ChristianMatch

Forum

portering
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 12:39

Hebben jullie wel eens geprobeerd van internet provider te wisselen? Vanaf 9 mei wil ik overstappen. Ik verwacht 6 weken ellende. De bedoeling is over te stappen van KPN naar Ziggo. Dit mede omdat ik hier maar een snelheid heb van 8 Mbit en Ziggo biedt 50 Mbit aan.

Ik krijg dus een brief van Ziggo, dat KPN weigert om mn abbo over te zetten voor 15 mei. Ik moet dus een week extra wachten. Bel ik dan naar de klantenservice van KPN willen ze me niet helpen. Ik verzoek om een melding te laten maken, zodat ze me er over kunnen terugbellen, weigert hij dat ook. Bovendien vermeldt hij mij dat bij KPN nog niks bekend is over opzegging.
Ik bel naar Ziggo, zij vertellen me dat het proteringsverzoek door KPN geaccepteerd is, en dat ik dus per 8 mei via Ziggo kan bellen. Het is de eerste week, welke problemen zal ik de komende tijd nog ondervinden?
Het verbaast me niks als KPN in juni nog steeds van mn rekening gaat afschrijven. Het zou me ook niks verbazen als de monteur van Ziggo op 12 juni pas komt......

Wat zijn jullie ervaringen met overstappen van internet provider???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 13:22

Ik heb vorig jaar dezelfde overstap gemaakt,was een eitje,geen probleem,ben amper offline geweest..........geen dikke narekening,heb nooit meer wat van kpn gehoord Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar......ik wilde alles zelf even installeren(het was dat doe-het-zelf-in-3 miljoen-stappen-pakket)maar heb na 3 uur sleutelen de monteur gebeld Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 14:02

CHATULIEM619 schreef:
Hebben jullie wel eens geprobeerd van internet provider te wisselen? Vanaf 9 mei wil ik overstappen. Ik verwacht 6 weken ellende. De bedoeling is over te stappen van KPN naar Ziggo. Dit mede omdat ik hier maar een snelheid heb van 8 Mbit en Ziggo biedt 50 Mbit aan.

Ik krijg dus een brief van Ziggo, dat KPN weigert om mn abbo over te zetten voor 15 mei. Ik moet dus een week extra wachten. Bel ik dan naar de klantenservice van KPN willen ze me niet helpen. Ik verzoek om een melding te laten maken, zodat ze me er over kunnen terugbellen, weigert hij dat ook. Bovendien vermeldt hij mij dat bij KPN nog niks bekend is over opzegging.
Ik bel naar Ziggo, zij vertellen me dat het proteringsverzoek door KPN geaccepteerd is, en dat ik dus per 8 mei via Ziggo kan bellen. Het is de eerste week, welke problemen zal ik de komende tijd nog ondervinden?
Het verbaast me niks als KPN in juni nog steeds van mn rekening gaat afschrijven. Het zou me ook niks verbazen als de monteur van Ziggo op 12 juni pas komt......

Je moet enkel uitkijken met ziggo, ze beloven koeien met gouden horens, en als puntje bij paaltje komt, krijg je gewoon een naheffing.
Heb ik ook, en ik zit nog steeds bij ziggo, maar als ik de kans en aanbieding krijg ben ik foetsie.
Ik zou het hele circus krijgen, van het 3 in 1 pakket, met uitgebreide interactieve tv als ik over zou stappen.
En dat alles voor 49,95 plus gratis tv kastje bellen en aansluiten, het was een speciale aanbieding zeiden ze.
En inmiddels betaal ik me eigen groen en geel aan extra telefoon kosten, heb de helft minder tv zenders plus een naheffing van 375,75
Dat was voor de aansluiting kosten en mijn kastje interactieve tv, en ik heb getuigen, maar je doet er niets aan.
Waarom moest ik betalen? simpel meneer, u viel net buiten de tijd van de aanbieding.
Ja, ze waren vrij laat met aansluiten, dat was buiten de beloofde tijd, dus Chat veel succes met je Ziggo
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:09

GERRIT084 schreef:
Je moet enkel uitkijken met ziggo, ze beloven koeien met gouden horens, en als puntje bij paaltje komt, krijg je gewoon een naheffing.
Heb ik ook, en ik zit nog steeds bij ziggo, maar als ik de kans en aanbieding krijg ben ik foetsie.
Ik zou het hele circus krijgen, van het 3 in 1 pakket, met uitgebreide interactieve tv als ik over zou stappen.
En dat alles voor 49,95 plus gratis tv kastje bellen en aansluiten, het was een speciale aanbieding zeiden ze.
En inmiddels betaal ik me eigen groen en geel aan extra telefoon kosten, heb de helft minder tv zenders plus een naheffing van 375,75
Dat was voor de aansluiting kosten en mijn kastje interactieve tv, en ik heb getuigen, maar je doet er niets aan.
Waarom moest ik betalen? simpel meneer, u viel net buiten de tijd van de aanbieding.
Ja, ze waren vrij laat met aansluiten, dat was buiten de beloofde tijd, dus Chat veel succes met je Ziggo

Was er ook niet zo'n consumentenprogramma op tv met giga veel klachten over Ziggo? Nou Chat, we zien je ergens in september wel weer.....

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:12

Ik heb nooit een andere provider gehad...

Ja in een ver verleden alleen voor tv/radio upc....
Overstappen naar digitenne was een fluitje van een cent....
Alleen overstappen van alles in 1 ging niet echt vlotjes...

En ziggo...
Ja die is verplicht om gegevens van hun abonees te geven aan de rechter als dat word gevraagd...

Heeft te maken met stichting brein...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:06

Chat, heb je wel gecontroleerd of die snelheden van 50 op je adres bereikt kunnen worden? Het is denk ik een theoretisch maximum. Als die in de praktijk tien is kun je net zo goed bij KPN blijven. En Ziggo is geen topprovider hoor, ze bezuinigingen sterk op ondersteuning.

Thomas, de lijfspreuk van keizer Augustus was: Festina Lente. Haast u langzaam.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 26 maart 2012, 16:12
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:40

WILLEMIJN232 schreef:
Was er ook niet zo'n consumentenprogramma op tv met giga veel klachten over Ziggo? Nou Chat, we zien je ergens in september wel weer.....

Knipoog smiley

Dat hoop je september, maar misschien zien we Chat wel eerder bij Radar Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:42

GERRIT084 schreef:
Dat hoop je september, maar misschien zien we Chat wel eerder bij Radar Gefrustreerde smiley

En dan weten we niet eens dat hij het is want hij heeft nog steeds geen internet........en hij zal zich daar niet voorstellen als Chatuliem denk ik.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:55

THOMAS968 schreef:
Chat, heb je wel gecontroleerd of die snelheden van 50 op je adres bereikt kunnen worden? Het is denk ik een theoretisch maximum. Als die in de praktijk tien is kun je net zo goed bij KPN blijven. En Ziggo is geen topprovider hoor, ze bezuinigingen sterk op ondersteuning.

Thomas, de lijfspreuk van keizer Augustus was: Festina Lente. Haast u langzaam.
Wat zeker is, dat als ik nu een film van 4 Gb wil downloaden, ben ik er twee weken mee bezig. Slechter dan dit kan niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:06

CHATULIEM619 schreef:
Wat zeker is, dat als ik nu een film van 4 Gb wil downloaden, ben ik er twee weken mee bezig. Slechter dan dit kan niet.

pc dag en nacht aan laten staan...
doe ik als ik aan het downloaden ben...

naar de winkel gaan voor die dvd kan ook nog....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:30

CHATULIEM619 schreef:

Wat ik weet en hoor is dat Ziggo veel problemen geeft ik ben nooit overgestapt! Ik stap alleen over van KPN gewoon naar Glasvezel!!! Lachende smiley
Veeeeel meer mb en interactive tv en dat voor minder geld Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:35

WILLEMIJN232 schreef:
En dan weten we niet eens dat hij het is want hij heeft nog steeds geen internet........en hij zal zich daar niet voorstellen als Chatuliem denk ik.... Geschokte, onthutste smiley

Oh maar das heel makkelijk hoor, gewoon even googelen naar de ........ ........ en .. de rest zet ik hier niet neer Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 21:00

GERRIT084 schreef:

Of anders via zijn I-phone Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 21:22

Overstappen van Online naar UPC-alles-in-1 bleek hier geen probleem..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Geen enkele klacht, en prima zelf te fixen in een half uurtje.

(nu nog es een laptop die die snelheid aankan Coole smiley met zonnebril )
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1