Auteur |
Bericht |
|
FRANCIS683
|
|
Geplaatst: maandag 16 december 2013, 19:43
|
|
|
Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:42
|
|
|
FRANCIS683 schreef: | Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen. |
Ik heb ook een minima inkomen. elke maand 100 euries sparen en je hebt na 4 á 5 maanden een gaaf laptoppie. Ja, je moet dan idd héél goed opletten en een begroting maken voor elke maand, maar ja, het kan, ook al moet je dan wel ff héél zuinig leven...
Sterkte , en..kijk eens bij een 2de hands winkel....mét iemand erbij die er verstand van heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|