ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 07:37
BerichtOnderwerp: gescheiden...

Het is jammer dat het me niet lukt duidelijker te maken wat ik bedoel,daarom laat ik het inderdaad maar rusten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 22:29

[quote=PANTER225]

Quoten wil niet meer,sorry Panter:

Mooie zin,die laatste,want je bent niet "Gescheiden",je bent "Panter"
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 22:25

WILLEMIJN232 schreef:
je kan er wel onpasselijk van worden maar je bent duidelijk geen ervaringsdeskundige...dus ik vind die term erg kwetsend eigenlijk.....
Ik wordt er onpasselijk van....nou nou.....
Ik geloof dat gerust een scheiding als donderslag bij heldere hemel kan komen......en dat je niet in de gaten hebt dat je relatie niet meer goed is omdat je steeds je grenzen verlegt....dat is wel de praktijk soms Leanne en daar kan je onpasselijk van worden maar zo is het wel.....
Mensen hebben altijd van die harde meningen over zaken die ze zelf niet bij de hand hebben gehad........
Engeltje smiley

Mocht je dat er uit halen dan heb je het verkeerd gelezen,ik zeg nergens dat ik iets tegen scheiden heb.Ik vind het ongeloofwaardig dat op CM
bijna alleen mensen zijn die beweren schuldloos gescheiden te zijn,daar ging het over......en nee ik weet ook dat niet iedereen er schuld aan heeft maar die mensen hoor je hier niet.
Hoezo is dat een harde mening,het is toch gewoon een feit?

ps.mocht mijn mening hier niet welkom zijn zet dat er dan even bij Engeltje smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 3 april 2012, 22:27
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 17:50

PANTER225 schreef:
vergeet wat achter je ligt (net als Paulus) zet er een punt achter, je identiteit ontleen je aan Christus en niet aan wat anderen over je zeggen, alles is nieuw geworden, verblijd je in Hem en laat je niet gek maken Knipoog smiley Lachende smiley

Pas als je eerlijk tegen jezelf en anderen bent kun je verder,zouden meer mensen op CM moeten doen want ik wordt persoonlijk onpasselijk van het idee dat (bijna)al die mensen vinden dat ze niks verkeerd gedaan hebben Zieke smiley
Trouwen doe je met zn tweetjes,scheiden ook........

Ter aanvulling:
ik ben nooit gescheiden maar je zult mij ook nooit horen zeggen dat ik een perfect huwelijk gehad heb,nooit fouten gemaakt heb en voor eventuele missers in mijn huwelijk alleen de schuld bij mijn partner gelegd heb....

Zo,ik heb gesproken Engeltje smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 3 april 2012, 18:27
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 17:29
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HERMAN388 schreef:
Waaat Smiley die vol vragen zit

500 kuub of 500 vierkante meter (m2) Smiley die vol vragen zit

Oeps......vierkante metertjes Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 17:28

WILLEM618 schreef:
Heb er niets op tegen. Dus bij deze, ik ga mee

Ik geniet voorlopig nog op deze manier van mijn "teletubbie" landschap en mocht ik het zat zijn dan laat ik een stoere meneer met zo'n shovel/schuifdinges komen.

Mocht er nog iemand zijn die een hutje wil bouwen op het friese platteland dan heb ik wat grond in de aanbieding........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 13:55

HANNAH810 schreef:
dus eh..........vraagje;
wie heeft er nog meer een oerwoud te bewerken, haha.......... Clown smiley

Euh.........nog niet,wel zo'n 500m3 gras wat even omgespit moet worden Lachende smiley
Super van jullie!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 13:01
BerichtOnderwerp: alleenstaande moeders

HELEEN296 schreef:
Ik had het in dit verband niet meer over geld en over met weinig rondkomen, maar dus over het onderwerp alleenstaande moeders en dan het aspect dat als je alleenstaand bent zonder kinderen. Het is een voorrecht moeder te zijn, ook als je alleenstaand bent.

Ik begrijp enkele dingen niet......
Het gaat hier ineens om alleenstaande moeders zonder kinderen Smiley die vol vragen zit
De topicopener is al weg,jammer want dit is een openbaar forum,het ging niet zoals ze wilde maar zo is het leven he........je kunt niet voor de negatieve dingen weglopen.

Back on topic:toen mijn kinderen heel klein waren zag ik ze als een houvast om door te gaan,nu betekenen ze nog zoveel meer voor me.....
Ik heb dan misschien geen ex om ze zo nu en dan heen te brengen maar het niet hebben van een ex zie ik alleen als voordeel als ik al die verhalen zo lees Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:20
BerichtOnderwerp: Minder dan 1 op 10

ZEELAND736 schreef:
Ben nog maar net..verschillende frustraties te boven...laat me...
Heb net een APK-keuring gehad...
Alles is meegevallen....
Mocht ik alsnog behoefte voelen...meld ik het...

Knipoog smiley

Nah,maar op de ouderwetse manier dan?
Dan word ik nooit rijk.........

Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:09

ZEELAND736 schreef:
NEEEEE...toch maar niet!!!!

Echt niet?
Ik had net leuke ideeen over cammen in diverse outfitjes,botoxparty's en een schoonmaakrapport van de keuringsdienst van waren.......

Ik zal nog eens mn best doen voor je Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 13:21

GERRIT084 schreef:
Dat kan wel zijn, maar soms zitten er profielen bij, die nog dikker zijn dan een bestseller Gefrustreerde smiley
Persoonlijk vind ik altijd, des te meer je zet, des te meer heb je wat te verbergen.
En soms is het zoveel, dat je het gewoon vergeet, en je ziet het soms ook op forum, hele lappen teksten uit de Bijbel.
En dat het wel korter kan door middel van verwijzing naar de bijbel.

Weet je wat,we gaan het VIP introduceren!Het Vooraf Ingevulde Profiel Lachende smiley met blinkend witte tanden
We koppelen het aan banken voor de financiele gezondheid,aan de zorgverzekeraars voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,aan de belastingdienst voor inzage in schulden en inkomen *.

Voor iedereen maken we een gebruiksaanwijzing zodat in de toekomst geen fouten meer gemaakt worden.

Nu alleen nog bepalen op welke gronden er een match zal zijn....... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

GERRIT084 schreef:
Hoe is het eigenlijk met je gluurder Smiley die vol vragen zit wellicht kun je die koppele aan je schoonzusje Engeltje smiley zijn er gelijk 2 blij Lachende smiley of 3 Smiley met dichtgeplakte mond

Die is 15..........zij is 52..........
Heb je nog meer briljante ideeen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:06

CHATULIEM619 schreef:
ff een vraagje, stel, iemand biedt zich aan en het klikt....betekent het dat die man een zwager van je wordt????

Zwager in spé......
Ze is nog in originele staat Pieter Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 17:18
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn

MARISKA601 schreef:
Mannen verkijken zich op vrouwelijk schoon... Knipoog smiley

Ik ken niemand die liever naar iets lelijks kijkt dan naar iets waar zorg aan besteed is...........

Beauty is in the eye of the beholder Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 17:10

STEENTJE178 schreef:
Of ehm...... een door jou gemaakte "waardebon" voor de Lentekriebelsaanbieding van CM? Knipoog smiley
Of ehm.........

Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Dit vergeet ik snel weer,ik koop wel weer iets wat je weg kunt gooien Knipoog smiley

Hannah,zij is vijftiger,grijs en heeft nog kids thuis,verkeerde categorie voor de meeste mannen dus Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 13:57

Help eens even........schoonzus is bijna jarig.......
Vorig jaar heb ik spulletjes gekocht voor op de tuintafel(kaarsjes en zo,je kent het wel),toen zei ze:gelukkig is het spul wat je weg kunt gooien als je het zat bent......... Twijfelende smiley

Kom eens met een briljant idee .....please!(een leuke vrijgezel zou helemaal top zijn voor dr maar die ken je niet kopuh Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 10:50
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

SHANITA130 schreef:
Maar ja, ik ken een moeder, die heeft, oa een zoon van 18. die zoon kan niet studeren en werken, want als hij thuis woont wordt moeder paar honder euro gekort en kan dus niet rondkomen. Ze krijgt 800 en nog wat, en zou dan 300 worden gekort, dat is net zo hoog als de huur met aftrek van huurtoeslag.

Onzin Shanita,ze wordt niet gekort,sterker nog,ze kan er zelfs op vooruit gaan want als zoonlief zoveel inkomsten heeft dat hij gekort wordt kan hij ook bijdragen aan zijn eigen onderhoud.......lijkt me een normale zaak........

"Het loon van kinderen van 16 tot 18 jaar telt tot een bedrag van € 827,- netto per maand per kind niet mee. En inkomsten van thuiswonende kinderen van 18 jaar en ouder, die studiefinanciering of een tegemoetkoming voor schoolkosten (WTOS) krijgen of kunnen krijgen, tellen niet mee als het totaal (ook uit een baantje) niet hoger is dan € 1.059,49 netto per maand. Heeft uw studerende kind meer inkomsten? Dan tellen de inkomsten boven dit bedrag mee voor de bijstandsuitkering;"

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 27 maart 2012, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:15

WILLEMIJN232 schreef:
jawel hoor, we grappen er toch een beetje over? Niet alles hier zo serieus nemen......hoewel? 50 en al een oud dametje gevonden worden..... Verraste, verbaasde smiley

Willemijn,de man is afgewezen door 6 50-plus dames,je moet er de humor van kunnen zien toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 13:33

Ik heb nog nooit gespeeddeeterd.......zal net zoiets zijn als in de kroeg mannen "spontaan" ontmoeten neem ik aan ? (krijg je meestal ook je drankjes gratis maar je betaald geen toegangspremie Clown smiley )

Ik waardeer je eerlijkheid,jij valt niet op grijze vrouwen.......kan.........ik ren gillend weg als ik een veertiger met geverfd haar zie........alhoewel een 50-er of 60-er met geverfd haar nog erger is,grijs is zoooooooo mooi! Engeltje smiley
Zo heeft ieder zn ding he......het is veel te mooi weer om je er druk over te maken.......

En Hannah,blijkbaar waren de veertigers op of stonden ze niet te springen om zo'n rappe date.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 13:22
BerichtOnderwerp: portering

Ik heb vorig jaar dezelfde overstap gemaakt,was een eitje,geen probleem,ben amper offline geweest..........geen dikke narekening,heb nooit meer wat van kpn gehoord Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar......ik wilde alles zelf even installeren(het was dat doe-het-zelf-in-3 miljoen-stappen-pakket)maar heb na 3 uur sleutelen de monteur gebeld Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 22:46

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het niet helemaal met je eens...Hoeveel kinderen van achttien hebben hun studie al af? Dan beginnen de kosten net.......en ook al werken ze bij dan is het nog een hele kluif als je dat zonder studielening wilt doen....

Yep,geen kinderbijslag meer maar wel zorgpremie.........vergeet de hogere schoolkosten niet,de studiefinanciering alleen is niet toereikend.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 22:24

HELEEN296 schreef:
Armoede in Nederland?!

Dankzij een potje 'veel belasting terug als je werkt en alleenstaande moeder bent' kan ik met een part-time baan rondkomen en goed voor mijn kind zorgen. Dat ervaar ik als luxe! En ach zolang je nog een huis heb waarin je een vaatwasser zou kunnen plaatsen moeten we maar niet over armoede praten, maar gewoon de afwasborstel ter hand nemen!

Die potjes verdwijnen he.......de alleenstaande ouderkorting wordt afgebouwd(de aanvullende is al verdwenen),levensonderhoud voor kinderen onder de 30 is veranderd in onder de 18 jaar,de algemene heffingskorting zit al in de afbouw.......en als je het probeert op te vangen door meer te gaan werken gaan je kindgebondenbudget,zorgtoeslag en huurtoeslag ook nog omlaag......
Over een poosje is alleen de kinderbijslag nog over als tegemoetkoming voor ouders Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Gefeliciteerd Herman!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 18:24
BerichtOnderwerp: alleenstaande moeders

Ik ben in die rol gegroeid,in de loop van de jaren went het en ik moet zeggen,het gaat best lekker,ik zie in ons gezin geen andere of grotere problemen dan bij een ander(ook al kan ik mijn pubers wel eens....... Knipoog smiley )

Ik vond het fulltime moederen de valkuil,je raakt je eigen ik kwijt.Het is ontzettend belangrijk naast de opvoeding een volwassen leven te leiden,te praten met volwassenen.Ook je eigen ontwikkeling is belangrijk,eens lekker uitgaan,weg van thuis kunnen zijn door werk of andere bezigheden,anders val je na jaren in een diep gat want je kinderen vliegen uit.........

Opnieuw een relatie opbouwen is natuurlijk fantastisch maar als je niet eens voor je eigen gezin kunt zorgen kun je echt de zorg voor een ander(gezin)er niet bij hebben dus is en blijft je eigen gezin de basis van waaruit je weer iets opbouwt.

ps.Er zijn op CM ook vele alleenstaande vaders en die doen het lang niet gek Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 17:11

ERIKA129 schreef:
zeker een duitser van pakweg 250 kilo schoon aan de haak en stomdronken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Niet zo kieskeurig zijn Erika.................

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 12:23

PIETER649 schreef:
Hier blijkt dan meteen weer uit hoe goed CM haar eigen forum leest.
Ik ben bijna geneigd er op 28 april ook maar n etentje Deutschland tegenaan te gooien, als er nou toch onderling beconcureerd moet worden, wou ik ook meedoen...

Een happening waar 1,5% van de leden komt wil ik nou niet direkt een concurrent noemen.........eventueel kun je naar beide uitjes dus ik begrijp het probleem niet helemaal.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:55

ZEELAND736 schreef:
Heb het zojuist gelezen....
28 april....dan was er al een uitje...
Dus meteen na de picknick aanschuiven bij de Chinees...
Was hier dan vraag naar Leanne???
Niet dat ik er naar toe ga ...maar is dat ook niet een beetje een vorm van speeddaten...???( wat ik dus nooit zou doen...)

Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensenKnipoog smiley.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:34

PIETER649 schreef:
Als iemand niet de moeite neemt te antwoorden, is die persoon niet de moeite waard.

als ik een mailtje krijg waaruit overduidelijk blijkt dat diegene mijn profiel niet gelezen heeft dan vind ik het geen antwoord waard.....

alsof ik zoveel mail krijg Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:31

Even een complimentje voor de redactie van CM,een dinnerdate waarbij je je zat kunt eten en ook nog 60 personen van het andere geslacht kunt ontmoeten voor nog geen 25 euro.......er is geluisterd naar de leden! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 08:38

Schitterend weer,ik barst van de energie!!!!

Nog even werken en dan de fiets maar eens uit het stof halen.......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 100 Volgende
Pagina 26 van 100