Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 20:12
Onderwerp: Vraagje: wat ga jij nog doen in de tijd die jou nog rest
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | euh, was dat niet onderzoek alle dingen en behoudt het goede? |
Klopt Annet...maar als je ergens niet van genoten hebt...hoe kun je dan weten dat het goed is...en het behouden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 20:06
Onderwerp: film kijken
|
|
|
PIETER649 schreef: | okee, en nou allemaal stoppen met marry pesten, dat kan ik alleen ook wel af |
Thanks Pieter...fijn dat jij het overneemt....dat doet me niet zo zeer als voorgaande opmerkingen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:14
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HARALD940 schreef: | En ik wilde net op het aanlokkelijke bod van Marry ingaan, en dan verpest jij dat zo weer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:08
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag heeft de pin automaat mijn pinpas ingeslikt.
Erg lastig, maar mijn pas bleek geskimd te zijn, maar goed, t/m woensdag of donderdag nog even geen nieuwe pas.... |
Oei Harald, dat wordt hongerlijden tot donderdag! Nou als ut nie meer gaat kom ie bij mij maar een boterhammetje halen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:06
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Als je dat "sorry" oprecht meent, ook al is het aan Erika gericht, zou je het wel weg halen, dan zou je een ander zijn wens respecteren..
Een supermooie film die ik gezien heb is trouwens.."Inception".. Om weer on-topic te gaan.. Je eigen topic nog wel... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je verstandig bent, dan zou ik de naam in dat ene stukje verwijderen of veranderen. |
Ik ben nu eenmaal in jouw ogen niet verstandig he.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eg nie. |
eg wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 17:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh.......... Marry......jij had hier eerst ook een nickname met een reden(?) dus je weet donders goed waar Cross het over heeft......... |
Ja Leanne, zeker Leanne, je hebt gelijk Leanne....(ik had al geprobeerd uit te leggen dat het mij ontglipte en ik het niet met opzet deed om te kwetsen of zo, maar ja, kom nie over he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 17:44
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb er echt zelf voor gekozen hoor Tja en nog lang geen hok vol met kinderen gelukkig was bij ons thuis de keuze vrij in wat we wilden leren zelfs mijn broer is verpleegkundige. |
Mijn broer is ook verpleegkundige....afwisselend één week dag- en één week nachtdienst.....Christelijk istie niet, hij komt in geen kerk (helaas).... Maar die gast verdient wel genoeg om 3 x per jaar op vakantie te gaan! En hij is de lieveling van al zijn patienten, popi-jopi.... (oefff ik geloof dat we off topic zitte....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 14:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wil je je ff niet met mij bemoeien!!!!!!!!! |
Nee Ineke.....goed Ineke....okay Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 14:06
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Hier nog zo'n geweldig recept...:
Eend met whiskey
Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee grote flessen scotch whiskey, spekreepjes en een fles olijfolie. De eend larderen met het spek en de binnenkant inwrijven met zout en peper. De oven voorverwarmen op 180 graden voor 10 minuten. Een longdrink glas voor de helft vullen met whiskey. De whiskey opdrinken gedurende het opwarmen van de oven. De eend op de muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whiskey uitschenken. Het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven plaatsen. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en twee blazen bullen met whiskey. De klazen opdlinken en de scherven van et ielste klas oplaapen. Nog een aalff klas insjenke en opdlinke. Na en nalff uul de hoven opedoen om deent te sjekke. Blantwondezalf in de padkamer ganaale en oep de povekand van de rinkeland doen. Denove nesjot geve. Twi glose insjenke ven de twie glose biski tmiddelste glas opsoepe. De nove opedoen na dieste bles bieske leegis, en de sjotel vastpakke. De blandwondesalf op de binnekand van de twiejande doen en deent oeprape. Dander glasse bisski oepdrinke. Deent nogis oeprape en met nen nantdoek de blandwondzalf van deent vege. Zen ande ontvette me bissky en den tuup salf kier oeprape. Tkapot glas opvege en deent terug inden ove zitte. Deent oprape en den ove opedoen. De twiede fles biski opedoen en oeprape van de keukenbloor. Opstaan van de bloer entvettig spek onder dekas vege. Nogis oepstan van de bloer en dan tochma blieve zitte. De bles op de grond sette. Ban de teut drinke, de klase zen oep of kapot. Den ove afzette, doege toedoen en deniele nacht ronke. De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele namiddag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond afwassen. De twee lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagtabletten kopen. |
Verrukkelijk recept voor de kerstdagen! Jammer dat ik die whiskey niet betalen kan (uh...de eend ook niet)...heb nog een flessie ouzo staan, gekregen voor mijn verjaardag....zou dat ook werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 13:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik denk dat je dat tussen Marry en cross moet laten Zeeland! En ik ben het met de mannen eens je behoort elkaar met de nickname aan te spreken ook al ken je hun gewone naam. Ik ken van al mijn vrienden hier en van meerdere hun gewone naam in hun mail spreek ik ze daar ook mee aan maar op het forum en in de lobby niet al floep je het er daar soms wel uit maar dat is niet openbaar en zeg je sorry!. |
Okay, okay okay.....sorry! (het ontflipte me)
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zaterdag 3 december 2011, 14:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 13:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Is er een regelboekie??? Kijk ik het effe na... Nou...iedereen mag me Ineke noemen hoor... Wel zo gezellig.... |
Leuk Ineke! Enneh.....ik heet gewoon echt Marry....dusseh...roept u maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 13:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Me niet aangesproken voelen? Jawel...wel degelijk... Immers ik klaagde over de zware zorg??? Dus was het wel degelijk tegen mij... Maar ik kan er tegen vandaag....en voel me geenszins beter dan een ander! En de postbode? Die krijgt altijd koffie van mij, want hij loopt door weer en wind!!! Mijn mooiste moment? Jawel...nog meer momenten.... De telefoon zojuist.....Mam...ga je mee uit eten..je hebt het nodig...!!!
De jongste zoon die normaal gesproken zijn zaterdagavond anders doorbrengt...Ik verzet er even mijn plannen voor en zeg...JA...IK GA MET JE MEE!!!! |
Super Zeeland!!! Ga lekker samen genieten he! Eet smakelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | het verkeerde woord parodie ... |
KIJK DIE FILM CROSSROAD EN LEER ERVAN!
Waarom toch dat hatelijke? waarom toch?
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 11 december 2011, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ehhhmm ging ook niet over jou, maar geeft niet, maybe was ik n
et d
uidelijk. |
ligt nie aan jou hoor yelnin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:40
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | parodieSpottende nabootsing van een literair werk, veelal met de bedoeling het werk belachelijk te maken of te bekritiseren. Een veel toegepast procédé is dat waarbij het origineel op de voet wordt gevolgd terwijl de parodist hier en daar woorden of zinnen weglaat, toevoegt of vervangt.
Quote Marry942 Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 20:27 Onderwerp: Zorgvuldigheid Gij zult de naam van de Heere uw God niet ijdel gebruiken.....::::
----------
En nu verwacht je van ons dat wij gaan kijken naar een parodie op het Verlossingswerk van Jezus
Hoe was het ook alweer, euh ... o ja ... roomser dan de Paus | Mijnheer Crossroad neemt u mij niet kwalijk dat ik het verkeerde woord parodie gebruikte...ongetwijfeld zal ieder die deze eerder genoemde film bekijkt....ook mijn intentie begrijpen....De naam van God wordt hier absoluut niet misbruikt...misschien kan uwes de film zelf eerst effe in zn geheel bekijken en alsnog uwes oordeel vellen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:03
|
|
|
Gewoon zo maar een tip....als je een momentje hebt van...wat ga ik kijken? Er is een film...titel: the Most...een parodie op het offer dat God zijn zoon gaf voor ons, zondaren....Op Youtube vind je alle vier delen.... (pak je zakdoek bij de hand) maar wel zeeeeeeeeeer aan te bevelen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 22:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | gaat niet om haarkleur |
neeej he...een mens is zo jong als hij/zij zich voelt he... (ik voel me hier best een bietje oud hoor!]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | met grijze streepjes.... nog ff en je lijkt meer op n zebra dan op die tijger waar je naast zit |
NIETUS! Ik bennie grijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:32
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, vrouwen en auto´s.... als jij paaltjes ramt ben je niks beters waard ook!
Pieter, ik ram gewoon geen paaltje |
Pieter...(niemand doorvertellen hoor! geheimpie tussen ons tweetjes he?) ik heb twee jaar geleden een paaltje geramd....grote deuk...paaltje scheef... ssssst...geheimhouding he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee alleen maar, scheelt dat er velen blond zijn |
laat ik nou donkerbruin zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:26
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
PIETER649 schreef: | wat nou? ik heb, zoals gememoreerd in mijn vorige bijdrage (!) ontzagstellingswekkend genoten van een vers gebakken lekkerbekkie bij de viskraam van de volendammert hier in Kleve.
ik heb al die luxe niet nodig, ik geniet van de kleine dingen des levensch
http://www.youtube.com/watch?v=g3GWvDw3uWs |
Gelijk hebbie pietje, zo'n lelijke doodskistenrijder als die van jou....weetje....ik ben zoooo superblij met mijn heerlijk ingedeukte daewootje.....als ik es een paaltje ram...dan is dat geen ramp...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:42
Onderwerp: wanneer je niet vechten kunt
|
|
|
YELNIN491 schreef: | [i] Wanneer je niet vechten kunt Wanneer je leven zwaar lijkt om te dragen Wanneer je staat op 't dode punt Wanneer je vleugels lijken lamgeslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt Wanneer je moet langs de kant van 't leven Wanneer je niets hebt dan tekort Zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt Dat zelfs de liefste je niet kan bereiken Wanneer Gods zee je overspoelt Omdat je bent, als eiland zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust Dan is er slechts van één kant hulp te wachten Wie moe is, vindt bij Jezus rust En hem die zwak is, geeft Hij nieuwe krachten |
AMEN!!!! (wat mooi Yelnin!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:49
Onderwerp: Gebedsroom 1 december, raar maar waar God werkt !
|
|
|
VANDAM845 schreef: | er schijnt iets mis gegaan te zijn, de leiding was er niet. heb niks gehoord jammer,overleg zou wel mooi zijn. dus kom gewoon kijken. donderdag om 20.oo probeer er te zijn. doe iets gewoon zelf met elkaar dan. groet. vandam. |
Leiding of geen leiding....het was hartstikke fijn! Glorie aan Hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zit geen significant verschil tussen infantilisering en debilisering hoor, marry, dus troost je.......... |
Eh....watte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zo, dan zul je wel trots zijn op jezelf, marry!
super! well done!! |
Jaaaa Hannah....je had gewoon gelijk: rustig blijven en puzzelen! Je raad was prima!
|
|
Naar boven |
|
|