Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:55
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zelfde jongetje is aan het skeeleren buiten. Belt aan bij de voordeur (bel zit gelukkig laag). Zegt z'n vader: achterom met die skeelers, niet via de voordeur. Zegt het zoontje: 'Ja maar, ik kom alleen maar een snoepje halen.' |
Mijn kleinzoontje van 5 jaar deze week had geen vriendje om mee te spelen......(gaat altijd op z.n fietsje naar z.n vriendjes toe) ik had zijn moeder aan de telefoon en zei........oma wil wel met hem spelen, zij zegt dat........ja hoe dan roept hij.....ik ga niet helemaal naar oma fietsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:43
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
ERIC483 schreef: | Bij de verkrachtingen die in het nieuws komen, heb ik niet het idee dat het ook maar iets met uitdagende kleding van de slachtoffers te maken heeft... |
Nou, laat ik het anders zeggen......zoals je jonge meisjes tegenwoordig gekleed ziet gaan....ze vragen erom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:22
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Beste Eva, volgens mij sla je hier de spijker op zn kop! |
Denk het wel Arjan, maar..... die arts heeft haar ook willen waarschuwen, door er zo uitdagend bij te lopen. Evengoed blijf ik het een zwijn vinden.
Hoop nu toch maar dat er meer vrouwelijke artsen komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:19
|
|
|
WILMA729 schreef: | "....dan vragen ze er m.i. ook om"
Wáár vragen ze dan om??? Bedoel je om een waarschuwing van een man die zijn hormonen voelt opspelen ?? |
Hoeveel jonge meisjes worden verkracht Wilma.....in deze tijd denk ik dat daar zeker de uitdagende kleding aan bijdraagt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:54
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging/zaterdag 20 maart
|
|
|
Dinsdag 30 maart:
BEVRIJDING!
Wees kalm, wees eerlijk, wees rustig, IK waak over je. Rust in Mijn liefde, verheug je in de ware schoonheid van heiligheid, je bent van Mij.
Hier is bevrijding voor je, maar dankbaarheid en blijdschap openen de deuren. Tracht onder alles zeer blij, heel gelukkig en echt dankbaar te zijn, niet aan stille gelatenheid schenk Ik Mijn zegen, maar aan blij aanvaarden en verwachten.
Lachen is een uiting van blijdschap, daarom dring IK er op aan, dat je liefhebt en lacht.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 30 maart 2010, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:48
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging/zaterdag 20 maart
|
|
|
Maandag 29 maart:
EEN LEVEN IN AFZONDERING!
IK beloon je zoeken in Mijn tegenwoordigheid, verheug je en wees blij, IK ben je GOD. Moed en blijdschap zullen alle moeilijkheden overwinnen. Wat het zwaarst is, moet het zwaarst wegen.
Zoek Mij, heb Mij lief, verblijd je in Mij, IK ben je Leidsman. Geen gevaren kunnen je vrees aanjagen. Je kan door dicipline niet uitgeput raken, Volhard!
Kun je in Mijn kracht volhouden? IK heb je meer nodig dan jij Mij.
Worstel je om Mijnentwil door deze tijd heen. Aan alle werkelijke arbeid voor Mij en zijn welslagen gaat een tijd van voorbedeiding vooraf.
Ben je bereid om een leven te leiden in afzondering? In afzondering met Mij, in de wereld en toch in afzondering met Mij? om vanuit je tijden van stille gemeenschap met Mij voort te trekken om te verlossen en te redden?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 30 maart 2010, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:28
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hahaha Eva ... wat kijk je sip ... Als je het niet bevalt ga je toch iets anders doen ... je eigen hobby ofzo ? Een idee ?? |
Jij bent zeker voetbalfanaat?
Ik kijk zondags naar Nederland zingt en family7 ken je die zender?
Ach....ook wel andere programma.s hoor, maar geen sport.
Tja......waarom eigenlijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | waar bemoeit die arts zich mee van hoe dat meisje zich kleedde. |
Ik vind die arts een zwijn Maar...als je soms ziet hoe die meisjes er uitdagend bijlopen....dan vragen ze er m.i. ook om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:03
Onderwerp: Belijdenis
|
|
|
SPIT085 schreef: | Hallo lieve mensen,
gister was het een grote en belangrijke dag voor mij. Ik heb in de kerk belijdenis gedaan! Afgelopen jaar heb ik de catechisatie voor 18+ bezocht en nam ik heb besluit om belijdenis te gaan doen. Jammergenoeg was ik de enige die tot dit besluit kwam. Maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Samen met mijn ouders heb ik de liturgie inelkaar gezet en met de dominee heb ik de dienst doorgenomen. En toen was het dus gister zover. Zelf heb ik een gedicht voorgelezen en tot mijn grote verassing heeft mijn moeder ook nog het een en ander gezegd. Al met al was het een inspirerende dag. Ook het handen schudden bij de deur was indrukwekkend. Het betekende veel voor de gemeente dat ik belijdenis deed.
Hoe staan jullie tegenover belijdenis. Heb je het al gedaan, of denk je erover na? Laat het weten, ik ben heel nieuwschierig! |
Allereerst hartelijk gefeliciteerd met deze mooie keuze die je hebt gemaakt. Ik heb catechisatie gehad, nooit belijdenis gedaan, ben wel als kind gedoopt en heb een paar jaar geleden i.p.v. belijdenis, de volwassendoop/onderdompeling gedaan.
Groetjes van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 22:55
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het onderwerp wat veel mensen bezig houdt, dus ik dacht, vooruit dit verdient toch wel een nieuw topic. Wie wordt er landskampioen dit jaar? Gaan we ver komen op de WK? Wordt Suarez verkocht en wat doet Groningen volgend seizoen? Lukt het VVV het gemis van Honda te compenseren? Blijft Van Gaal bij Bayern München? Zomaar een paar vraagjes, genoegs gespreksonderwerpen. |
Kijken jullie zondags ook naar voetbal
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op maandag 29 maart 2010, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 22:54
Onderwerp: kan alfaromeo niet een heel apart onderwerp gedeelte krijgen
|
|
|
HENK710 schreef: | Dit was te voorzien... Over een tijdje zien we hem wel weer even terug Met Alfaromeo (ofwel Shalom ofwel Oparinus ofwel Omerein) is dit al heel lang de ervaring... Gewoon heerlijk laten schuiven die man... ...en als je merkt dat het aantal topics toe gaat nemen, dan kun je eigenlijk al wel rekenen op een vertrek binnen enige tijd |
Vond hem best goed, hij durft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 22:48
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
HENK710 schreef: | Een gevaarlijke suggestie in mijn ogen, Chatuliem. Er zijn ook genoeg mensen die samenwonen en nog gewoon de diensten bezoeken en verder vormgeven aan hun relatie met God samen met anderen in de gemeente. |
Sommige kerken keuren samen wonen af, logisch, dat men dan niet meer naar de kerk durft.
Ik hoorde ook, dat als je jarenlang samenwoont, je dan voor GOD bent getrouwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 22:41
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
RINGO975 schreef: | Ik ben het hier volmondig mee eens Solafide
Het is inderdaad zo dat een inbreker of een witteboordenfraudeur niet aan het HEILIG Avondmaal kan gaan terwijl het schema voor de "werkzaamheden" van maandag al vast staat... Ook lijkt het mij niet de bedoeling dat Eugene na het avondmaal bij thuiskomst tegen Lucien zegt dat hij "wel zin heeft om ff met hem naar boven te gaan..." |
Herman Boon, Christelijke conferancer zei in zijn show...... Je moet nooit eerlijk je belastingpapier invullen, hoeveel Christenen zijn er die sjoemelen??? Gaan zij wel naar het Avondmaal??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 14:49
Onderwerp: Stille week
|
|
|
Zie, hoe Jezus daar loopt in Jeruzalem, met een kruis op zijn rug en een doornenkroon. Hoor, de meningte schreeuwt en roept: 'Kruisig Hem!' Zo gaf God zijn eigen Zoon
Zie het Lam aan het kruis daar op Golgotha, als de Koning der Joden wordt Hij veracht. Zie de liefde voor ons in Zijn ogen staan als Hij roept: 'Het is volbracht'.
Refrein: Ja, ik dank U voor uw genade, o Heer, dat U het kruis voor mij droeg. U bewijst uw genade aan mij telkens weer. Uw genade is mij genoeg.
In het rijk van de dood is Hij neergedaald. Ja, uit liefde voor ons heeft Hij dit gedaan. Maar de steen van het graf is nu weggehaald, Jezus leeft, Hij is opgestaan.
(Refrein)
En nu kom ik tot U met vrijmoedigheid, met ontzag en respect kniel ik voor U neer U ben Koning en God tot in eeuwigheid, U ben Jezus, de hoogste Heer.
Refrein: Ja, ik dank U voor uw genade, o Heer, dat U het kruis voor mij droeg. U bewijst uw genade aan mij telkens weer. Uw genade is mij genoeg,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 13:45
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging
|
|
|
Zondag 28 maart.
BERGEN VAN KWAAD!
Geloof en gehoorzaamheid zullen bergen verzetten, bergen van kwaad, bergen van moeilijkheden. Maar geloof en gehoorzaamheid moeten hand in hand gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 23:09
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging
|
|
|
Zaterdag 27 maart/Dagelijkse bemoediging:
GA VOORT!
Rust in Mij, stil in Mijn liefde, sterk in Mijn kracht. Denk eens in wat het betekent een macht te bezitten die groter is dan welke macht ook op aarde. Een heerschappij, welke groter is en veel verder reikt dan die van enig aardse koning.
Geen uitvinding, geen elektriciteit, geen magnetisme, geen goud, zou een miljoenste deel kunnen bereiken van al wat jij tot stand kunt brengen door de kracht van Mijn Geest, realiseer je eens heel even, wat dat allemaal wil zeggen.
Ga verder, je staat pas aan het begin van het nieuwe leven.
Wees blij, blij, blij.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zaterdag 27 maart 2010, 23:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:43
Onderwerp: Zondag 21 maart/Dagelijkse bemoediging
|
|
|
Vrijdag 26 maart/Dagelijkse bemoediging:
VOLG JE LEIDSMAN!
IK ben met je om je te leiden en te helpen.
Ongeziene krachten begeleiden je op weg naar je doel.
Je kleine vreesachtigheden zijn ongegrond.
Wat te denken van een man, die een prachtige
open plek in het bos overstak en bezorgd was,
omdat daar vóór hem een rivier stroomde, die hij
misschien niet zou kunnen oversteken, terwijl er al
tijden lang een brug over die rivier lag?
En wat te zeggen als die man een vriend had die de
weg kende - deze weg had uitgestippeld - en die hem
verzekerde, dat zich tijdens de gehele reis geen
enkele onvoorziene gebeurtenis kon voordoen
en dat alles in orde was?
Laat daarom je dwaze angsten los en volg Mij,
je Leidsman en weiger vastberaden je gedachten
te laten gaan over de problemen van morgen.
Mijn boodschap voor je luidt:
Vertrouw en wacht af!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:20
Onderwerp: Waarom???
|
|
|
ALICE495 schreef: | Die tijd wil ik dus eigenlijk wel gunnen, maar we hebben beiden een naar verleden achter de rug waar we allebei heel erg gekwetst zijn. Dit willen we allebij dus niet weer mee maken. Maar ik vind het eerlijk gezegd dat het het idd de tijd nodig heeft om op 1 lijn te gaan zitten of respecteren of een tussen weg te vinden. Maar op dit moment zit er maar 1 ding op het over laten aan God en Hij weet wat het beste is voor ons. Alleen baal ik wel dat wij elkaar nu niet meer zien. Ter bescherming voor ons zelf, voor als het niet goed gaat en als het wel goed komt dan hebben we genoeg tijd om die verloren tijd weer in te halen, dat is wat hij denkt. Ik wil daar in tegen juist wel graag bij hem zijn, maar misschien heeft ie ook wel gelijk. Maar het blijft lastig vind ik, want mis hem best wel. We hebben afgelopen weekend zon heerlijk weekend gehad met zn twee. Lekker samen gebowld uit eten geweest de volgende dag heerlijk gewandeld. O wat was dat weer heerlijk om dat mee te maken. En nu moet ik dat allemaal weer missen. Zijn arm, zijn knuffels en zijn aanwezigheid. Nou ja ik moet maar sterk zijn en wie weet wat voor moois er uit mag komen. Wat ik wel heel mooi zou vinden is misschien een beetje raar om te vragen, maar zouden jullie er voor willen bidden? Ze zeggen toch hoe meer er voor bidden des te sterker het gebed gaat worden?? Ik ben net vorig jaar tot geloof gekomen en voor mij is vooral de bijbel nog het moeilijkste gedeelte. Maar ik weet dat Jezus in mijn hart zit dat hij voor mijn zonden is gekruisigd. Ik heb mij ook in juni mij laten dopen. Ik ben ook als kind gedoopt, maar toen kon ik nog geen keuze maken voor God en nu wel. Al mijn zonden afgespoeld in de rijn. Een geweldige buiten doop was het. Opgestaan net als Jezus een nieuw leven begonnen samen met Hem. Maar echt tof dat jullie zulke mooie en lieve reacties delen. |
Wat rot voor jullie Alice, geborgenheid is zo fijn, op 1 lijn zitten ook, jammer dan van het geloof, maar bij GOD is niets onmogelijk, HIJ zal jullie de weg wijzen, ik bid ervoor en wens enorm veel sterkte, kracht, inzicht en wijsheid toe. Kijk uit naar 11 april, geniet van elkaar, kijk elkaar recht in de ogen en blijf praten, dan zie je de emoties, kom je er dan nog niet uit, praat eens met een dominee of voorganger
Liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:05
Onderwerp: Waarom???
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Toen ik je laatste reactie las, over dat hij had gezegd dat voor God jullie bij elkaar horen en dat de tijd het dan wel zal leren (vrij vertaald) moest ik gelijk denken aan een relatie van nu ruim 2 jaar geleden. Toen hij het uitmaakte zei hij nog heel veel van mij te houden maar de situatie liet het niet toe op dat moment (allebei 4 kinderen en hij net uit scheiding) maar als God het wil dan komen wij weer samen. Vervolgens nam hij een passieve houding aan richting mij.
Ik geloof echt dat God een plan heeft met je en dat het tijd nodig heeft en er moet vertrouwen. Maar moet je dan een passieve houding aannemen, of in jouw geval elkaar niet meer zien? Ik vind het zo makkelijk om te zeggen, als God ons bij elkaar wilt dan komt dat nog wel. Er zit toch altijd nog een beetje eigen actie bij ook. Je zult je toch in een relatie je best moeten blijven doen. En niet alleen passief: och God regelt het wel...... |
Videoresultaten voor god wijst mij een weg God Wijst Mij een Weg - Remco Hakkert 5 min - 26 okt 2008 www.youtube.com
GOD is de stuurman en wij........
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op vrijdag 26 maart 2010, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:03
Onderwerp: Mijn zoon
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Klinkt wel hoopvol, en fijn om hem weer bij je te hebben. Finimal is een lichte pijnstiller die misschien wel geschikt is in verband met zijn duizeligheid. Bidden dat het goed geneest en er geen blijvende schade overblijft, dat doe ik. Veel sterkte en goede moed. |
Zal wel veel pijn doen Mary, wens hem sterkte, we hebben gebeden in de gebedsroom of hij gauw mag genezen en weer kan gaan werken, dat geldt ook voor iedereen die een bedrijfsongeval heeft meegemaakt.
Warme groetjes van Eva
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 maart 2010, 14:28
|
|
|
Donderdag 25 maart/Dagelijkse bemoediging:
ER ZULLEN WONDEREN GEBEUREN!
IK ben met je, vrees niet, twijfel nimmer aan Mijn liefde en macht.
Je zult het grootste succes bereiken als je dagelijks blijft doen
wat IK heb gezegd.
Iedere dag konstant volhouden, zoals door het gestadig vallen
van waterdruppels een steen wordt uitgehold, zo zullen door
je dagelijkse volharding alle moeilijkheden worden verdreven
en zul je succes bereiken en anderen verzekeren van je hulp.
Versaag nooit, ga moedig en onbevreesd voorwaarts.
IK ben bij je om je te helpen en te sterken.
Er zijn wonderen gebeurd, er zullen nog meer gebeuren, het
overtreft je stoutste verwachtingen en dromen.
Zeg bij alles:
Alles IS wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 23:49
Onderwerp: Als de lente komt, dan stuur ik jou......
|
|
|
INKA401 schreef: | nou, dan is het bij mij altijd lente ... ik zorg bij mijn vriendin dat er altijd verse bloemen op tafel staan ... gaan samen heerlijk uit eten, en zitten bijna elke week op het terras, en oja, als mijn portemoné het toelaat gaan we heerlijk shoppen ... mien zit in de modewereld nou dan weet je het wel hé ...
krijg er ook veel voor terug hoor ... afgelopen weekend van 12.30 tot 20.00 uur ons heerlijk vermaakt in een zeer luxe sauna ... erg hé, pffff ...
oeps ... mag dat wel van cm? ... |
Kost wel zweetdruppels hè
Geniet maar lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 23:46
Onderwerp: Bedelen
|
|
|
GRACE015 schreef: | Ik heb nog weleens moeite met bedelen van mensen aan de uitgang van het station, of in de stad, bij de supermarkt, noem maar op. Je wordt aangesproken voor geld voor het betalen van een rekening, het kopen van eten, de straatkrant,wat ik trouwens een goed initiatief vind. De ene keer loop ik voorbij, en heb daar eigenlijk moeite mee, een andere keer geef ik wat, en denk ook soms nog weleens: ga toch eens wat werken, terwijl ik weet dat dat meestal helemaal zo makkelijk niet is. Het komt erop neer dat ik me verplicht voel om iets te geven, zelf heb ik het aardig goed, en wil dat wel delen, maar ook weer niet te gek. Zei Jezus niet, wat je aan de minste gedaan hebt, heb je aan mij gedaan? Van de week heb ik dus iemand geen geld gegeven, maar ben de AHto Go ingegaan en heb een overheerlijk broodje gekocht, de man had blijkbaar zo'n honger dat hij me omstandig bedankte en het haast uit mijn hand rukte. En ik was nog wel bang dat hij het zou weigeren, als hij geen geld kreeg. Hoe doen anderen dat, vraag ik mij af. Ben je spijkerhard, of geef je af en toe soms wat? |
Ja hoor, al geef je maar 1 euro, je ziet die blijde gezichten. Ook ik heb wel eens biefiworstjes gekocht,en verteld over God, dat gezicht toen......kwam huilend thuis aan, maar met een voldaan gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 23:42
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zijn er nog andere doopformulieren?
Zou het leuk vinden als ze ook hier geplaats werden. |
Dan ben ik dus toch overgedoopt , zoals ik pas hoorde. Als kind ben ik gedoopt in de Ger. Kerk Vrijgemaakt, op Catechisatie geweest en geen belijdenis gedaan, jaren later ben ik ondergedompeld in de Evangelische Kerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 11:03
|
|
|
Woensdag 24 maart/Dagelijkse bemoediging:
KEN MIJ!
IK ben hier, tracht niet achter de toekomst te komen, in Mijn genade houd IK die voor je verborgen.
Geloof is een te kostbaar bezit om dat op te offeren aan het verwerven van kennis.
Het geloof zelf is echter gebaseerd
op een kennen van Mij.
Houd daarom in gedachten, dat dit avonduur er niet is om de toekomst te leren kennen of
om openbaringen te ontvangen over het ongeziene, maar om Mij intiem te leren kennen,
waardoor je alle dingen zult leren en wat de ware grondslag van je geloof zal zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 10:48
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 25 maart/ 20.00 uur - 21.00 uur
|
|
|
AMEN:
Nu allèèn maar AMEN zeggen al is het met gebroken stem dan je hand in Gods hand leggen en op weg gaan, achter Hem.
Nu allèèn maar blijven lopen in het voetspoor van de Heer blijven strijden, blijven hopen wachtend op Zijn wederkeer.
Nu allèèn Zijn Woord vertrouwen altijd zal IK met je zijn als een kind je handen vouwen Zijn getuige willen zijn.
Al je twijfel af te leggen en allèèn maar AMEN zeggen.
Hallo allemaal:
Wat is het mooi dat wij een God hebben die zo met ons mee wil gaan, daar willen we Hem dan ook voor danken, dat doen we elke donderdagavond van 20.00 uur - 21.00 uur, niks hoeft, alles mag, wil je het eens meemaken, ga dan naar de chat, rechts onderin klikken ;- ) Ons welkom aan jullie is een Zegen, zo houden we het eerbiedig. Er is daar o.a. rust, vrede, respect, vertrouwen, begrip en saamhorigheid.
Als er Gebedspunten zijn kun je ons mailen, ook mag je het melden op forum en natuurlijk kijken wij op forum wat voor noden er zijn. Zo kunnen we elkaar bemoedigen en helpen.
Wij willen graag bidden voor de nabestaanden van Milly Boele, ook haar klasgenootjes.
Voor mensen, die een bedrijfsongeval hebben gehad.
Vervolgde Christenen,zieken, eenzame mensen, verslaafden, bejaarde mensen, gevangenen, kinderen en ouders die lijden, jeugdgevangenissen.
De studie van Martha en de zorg voor haar familie.
Zou fijn zijn als we jullie zien
Gods Zegen en warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 25 maart 2010, 00:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 23:13
Onderwerp: zelf geloven/familie niet gelovig
|
|
|
ALICE495 schreef: | Idd heel erg jammer dat mensen zo kunnen zijn, maar ja je kan het hun niet kwalijk nemen. Zij weten niet beter. Wij mogen ons juist heel rijk noemen en we kunnen alleen maar bidden voor die mensen dat zij ook aangeraakt mogen worden. Het is idd lastig als je zo in zon positie zit, maar juist zal je nu heel sterk moeten zijn. Mensen gaan inzien hoe jij aan het veranderen bent. Is alleen maar jaloerse reacties moet je maar denken. Neem het hun niet kwalijk, ze weten niet beter. Voor de kinderen is het wel naar. Misschien een idee om ze naar een andere een christelijke school te doen. Ik weet niet hoe oud ze zijn. Maar dat zou misschien een optie zijn. Tenminste als ze er echt last van hebben. Praat je wel met je kinderen er over? Dat die kindjes niet beter weten en dat ze het allemaal niet kunnen begrijpen enz... Mijn zoontje zit op een openbare school, wat ik nu ook heel jammer vind, maar wij zijn juist heel open in ons geloof. Naar ouders toe en naar kinderen. Misschien een idee om eens te gaan praten met elkaar, met die mensen ouders kinderen waarom ze het doen. De vader van mijn zoon is ook niet gelovig en die had er eerst ook heel veel moeite mee, maar hij ziet mij ook veranderen en ik hoor hem er nooit meer over. Ik leg het bij God neer en je kan er alleen maar voor bidden en zelf de kinderen heel veel mee geven over het geloof. Het moet natuurlijk ook leuk blijven voor de kinderen. Ik wens je heel veel sterkte en Gods zegen voor jullie allen. |
Claudia....jij mag zelf beslissen naar wat voor een kerk je gaat en waar jij je thuis voelt is erg belangrijk. Ouders kunnen inderdd. wel eens gekwetst reageren, zij voelen dan zich tekort schieten, denken dat zij het niet goed hebben gedaan, vertel ze dat duidelijk, dat dat het niet is. Heel veel sterkte toegewenst en Gods Zegen.
Warme groetjes van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 23:09
Onderwerp: Even sterven.
|
|
|
HENK710 schreef: | Welkom in de raadsels van het leven! Blijf ervan genieten. Succes met het ontrafelen van de raadsels |
Vandaag hoorde ik......het belangrijkste is het JA zeggen tegen GOD.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 23:06
Onderwerp: Mijn zoon
|
|
|
HENK030 schreef: | teurlijk Mary bid voor je ,zoon voor herstel rust in je en voor genezing |
Wat naar Mary, sterkte ermee hoor en ik bid ervoor en we nemen het ook mee in de Gebedsroom donderdagavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 22:55
Onderwerp: liefde is
|
|
|
HANS744 schreef: | liefde is........ 2 zielen 1 gedachte soms eng maar wel mooi dat is love |
Samen èèn zijn in geloof.
Eng hè maar als het er èènmaal is......wil je steeds meer en meer Ook je gevoelens uitspreken naar elkaar,daar horen ook gevoelens van boosheid bij, dat brengt je dichter bij elkaar. Je open stellen voor die ander, elkaar respecteren, in de waarde laten, je kwetsbaar op durven stellen. (Geldt ook voor de mensen om je heen.)
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 24 maart 2010, 10:17
|
|
Naar boven |
|
|
|
|