ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 september 2013, 05:43
BerichtOnderwerp: GARAGE SALE!!

Wat een leuk en goed initiatief!

Die moeten we er denk ik inhouden!

Dank!
Lachende smiley
En ja, je kan ook mailen wil je dingen privé houden.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:52
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

JANE410 schreef:
Ja, tot Laterzzzzzzz Shanita, eerst opruimen en dan weer op CM met een voldaan gevoel dat het je is gelukt en het vooruitzicht dat je begeleidster morgen met een glimlach door je huisje loopt Knipoog smiley

SUCCES

Dank voor deze bemoediging, lieve meid!

en tot laterz!

En fijne Dag!

S.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:39
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

NATASCHA642 schreef:
dat ik blij wordt hoe mooi mijn huisje wordt Knipoog smiley

Ha Natascha!

Ik ben, met jou, blij voor jou! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:27
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

WILLEMIJN232 schreef:
Dat ik een prachtig boeket bloemen kreeg van cmmers en veel ex cmmers.......
Lieve mensen, dank je wel!

Van mij, voor jou, een virtueel hartje:

Liefs, Zegens en Sterkte!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 september 2013, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 12:49

Wij zijn van plan om mijn huis eens grondig op te ruimen, vandaag.

Morgen komt mijn woonbegeleider, en ja, ik voel dat ik op haar grens zit.

Als ik vandaag niet gewoon, serieus hier, dingen ga doen in me huis, en bij ga houden, ja.....dan zie ik morgen een hele grote bui hangen waar ik echt geen zin in heb, en daardoor veel liever zelf even 'ertegen aan ga'.

En ja, zó erg is het niet, ik bedoel, iedereen moet toch zijn huis opruimen en schoonhouden? Ik had er enkele jaren terug zelfs lol in...

Huishouden hoort nu eenmaal bij het leven.

En ja, ik heb er nu ook zin an, en ga straks met frisse moed, beginnen.

En ja, dan heb ik een trucje; eerst beginnen met het allerbelangrijkste, daarna met wat minder belangrijk iets, en zo verder.

En, dát werkt dus.

Ik wens iedereen hier een Fijne Werkdag! En Gods Zegen tijdens dat werk!

Laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 12:23
BerichtOnderwerp: Stilte

Hoi Jol,

Prachtig, ontroerend en ook zo waar overkomend!

Dank!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 september 2013, 12:14
BerichtOnderwerp: Daten

Hai,

En toch, ja, als je je 'prins' vindt, is dat wel erg fijn ed.

Alleen ja, dan is het dus niet zo dat al je dagelijkse beslommeringen etc. ineens als sneeuw voor de zon verdwijnen.

En wat denk je, als je 'verliefd' bent, dan krijg je weer andere 'problemen'.

Problemen tussen aanhalingstekens, ik bedoel, dan kan je krijgen dat je moet werken, de ene hier de andere daar, en dat je mekaar mist.

Wat je natuurlijk niet had vóór dat je verliefd was/verkering had.

En dan krijg je dat je mekaar mist(als het wederzijds is natuurlijk), en ja, dat kan ook heel moeilijk zijn, zeker als je ervoor gewoon een gelukkig zorgeloos leventje had, wat rustig voortkabbelde.

Ik denk ineens aan die Bijbeltekst, dat Paulus zegt van dat hij aan zou raden niet te trouwen, omdat er dan veel leed wordt bespaard....(zoek 'm later ff op)

En ja, waaruit bestaat dat leed dan?

Juist. Dat je mekaar gaat missen als je niet bij mekaar bent. Jaloersheid(als het serieus en integer en eerlijk is van beide kanten is de jaloersheid natuurlijk wel onterecht maar ja, het kan wel gebeuren..., een begrijpelijke emotie. En ja, zo zijn er natuurlijk meer dingen te bedenken waar je mee te maken kan krijgen bij een verkering, relatie of een vriendschap met bedoeling in toekomst een relatie.

En dan niet te vergeten ouderlingen bezoek, die het maar niets vinden dat je daar slaapt, terwijl je niet eens bij mekaar slaapt...
Ja, bij mij is dat namelijk principieel, ik ga pas intiem met iemand als er een basis is van een langdurige innige goede vriendschap.....En ja, als je 'vriend' dat helemaal begrijpt, daar helemaal geen moeite mee heeft, sowieso al heel gelukkig is, dát je bij hem bent en wil zijn, eventueel, met hem verder wil....ja.....
En, andere vrienden die ook even moeten wennen dat je ineens een relatie/verkering hebt.
En zo kunnen er nog meer dingen zijn.
Dus ja, ik zie en ervaar het wel eventjes zo, dat je in een emotionele achtbaan zit regelmatig...

Maar ja, verliefd, en wederzijds, zeker als je zoals ik, dat allang uit je hoofd had gezet, allang leefde met het idee 'ik blijf alleen, heb wat vrienden, werk etc, en ben best wel gelukkig'. Ja, da's best wel heftig hoor. Je wilt dan nog maar een ding en dat is bij degene zijn en verder maakt het je niets uit.

Wat natuurlijk helemaal niet realistisch is, ja, je kan de eerste weken wel een tijdje bij mekaar zijn erg veel, en ja, daarna, moet je toch gewoon je dingen weer oppakken, die je altijd al deed.....

Ja, je kan als je werkt wel wát dagen opnemen, en ja daarna gaat het gewoon weer door, ieder met zijn eigen sociale leven, wat je dan wel in de weekenden, en soms in vrije dagen wel kan combineren en samen doen, zoals mee naar familie, kennismaken met elkaars vrienden etc.

Nou ja, dit wou ik even delen, tis in zoverre on topic, dat het met 'Daten' te maken heeft, in die zin, dat het een date is, waar wel wat uit voortkwam.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 september 2013, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 10:50

Me stemming is al verbeterd: heb net met me moeder gesproken, positief gesprek!(Dank U Heer!)

En met een vriend!

De zon schijnt hier nog steeds volop.....raar maar waar; was niet voorspeld op de Msn pagina.

Zo meteen de stad in, afspraak, en daarna lanterfanten; naar het Dac(dag activiteiten centrum) en naar het diaconaal aandachtcentrum. O, die mensen, vrijwilligers, zijn daar zo aardig, die komen altijd bij je zitten en dan nog mensen die ook niet werken, werkeloos, of arbeidsongeschikt, en ja, dat is dan zoooo gezellig :)

Ja, en het plan is om halve dagen te werken weer, en ja, als voorbereiding dus naar bovenstaande dingen om alvast te wennen aan het elke dag de deur uit.

Dus ja, ik ga hier om 11.45 uiterlijk de deur uit, over een uurtje.

En ja, dan blijf ik gezellig de hele middag weg, en namiddag om 17.00 uur eten op het Dac, en daarna naar een vriend hier op de hoek een mooie positieve film of musical bekijken, een klassieker natuurlijk(what else?)

Dus ja, mijn hele stemming is weer omgeslagen, door gesprek met me moeder en doordat de zon hier nog steeds volop schijnt, ook al is het aan de frisse kant.

Ik wens iedereen een fijne dag, met Gods Zegen, troost en bemoediging!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 09:45
BerichtOnderwerp: klaagmuur

SHANITA130 schreef:
Ik wou dit eerst zetten bij 'wat ik me afvraag'.

Iemand heeft een soort van probleem en verteld dat aan mij, ja?

Dan kom ik met een goede oplossing, degene luistert niet(nadat ik het drie keer heb verteld, geeft geen sjoege, maar verteld dus wel zijn probleem 3x): ik wordt boos...

Vaak als ik wat vertel, vult degene in voor mij, maakt zinnen af(en dat terwijl ik juist iets heel anders wou zeggen...)

Iemand verteld dingen, stelt je ermee gerust, als je dan denk van oooh gelukkig, oid, dan komt het : 'Maaahaaaar.......'. Gefrustreerde smiley

Wat ik mij afvraag: 'Heer help mij, om daar niet elke keer, ontzettend boos over te worden, ....

Bovenstaande is min of meer dus al opgelost.

Maar nu: ik ben erg gevoelig voor weer; heeft direct invloed op me stemming.
Nou schijnt hier nog de zon(voor hoelang?, want dat is niet voorspeld....)
En kouuuud!

Dus ja, lekker zoals de laatste tijden me achterdeur opengooien is er ook niet bij Boze smiley

En deze verandering heeft zich voltrokken in ca 2 dagen....

Ik heb daar wel zo ontzettend de pest over in, dat wil je niet weten.

Echt waar, me stemming is onder het nulpunt, en me emoties gaan ook nog es met me aan de haal.

Zo...dat is eruit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.

WITHGOD126 schreef:
Ik vind het geweldig,dat je het goed hebt gemaakt met je moeder.je bent nu dus vrijer om vervuld te worden met de HG.
Ik zal voor je bidden.tip als je wilt zou je meer kunnen schrijven als je je er goed bij voelt.voor jezelf in een schrift of zo,het kan heel goed vor je zijn,maar jij bepaalt)
Gezegende avond.

Dank je wel, WithGod!

Alleen vrijer om vervuld te worden met de HG, en goed gemaakt met me moeder, ja, ik zie daar geen verband tussen.

Ik voel dat ik gemoedsrust heb, that's all. Niet vergetende, dat ook ouders fouten maken.

Schrijven in een schrift, ja, hoeveel heb ik deze tip al gehad Knipoog smiley ?

Haha, daar komt niets van terecht hoor, zeker deze morgen met dat K@# weer, ja, dan kan ik alleen maar wat lelijke woorden spuien in zo'n schrift....

Nee, en idd, wat jij bedoelt, geconcentreerd, idd dingen opschrijven, nee, me emoties gaan daar teveel met me aan de haal, daarvoor.

Daar heb ik medicijnen voor(lol), maar ja als die werken ben ik daar weer te duf voor.

Met andere woorden; ik zie dat helemaal niet zitten, kan het niet voor me gevoel.

Iig, thanks voor je reactie!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 09:15
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

Nogmaals Lachende smiley

Ik vind dat er echt helemaal niets mis is met volslanke mensen....

Het maakt me zogezegd helemaal niets uit; ik kijk namelijk naar karakter of tie lief en goed is etc.

Mensen die echt alleen naar uiterlijk kijken ja, die mag ik ook niet zo, en dan helemaal in deze geseksualiseerde maatschappij, waar je, om de een of andere idiote reden dun moet zijn....daarom kijk ik ook geen tv....

De wereld zou zoveel mooier zijn als men daar es door heenkijkt.

Nou ja, dit was nog een keer me mening.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 09:09
BerichtOnderwerp: Het weer

ZEELAND736 schreef:
Vreselijk wennen...ik wil geen herfst...geen regen...maar wat heb ik te willen???

Ha Zeeland,

Ik voel je vreselijk goed aan, ik heb dat ook: koud hier in Brabant, brrrrr....

En dan op Msn zie ik 11 graden en een wolkje met alleen regendruppels. dan denk ik 'he?'
En maximaal 15 graden.....
Tis inderdaad vréselijk wennen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Eerst 2 1/2 maand achter mekaar toch wel redelijk en mooi weer, juli en augustus, en nog iets van 2 weken september geloof ik.

Het weer heeft wel degelijk invloed op mensen. En dit is zó abrupt....van de ene op de andere dag ineens zo koud.....

Ik zou zeggen sterkte, ja, ook tegen mezelf...ik word er bijna verdrietig van....

Nou schijnt hier (nog?) de zon in Brabant......

Nou ja, sterkte, iedereen die gevoelig is voor het weer....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 15 september 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: Daten

ROELANDE345 schreef:
Het is definitief van de baan, jammer maar tis zo

Vervelend...

Ik las laatst iets: "juist als je alle moed hebt opgegeven ooit iemand te vinden nog, en jezelf erbij hebt neergelegd, en je jezelf toelegt, op een leven 'alleen'; met vrienden en je jezelf daar dan ook best gelukkig bij voelt, dan ineens totaal onverwacht.....'kan'...."

Sterkte met verwerken, kan vervelend zijn!

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 15 september 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

ANNETTE050 schreef:
Er is wel verschil tussen humor, ook over grappige dingen in de Bijbel en spotten.
Ik denk dat spotten met de Bijbel of spottende grapjes over figuren uit de Bijbel uiterst link is.

Idd, (bewust) spotten heb ik ook een grondige hekel aan. Boze smiley

En humor ja, heerlijk, een topic doorlezen bv, en dan echt wel lachen, onverwacht, ja, die dingen zijn oa zo leuk en maken het leven leuk! Lachende smiley

Trusten! voor Straks! Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 15 september 2013, 22:51
BerichtOnderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei

[quote=PIETER619]Wil je het je mede CM(st)ers zo comfortabrel mogelijk te maken en een hele ochtend bezig om alles (partytent, kelden barbeque), bij elkaar te sprokkelen, kom je er achter dat alles voor (bijna) niets is geweest.

Ha, Lieve Pieter,

Was het droog had ik dus echt wel zeker gekomen, ik had er béhoorlijk de pest in toen ik las regen en hooguit 18 graden in Ede.(En ik had geen thermostaat :(

En ook, ja, enkelen mailde mij dat ze ook, alleen vanwege het weer, niet gingen en er ook stevig van baalde dat ze niet gingen...

Gefrustreerde smiley Terleurstelling dus, maar één troost, het weegt niet op tegen de terleurstelling die onze Heer heeft meegemaakt aan het kruis, Hij wacht nog op velen, want Hij deed het voor iedereen.

Vanmorgen een doopdienst gehad, ging over de Liefde, we kunnen alles doen maar als er geen liefde is, is het weggegooide moeite. Knipoog smiley

Kijk, dát bedoel ik: God bestaat!

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 september 2013, 17:46

JANE410 schreef:
@ Shanita Ach jammer joh, je was vorige keer zooooo enthousiast, ja het weer is niet zo, alhoewel het hier wel opklaart.

Er hebben best veel mensen afgezegd, jammer voor Pieter die alles mee brengt. Maar wie weet wordt het voor hen een gezegende middag.

Volgende keer beter en Shanita een goed weekend in Zeeland bij nieuwe vriend Knipoog smiley

Ha Jane,

Ja, idd. geheel bewolkt en regen de hele dag in Ede.

Ja, en daar ga ik geen kilometers voor maken.

Ja, misschien als ik alleen zou zijn wel, maar ja heb nu ook met iemand anders te maken.

Ja, gewoon vrienden he? Knipoog smiley

Volgende keer beter, iig de mooie herinnering van pakweg 7 weken geleden in Ede, ja, die blijft voor altijd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 september 2013, 12:01

JANE410 schreef:
Ik wens jullie een hele fijne middag/avond toe op de hei. Top dat het gewoon doorgaat Knipoog smiley
Als het 20 graden was geweest had ik wel willen meedoen

Ja, ik ga het dus ook, jammer genoeg, niet redden.

Zit in Zeeland, zou eigenlijk gisteren naar Brabant gaan, maar ja was klere weer; regen en koud.

Vandaar afgezegd. Ja, ik heb en hou de herinnering wel aan verleden keer, jammer, maar ja, tis nu echt het weer, anders zat gisteren en nu dus in Brabant en had ik gegaan.

Ach ja, wordt het ook nog eens herfst strakkies, en ja, hier breekt nú pas een klein zonnetje door.

@## weer in dit @## land, had er echt wel ff de pest over in hoor vanmorgen en gisteren maar ja.

Maar ja, de die hards die gaan; veel plezier! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 22:35

ANNA415 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ook niet, erg verkouden en dan die @#$ regen en koud hier Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Bedoeling was goed, vind het echt erg jammer....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 14:03
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

‘ALTIJD IN HET BELANG VAN HET KIND’

http://www.klokkenluideronline.is/

Op deze pagina artikel, 'altijd in het belang van het kind', over jeugdzorg.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 12:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

JANS221 schreef:
Ik weet dat hij al een langer dan een week op mij wacht……ik weet het gewoon, ik voel het….zoiets ontgaat je niet. Woorden zijn niet eens nodig, je voelt de spanning die in de lucht hangt.
Ik wil niet toegeven…..nu nog niet in elk geval…..het kost wel moeite, dat wel…..maar ja, je hoeft toch niet direct toe te geven? Het moet wel even spannend blijven. Alleen even kijken af en toe….soms kort, soms wat langer, maar nooit te lang. Net op tijd weg gaan, je omdraaien, niet langer kijken, de afstand wat groter maken, aan iets anders denken. Zo gaat dat nu al meer dan een week. Hoe lang zal ik het volhouden, hoe lang zal hij het uithouden? Kan ik het volhouden, kan hij langer wachten? Of toch maar toegeven….het is wel lekker…..ik weet het……Ik mis het.
Maar toch………toch maar niet…
Ik laat hem links liggen…..

...die reep chocola.....

(Dus eigenlijk ben ik heel off-topic! sorry redactie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Ha Jans,

Weet jij wel, hoeveel calorieën een reep chocolade bevat? Knipoog smiley

O,o,o,o.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 12:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Ik kan het alleen van gisteren zeggen. Want vandaag weet ik het nog niet.

Heeerlijk Italiaans: aubergine, tomatensaus zelf gemaakt, en gehaktballetjes van lamsvlees, op een Italiaanse manier gekruid, en dat tussen echt italiaans gebakken brood....

Heeeerlijk..... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 12:41
BerichtOnderwerp: klaagmuur

Ik wou dit eerst zetten bij 'wat ik me afvraag'.

Iemand heeft een soort van probleem en verteld dat aan mij, ja?

Dan kom ik met een goede oplossing, degene luistert niet(nadat ik het drie keer heb verteld, geeft geen sjoege, maar verteld dus wel zijn probleem 3x): ik wordt boos...

Vaak als ik wat vertel, vult degene in voor mij, maakt zinnen af(en dat terwijl ik juist iets heel anders wou zeggen...)

Iemand verteld dingen, stelt je ermee gerust, als je dan denk van oooh gelukkig, oid, dan komt het : 'Maaahaaaar.......'. Gefrustreerde smiley

Wat ik mij afvraag: 'Heer help mij, om daar niet elke keer, ontzettend boos over te worden, ....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 11:32

Hai Pieter,

Ik moet steeds aan de vorige keer denken...

Was hardstikke slecht weer voorspelt, was zelfs donker, leel wel nacht...

En toen ik aankwam om 14.00 uur, net buien weg, heerlijke temperatuur, en ja gezellig.

En ja, volgens mij valt het wel mee, morgen.

Je ziet toch een zonnetje bij de regen.
Kijk, dit staat bij buienradar voor zaterdag. en maiximaal 18 graden.

Ik weet nog in juni, die @#$ maand zeg maar, ja, dan zou ik blij zijn met deze temperaturen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 20:15

HARALD940 schreef:
We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan:

Roelande345, 54jaar, regio 0342
Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem
Anna415, al jaren 25, regio 0546
Shanita130, 41 jaar, regio 078(met een vriend)
Harald940, 38 jaar, regio 038 ( rijd met Pieter mee )
Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb)
Jojada808. 49 jaar regio050
Roos896. 40 jaar, regio0529

kleine aanpassing voor mij, ik ben er dus zeker bij Lachende smiley

Ook kleine aanpassing voor mij, ik kom met een vriend van mij. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 16:38

NATASCHA642 schreef:
dat zeg je maar tegen de rest wat betreft je date die neem je maar mee inclusief vlinders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteektLachende smileyKnipoog smiley

Ha Natascha,

Ja, ik kom met een vriend uit Zeeland. Ja, ook christen, baptist.

Gewoon een vriend he, dusz, geen relatie...

(als je iemand slechts enkele dagen kent, mee omgaat, kan je mi niet van een relatie spreken, dat moet groeien, wel van vrienden.

Dus ja, ik kom gewoon, alleen ja, wel ff kijken wat het weer doet...De charme van verleden keer was, naast de lieve en leuke mensen ook het weer....Dus ja, ik laat het niet van het weer afhangen, ja, of het moet keihard stortregenen de hele dag...

Dus, ik kom, vanaf statio Ede-Wageningen, met vriend.(géén relatie!!!)

Ik verheug me er heel erg op, jullie te zien!

Verliefde smiley Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 16:19
BerichtOnderwerp: Thermostaat of temperatuur

ANNETTE050 schreef:
Ja, mooi duidelijk stukje Shanita, zo had ik het nog niet gezien!
Gelukkig zijn we weer op topic, als is even lachen ook wel weer leuk.
Maar je beschrijft erg mooi hoe je én thermometer én thermostaat kunt zijn.

Dank!

ja, daarom is het ook altijd zooo belangrijk om bij het onderwerp te blijven waar het mee begon(on topic), anders kan je zij wegen inslaan, wat nu en dan weleens leuk kan zijn, maar ja dan kan je kwijtraken waar 'het' mee begon.

In dit geval was het: Victoria Osteen: "Are you a thermometer or a thermostat? Don’t just respond to your environment, affect your environment. Don’t just let life happen to you, be what’s happening!"

En dan is 'Victoria Osteen' gewoon een vermelding van de bron, handig voor degene die haar kennen en anders niet zo ter zake doende, het gaat namelijk om de 'kreet' ;) en ja, die vond ik gewoon erg goed! :)

Zegens en Groetjes!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 15:35
BerichtOnderwerp: Thermostaat of temperatuur

Ik zie temperatuur als je eigen altijd maar aan (moeten) passen.

Thermostaat als dat je zelf wel even bepaald welke temperatuur het wordt.
Al dan niet in overleg...

Dus dat je jezelf blijft, jezelf niet(teveel) conformeert, ja, aleen nu en dan als de situatie erom vraagt, kan het weleens zo zijn dat even aanpassen vereist is zeg maar, ja, moet dat nu eenmaal eventjes bijvoorbeeld.

Iets anders wordt het als je je eigen altijd aanpast, en daardoor altijd doet wat de omgeving doet(temperatuur van de omgeving aannemen).

Nou is je kunnen aanpassen wel een goede eigenschap ook, maar ja, als je dat áltijd doet, doe je alleen nog maar wat anderen van je verwachten, bewust of onbewust. en zo loop je aan jezelf voorbij. aan je eigen grenzen, wensen en ideeën.

Dus als thermostaat kan je je eigen ideeën en wensen en grenzen aangeven en zo (mede?) bepalen hoe de temperatuur wordt.

Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Groetjes!

ps: Dit natuurlijk naar aanleiding van de 'kreet' van Mario. daar kwam ook geen barometer in voor...

Verder: ken je dat, als je een stripverhaaltje las of gewoon een stukje wat een columnist schrijft oid., wat heel gewoon begint, en dan na een paar stukjes verder zit je echt wel te lachen, ja, dat had ik met dit topic.
Soms kunnen, onbedoelt, en daarom is het zo leuk, reacties op mekaar, en daar weer op, wel zo komisch overkomen.:):)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 12 september 2013, 16:11
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 11:33
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

JOL252 schreef:
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/leidenenregio/article24448233.ece/Lisa-dood-Denk-na-wat-je-doet

Ik ben hier even stil van.

Jol,

Ik maak hieruit op, dat het niet de drug was, maar de watervergiftiging als gevolg van dorst veroozaakt door de drug.

Verdrietig...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 09:27
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!

KLUS667 schreef:
Of voor een jaar verlengen, scheelt weer 11 bedenkmomenten Knipoog smiley

Ja, zo doe ik dat ook tegenwoordig ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

PIETER619 schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=XMuTuuGAhYs Het is zeer leerzaam

Dank Jane!