „Het gevoel van leegte en gemis blijkt voor deze groep mensen extra sterk deze dagen“, zegt bijvoorbeeld pastor Wim Klein van de parochie Bavel, Ulvenhout, Galder en Strijbeek. „Wij houden dat natuurlijk in de gaten. Zoeken mensen op van wie we weten dat ze net iemand hebben verloren. We bieden een luisterend oor.“
Een oor dat ook wordt geboden aan mensen die in psychische nood verkeren, zegt de pastor. „Anders dan psychologen en psychiaters zien wij het lijden niet als iets dat moet genezen. Lijden hoort bij het leven. Daar moet je mee leren omgaan. Dat moet je niet wegpoetsen.“
Iemand die neerslachtig is, moet je iets opbeurends meegeven, meent Klein. „Kijk, het is al zo somber buiten. Sommigen denken dat het altijd zo blijft. Zij moeten perspectief hebben op iets beters. Op het licht dat ooit weer volop gaat schijnen.“
Licht dat trouwens dit jaar nog niet eens zo lang geleden door herfstige wolken werd verdreven. En dat op zichzelf levert al een probleem op, weet huisarts Dingelstad. „Er zijn mensen die last hebben van stemmingsproblemen. Die met het vallen van het blad neerslachtig worden. Voor enkele van hen komt kerst nu te vroeg. Het voelt voor hen extra zwaar.“
Die mensen zijn te behandelen. Met gesprekken, met medicijnen, met lichttherapie. Mits het tijdig wordt erkent. „Als iemand met kerst in een depressie zit, is hij er niet in een dag uit te halen“, aldus Dingelstad.
Sombere, eenzame mensen. Bij het Instituut voor Maatschappelijk Welzijn in Breda, weten ze er alles van. „Kerst is voor sommigen een hele zware tijd“, zegt ook directeur Jeroen Berkhout. Mensen die in een schuldsaneringstraject zitten en niets extra’s kunnen doen, mensen met een oorlogstrauma die juist met kerst terugdenken aan vroeger. Mensen die iemand verloren hebben. „Voor al die mensen is dit een hele sombere periode.“
Nu al merken maatschappelijk werkers dat. „Kerst neemt in veel gesprekken een dominante plaats in.“ De maatschappelijk hulpverleners luisteren, laten mensen over hun zorgen praten, raden hun soms aan om iets leuks te doen. Met kerst een lange wandeling te maken, naar een plek te gaan waar veel mensen zijn. Weg uit de sombere sfeer.
Ook het maatschappelijk werk bereidt zich voor op een drukke dienst. Niet alleen met eenzame mensen, ook met anderen. Met slachtoffers van huiselijk geweld. Want net als andere hulpverleningsinstantie weet Berkhout: „Onder de kerstboom kan de spanning hoog oplopen.“
Niet voor alle families is het leuk om samen te komen, hoe idyllisch het op eenzame mensen ook kan overkomen. Juist het verplichte samenzijn, de dwang dat het vooral gezellig moet zijn, kan leiden tot conflicten. „Dat zie je ook in zomervakanties“, zeggen zowel Berkhout als Dingelstad. In de relatieve rust worden plotseling heikele onderwerpen aangeboord. Dat kan eindigen in een fikse ruzie.
Misschien is dat wel de reden dat de GGZ vooral ook na de feestdagen de handen vol heeft aan mensen die hun hulp inroepen. Hoewel, meer waarschijnlijk heeft dat met het gat te maken waarin sommigen vallen.
Want verschillende mensen bekommeren zich juist met kerst en oudjaar om eenzame familieleden. Nodigen hen voor de feestdagen uit. Waardoor het holle thuis na december extra schrijnend voelt. Niets is zo eenzaam als de leegte na de kerst.
Bron: BN de Stem, 21-12-2006
http://www.kenniscentrumpsychologie.nl/Nieuws/Eenzame-kerst-voelt-extra-alleen.html |
Ik kies er dit jaar bewust voor om 1ste kerstdag alleen te zijn. (en nu niet allemaal komen he' ... )
Ik herinner me dat ik als kind de tijd tussen kerst en oud- en nieuw nooit echt wat heb gevonden. Het was altijd een megadrukke periode met veel stress, en ik voelde me destijds altijd een soort van assepoester.
Maar sinds ik op mezelf woon doe ik het anders. De laatste jaren geniet ik echt van de kerst... ik vind het ook heel belangrijk om de boodschap niet uit het oog te verliezen. Het belangrijkste van kerst is voor mij de geboorte van Jezus... Vorig jaar de kerstuitzending van Herman van Veen en Edith Leerkes bekeken, samen met iemand die ik toen uitgenodigd had, iemand die anders ook alleen thuis zat.
Dit jaar kies ik voor mezelf... lezen, relaxen, genieten... een kerstboom voor het licht (en de engeltjes die erin hangen) en ja ook lekker eten, maar overdreven hoeft van mij niet.
Ik heb nog niet zo lang geleden een uitzending gezien, dat ging over mensen die zich eenzaam voelen. Ik weet hoe het voelt... en erg om mee te maken, zeker als je de verhalen soms hoort... de nood is hoog in Nederland. Er zijn veel mensen die zich eenzaam voelen... en dat is niet alleen zo rond kersttijd. Misschien is het de tijd dat mensen dat denken... dat iedereen gezellig samen is of bij leuke familie... maar volgens mij is dat lang niet altijd de werkelijkheid. Bovendien... er zijn ook mensen die zich niet eenzaam voelen en zich weer verplicht voelen om naar de (schoon-)familie te gaan op 2e kerstdag... hopelijk is dat gezellig... is ook nog maar de vraag...
Het was wat anders geweest als ik een vriend had gehad... Dan is 't wel knus de kerst samen door te brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:17
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Het gaat over je slechtste moment. Dus mag je het hier gewoon neerzetten en ik snap dat je soms alleen belt omwille van die ander en dat je toch het als zeer moelijk ervaart. Wees gewoon eerlijk Suzanna en zet je frustratie dus gewoon op het forum. Niks mis mee. Niet alles in het leven is positief. Helaas...... |
Dank je wel Alous, reactie doet me goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:15
|
|
|
HENK710 schreef: | @Susannah ik denk dat er even een spraakverwarring ontstaat. Want de opmerkingen die Maris hier neerzet, zeggen mijns inziens vooral iets over de manier van reageren van degene die jij gesproken hebt. Als hij werkelijk belangstelling voor jou zou hebben, zou hij zijn eigen gedachten/idee aan de kant zetten, zodat hij niet zijn woorden in jouw mond meer legt. Althans zo lees ik de reactie van Maris. |
oke, dank je Henk voor je uitleg. Ik snap het nu idd. beter. Helaas is het geen C.M.-er...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:07
Onderwerp: het 7de gebod.......
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarom staat er in de ene bijbelvertaling als 7de gebod "gij zult niet echtbreken" en in de andere "gij zult geen overspel plegen"? |
Bij overspel is er een 3e in het spel... Soms denk ik wel eens hoe het kan dat bijv. de vader van Samuel 2 vrouwen had... in die tijd was dus anders... Maar daarom denk ik dat het vooral gaat hier over trouw
God is (blijkbaar) een God die trouw erg belangrijk vindt... Bij overspel schend je die trouw... ga je er met een ander vandoor die buiten de relatie staat.
Natuurlijk zijn er behalve overspel nog vele andere oorzaken die man en vrouw van elkaar verwijderd houden... bijv. als mensen niet meer met elkaar praten, niks meer van hunzelf verwachten, genoeg hebben van de relatie en het huwelijk willen stoppen om een andere reden dan overspel... of hoe vaak hoor je niet dat de 1 niet meer van de ander houdt ? Maar in alle gevallen wordt de trouw verbroken... En dan heb ik het nog niet eens over de seks die bedoeld is voor een blijvende relatie... maar ook hier is de trouw weer belangrijk.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je dingen op het forum zet kan je reacties krijgen. Soms word er gereageerd op een manier die je niet verwacht.
En waarom zet je het dan op het forum neer? |
Ik zet het op het forum neer, omdat het mij bezighoudt. Tuurlijk mag je reageren, maar in dit geval heb ik het heel algemeen gelaten. Ik vind als je niet weet waar het precies over gaat je moet oppassen met een reactie neer te zetten. Je kunt daarmee mensen kwetsen zonder te weten waar het over gaat en dat lijkt mij ook niet de bedoeling van een forum.
Maar misschien heb je gelijk in die zin dat ik dit soort dingen beter voor me kan houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:53
Onderwerp: Afscheid Chris Algra
|
|
|
Chris, bedankt voor je (gedane) werk achter de schermen bij C.M. Ik wens je alle goeds toe in wat je ook gaat doen en Gods rijke zegen in je (verdere) leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Soms is het nodig je eigen IK aan de kant te schuiven. |
je gaat nu dingen interpreteren zonder te weten waar het over gaat en wie het is... ik vind dat jammer Maris, en dat doet pijn bij mij.
Ik heb nu al spijt dat ik dit op het forum heb gezet, voortaan zet ik het wel in mijn eigen dagboek... is misschien beter. Op een forum wordt er soms toch gereageerd, ik weet dat, maar had dit keer van mij niet gehoeven, zeker niet op deze manier.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRACE585 schreef: | Chris is weg en nu hebben we ineens geen kaartjes meer om te versturen wie is de nieuwe site beheerder????????????????? |
Lukt dat niet meer Grace ? Heb het eens geprobeerd als test en bij mij lukt het nog wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als jij belangstelling hebt voor een ander dan is zijn/haar IK belangrijker dan jouw IK |
Je weet niet wie het is Mariska... vraag me af of je dit zou zeggen als je dat wist... denk het niet.
Bovendien ben ik het daar niet met je eens... je bent als persoon even belangrijk, de ene is niet belangrijker dan de ander. Dat is wat ik denk.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 22 december 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|