Auteur |
Bericht |
|
PIETER515
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:36
|
|
|
Lieve mensen,
Er is inmiddels voorzien in woonruimte derhalve bedankt voor julie aandacht
Groeten Pieter515
Laatst aangepast door
|
PIETER515
|
op donderdag 23 september 2010, 17:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:37
|
|
|
PIETER515 schreef: | Lieve mensen, |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 17 september 2010, 20:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:40
|
|
|
Is dit nou het antwoord op de vraag die nooit gesteld is?
Of is dit het onbekende antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Of zullen wij er nooit achter komen wat die vraag was? Maar kan je wel een antwoord geven op de vraag die nooit gesteld is?
een muis vol vragen
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 17 september 2010, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is dit nou het antwoord op de vraag die nooit gesteld is?
Of is dit het onbekende antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Of zullen wij er nooit achter komen wat die vraag was? Maar kan je wel een antwoord geven op de vraag die nooit gesteld is?
een muis vol vragen |
het antwoordt is stilte maris.
....................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 20:54
|
|
|
ik ben druk aan het informeren en woon zelf in Sliedrecht en omgeving. Ik heb al een mail gestuurd naar iemand en gevraagd of hij iets weet voor een jongen van 24 jaar, woonruimte of flat. Geduldig afwachten dan maar.
Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 18 september 2010, 20:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:16
|
|
|
PIETER515 schreef: | Lieve mensen,
Voor een vriend (24) van mij zoek ik in een straal van 35 kilometer rondom dordrecht een kamer of klein appartementje voor een periode van ong 3 maanden. Een vriendin van hem is in de Hoop opgenomen om af te kicken van de coke. Hij wil daar natuurlijk zo dicht mogeljk bij in de buurt zijn, maar wees nu eens eerlijk wie zo dat niet willen. Wie heeft misschien voor die periode woonruimte beschikbaar of weet iets voor hem.
Je kan reakties kwijt op mijn profiel dan geef ik het aan hem door. Met een vriendelijke groet Pieter515 |
Pieter, ik heb even contact opgenomen met vrienden van mij die oorspronkelijk uit Dord komen. Ik kreeg het volgende advies: zoek op www.zuidhoven.nl , dat is de chr. geref. kerk in Dordrecht, zover mijn kennis weet is het mogelijk om via de site een vraag neer te leggen bij de scriba of bij de redactie van het kerkblad. Misschien is dat wel de meest directe manier om een flink aantal christenen in Dordrecht tegelijk te bereiken.
|
|
Naar boven |
|
|