Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:07
|
|
|
Tegenwoordig krijg ik spam mail van twee organisaties: DHL en VISA. Als je die mail dan opent krijg je een waarschuwing dat er een Trojan Horse geplaatst wordt...Hebben jullie daar ook last van? Van Visa heb ik op één dag 65 mailtjes gekregen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 24 juli 2011, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tegenwoordig krijg ik spam mail van twee organisaties: DHL en VISA. Als je die mail dan opent krijg je een waarschuwing dat er een Trojan Horse geplaatst wordt...Hebben jullie daar ook last van? Van Visa heb ik op één dag 65 mailtjes gekregen. |
Nee, ik krijg weinig spammail, maar heb toch 20 virussen op mijn computer, die mijn computer blijkbaar ook doorstuurt naar andere computers. Ik kan er neits aan doen, maar wel zéér vervelend. Deze virussen worden door het 'KPN-veilig-programma'niet verwijderd. Dit virus wordt inderdaad omschreven als Trojan Horse. De spyware wordt wel verwijderd.... Wat voor soort virus is dat T H? Klinkt in ieder geval niet gezellig.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 24 juli 2011, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 15:59
|
|
|
Nee die mails krijg ik niet. Ik ontvang uberhaupt zeer weinig spammail.
Een beetje goede virusscanner scant ook het emailverkeer. Zelf gebruik ik AVG-antivirus. Geen centje pijn. En kost niets. Om de zoveel tijd even Spybot S&D en CCleaner draaien.
Zo blijft de pc fris en energiek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 16:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tegenwoordig krijg ik spam mail van twee organisaties: DHL en VISA. Als je die mail dan opent krijg je een waarschuwing dat er een Trojan Horse geplaatst wordt...Hebben jullie daar ook last van? Van Visa heb ik op één dag 65 mailtjes gekregen. |
Nergens last van maar heb dan ook virus scanner op de computer en een van mijn provider
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 16:57
|
|
|
ik heb nooit last van paardjes op mijn pc. ik word ook nooit doodgeknuppeld met ongewenste mail.
ik heb pc veilig van kpn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 19:59
|
|
|
Ik heb ook visa maar nergens last gehad. Mijn laptop is beveiligd door Norton anti virus
|
|
Naar boven |
|
|