Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 18:32
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog steeds geen spat regen, wel zon. |
Wat een meelevende man ben je toch he Gun ons ook een zonnestraaltje PLEASE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 16:48
Onderwerp: SPAM
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tegenwoordig krijg ik spam mail van twee organisaties: DHL en VISA. Als je die mail dan opent krijg je een waarschuwing dat er een Trojan Horse geplaatst wordt...Hebben jullie daar ook last van? Van Visa heb ik op één dag 65 mailtjes gekregen. |
Nergens last van maar heb dan ook virus scanner op de computer en een van mijn provider
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 16:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is het in Nederland nog droog? Hier in Zeeland wel hoor.  |
Lolbroek Het regent al vanaf vannacht en het is niet meer droog geweest Maar ja Zeeland is dan ook een ander land he Ik wil de zon
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 24 juli 2011, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 19:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wakker worden in mn nieuwe huis, een dag eerder dan gepland  |
Hey lekker zeg Alleen pas wakker geworden om half zeven in de avond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:49
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Da's de natuur he. Mooi toch! Maar mocht het zo zijn, dan staan ze, tegen de tijd dat de kittens groot genoeg zijn om weg te mogen, in rijen van drie voor de deur. In november/december zijn er haast geen kittens meer te krijgen....dus...no problem.... En zo'n nestje met kittens.....leuke ontspanning toch...je hebt er geen omkijken naar...ma doet alles!!!! En ik denk, dat als ma al zo mooi en lief is, de kittens ook wel mooi en lief zullen zijn, ongeacht met wie ze op stap zou kunnen zijn geweest...
Dus....eh...als je in november/december een kitten wil........  |
Haha nee dank je wel heb twee katten moeder en dochter. En geen omkijken naar???? droom lekker verder Men ze ontsnapten bij mij wisten het hek of om te gooien of weg te schuiven gevolg vijf kittens door mijn huis maar mooi spul blijft het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 10:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | Op schiphol aangekomen vannavond leek het wel herfst. Ik had geen jas bij me, ook niet nodig in Italië Maar goed het is niet lekker geweest in Nederland. |
Wie zegt dat het niet lekker is geweest in nederland??? Heb maar 1 keer mijn jas aangehad en dat was sávonds En heb echt wel een paar keer buiten gezeten hoor dus ehhh niet zo denegrerend over ons kikkerlandje he Trouwens wel dom om geen jas mee te nemen he je weet dat het hier ken vriezen en dooien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 11:32
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Vannacht mijn witte kat met lichtblauwe ogen eindelijk teruggevonden, ze was 6 dagen weggeweest en ik had de hoop een beetje opgegeven dat ik haar nog terug zou vinden. Gisteravond alles op alles gezet en gelukkig kwam ze om half-éen naar me toe lopen, broodmager, maar alert en gezond. Het idee dat zo'n dier zich misschien niet kan redden en eraan onderdoor gaat, langzaam, vond ik erg moeilijk. Wat heb ik vannacht geslapen als een roos! Het is maar een kat, maar toch......en TomPoes, die ligt nu heelijk in elkaar gerold te slapen in een hoekje van de bank......wat was dat beestje blij toen ze hier weer binnenkwam...wist niet dat een kat dat zo kon uiten..... |
Ken dat heeft mijn kat ook een keer geflikt was toen wel krols Dus je raad het al weken later 5 kittens Dusse is de dame wel gesteriliseerd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 21:08
Onderwerp: Ramp
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ben het in grote lijnen niet met je eens. Ten eerste worden kinderen door God geschonken. Vanzelfsprekend hebben de meeste mensen hun verstand gekregen om verantwoordelijk met hun lichaam om te gaan. Dat kan/mag/moet ook. Begrijp dat jij het leven/ huwelijk vergelijkt met 'konijnen in een hok' (zoals je eerder beschreef?) Blijkbaar hebben mensen daarnaast dan nog verstand om naar voorbehoedsmiddelen te grijpen...? Tja dat is ook een visie...
 |
Ook ik ben nooit getrouwd geweest en heb geen kinderen! Maar ik ben het wel met Pieter eens we hebben ook verantwoording voor elkaar als man en vrouw. Als je bedenkt dat een vrouwen lichaam eigenlijk een jaar nodig heeft om goed te ontzwangeren kan je wel nagaan dat het niet goed is voor en vrouw om zoveel en vaak achter elkaar zwanger te zijn! Ik ben er echt niet voor dat er direct naar de pil of wat dan ook wordt gegrepen, maar ik blijf erbij je hebt verantwoording voor elkaar. En als de vrouw idd kind op kind krijgt is dit zeer slecht voor haar gezondheid! Wat betreft het hoofdonderwerp!Vrienden van mij werken in Malawi daar zien ze erg veel aids wezen en zien ze veel volwassenen en kinderen sterven! Ze kunnen zelf geen kinderen krijgen en hebben er daar een geaddopteerd, maar ondanks hun viezie over dat kinderen gegeven worden door God delen ze daar dus wel condooms uit en geven voorlichting!!Waarom ze dat doen??? omdat de vrouwen erop aan worden gekeken als ze aids hebben en de mannen vrijuit gaan en dus vrolijk naar een andere vrouw hobbelen en die weer besmetten! De enige manier om dit een beetje de kop in te drukken is voorlichting en condooms.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 21:49
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zo mijn laaste avondje dus op cm
voor al mijn vrienden en bekenden wens jullie veel liefde en geluk toe
duckie heeft hier lang genoeg gezeten
en ja ook deze mafkees heeft iemand (een vrouwpersoon dan wel)gevonden
het ga jullie goed misssien is tot horens
Henduk |
Dag dukkie en mar ga jullie missen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 19:55
|
|
|
Weer van vandaag gewoon lekker net even een onweersbuitje en een plensbui maar ach de stoep is alweer droog en de bloemen zijn weer blij Ik ook hoef de planten weer geen water te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
 |
Wauwieeeeeeeeee zou ik ook doen geloof ik Mooi joh een super keuken. Kan pietje zn buikie nog meer groeien vooral met die super koelkast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 12:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Hoorde vanmorgen van mijn vriendin dat haar man gisteren met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Hij heeft 230 volt gedurende 20 sec door zijn lichaam gehad! Mijn vriendin heeft haar man het leven gered door de stekker eruit te trekken. De Heere zij dank dat zij er was en dat Hij zijn leven spaarde. Hij wordt op dit moment geopereerd aan een derdegraads brandwond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 12:39
|
|
|
Heerlijk weertje hiermgewoon warm En wat geeft buienradar aan zwaar bewolkt en veel kans op neerslag Is er nog een goede weerman in het land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 12:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | het heeft uitgebreid in alle kranten gestaan dat de gemeenteraad van veenendaal NIET meewerkt aan doorgeven van amber alert op zondag... |
JA heb het ondertussen vernomen Belachelijk iets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:27
Onderwerp: Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
|
|
|
LISA610 schreef: | Dit is niet "ook" een FF uitje, dit is gewoon een FF-uitje, wat georganiseerd wordt door FF-leden. Als mensen zowel op FF als op CM actief zijn, dan kunnen ze zich gewoon via FF opgeven en hoeft dat niet via het forum van CM.
Ik ben het dan ook met Chat eens: het is niet nodig om hier reclame te maken voor uitjes die op een andere site georganiseerd worden. Wil je een zeiluitje voor CM-leden organiseren, dan kan dat toch ook gewoon? Daarvoor hoef je niet aan te haken bij een andere site, want volgens mij zijn hier ook wel de nodige zeilliefhebbers te vinden (waaronder ikzelf). Maar eeeeh... laten we dan gewoon lekker in Friesland gaan zeilen en bij voorkeur na de bouwvak als iedereen terug is van vakantie.
Even voor alle duidelijkheid: ik saboteer niets, ik organiseer niets.. heb ik helemaal geen tijd voor. Ik geef alleen even mijn mening over het vermelden van een activiteit van een andere site op CM. Enne.. voordat iemand zegt dat de vraag was of ik mee ga: Nee, ik ga niet mee want op 6/8 komen mijn kids weer thuis, omdat we dan bijna naar Frankrijk gaan. Lisa |
Ik sluit me hierbij aan!! Een FF uitje hoort daar niet op CM, als er hier idd zat leden ook daar zitten kunnen ze zich daar opgeven en niet via CM!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 18:48
Onderwerp: new-whine festval
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mariska, ik ga verplicht een dagje naar New Wine, ik zal het je uit de doeken doen als ik geweest ben........  |
Maar wat is New- whine dan?? Een opwekkingsfestival of zo. Sorry ben een leek in deze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 18:45
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
Wauw dacht Bernard heb ik dat?? Kom ik bij Hart van Nederland Wat heb ik dan voor bijzonders gedaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 17:03
|
|
|
IESJE369 schreef: | De klap is door meer mensen gehoord. Zo is intussen de politie gewaarschuuwd en die staat met draaiend zwaailicht aan de overkant van het kanaal. |
Hoe kan dat nu dat zelfs de pers er al is?? Bernard snapt er niks meer van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 16:25
Onderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nogal rare vraag Cross... |
Snap ik even niet wat is daar voor raars aan, aan de vraag van cross???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 16:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | LEZEN CHAT......550
tis geen 555....
specseavers heeft aanbiedingen... |
Welke opticien niet??? kies er een uit bij Hans anders is de prijs anders Nu weer ontopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 16:10
|
|
|
IESJE369 schreef: | Zo gezegd, zo .... niet gedaan, want: daar kwam de buurman met zijn hond. En die hond was nog een maatje groter dan de hulpvaardige St. Bernard. Een enorm geblaf barstte los. |
Nu dat weer dacht Bernard denk je eindelijk alles te hebben gehad.... Wat gaat het nu weer worden, zou de buurman mee willen met de boot???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:22
|
|
|
MARIA576 schreef: | Onlangs heb ik contact gezocht met de ZOA met de vraag of zij in de bewuste gebieden aanwezig zijn. Vanmorgen kreeg ik daarop een antwoord en dit is wat zij mij schreven:
"Alleen al in de opvangkampen rond Dolo Ado in het zuiden van Ethiopië - waar ZOA een kantoor heeft - zijn vorige week meer dan 110.000 Somalische vluchtelingen aangkomen. De kampen zijn overbevolkt en nog dagelijks komen tussen de 1.600 en 2.000 vluchtelingen aan. Velen hebben dagen of zelfs weken moeten lopen om deze plek te bereiken. In wanhoop zijn ze de loodzware tocht begonnen om de honger en het geweld in hun thuisland te ontvluchten. Ondervoed, uitgedroogd en uitgeput komen de mensen aan. In de kampen is dringend humanitaire hulp nodig, zoals voedsel, water, onderdak en medicijnen. ZOA is aanwezig in dit gebied en mobiliseert op dit moment extra mankracht en middelen om hulp te bieden.
ZOA is samen met Woord en Daad, Red een Kind en Dorcas een noodhulpactie gestart. Uw gift is van harte welkom op ons gironummer 550. Graag o.v.v. 'droogte Afrika".
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp. |
Mooi Maria en zeer duidelijk!! De situatie daar is zeer schrijnend, en ook ik geef liever aan een schristelijke instelling daar heb ik echt meer vertrouwen in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:14
|
|
|
LISA610 schreef: | Daarna trekt Bernard zijn zeilpak en zijn rubberen kaplaarzen aan.... |
En toen dacht tie ja oke ik heb de hond maar..... hoe ga ik het nu eigenlijk aanpakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 22:10
|
|
|
LISA610 schreef: | Ondertussen stapt er een hele forse, nors kijkende man van het voorsteven zonder dat Bernard en zijn moeder het zien. Hij draagt iets bij zich. Het is groot.. het is een.... |
Het is.... Een sintbernardhond en ja idd met het bekende vaatje om zijn nek... Zou die?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 16:24
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Zal ik hem eens vragen hoe dat zit met dat profiel van hem op CM. Heb zijn profiel nog nooit gezien. Tssss, mijn moeder gelooft ook alles. |
Ja daar wilde die hem echt wel op aanspreken maar eigenlijk...... Hij had de buurman nog nodig voor het lasso gooien, hoe moet tie dit nu aanpakken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 10:47
|
|
|
IESJE369 schreef: | Ik heb een nieuwe vriend via cm (jouw buurman), maar werd gisteravond overvallen door de storm. |
CM??? Wat is dat dan?? Ow maar de buurman is dus thuis daar ben ik echt blij mee.... Ik kleed me even aan en dan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 10:45
|
|
|
Zondagmorgen 10.45 uur, tja heb me verslapen Maarre het zonnetje schijnt hier nu weer lekker maar voor hoelang zal vast niet lang zijn dus we genieten er maar van zolang het kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 10:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik dacht dat Veenendaal alleen op zondag niet aan Amber Alert enzo meedeed??? Zit heel dat durp nou op last van de mannenbroeders ook nog 7 dagen per week aan de kliksafe???  |
Dacht het niet he En op Zondag niet meedoen aan Amber alert?? wat weet jij dat ik niet weet En nee ik heb geen kliksafe En dat in zo''n christelijke plaats he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 17:05
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hij kon toch zo niet open doen, stond in zijn boxer in de kamer |
Maar ja ach als het de buurman nu was? Hij liep naar de deur en riep momentje ik kom eraan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:57
|
|
|
YELNIN491 schreef: | mobiel onvindbaar, problemen op het werk, collega's die je niet kunt bellen op dit uur. Tjonge het was me wat. |
Toch maar kijken of de buurman thuis is?? Hij wist het echt niet meer!
|
|
Naar boven |
|
|