Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 december 2013, 15:20
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
Zegens: me man, dat ik de hele dag kan liggen nu ik ziek ben, niets hoeft. pc naast me, drinken, warm dekentje, kussens etc. Me man komt vanavond bij me. helpt me echt met alles!
Vervelend: ja, nu ik me zegens lees, denk ik: 'ik kan effe nu niets vervelens verzinnen'.! Ja, de gebrokenheid dezer wereld, ja, wat Leanne ook zei oa; die 'rotcenten'. Maar ja daar heeft iedereen mee te dealen, niet alleen ik, ben alleen hyperovergevoelig nu, maar/en me man is psychisch veel sterker(nu), en ja, ik heb nog nooit in mijn hele leven zo'n lieve man meegemaakt! Zegen dus weer.
Hoe is het mogelijk, zo'n toffe man denk ik elke dag!
Ik wens iedereen sterkte en kracht en geluk van God! Want van God, ja daar moeten wij het van hebben! Dus zegen ook; het geloof!
En vervelend: S. mist Petra!!! en ook Roady....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 december 2013, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 december 2013, 14:26
Onderwerp: De opgefokte Kerst
|
|
|
Partner heeft dagen vrij, dus vaker bij mekaar, en 'bouwen aan de relatie', wat ook erg leuk is om te doen.
S. heeft het getroffen met deze man....
En toch, ondanks de commercie, etc. ja, wordt ik toch bepaald bij het geloof en bij dus God, juist door het woord kerst, verder; alleen, met me man ;), en met God, natuurlijk!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 december 2013, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 21:22
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
TVP!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 14:45
Onderwerp: Wees onderdanig aan je man!
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Denk wel dat je in je relatie(ook als je getrouwd bent Shanita) allebei je best moet blijven doen voor elkaar , voor de relatie. Liefde is per slot een werkwoord |
Zo, je moest eens wéten....
...werkt en ik ook, alles in mijn vermogen ligt.
Als ik nu niet gas terugneem en behoorlijk, ga ik eraanonderdoor.
S.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 13:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet ik niet maar KPN heeft geen abonnementen met onbeperkt internet(dat was toch het probleem?),wellicht dat de vergissing niet alleen bij de KPN ligt?
En dat reizen............och,er zijn zoveel mensen die iedere uren moeten reizen om op hun werk te komen(ik een uur heen en een uur terug),dan is 2 uur reizen om bij de liefste man van de wereld te komen toch peanuts? |
Hai Leanne,
Jij kan zo bij de helpdesk van de kpn werken...het betreft sim only voor 37,50 p/m. zonder internet, alleen bellen, onbeperkt naar vast en mobiel, met me mobiel. Veel te hogen abonnementskosten al drie maanden en torenhoge rekeningen van alle gesprekken dus niets 'onbeperkt bellen'. Al drie maanden bellen en gaan, naar xl winkels te Goes en Middelburg, alle helpdesken bellen., en dan gisteren, 'ja dit weet ik niet, ja, dat weet ik niet', dat was een helpdesk.
-gewijzigd want het loopt wel los-
hoop ik
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 december 2013, 13:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 10:35
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Straks weer dat hele end naar de trein lopen(neem wel een taxi), en dan weer 1,20 minuten met de trein, en ik begin er zolangzamerhand een beetje genoeg van te krijgen. woonde hij maar vlak bij me, zo 2 minuten lopen, dat je gewoon naar mekaars huis kan lopen, ik heb hier zoooo genoeg van
Verder alles goed!
Tot 2,5 uur.... of vanavond ofzo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 10:31
|
|
|
Ben ik nu echt de enige hier met echt serieus ge@#$%$# met de KPN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 10:26
|
|
|
JOL252 schreef: | Hey Shanita... misschien ligt het aan mij en het late uur maar ik snap niet helemaal waar je heen wil.. is dit een beetje vrijuit denken of bedoel je inderdaad iets t.a.v. het topic? |
Gewoon, wat ik denk, 'gehad', ja die tijd hebben we gehad, het kan volgens mij nog onbewust in mensen zitten, omdat het een en twee generaties terug je dat nog tegenkwam, en als mensen fout gedrag bij hun ouders of andere familie zagen van idd, 'onderdanig' etc, ja, kunnen ze dat onbewust overnemen, vandaar ook mijn angst voor samenwonen/trouwen.
Wat eigenlijk jammer is, ik heb voor mijn eigen ogen het zien gebeuren, van nou 'getrouwd en wel' en ja hoor, het 'buit is binnen' gevoel én 'hoef me nu niet meer zo me best te doen gevoel' sloop naar binnen bij de man.
Zolang je, in je eigen huis woont zonder welk contract dan ook (trouwen, samenleven), ja, dan blijft zo'n man moeite doen, wat sommige mannen blijven doen ook als ze getrouwd zijn, en bij anderen: nou 'ze is nu toch hier, en het 'dingen voor je doen 'zwakt inene af...
Ik hoop dat je me begrijpt, Jol, anders zou ik het vanavond, anders morgen nog wel een keertje uitleggen.
Iig, ik kies voor halve weken, en dan eigen huis aanhouden, nadeel is, je bent reiskosten kwijt, best veel hoor(maar ja, dat kan je begroten), voordelen zijn, je hebt je eigen huis.
Nou zal een andere optie kunnen zijn, een groot huis huren zodat ieder zijn eigen huiskamer iig heeft...of een eigen woning vlakbij huren, eerst kijken hoe het met de woningaanbod zit op Walcheren....
S. die zo weer naar Brabant gaat en een beetje genoeg begint te krijgen van dat heen en weer gereis.
Laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 19 december 2013, 10:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 december 2013, 19:49
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
JANE410 schreef: | Morgen loopt m`n abbonnement af, ik ga even niet verlengen. Ik wens jullie allemaal fijne en gezegende kerstdagen toe en vast wel tot ziens |
Wel jammer Jane!
Ja, mijnes loopt ergens in februarie af, en ja, dan ben ik bijna 4 jaar!!! lid...
En ja, alle onderwerpen zo'n beetje gehad, en ja, dan overweeg ik soms, om even te stoppen en dan nu en dan es een maand.
Toen ik mezelf in februari voor een jaar lid maakt dacht ik en dacht ik te weten/aan te voelen, ja er gaat wat veranderen, en ja, ik heb veel kunnen delen, leren, veel herkenning, ook mailcontacten, en ja, die deden en doen me goed.
Dus, ja, ik weet het nog niet zeker hoor, maar/en kan je wel begrijpen, je kan op een punt komen waarvan je denkt, dat je alle onderwerpen nu al meerdere keren voorbij hebt zien komen.
Ik doen misschien nu en dan eeens een maandje, of ik blijf toch lid, of ik denk, ja, dit 'tijdperk' is nu voobij, ales van belang is gezegd.
Ja, nu neig ik weer naar toch lid blijven, ja er zijn hier meerderen die ik dus ook al jaren ken en ja, dat vind ik bemoedigend, daar dacht ik laatst nog aan, wat een wonder eigenlijk, allemaal christenen, uit verschillende kerken bijmekaar, die belangrijke en minder belangrijke dingen schrijven, het voel(de) voor mij aan als een soort kerkje.
dus ja, misschien, grote kans denk ik nu weer, blijf ik toch, ja, ik heb nu net een relatie en ja, daar moet je ook een weg en een plek enzo in vinden, en het intergreren. En dat vind ik mischien leuk/belangrijk, ook zeker voor mezelf om te delen.
Maar ja, ik begrijp je wel, omdat ik, nu en dan hetzelfde voel, en ik vind het ook heel erg jammer, ja, ik ga iemand waarderen na een tijdje!
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 december 2013, 19:23
|
|
|
Jans: Quote: | Nee, die tijd hebben we gelukkig gehad. |
Idd, die tijd hebben we gelukkig gehad, idd gehad...
Door dat 'gehad', , zit er bij velen nog een gedeelte in...hoevaak hoorde ik, dat ik dit moest en dat, omdat ik nu eenmaal was getrouwd, zelfs toen ik samenwoonde, ja, met een ongelovige zelfs, ja, vaak 'dat ik nu wel mee moet naar zus en zo wanrt ik 'hoor nu bij de familie'.
Neehee, ik wil wel een relatie, mét eigen huis, en ja, dan kan je best elke dag bijmekaar zijn, dan weer hier dan weer daar, ideaal zou zijn als ik in de buurt zou wonen, en je kan naar mekaar toelopen. en dus ook niet trouwen, want ja, 'het sluipt er onbewust in', hoeveel mannen hebben deze dingen niet gehoord van eigen ouders en anders van grootouders en is toch een gedeelte onbewust, dat wel, blijven hangen...waar je mee omgaat/ging wordt je mee besmet..
Juist die clichés, zijn er, juist omdat ze waar zijn.
Mzzltjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 december 2013, 19:06
Onderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
|
|
|
FAITH187 schreef: | Super te lezen dat je zo gelukkig bent, ik gun het je van harte! En ik weet als geen ander wat ptss is, want ik heb het zelf ook... ik begrijp je helemaal en ik wens je heel veel zegen en geluk toe!!! |
Dank je!
Ja, je/men moet een relatie niet idealiseren hoor, tuurlijk ik heb een goede lieve man getroffen. waarvan ik zeg maar niet wist dat deze nog bestonden.
Maar ja, net wat Roady zei, 'stormen komen wees gerust'.
Maar ja, díe had ik ook toen ik alleen was....
Het elke keer op en neer reizen word je weleens een beetje moe van zeg maar, ja, tis toch weer eventjes 2 uren dat je bezig bent, en ach verder....
Het wordt ook zeg maar nu en dan 'normaal', ik bedoel niet keurslijferig oid, gewoon normaal, in positieve zin, dat je eigenlijk beiden weet dit is voor altijd, en ja, je hebt iemand met de bekende schouder.
Maar ja, zou je die niet hebben, ja, dan toch, op de een of andere manier, kon ik toch prima overleven en ook leven was zelfs heel gelukkig toen ik hem leerde kennen, ja door facoren buitenaf, zat ik even moeilijk, maar ja daar had ik zonder hem ook prima uitgekomen.
Tis fijn iemand waarvan je zelf ook veel houdt dat je merkt dat hij echt alles voor je doet/overhebt, ja, geen dingen die niet kunnen, maar gewoon.
Ik wou alleen in het algemeen meegeven, idealiseer het niet, ook met een relatie kan je mindere tijden hebben. En ik bedoel, ook in het algemeen, dat het niet zo is dat je dan inene, ontzettend gelukkig bent, ja, tuurlijk, aan de ene kant wel, aan de andere kant, ja, je hebt ook goede en slechte tijden. die komen pas na een tijdje....door de gebrokenheid in deze wereld. En ja, gelukkig zijn alleen, met wat vrienden, en wat bezigheden overdag gaat ook prima.
Dus, een relatie is fijn, en aleen gelukkig zijn gaat mi ook prma, zeker als je gelooft, want dan heb je ook God tegen wie je kan praten, en heb je ook veel meer tijd om je op God te richten.
Mzzltjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 december 2013, 18:47
|
|
|
Even zo duidelijk mogelijk formuleren,
Wat een zooitje daar bij de KPN.
Nu drie maanden bezig geweest fouten, door hun gemaakt te herstellen, van kastje naar de muur, ze denken daar echt dat je idioot bent, ja, zelfs medewerkers die zeggen dat ze hier ook maar werken er ook niets aan kunnen doen.
Nu alles opgezegd, TV, vaste telefoon, en internet.
Alleen mobiel telefonie niet, dat moest je een afkoopsom betalen van 1000 euro, stelletje idi@#$%$#!!! dus die gaat er later uit.
Tv keken we toch al amper, en ik zorg zelf voor een andere provider, en bellen; we hebben beiden een mobiel.
Fijne Avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:42
Onderwerp: Kapotte computer
|
|
|
FRANCIS683 schreef: | Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen. |
Ik heb ook een minima inkomen. elke maand 100 euries sparen en je hebt na 4 á 5 maanden een gaaf laptoppie. Ja, je moet dan idd héél goed opletten en een begroting maken voor elke maand, maar ja, het kan, ook al moet je dan wel ff héél zuinig leven...
Sterkte , en..kijk eens bij een 2de hands winkel....mét iemand erbij die er verstand van heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:37
Onderwerp: Goede voornemens!
|
|
|
JANS221 schreef: | Ikzelf zou het nog realistischer vinden om niet op nieuwjaarsdag met vele anderen aan goede voornemens te beginnen. Doe niet mee met anderen omdat het toevallig nieuwjaarsdag is. Je kiest ervoor omdat je zelf iets wil, op welke dag dan ook. Lijkt mij een stuk realistischer en ook meer haalbaar. Dat zou welke personal coach dan ook, toch ook moeten weten. |
Je hebt nu eenmaal veel mensen die, idd, zeggen van ná de feestdagen ga ik dit en dat. kan vanalles zijn, budgeteren, minderen/stoppen met dit en dat.
Vandaar dat de auteur dat stukje schreef. Maar ja, idd, het kan natuurlijk op elke dag.
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:11
Onderwerp: Inbreuk op aanmelding CM
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Vermoedelijk is jouw computer / browser geïnfecteerd is met een virus. Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).
Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro Deze software ontdekt en verwijdert schadelijke software.
Moderator CM |
Toevallig, ik ken degene die Hitman Pro heeft gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik heb me voorgenomen geen goede voornemens te hebben anders dan die waarmee je elke dag moet ingaan:
Wez in sinnestriel, in oar hat er ferlet fan.
Wees en zonnestraal, een ander heeft er behoefte aan.
Thomas |
Kijk, jij snapt het
Dáár begint alles mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 08:59
Onderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
|
|
|
FAITH187 schreef: | Hoi Shanita, ik herken je angst omtrent het huwelijk/samenwonen helemaal. Ik heb ook het eea meegemaakt in mijn leven en zei (en nog steeds, maar in mindere mate) dat ik nooit meer zou willen trouwen. Ik ben in september voor een healing retreat naar Ellel Ministries in Baak gegaan. Als je googled op Ellel Ministries vindt je er veel over. Zij geloven dat ook vandaag de dag God geneest (klopt). Ik heb dit als superpositief ervaren en op sommige gebieden in mijn leven waarin ik vastliep absoluut genezing ontvangen! In zoverre zelfs, dat geen enkele therapie dat teweeg kan brengen in zo'n kort tijdsbestek (2 dagen!). Ik prijs de Heer daarvoor en wellicht kan je iets met mijn verhaal. Ik geloof namelijk dat God ook jou wil genezen van jouw pijn die duidelijk door de regels heen te lezen is. Ik bid het je in ieder geval toe!! |
Hai Faith,
Bedankt voor je reactie!
Tis geen angst, tis een weten dat ik dat niet kan, helaas....
Ja, nou heb ik nog mzzl dat 'het' 2 uur heen en 2 uur terug is met alles bijmekaar, van uit mijn huis, naar zijn huis, inclusief lopen naar de trein, en een keertje overstappen. Dus ja, tis even niet anders, dan weer hier, dan weer daar, maar zolang je gelukkig bent en ja, dat ben ik, (ja, even overspannen tussendoor, maar ja dat is nu over dus dat is nu net alsof het er niet was. En zelfs toen juist zorgde hij goed voor me.
Ik ben juist al zoveel genezen, en ja dat bestaat echt, samenwonings/levingsfobie.
Juist als je beiden rond de 40 á 50 bent, ja, dan heb je zo je eigen manier van dingen doen, oei, dan kan dat erg tegenvallen, en waarom een briefje, en een zegen van iemand van de kerk?
We hebben zegens van vrienden, ja, ook degene die in de kerk komen en van familie, wat wil je nou nog meer? en ja, natuurlijk, God zegent!
Nee, laat mij maar even lekker heen en weer, als ik nu de deur uit zou stappen ben ik binnen 2 uur in mijn eigen huis.
Ik ben elke dag gelukkig, ik straal(ja, even los van de korte overspannenheid, ja, als degene niet beseft wat ptss inhoud, ja, kan je spanning krijgen en ja, daar is hulp voor..gaan we ook doen) Ik hád het wel uitgelegd, vaak zelfs, maar ja, hij merkte niets aan me, en ging, over grensen, die voor anderen heel normaal zouden zijn.
Ik kan wel alles, maar ja, nou eenmaal niet altijd, daarom ben ik ook 80-100% afgekeurd voor werk....
Nee, laat mij maar even lekker, heerlijk, in mijn eigen huissie , ja, oke, je bent wat meer kwijt aan reiskosten...En dan weer hier, en dan weer daar ,en eigenlijk samen wonen in 2 huizen....net als verkering, maar ja, dan altijd
Ja, ik kan me proberen te verstigen in Walcheren, maar ja, daar gaan we naar informeren, in Amsterdam kreeg je iig wel om die reden een urgentie, en/of mocht je als stel een 2de huis huren....
Ik ben bij zoveel 'ministries' geweest, hiep niets, nada, en anderen helpt het weer wel , ja, tof, denk ik dan, bij mij helpt therapie, ja, en dat zou ik altijd moeten/willen volgen....
Fijne Dag, bedankt en Zegens!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 17 december 2013, 09:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 08:34
|
|
|
Volgens persoonlijke trainer Lee Siemaszko zijn er een paar belangrijke regels die je moet volgen bij het maken van nieuwjaarsvoornemens. 'Wat ook het voornemen is - stoppen met drinken of roken, meer te beginnen sporten enz. - maak altijd voornemens die meetbaar zijn,' aldus Lee, oprichter van personaltrainingliverpool.co.uk.
'Elk nieuw voornemen moet specifiek, meetbaar, haalbaar en realistisch zijn. Meteen stoppen met roken of drinken zou geweldig zijn, maar het zou realistischer zijn om 10 sigaretten te gaan roken in plaats van 20. Of één meeneemmaaltijd per week in plaats van drie. Doe het geleidelijk aan, en je zal een grotere kans hebben om je doel te bereiken.'
Bron: msn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 december 2013, 16:41
Onderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
|
|
|
Nu, tijdje later:
Het gaat stukken beter, God laat idd dingen meewerken ten goede, en ja, ook door de gebeden van mensen hier. Ook door inzichten van mij en ons, ja, hier en daardoor, etc.
Zo leer je weer dingen dat je iig daar de fout niet meer mee in kan gaan, en ach ja, als je dan weer zo goed voelt is het net of het er niet was. En je bouwt anticiperen in.
S. Het gaat weer de goede kant op!
Dank!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 16 december 2013, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 december 2013, 16:29
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vertrouwen is niet iets wat je hebt en vervolgens wacht je af. Wanneer je vertrouwen hebt, kom je in beweging. |
Zo is dat, idd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 december 2013, 16:23
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ach het kan zat erger hoor, heb net een wortelkanaalbehandeling gehad. heb nu een noodvulling en als't goed is krijg ik de 31e mn defenitieve vulling weer. Er zijn zat ergere dingen die niet te verhelpen zijn he |
Ik heb ook een noodvulling(kies), nadat proberen te boren in een ontstoken zenuw niet lukte, dat las ik hier ook een keer, en dacht nog van als ik dat maar niet krijg; dat krijg ik toch niet...jaja, zei me tandarts, na het 40ste jaar, komen de mensen met probs hier.
Nu wordt het weer kaakchirurg...
Ach ja, ik snoep nu niet meer, iig geen zoetigheid.....want dan meteen pijn, kan je nagaan. wat de tandartsen aan de snoepfabrikanten verdienen...
Sterkte Roelande, en ja, hopelijk blijf jou kies wel bespaard....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 december 2013, 11:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Had niet gedacht dat ik er ooit blij om zou zijn; Maar dat ik zo naar de tandarts mag. Heb al 3 dagen zo'n kiespijn |
Dat is heel erg, kiespijn
Sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 21:43
|
|
|
JANE410 schreef: | Nou, da`s een zegen dat je drie mensen om je heen hebt en dus alle rust kan nemen die je nodig hebt.
Wens je een spoedig herstel toe Shanita en pak vooral die rust die je nu nodig hebt.
Beterschap Shanita en Gods zegen
En maar veel |
Het is raar, Jane....
Zomaar overspannen.....
Ja, hehe, als ik achteraf terugdenk denk ik Jane, niet slim met dat en dat, had ik kunnen weten dacht ik alleen niet aan.
Ja, dan ook nog dit wat niet leuk is(understatement), maar ja, me wel op een bepaalde manier erbij bepaald wat écht er toe doet. (God die iets laat meewerken ten goede?)
En nu ja, continu met me man. Die van me houdt, erg veel en ik van hem , ja hoeveel mzzl kan ik dan hebben?
Iig, ik leer ervan(God laat het meewerken ten goede), wat ik altijd heb, als ik overspannen was, maar ja zo erg als nu had ik nog niet gehad...
Bedankt voor je medeleven!
Zegen is dus, dat ik iemand heb die van me houdt, waar iedereen afhaakte als ik overspannen was is hij er júist!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 15:10
|
|
|
Vervelend: compleet ingestort, burn out zoals ze weleens noemen, of overspannenheid..
Zegen: Nog nooit meegemaakt weet ik ook weer wat dat is....
En Zegen: Me man!!!!, en 2 goede vrienden, kan de hele dag rusten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 11:11
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ANTA961 schreef: | Uitspraak van Loesje:
Ongeluk zit in een klein hoekje... Geluk dus in de rest van de wereld! |
Mooie uitspraak Anta!
Echt wel!
Wat een wijsheid he, tussen de regels...!
Ja, idd, dank voor Loesje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 11:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat mijn zoon...vandaag ...QUALITY TIME wil...met zijn moeder.... Heerlijk toch..ik ga er me op verheugen... |
Heerlijk voor je, Zeeland!
En gezellig, samen met je eigen kind!
Fijne Tijd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 14:01
|
|
|
Van cm, waar ik me dingen even kan uiten en begrip en medeleven tegenkom!
Van vrienden, die even naar me luisteren, ook al vertel ik het 10 keer, zodat ik dingen weer in normale proporties kan zien en van 'ben niet de enige', en we leven nu eenmaal in een gebroken wereld en je kan niet meer doen dan je kan doen.
Ik bedoel, zo van je kan dingen doen, wat in je vermogen ligt, meer niet, en dan ja, tis niet anders andere zaken/dingen etc. zijn wel ok.
Dat ik daarom ook weer de mooie dingen die er wel zeker ook veel zijn, ook weer kan zien.
En gewoon net als iedereen weer realistisch in het leven kan staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 13:51
|
|
|
Dank je Mariska!
Ja, deze woorden van je zijn erg bemoedigend, ja, ik krabbel weer even overeind.
Ook door vrienden, waar ik even me hart kan/kon luchten die luisteren, waardoor iets wat heel groot en ernstig lijkt weer naar normale proporties gaat.
Dank God voor vrienden, ja, die bellen en je kan je hat even luchten even zeggen van dit en dat en dan ook nog dat en ook waarom enzovoort.
Je kan dan als het ware, naast erg vervelende zaken óók weer de dingen zien die wel goed zijn en goed gaan. En ook denken van ja, ben niet de enige....
Wat ik wel denk: denk nooit ja, die en die hebben het nog beroerder dan ik, als je in een depressie/overspannenheid zit, want dat helpt namelijk niet. Wel van dat je niet de enige bent en ja, dat is wel even iets heel anders.
Door de toffe reacties hier; voel me gesteund, en voel begrip en inleving.
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 december 2013, 21:16
|
|
|
Dank Vlinder, Annette, Roady, Labje en Jane en anderen!!!
Voor de gebeden en reacties!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 16 december 2013, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 december 2013, 21:11
Onderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Als ik zie dat de meeste vrouwen niet verder komen dan 50% van de mail te beantwoorden, dan zou het een stuk spannender kunnen worden. |
Wat bedoel je daarmee?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|