ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANCIS683
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANCIS683
Auteur Bericht
FRANCIS683 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 21:51
BerichtOnderwerp: Hertrouwen na on-/vrijwillige scheiding?

Ik snap heel goed,maar blijf wel verlangen en hopen man.God heeft je als man geschapen,met een doel.Die angst die je in je hebt oom weer bezeerd te worden is heel rieel.Maar je moet er niet in blijven hangen,omdat je dan jezelf te kort doet.Mijn leven was ook niet simpel met heel veel hartepijn.Ik heb in blijf van mijn lijf huizen gezeten meerdere keren,maar ik blijf toch hopen op die ene die voor mij bestemt is.Ook na elke gaos in mijn leven,begon ik steeds op nieuw met Jezus aan mijn zijde.Hij zegt altijd ik ben er als je me nodig hebt.En in dat vertrouwen ga ik verder elke dag opnieuw.Datbetekend niet dat er geen pijn meer is of angst,maar ik heb iemand die met me meegaat en met me mee zorgt.Maar natuurlijk ben ik altijd zonder een partner,en ik mis ook de echte liefde.Hopenlijk ziet iemand dit geschreven verhaal,en reageerd hij op mij,dan kunnen we samen verder praten.En dan langzamerhand weer een vertrouwens opbouwen.Moge god dit verhaal zegenen,met een goede afloop.Here dank u dat u mij vertrouwen geeft,om ondanks alles toch nog mag hopen op een fijne partner.Ame.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANCIS683 (71)

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 20:56
BerichtOnderwerp: Harte pijn

Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANCIS683 (71)

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:43
BerichtOnderwerp: Kapotte computer

Huilende smiley, smiley in tranen Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANCIS683 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 20:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Ik ben vanmiddag vrijwilligster geweest bij de Sinar maluka dat is een organisatie die zich bezig houd met oude alleengaande ouderen.Wij koken voor hun en dienen ook a lles op.Ook halen wij de boodschappen voor het koken en snijden ook alles zelf.Van vlees tot vis en groente,aardappelen en alles wat een gerecht nodig heeft.Ook maken wij zelf de toetjes.en dat verschild van week tot week.Als de plusbus komt en de mensen brengt dan helpen wij de mensen met de jassen ezv ezv.Dan helpen wij ze naar de tafel en ze krijgen koffie en thee,ook zelf gezet.Ook detafels hebben wij dan al op de plaats gezet en gezellig gemaakt.Dan drinken we gezaamlijk wat en kletsen ongeveer een kwartiertje.Daarna gaan we het eten opdienen en eten we gezaamlijk.Na het toetje is er weer koffie en thee,ook dat drinken wij gezaamlijk.Als de plusbus de mensen weer ophaald dan gaan we aan de afwas,en we kleden de mensen die nog hulp nodig hebben.Ook bij de eerste bus is iedereen al aangekleed,en ruimen wij de tafels leeg die nog bezet is met glazen kopjes en schoteltjes en waterkannen. Dit ritueel doen we elke woensdagmiddag en het is heel dankbaar werk.Ik persoonlijk dank God dat zoiets mag gebeuren door ons.Als wij er niet waren als vrijwilligers dan zaten de mensjes altijd alleen.Er is zoveel leed onder de oudjes dat wil je niet weten,bid voor hun als je dit leest afz een vrijwilligster.Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANCIS683 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 december 2013, 20:29
BerichtOnderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?

Iemand die mij lief heeft met al mijn fouten en gebreken,die zelf ook realiseert dat die ook een mens is met fouten en gebreken.Iemand die weet hoe het leven in elkaar steekt en opnieuw wil beginnen.iemand die niet kijkt naar het uiterlijk maar naar het hart van iemand.Iemand die zich christen noemt en die dat ook daadwerkelijk is.Iemand die niet oordeeld of veroordeeld.Iemand die het verleden van een ander laat rusten en niet blijft trekken aan mij.Ikzelf wil het verleden vertellen maar wil niet in de rede gevallen worden.Vragen kun je achteraf altijd.Maar mijn pijn moet wel blijven zoals die is en niet gebaggetaliseert worden.Natuurlijk mag iemand me wel troosten als ik verdrietig ben.Maar emoties moeten de vrije loop hebben anders raak je nooit het verdriet kwijt.Neem je dit allemaal voor lief dan beantwoord maar deze brief.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANCIS683
Pagina 1 van 1