Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 00:17
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tuurlijk, ik bel regelmatig met mijn schatje en skaaatje .... |
idd, soms komt me dat goed van pas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 18:24
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
PIETER649 schreef: | is het hier een dating/ ontmoetingssite of een therapeutische theeclub? lid worden van een datingsite houd in dat je in beginsel open staat om mensen live te ontmoeten.
als je van jezelf denkt dat je nog niet kunt zwemmen, moet je ook niet in het water springen. |
mooi uitgedrukt....in beginsel!
ik denk dat als je op een site als deze komt daar idd voor open moet staan. Maar er zijn genoeg mensen die willen na een chat zo snel mogelijk afspreken. Wil je dat niet dan is het niet goed. Ik vind dat daar meer respect voor moet zijn, niet iedereen is zo dat hij/zij direct wil daten na een chat, en daar kunnen verschillende redenen voor zijn, zonder dat het direct op een therapeutische theeclub gaat lijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 16:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan zal ik wel een gesloten boek zijn |
Hmm...kijk maar uit jij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:37
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ? |
Sommige mensen hebben meer tijd nodig dan anderen. Ik denk dat je dat moet respecteren. (Nog) niet willen daten is vaak een teken van wantrouwen en / of zelf bescherming denk ik. En als je juist die ene wel ziet zitten...neem de tijd, soms is het het wachten waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid. |
Goed zo!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 10:05
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
Namens Mariska:
Hoi Aer en Sas,
Van harte gefeliciteerd met jullie babyhaasje DAAN. Helaas kan ik jullie niet zelf feliciteren.
Groetjes van Mariska601
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 10:00
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | Hoe bedoel je? ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!! nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site, dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden.............. |
Het is wel mogelijk om op geestelijk vlak hier iets te vinden al zijn de verschillen onderling enorm groot. Je moet uit de reacties alleen ff je eigen kleur eruit weten te filteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 15:38
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Heel veel geluk met hem. Geniet ervan samen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 20:25
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Wat is cm zonder muischje mis jou erg hoor |
Zou ze ons ook een beetje missen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Die muis is aardig populair vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Deel 1 is het makkelijkst he,en bij deze persoon weet ik precies waar ik om ga "vragen" |
ben benieuwd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 00:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Iedereen is aan het volgen wie hun profiel aan het bekijken is..zou hij of zij het zijn | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 21:42
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Van harte gefeliciteerd alvast!!
Heel veel geluk met de kleine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:19
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nog 50 minuten.... dan kun je je niet meer opgeven. Sorry; maar we moeten streng zijn!
Houd je niet in; gun jezelf dit feessie en zet je naam op de lijst!
Wie doen er mee:
Tess Josina Cross Mario Peacedove Visser Marijan Zing Leanne Jolan
GrZing! |
Geen idee waar het allemaal op slaat, mare...
ik doe mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 17:40
Onderwerp: Kinderarbeid
|
|
|
dank je wel, ik ga me er ff in verdiepen verder.
Soms is de keuze lastig met een kleine portemonee. kies je voor je eigen portemonee, of voor het tegengaan van kinderarbeid?
Lastige keuze is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 15:12
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik bben regelmatig op uitjes geweest in het Zuiden van het land en ga binnenkort er weer naar toe. Een poosje geleden hadden een uitje in Groningen, waarbij iemand zelfs vanuit Venlo aanwezig was. Voor veel mensen is de plaats niet het probleem, dus alleen uitjes met Noordelingen zie ik niet zitten... |
Nee snap ik hoor t zijn eigenlijk wel heel rare mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 15:11
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Pijnlijk!!
Ik hoop voor jullie dat de kleine er snel mag zijn. Laatste loodjes kunnen soms wel heel zwaar wegen. Veel sterkte allebei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 15:08
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi allemaal,
Morgen of overmorgen zit het er op.
Het waren best wel mooie maanden. Hier en daar een beetje ruzie, leerrijke teksten, humor en plagertijtjes op zijn tijd en ja ook wat geroddel...en de ontkennig...maar ook dat is normaal want waar mensen zijn wordt ge-mens-t...
Lieve groet...
Frank |
Jammer Frank.... Het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 22:19
Onderwerp: Kinderarbeid
|
|
|
Van de week kwam het gesprek met de kinderen ineens op kinderarbeid in 'de arme landen'. Nu weet ik van enkele merken dat daar kinderarbeid aan te pas komt, (ook dure) die bij mij blijkbaar in de kast hangen. Mijn kinderen vonden dit zo erg dat ze wilde weten welke merken en winkels producten van kinderhandjes verkopen, zodat ze (we) dat niet meer hoeven te kopen.
Nu weet ik dat bij het verven van spijkerstoffen veel kinderen het leven verliezen door de gifgassen, maar weten jullie(graag met onderbouwing) welke winkels en merken nog meer gebruik maken van kinderarbeid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 20:13
Onderwerp: emoticons
|
|
|
PANTER584 schreef: | |
je hebt al 5 x een bericht geplaatst. 5x dezelfde geloof ik ook nog.
wat wil je ons vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:15
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst. Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring....... Of denken alleen vrouwen zo? |
Er is nogal verschil tussen jeuk tijdens het huwelijk of na de scheiding. Toegeven Tijdens je huwelijk is in mijn ogen ronduit walgelijk, maar als de scheiding achter de rug is, vind ik het een heel ander verhaal.
Ik ben het met Pieter eens dat er velen zijn die er een maatje op na houden voor de sex.(mannen praten ook met mannen, aangenaam, evenals vrouwen met vrouwen dat doen. Je hoeft er niet bij geweest te zijn om sommige dingen als waarheid aan te nemen)
Wat ik gezegd heb is dat sex zonder liefde leuk kan zijn, en naar mijn idee is dat ook zo, maar niet meer dan dat. Het laat een leegte na omdat de liefde gemist wordt. Daarom wil ik het ook niet goedpraten als men er een maatje op na houd na de scheiding, maar als mensen onder elkaar vind ik wel dat daar begrip voor op te brengen moet zijn. De een heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Ik denk dat het fout is, aangezien ik nog steeds (naar mijn invulling uit de bijbel) denk dat sex hoort bij eeuwige trouw, maar zeker wel menselijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 17:27
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat je graag vrijt met je liefje is niet iets om beschaamd over te zijn. Je hoeft de details niet te gaan rondstrooien want daar heeft in wezen niemand wat aan. De context waarin en wanneer het gebeurde kan heel verschillend zijn. Wel zijn er 2 belangrijke compenenten en dat is liefde en het verlangen van beide partners. Het vrijen geeft dan een meerwaarde aan je relatie, aan je leven...en aan jezelf. |
Sex is naar mijn idee de kroon op de liefde, daarom kan sex zonder liefde leuk zijn, maar ontzettend leeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:57
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
PIETER649 schreef: | dus scheidingen komen alleen door overspel? |
als je spreekt over schuldloos scheiden uit het oogpunt van de voorgangers der gemeenten wel
maar de praktijk werkt ff anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 21:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | weet ik niet Leanne.... maar 1 ding is mij wel opgevallen hier op cm, dit is de site waar de schuldloos gescheiden christen terecht komt.
ik ben wel eens benieuwd waar de schuldigen aan die scheidingen terecht komt. ( op welke datingsite bedoel ik ) |
Das natuurlijk geen slimme vraag he pieter
Schuldigen aan schuldloze scheideingen komen niet op een datingsite want die zijn al weer voorzien van een nieuwe partner voordat de ouwe de deur uitgeschopt is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 21:22
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ga er geen incest uithalen... iedereen weet dat Hooglied gaat over de liefde wat langzaam opbloeit tussen een jongen en een meisje... Sorry, maar dit wilde ik er nog over kwijt... |
\nee, dat haal ik er helemaal niet uit.
Het enige wat ik uit het hooglied haal is de liefde in mensentaal weergegeven tussen God en zijn kerk(Zijn liefste)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:17
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | tuurlijk ben je meer dan dat !! Maar je seksualiteit is wel een onderdeel van je mens zijn. Of ben je dat niet met me eens ? |
jawel, maar dat zie ik niet als mens eigen, in feite is ieder levend wezen dat. Ik denk dat alle mensen geacht worden om op de juiste manier met hun sexualiteit om te gaan, naar hun eigen eer en geweten, beseffend dat er een God in de hemel is die alles ziet.
De bijbel is mijns inziens niet duidelijk over de details van wat wel en niet mag. Maar we kunnen weten dat alles wat niet uit het geloof is WEL zonde is. Luisteren naar je geweten dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:05
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ergens begrijp ik dat niet Tess... want de mens is zelf een seksueel wezen, hoe kan je dan zeggen dat seksualiteit iets is van 2 mensen ?
Natuurlijk is het wel de bedoeling dat je er goed mee omgaat... seks moet niet op zichzelf gaan staan denk ik maar is voor mij altijd een onderdeel van liefde.
Oeps... ik zou niet meer reageren g'loof ik, wordt nog lastig voor me... |
een mens een seksueel wezen???
ik hoop toch dat ik meer ben dan dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 23:20