Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 00:10
Onderwerp: onze menselijke relaties en tijd/ruimte/plaats
|
|
|
Ik vind mijn leven op dit moment een 8.5 waard. Heel veel mensen snappen niet dat ik geen relatie heb maar die kennen mij niet goed genoeg, denk ik. En heel eerlijk.....ik ben er ook niet naar op zoek. Bindingsangst? Misschien wel maar feit is dat ik het ook niet echt mis. Ja, die arm om je heen en intimiteit, dat is soms een onvervuld verlangen maar dat zijn moment opnames. Dus alleen zijn is voor mij prima , al moet ik er eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook een die-hard vrijgezel ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 23:37
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dit topic is een initiatief van Jonathan..dus... |
Dat klopt maar hij had al op de vorige pagina aangegeven dat tie wilde stoppen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 23:33
|
|
|
Zullen we Chris gaan vragen of hij dit topic wil gaan sluiten? We blijven allemaal een andere mening houden ( wat ik juist ook erg boeiend vind) maar eruit komen doen we niet ! En als ik de reactie`s bekijk die ik nu krijg, meer positief dan negatief, lijkt het mij dat we vanaf nu alleen maar in herhaling vallen! Wat vinden jullie; Sluiten of doorgaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 23:11
Onderwerp: Je bent geliefd !
|
|
|
PIETER649 schreef: | Je zet hier op het forum dit kwezelachtig stukje neer, met als boodschap dat het allemaal niets uitmaakt wat je doet, zegt, bent of wat anderen van je vinden. In het licht van jouw persoonlijke aanvallen op o.a. Chatuliem en diverse anderen die een andere mening hebben over homofilie, maakt mij n beetje misselijk. In het ene topic mensen als neanderthalers neerzetten en dan dit kleffe stukje plaatsen... Sorry, ik kan je niet serieus nemen. |
Weet je Pieter, was net een reactie aan het mailen naar je maar....heb er helemaal geen zin in! Als jij denkt dat ik persoonlijke aanvallen doe dan moet je mijn manier van reageren maar eens nalezen. En dan nog....degenen die jij aanhaalt hier weten wel hoe ik het bedoel en daar gaat het m.i. om! Ik vind het leuk om met je een discussie te voeren maar over dit onderwerp komen we toch niet tot een akkoord, prima hoor maar laten we er hier maar bij houden. Mochten we elkaar ooit in het werkelijke leven ontmoeten dan praten we dan verder met een bak koffie erbij. Groetjes aan Anette, Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:18
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ben weer onderweg hoor Carin,
ben lid vanaf mei dit jaar maarrr goed, alleen kieken doet het 'm nie hé?!! |
Oh maar dan ben je veeeeeel populairder dan ik, ben vanaf april lid! Vanaf nu zeg ik meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De hele tijd zit je te beweren dat er homo's zijn die geplaagd worden door een vooroordeel. En nu ga je door je eigen gedrag dat vooroordeel versterken. Als je echt de mensen zou willen ondersteunen zou je afstand moeten nemen van dat gedrag, en niet onderdeel ervan worden. Want nu zullen mensen jou ook zien als iemand die accepteert dat homo's zich tijdens zo'n parade zo gedragen. En pervers, is dat omdat het homo's zijn dat we dat woord niet mogen gebruiken. Geloof me, als hetero's zich tijdens zo'n parade zo misdragen zou ik het even goed pervers noemen!!!! |
Als jij een leuke nacht met een vrouw doorbrengt is dat toch niet pervers ? Dat wordt het pas als je anderen laat toekijken! Bij de Gay parade zie je veel (tong) zoenende homo`s, nou en...??? Is dat pervers? Als ik maar niet hoef toe te kijken als ze besluiten de kleren erbij uit te trekken! En misdragen? Eh.....versta je dat feesten op een boot daarbij? Allemaal in het roze gekleed? Lekker strak in het leer? Misdragen vind ik als je andermans spullen vernielt, een ander in elkaar gaat rammen of uitschelden maar feesten? En geloof me Chatuliem, bijna iedereen in mijn omgeving reageert net zoals jij doet hoor, helemaal als ik vertel dat ik ook in het roze wil,maar ik ga er heen en zal daarna eerlijk vertellen wat ik gezien heb ,dat is beloofd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:32
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ben onderweg hoor Carin!!
ik maar zoeken net...waar kun je je bezoekers aantal vinden?!! 2790 bezoekers |
Wow, je hebt altijd baas boven baas hè, in welke tijd heb jij deze mensen de kans gegeven? Mijn oproep heeft niet geholpen hoor, nu nog 4 mensen,moet mn mond er maar over houden , denk ik, ook niet zo`n interessant onderwerp misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Schitterend dat je dit hier zo neerzet.... Betrek je het ook op de mensen die jouw bescherming niet nodig hebben? Zoals ene heer C. die in andere topics zo afgezeken word? |
Ben je even kwijt, Pieter,mensen die mijn bescherming niet nodig hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:35
|
|
|
Mooi hè, op dit topic staan nu 3333 berichten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:31
Onderwerp: angst
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Een mens kan anders behoorlijk bang zijn voor een discussie |
Dat is vluchtgedrag, Tess, je spijkerharde mening dumpen en er niet of nauwelijks op terug komen. Waarom moet ik toch steeds aan een struisvogel denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:30
|
|
|
Tuptuptub nog maar 9 bezoekers en er staan er 1000 op mn profiel,jippie!! Wie wil er vrijwillig een bezoekje brengen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:28
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | koudwater vrees ?? |
Enorm dat is mijn angst( discussie voeren )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:23
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zucht.... jullie weten niet eens waar het is! Hoe moet ik het dan ooit vinden? |
En dan te bedenken, Zinga, dat ze er allebei wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ach ja, je kunt niet altijd de hoofdprijs hebben |
Ik voel een discussie opkomen maar daar is dit het goede topic niet voor. Hier gaat het over angst.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:14
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ook al volwassen gedoopt ..... |
Nee, ik ben als baby gedoopt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:12
Onderwerp: gezocht
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Nâh...kan ik 't mijne dus wel weggooien niet dat er iets/iemand op staat....tenzij jij d'rop wil |
Cool,ben dol op lijstjes vooral verjaardagslijstjes van mijzelf of sinterklaaslijstjes, weet nu al wat ik wil hebben! of fotolijstjes ik snap je niet hoor Marieke.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:09
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik vind nog steeds zijn boek, "Kun je de beker (uit)drinken" het mooist. |
Die ken ik niet, waar gaat het over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 21:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb een aantal boeken van Henri Nouwen en die kan ik iedereen aanbevelen! |
Nou, ik ook en dan zeker "Eindelijk Thuis"met de bijbehorende cd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:21
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Euh... nou... niet naar Brussel want daar sterft ut straks van de Japanners |
Ah...wat jammer, groepsfoto dan? Voor ons vrouwenuitje,even naar het Brussels Manneke ( wat is tie klein zeg,pfff)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:17
|
|
|
En nu weer ontopic! Waar gaan wij allemaal naar toe op vakantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:41
|
|
|
[quote=MARIO216]
Haha, ik vind jou ook aardig hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vanavond eet ik een pizza broodje, lekker makkelijk! met ijs en koffie na ( het leven is goed )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:51
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog een groter compliment voor Hannah! Na alle spanning en enthousiasme waren we zooooo blij eindelijk aangekomen te zijn op onze vakantiebestemming, de kids hadden me een lol...maar toen kwam de nacht, en na de hektiek van de voorgaande twee dagen was ik er al een beetje bang voor...mijn lijf trok het niet, en daar om ik dus niet! Gepaard met veel emotie heb ik uiteindelijk besloten het op een weekendje te houden... Eerst van plan de trein te nemen, bleek dit een reis om de wereld te zijn...en besloot Hannah om ons helemaal naar huis te brengen alvorens ze zelf weer verder reed naar huis. Ik baal als een stekker...maar heb wel met volle teugen genoten van alle avontuur tot nog toe...lieve mensen die dit mogelijk gemaakt hebben, enorm bedankt en niet in de laatste plaats natuurlijk onze lieve Heer... Maar toch zeker ook een dikke knuf voor Han...meis, ontzettend bedankt! |
Wat balen Tess maar je bent er iig even uit geweest en je hebt er een vriendschap aan over gehouden + een knipoog van God, heerlijk toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gedrag tijdens de gay parade is pervers en geeft idd weer wat er in de homo scene leeft. En ik vind dat als je je daaraan meedoet je ook dat gedrag goedkeurt...... |
JOEHOE.......wake up! Waar gaat dit over? Nergens dus....... -zucht-
Ik ga er echt niet heen om mannen te zien seksen hoor,daar zijn tegenwoordig dvd`s van maar om de christen homo`s daar te steunen. Het zou toch ook wel heel erg raar zijn als wij christenen niet op zo`n parade zouden laten zien dat het ook anders kan. Ja, ik weet dat dit een discussie zonder einde is, verschil van inzichten, maar ik moest het even kwijt! En alsjeblieft Chatuliem, wil je het woord pervers niet meer gebruiken in dit topic, het stoort mij mateloos!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:46
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zondag 18 Juli; Psalm 78:1-8: De nabeschouwing.
Een nabeschouwing op een wedstrijd van het Nederlands elftal. Aan een stoere stamtafel zit een bont gezelschap dat nog één keer de mooiste doelpunten bekijkt. Ze analyseren waarom er gewonnen is en kiezen de man van de wedstrijd. Want: ere wie ere toekomt. In de Bijbel vinden we ook 'nabeschouwingen'. Neem nu Psalm 78, waarin wordt teruggekeken op de uittocht uit Egypte en de veertig jaar in de woestijn. Het einddoel, binnnengaan in het Beloofde Land, is bereikt. Nu is het tijd voor een analyse van Gods handelen en de reactie van mensen daarop. De pijnlijke conclusie: God deed grote dingen, en steeds weer waren mensen ondankbaar en ontrouw. Vervolgens leden ze onder de consequenties van hun gedrag, dus richtten ze weer even op Hem. Al snel dwaalden ze echter weer af. Een sombere conclusie. Maar zit de psalmist bij de pakken neer? Nee, hij doeteen oproep: laten we stilstaan bij wat God gedaan heeft, en het ook aan onze kinderen vertellen. Dan zullen zij op God vertrouwen, Gods grote daden niet vergeten en zich richten naar zijn geboden (vers 7). Ook wij kunnen onze eigen 'nabeschouwing'houden - over wat we zelf meegemaakt hebben en wat we in de Bijbel lezen. We kunnen dat delen met de volgende genaraties - aan een stoere stamtafel of plastic tuintafeltje, of onder de afwas. En laten we niet vergeten God te eren voor wat Hij deed - Hij was zonder twijfel de 'Man van de wedstrijd'. |
Mooi Mario, kunnen wij stilstaan! Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:10
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
BILLY701 schreef: | Waar ben ik dan???? |
1. je klikt op het icoontje met de tekst prikbord 2. je vult in met wie je wat wilt doen 3. waar 4. wanneer
en telkens als je iets invult kun je bovenaan meelezen of je alles goed neergezet hebt. Als je dan op "prikbordbericht plaatsen"klikt, staat het èn op je profiel èn bij alle prikbord berichten!
Succes!
|
|
Naar boven |
|
|