Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vandaag 3 keer uitgevloekt . Twee keer door een Pool en één keer door een Portugees. Verstaan doe ik ze niet maar wat ze zeiden begreep ik wél .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 23:04
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch eens een hele uitzending kijken...Willem is een homoboer Visser, hij valt op de mannen en ik vind Jacob de leukste man bij de homoboer...... Homoboer, wat een woord eigenlijk...... |
Oke , maar dan zal die Jacob niet op jou vallen denk ik .
Was eigenlijk ook wel saai hè in zo'n smederij , geef mij dan maar zo'n uitje op zo'n vissersboot . Die personen troffen het heel wat beter. Lekker op het water , is toch veel romantischer als in zo'n smederij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 22:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, ken jij het principe wel van BZV? Vrouwen schrijven op de mannen die ze leuk lijken, niet andersom.....dit even voor de duidelijkheid.... |
Nee , ik snap er geen bal van . Meestal zie ik de eerste 5 minuten , dan val ik in slaap en nèt als het klaar is word ik weer wakker. Dat vind ik nou altijd zoooooo jammer hè. Maar ja , hoeveel uitzendingen zijn er? 12 ? Dan denk ik maar zo aan het eind van het seizoen .... Heb tóch een hele uitzending bij elkaar gezien.
En hoe zat dat dan met die Willem dacht ik . Die gozer die bij de smid op bezoek was. Want daar zag ik geen één vrouw.
Nee , vissertje snapt er helemaal niks meer van van heel dat bzv-principe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pffff wil jij van een paar dames af |
Nee joh , kwestie van gunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HARALD940 schreef: | Er waren wel wat harde stukjes tussen het vlees.... |
dan zou ik eerst ff checken of al je vullingen er nog in zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, vijf dames om je heen. en je hebt ze voor het uitkiezen...zat te denken, welke vijf dames van CM zou ik hiertoe kunnen overhalen??? |
Chat , speciaal voor jou ..... je mag er eerst 10.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:38
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dat moet toch wel lukken? Hier moet ik het doen van de 2e helft van een t-bone steak en boontjes met appelmoes. Dat gaat ook wel lukken. |
Neem aan dat het eerste gedeelte het vlees was en dat je nu dus aan het bot begint? Eet smakelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:32
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Heb je die nu nog niet gedaan |
Nee , moet ik eerst weer vakantie hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nooit van gehoord, wel van WD 50, maar ik denk dat dat niet gaat helpen |
Hier zouden ze zeggen : Je komt zeker van Yese , daar moet het altijd wat groter zijn . Daar hebben ze ook geen C- 1000 maar een C-100.000
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 17:37
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | komt dat het sinterklaas snoep al weer in de winkel ligt Visser en de 1e speelgoed folder is ook al weer binnen |
Ja , nou en?........ Bij ons ligt de lentevla al in de winkel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:27
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Mijn man (oud cmlid) heeft hele week bezig met ons huis verbouwing. Dat schiet lekker op |
Als ie klaar is stuur je hem maar naar hier toe ....mag ie de schuur schilderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment van de dag, eigenlijk al eerder deze week...
Edwin Lensink, beter bekend als de waxinelichthoudergooier is weer opgepakt.
Je kunt in dat fascistische apenland aan de noordzee beter een meisje van 5 verkrachten en doden dan een waxinelichthoudertje naar de keunigin gooien. Zien jullie nu in wat voor rechtstaat we leven??? George Orwell schreef het al in zijn boek: alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren zijn gelijker dan andere...
En het ergste is: over een paar dagen is het weer prinsjesdag, dan staan de wat minder gelijke dieren weer te zwaaien naar de dictator die hen dom en arm houd.
Word toch es wakker, dom volk !! |
Sjonge , dat koningshuis in Nederland zit je wel errugh hoog hè? Jij blij dat je hier niet meer woont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:22
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
................. waarom iedereen het hier nu al heeft over sinterklaas en pepernoten?
Hier in Zeeland was het vandaag nog volop zomers , nog lang geen 5 december iig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:16
|
|
|
Gezien alle reacties was de uitzending vanavond maar niks , denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou......hij IS niet lief.......echt niet,zijn leven draait om luieren en geld.........maar hopelijk komt dat ooit.........(sorry,ik zeg het gewoon eerlijk,ik geloof er nl. niks van dat ik de enige ben die dat zo ervaart ) |
Nee hoor , heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Liefst tot 12 uur op bed blijven liggen en te beroerd zijn om een stofzuiger door het huis te halen, laat staan z'n eigen kamer op ruimen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:07
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ze WORDEN...niet lief...ze ZIJN het al....maar soms zien we dat niet...
Boeken vol...kan ik schrijven, maar dat wil je niet lezen... Wat ik je wel laat weten...de zoon waar ik het meeste zorgen om heb gehad...is nu 24... En lief??? Vreselijk lief! |
Ja , dat kan je makkelijk zeggen als ze niet meer thuis wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over....... |
Op internet kwam ik de volgende oplossing tegen ...... HK 250 . Heb hier dus maar een proef van besteld. Kijken of dat werkt. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 20:52
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zaterdag 15 september, Psalm 107: 10-16; Opgericht.
Als ik het niet dacht: God laat al die ellende toe! Hier staat het, zwart op wit: ‘hij liet hen buigen onder een zware last…’ Sterker nog: het lijkt er verdacht veel op dat God heel bewust, willens en wetens, zijn volk een zwaar juk oplegt. In elk geval: Hij vernedert het, Hij laat toe dat Israël struikelt en valt – en geen ziel die helpt. Mooie god! Het zal je god maar wezen. Is Hij zo? De psalm zegt het. Heel de Bijbel is daar vol van. God is nergens een lieverdje. De Eeuwige is constant in gevecht. Is dat niet met zijn vijanden dan wel met zijn vrienden. Keer op keer gedragen zijn vrienden zich namelijk allerminst als vrienden. Rechtsbetrachting? Rechtsverkrachting! Israël lapt Gods goede geboden aan de laars. Het volk van de Eeuwige blijkt geen haar beter dan de andere volken. Heel de wereld, één pot nat. Toen. En nu. Zijn wij Hollanders zulke schatjes? Wat deden wij, in het kielzog van de zendelingen? Hoe hielden wij, toen in de Tweede Wereldoorlog Joden werden weggevoerd voor de ogen van talloze burgers die toevallig net even de andere kant opkeken? Is het een wonder dat we af en toe het gevoel hebben dat de Allerhoogste ons een lesje leren moet? Wie weet is het niet alleen ons geweten dat ons die gedachte influistert. Misschien is het de Geest van de Eeuwige zelf wel die ons helder doet verstaan dat elke vorm van kwaad ooit als een boemerang op ons eigen hoofd terugkomt. Is het gek dan God, in ons teleurgesteld, soms even de andere kant opkijkt? Ik denk het niet. Maar als ik de psalm geloven mag, houdt Hij dat niet lang vol. God lijkt wel een vader.
Zij die in de boeien lagen van duisternis en dood, omdat zij niet ontzagen wat hun de Heer gebood, hun hart, in zijn gericht geslagen en gebogen, werd hoog weer opgericht door zijn groot mededogen. |
Mooi stukje Mario.
Beproevingen , soms denken we weleens ... waarom o God , waarom ik , waarom wij. Waarom die ellende? En inderdaad , dan kan het soms wel eens zo zijn dat we nergens geen behoefte aan hebben , overal een schop tegenaan willen geven . Maar dan te mogen en te kunnen zeggen ...... Hij aanschouwt de moeite en het verdriet . En Hij zag op mij neder, gelijk een Vader zich ontfermt over zijn kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 18:39
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb een baaldag.....de haricot verts blijven in het potje en ik ga wel ff iets te eten halen. |
Hier geen baaldag maar een vismiddag. Dat liep echter een beetje uit. Half zes thuis , en dat terwijl ik eigenlijk om half zes in veenendaal moest zijn voor een barbeque. Heb mn zus daarom maar gebeld dat ze mij maar niet meer moesten verwachten. Een pizza shoarma is eigenlijk ook best wel lekker hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 17:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja dat is een goede vraag. Ben ik een verwijfde man Of een manwijf
Even checken Ben vrouw. OK dat staan dan in ieder geval vast.
Ik kan schilderijtjes ophangen, olie bijvullen van de auto, lampen verwisselen, durf met een slijptol te werken, kan timmeren, behangen, verven, stopcontact reparen, boren, weet hoe een kitspuit werkt, weet wt buitenspel is en rijd meestal te hard.
In ieder geval ben ik handig. Maar ben ik dan een man? Nee ik denk dat ik zelfstandig ben.
O ik weet het al. Ik ben een zelfstandige, handige dame
en een lekker ding, al zeg ik het zelf |
Afgekeurd voor man ....... Had je er maar bij moeten zetten dat je ook kon barbequen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 23:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ah, dan ben je geslaagd voor het praktijkgedeelte van je inburgeringsexamen, Visser. Nu de theorie nog........... |
Asjeblief zeg , je wilt me toch niet terug in de schoolbanken hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:25
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hollandser als Hollands: gehaktbal, aardappels met boontjes, en vla toe. Maar evengoed lekkerrrrrr |
Dus Zeeland ligt tòch in Holland! Dat eet ik nl. iedere dag. Bijna dan hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag jij jokken van je moeder??????? Het is gewoon privé.... |
Mag jij alles weten van Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was je druk met de drieling? Of bang dat je je versliep? |
Ik kan niet alles vertellen natuurlijk. Kan hier moeilijk gaan vertellen dat ik vannacht nog moest afwassen, stofzuigen , dweilen , ramen zemen en nog meer van die huishoudelijke werkzaamheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 21:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag mij af of Visser op tijd op zijn werk is gekomen en wat zijn baas er van vond??????? Ze hoeven mij geen smsje te sturen waarin staat dat de wekker het niet doet denk ik..... |
Ondanks dat ik de wekker niet gehoord heb was ik wèl op tijd op m'n werk. Als je heel de nacht wakker ben , heb je geen wekker nodig , W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 21:08
Onderwerp: Satan: de tegenstander van de christen
|
|
|
PIETER649 schreef: | die dominee heeft wellicht theologie gestudeerd, maar daar geen biologie als bijvak bestudeerd... Hyena´s hebben de naam, maar leeuwen zijn de grote aaseters. |
Wat maakt het mij nou uit of het een leeuw , een hyena , een luipaard of voor mijn part een dino is . Maar over dat vak biologie , dat kan kloppen . Hij vertelde er nl bij dat hij dat ook gehoord had van een ouderling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 20:56
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eerst jij met je ""maag""... Nu Gerrit met dat ""zorgelijke"" lijden.... Overkomst van een arts is hier gewenst.. |
Waar heb ik problemen met mn maag geschreven? Dàt vraag ik me wel even af. Nee , die maag van mij daar maak ik me niet zo druk om. Zolang ik iets eet en het komt er niet gelijk uit , wat al jaaaaaaaren het geval is , zal het wel gaan. En de overkomst van een arts? Voor mij niet nodig ..... ik weet er één te vinden op cm hoor . Ze heeft me al meer goeie adviezen gegeven , nou ja , Dennis dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je mobiel kan je ook als wekker zetten....je kan je wek melodietje ook nog kiezen......hondengeblaf, kikkers enz..... |
Daar is het nu te laat voor om uit te gaan zoeken hoe dat moet. En voor 't zelfde geld krijg ik die rotkraaien dan ook nog op mn mobiel te horen. Kijk morgen wel ff , wie weet zit het geluid van goudvissen er ook wel op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb geen idee of hij daar verstand van heeft maar ik zal het vragen.
Ga je hier collecteren of heb je de centen voor dat paleisje in je achterzak zitten? |
Ik weet het , het had eigenlijk op mn profiel moeten staan onder "dromen en doelen "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over....... |
Kan je vragen aan je schilder of het ook invloed heeft op de verkoopprijs van het huis? Nou ja , verhuizen naar de plaatselijke Costa del Zeeland .... 6 kamers , ingebouwd zwembad , fittnesszolder , 1000 m2 tuin , uitzicht over de schelde ,.. is me die 2 ruiten wel waard.
|
|
Naar boven |
|
|