Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 08:48
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
keelpijn,oorpijn en snipverkouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:05
Onderwerp: Verslaafd
|
|
|
SHANITA130 schreef: | JOHANN706 schreef: Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen) Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug). Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.
Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!
Ha Johan,
Ik begreep het ook ff verkeerd, ik dacht ook ff dat je vrouw de verslaafde was.
Vind wel dat als je samen wat hebt, dat dan ook een verslaving waar dan ook moet worden geaccepteerd. Want je partner/vrouw zou jou moeten steunen. dit is mijn mening. Want je hebt dan toch juist de steun nodig van degene die je liefhebt????
Snap er ook niets van hoor.....
Wat ik ook uit je posting opmaak is dat je verslaving niet echt financiële gevolgen heeft, want je hebt het over huis kopen enzo...
Nee, komt mij ook wel liefdeloos over, gezien een verslaving een ziekte is.
En dan heb ik het hier natuurlijk niet over alcoholisten, want daar ís niet mee te leven, ook al zou iemand willen. dit ff voor de duidelijkheid.
Sterkte! |
sorry shanita ben het niet met je eens een verslaving wat dan ook kun je niet zomaar accepteren,wel kun je proberen je wederhelft te steunen en hulp te zoeken doch als je wederhelft niet erkent dat ie verslaafd is en iedere vorm van hulp afwijst dan kom je dus idd in een bergafwaartse lijn en gaat je huwelijk eraan kapot,omdat de ander vaak niet beseft wat men zijn wederhelft aandoet. ik ben dus met verslaafde man getrouwd geweest en na 4 jaar van knokken heb ik het opgegeven,heb het los moeten laten en heb voor de kids en mezelf gekozen anders had ik met me kleintjes op straat kunnen leven.dus ik zal nooit een verslaving accepteren want God brengt ons niet in slavernij maar wil ons juist in de vrijheid daarvan zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 13:25
Onderwerp: hey daar ben ik weer !!!
|
|
|
BEERTJE618 schreef: | Hey ik ben er ook weer voor 3 dagjes ;) |
welkom terug beertje kums nogmaals welkom terug
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 25 september 2010, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 13:19
Onderwerp: pijnbestrijding
|
|
|
allereerst zeg ik dat ieder vrouw haar eigen keuzes maakt op pijnbestrijding daarnaast vind ik dat men juist door de pijn bij het bevallingsproces en de opvolging daarvan kan weten hoever je bevalling is. als je geen pijn zou voelen zou je kind er bv zo op straat ,in de winkel of noem maar op eruit komen zonder enige voorbereiding dus ik geloof zeker dat pijn een functie heeft . dat daarin de een een hogere of lagere pijngrens heeft is een ander verhaal(de een gilt moord en brand terwijl het op een ander bv weinig van invloed is) het is ook maar hoe je ermee opgevoed bent denk ik als je bv tegen een kind dat valt zegt o k het is gebeurt ,niks gebroken dus sta maar weer op en speel lekker verder of je overlaad het kind met overdreven troost van ow wat ben je toch zielig dan zal het ene kids al bij het minste geringste om pijn jammeren terwijl de ander een bikkel wordt,dit dus even als voorbeeld.
als men dus geen pijn zou ervaren weet je dus nooit wat er loos is en zou men ook geen ziektes of bv gebroken botten tot genezing kunnen brengen. in hoeverre men die pijn al dan niet dragelijk vind is bij iedere persoon anders mijn 1e is onverwachts op t laatst door een keizersnede gehaald en toen was ik erg blij dat ik een ruggeprik kreeg de 2e is via de gewone weg geboren en dat is een belevenis die gewoon bijzonder blijft. de 1 bevalt binnen een paar uur en de ander doet er dagen overdus ik denk dat we hier nooit een afdoende antwoord op al dan niet pijnbestrijding kunnen geven en blijft dus de betreffende keuze voor iedere vrouw anders. ik geloof verder ook dat God de middelen gegeven heeft in de medische ontwikkeling.God heeft ons ook ons verstand gegeven en dat moeten we dus ook zeker gebruiken. dus tja wat is dan wijsheid.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 25 september 2010, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:40
Onderwerp: hey daar ben ik weer !!!
|
|
|
TALIET435 schreef: | Tja komen jullie nooit van me af ? uhm mischien ooit maar nu nog niet , net weer een jaar bijgetekent en waarom? zie profiel. |
welkom terug taliet ach in een jaar kan veel versnderen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:36
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ja dat zal vast! dr stond zelfs nog een koekepan op; die raak ik voorlopig maar ff niet aan..... |
nee dat doet dan au
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:31
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Een halve dag werken heeft als voordeel dat je er eerder achterkomt dat je het gas aan hebt laten staan... |
ow zinga je hebt er vast een bescherm engel erbij gehad zodat je geen brand kreeg
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 24 september 2010, 16:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 08:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoeft je vriendin em nie meer dan? |
wil jij een dom blondje hannah¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
had jou anders ingeschat hoor
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 24 september 2010, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Goed zo Hannah, blijf maar zingen . Zingen is altijd beter als zinken.
Visser, die op de grote woeste baren van de westerschelde zich als een vis in het water voelt. |
zie je wel dat ie niet gered hoeft te worden hij is als een vis in het water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:57
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
2 jaar geleden paste we op de hond van kennissen die naar duitsland op vak waren ,bij terugkomst gaven ze de kids duits snoepgoed wat nogal zuur bleek te zijn. zegt me zoontje : mam zijn die mensen naar zuurland op vakantie geweest omdat ze daar zo'n zure snoepjes gekocht hebben
tja het zal maar zuur zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:52
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
ffff omhoog plaatsen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 22 september 2010, 09:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 18:13
Onderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
|
|
|
zo is het maar net hannah en een mooie voordeur maar lelijk interieur werkt ook niet laat het op elkaar afgestemd zijn en dan zie je dat aan de uitstraling je ogen zijn de spiegels van je ziel is toch de uitdrukking en mijn ouders zeiden altijd van een mooie tafel alleen kan men niet eten dus is het geheel belangrijk en dan is het maar hoeveel tijd wil je erin stoppen om dat te ontdekken en /of naar boven te halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 18:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | 2000 |
te gek maris gefeliciflapstaard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 17:49
Onderwerp: Van ruilen komt huilen?
|
|
|
LOES550 schreef: | Ik heb een gele K'nex koffer 43010 met inhoud.(compleet)
Er zit ook een motortje bij, de power pack, die werkt op 2 pennlights.
Nauwelijks mee gespeeld, mijn dochters speelden altijd met bell ville poppetjes.
Ik wil er niets voor hebben. Mits niet te ver dan kan ik het voor een kopje koffie komen brengen.
liefs Loes |
loes ik heb interesse mijn zoontje is knex manneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 17:44
|
|
|
[quote=ERIK390] visser is gewoon zo goed die red zichzelf wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 14:04
|
|
|
SPIERPIJN
mijn teckel nergens last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 13:48
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hoe kan dat nou: jij bent eerder thuis dan ik Of is mijn topografische kennis weer niet toereikend?
GrZing! |
dat is dus het uur verschil met metro naar rotterdam centraal en vandaaruit reizen anders was ik 3 uur onderweg geweest i.p.v.2
bij deze dus nogmaals dank aan griff die zo lief was mij in dort af te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 01:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | honderd duizend bonuspunten voor de cm-verhuistroepen!! |
wat kennen we daarvoor krijgen dan ,heb je een kado-spaarboekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 23:35
|
|
|
zo kom net binnen na 2uur reizen Tess en uk kunnen slapen,lol alles verliep best vlotjes,na enkele schroeven nog een x te verwisselen van uk z'n nieuwe bed,lol dat snoetje van uk sprak boekdelen,zo blij was ie. Tess kan nu dozen gaan uitpakken ,maar denk dat ze daar morgen mee verder gaat,hihihihi moe maar voldaan,een gezellige verhuisdag tess nogmaals veel suc6 in je nieuwe woning.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 08:53
|
|
|
mijn vervoer is er
]
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 18 september 2010, 08:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 08:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Veel succes! Ik hoop dat die lieve mensen er voor kunnen zorgen dat je vanavond moe maar voldaan in je bed rolt |
aan ons zal het niet liggen leanne
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 18 september 2010, 08:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:46
Onderwerp: huisvesting dordrecht en omgeving
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is dit nou het antwoord op de vraag die nooit gesteld is?
Of is dit het onbekende antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Of zullen wij er nooit achter komen wat die vraag was? Maar kan je wel een antwoord geven op de vraag die nooit gesteld is?
een muis vol vragen |
het antwoordt is stilte maris.
....................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 21:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
vandaag verschillende mooi momenten eerst een pakket met de post kleding voor de kids dan uitstel van een dikke rekening dan s'middags naar de kapper waar men mij deze x zelfs 14 jaar jonger schatte (kijk zulke mensen mogen op de koffie komen)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 16 september 2010, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:23
|
|
|
GAPIES GAPIES DAT ZIJN SLAPIES
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:35
Onderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem
|
|
|
LOES550 schreef: | wat goed dat je dit zegt. Ik heb daar ook veel moeite mee. Dan denk ik dat het aan mij ligt en misschien te ver van God afsta om Hem te kunnen herkennen. Wat doe je met de opmerking als iemand tegen je zegt: Ik heb er voor gebeden en God zegt dat het goed is. Ik heb dan mn twijfels idd. Kan je binnen een dag antwoord krijgen? Ik krijg dat nooit. Als ik het al krijg. De oplossing van God duurt vaak veel langer dan ik zou willen. (prediker 3) Bij de gebedskring (inmiddels opgeheven) werd een schriftje bijgehouden wanneer en waarvoor er gebeden was. Pas veel later, en daar konden echt wel maanden over heen gaan, zagen we dat er wat verandert was. Dat was vaak niet op de manier zoals wij hadden gedacht. God werkt toch op een geheel andere wijze. En als we daar op terug keken bleek Zijn oplossing de allerbeste. Niet altijd de fijnste. Graag jullie mening of je gelijk antwoord kan krijgen van God als je voor een dilemma staat. liefs Loes |
hoi loes mijn antwoord is ja het is mogenlijk maar zoals je al zei het hoeft niet altijd. ik wil je hier best een aantal getuigenissen laten horen ,kort ze wel ff in anders krijg je hele boekwerken. ik moest een keer van hilversum naar bussem (woonde toen in hilversum tegenover het melkhuisje,ik was van plan om op de fiets door het bos te gaan maar hoe dichter ik het tijd werd om te gaan hoe onrustiger ik werd,snapte er niets van ,ik dus bidden en in mijn gedachten kwam toen duidelijk neem de bus (dus voor mij innerlijke stem. heb uiteindelijk de bus gepakt en hoorde de volgende dag dat er iemand op dat stuk opgepakt was door de politie (verkrachter) ik zag het dus duidelijk als Gods stem die mij behoedde voor t kwaad. ook heb ik 3 x in mijn leven hardop de stem van God gehoord,en je schrikt dan idd enorm. reed in USA door de bergen en ineens hoor je hardop stem in je auto Grace ga zachter rijden,je schrikt echt want je weet zeker dat je alleen bent en je deuren op slot zaten.ik zei meteen Heer help wat is dit want ik wist op dat moment niet wat ik er mee moest.daarna opnieuwGRACE GA ZACHTER RIJDEN.ik zei goed Heer ik geloof nu dat U het bent ik ging dus zachter rijden,kom de bocht om en daar staat een kudde herten op de weg in het donker,ik kon nu op tijd remmen ,lichten doven ,claxoneren en zag de herten de rotsen op gaan,ik kon toen weer veilig verder. had ik niet gehoorzaamd dan was ik ,pittige rijder als ik ben op die herten ingereden en zeker 100 m naar beneden over de rand de diepte ingegaan het meer in en had ik dit dus niet na kunnen vertellen. God spreekt op veel verschillende manieren. 1e door ZIJN woord,2e via anderen ,3evia je eigen innerlijk of zoals we bij vrouwen ook wel eens zeggen ons 6e zintuig,4evia onze zintuigen,maar ook 5e letterlijk zoals ik heb mogen meemaken. het is voor ieder mens verschillend omdat een ieder uniek is en soms/vaak is het ook een kwestie van 6e gezond verstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Thanks ladies! Gelukkig begint het inmiddels ergens op te lijken, dat geeft de burger moed... |
idd houd moed en wens je sterkte zaterdag zetten wij wel onze schouders eronder en met wat extra inspanning helpen we je nog met klussen daar waar nodig is maak Uk maar blij er komen autootjes puzzels en zijn schilderklusje ,lol mijn zoontje heeft met liefde de autootjes uitgezocht waar ie niks meer mee doet en waar ie zich te groot voor voelt met zijn bijna 11 jaar , big hugg voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:26
|
|