Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:27
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Babypietje is weggekropen. Kan dus niet mee doen die avond. |
Wat jammer zeg! Maar Mariska, dan doe jij toch gewoon mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 17:27
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
HERMAN388 schreef: | 3 noordelijke provincies??? veel te ver waarom niet 3 zuidelijke provincies??? |
Niet zo moeilijk doen, gewoon iets organiseren in het midden van het land. Dan heb je een leuke mix van mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:09
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Er is nog plaats! Aanmelden kan tot vrijdagavond 21.00 uur. Dan is het te laaat
Dus aarzel niet langer en houd je niet in! Doe es gek Zet je naam op de lijst en doe mee met een heel unieke en gezellige Sintviering op CM!
Wie doen er mee:
Babypietje Tess Josina Cross Mario Peacedove(?) Visser Marijan Zing Leanne
Zaterdagavond worden de lootjes verdeeld onder toeziend oog van een commissie in Oosterse sferen. Zondag volgt de uitslag. En de rest...
GrZing! |
'k Vind het ineens wel heel spannend hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 20:18
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | samenvattingen, syntheses...ik ben er niet zo goed in. Misschien is het wel voor iemand die in het onderwijs werkzaam is...Marijan? |
Pfff.......ook ik bedank voor die eer. 'k Moet er al niet aan denken, om al die lange lappen te moeten lezen. Laat staan, om er een samenvatting van te maken. Eerlijk gezegd ben ik daar te lui voor, oftewel ik stel andere prioriteiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 20:12
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, Marijan, de zo overbekende Verkaderepen zijn fairtrade Heeft het gesmaakt?
Je verdient een knuffel! |
Thanks. Het smaakte prima!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 18:00
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sinds wanneer is dat een sneer, het is een uitnodiging, je kunt ook alles er maar in lezen wat je wilt.... |
Als jouw intentie goed was, hoef je er ook niet wakker van te liggen. Ik las er ook niet echt een sneer in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maak me niet uit. Als de smaak maar goed is. |
Maakt Verkade ook eerlijke chocola? 'k Heb net een stuk op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:54
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Onlangs las ik in het huisregelement van een evangelische kerk iets over de tucht. Dit stuitte me wel tegen de borst eigenlijk.
Frank |
Maar dat hebben de RKK, de PKN en andere Protestantse Kerken toch ook? 'k Begrijp wel dat het woord 'tucht' een negatieve klank kan hebben. Het kan toegepast worden als bijv. een predikant privé dingen uitspookt, die tegen de Bijbel ingaan. Als gemeente sta je wel ergens voor, dan mogen er ook regels zijn om dit te bewaken. Ik zou er juist moeite mee hebben, als alles maar goedgepraat zou worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:54
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
PIETER649 schreef: | als het maar in hele noten is |
Zowel door het zingen van een opwekkingslied als door het zingen van psalm (zelfs op hele noten!) of een ander chr. lied, kun je God loven en prijzen. Als je maar zingt, vanuit je hart. Daar gaat het uiteindelijk om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:07
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!!
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...) |
Hmm.....het allerlekkerste ding van CM ooit, heeft gesproken.
Annette, je bent maar een bofkont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 12:34
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
ANITA324 schreef: | 27 november = een spellentjes avond ! Er hebben zich tot nu toe niemand nog opgegeven Mocht je die avond kunnen wees dan welkom
Shalom, |
Dat wordt Patience (kun je in je eentje doen) spelen, Anita.
Maar ik hoop op veel aanmeldingen voor je. Er wonen genoeg CM-ers in de 3 noordelijke provincies.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 12:30
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Het topic "sex voor het huwelijk" is behoorlijk populair als ik het relatief grote aantal reactie daar zie. Mijns inziens te. Deze populariteit roept bij mij de vraag op wat de gemiddelde cm-er, zo die al bestaat, belangrijker vindt; liefde of sex? Of anders gezegd de medemens of de enkele hartstocht/sensatie o.i.d. Om een voorzetje te geven vind ik het eerste, de medemens en de liefde, belangrijker. En om het luchtig samen te vatten; Liefde zonder sex is prut maar sex zonder liefde is inferieur en kwalijk/verwerpelijk.
p.s. om de attentiewaarde van dit topic, ja ik doe ook aan marketing, te vergroten heb ik bewust het woord sex gebruikt in het topiconderwerp. |
'k Heb het vermoeden dat CM-ers het hierover meer eens zullen zijn, dan in het topic 'sex voor het huwelijk' het geval is. De reacties zullen het uitwijzen.
Ik ben het met je eens, Aangenaam. Saai hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 11:52
Onderwerp: www.cap100.nl
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben 48 jaar en 40% afgekeurd Bij deze website kan je cv lezen van 100 gehandicapte werkzoekenden.
Hartelijk dank voor goede aandacht. |
Wat bijzonder dat je hier aan meedoet, Herman. 'k Hoorde er laatst iets over bij Pauw en Witteman. Heel veel succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 18:44
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom ben ik met mijn verjaardag vergeten op het forum, niet populiar denk ik |
Misschien bestond dit topic toen nog niet? Maar vertel........, wanneer ben jij jarig? Dan kunnen we het vast in de agenda zetten.
Maar Mario, alsnog gefeliciteerd met je 37ste verjaardag!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 16 november 2010, 18:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 18:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ze nu vandaag echt jarig? Ik zag deze week ook al felicitaties mijn kant opkomen terwijl ik in de zomer jarig ben
Maar bij deze Zinga, van harte gefeliciteerd en maak er een mooi jaar van en ik hoop dat je veel dingen mag meemaken die je gelukkig maken......... En dat meen ik van harte ondanks het feit dat we het '"een enkel keertje" wel eens niet eens zijn...... |
'k Heb het voor de zekerheid nog even opgezocht, maar ze staat toch echt bij de jarigen van vandaag. Tenzij ze een andere geboortedatum heeft opgegeven, is ze toch echt jarig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 17:36
|
|
|
Zinga, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 17:34
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat heeft boswandelen en hoog water met elkaar te maken |
Mario, geef 't maar op. Mensen, waaronder ik, gaan nu eenmaal heel graag off-topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 17:32
Onderwerp: kanker
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Alleen God weet waarom...
Woorden van troost heb ik niet. (zijn er niet) Maar één ding weet ik, dat er een God is die over ons waakt en alles ziet. Die voor ons zorgen wil zeker en gewis.
Ook een antwoord op het waarom heb ik niet. (is er niet) Gods wegen zijn soms zo moeilijk te verstaan. Maar ik weet, dat Hij telkens Zijn hand biedt en ons leiden wil, ook in de zwaarste tijden van ons bestaan.
Is het omdat Hij ons beproeven wil of om ons dichter te brengen bij Hem? Ik weet het niet en zwijg maar stil en probeer te luisteren naar Zijn stem.
Hij alleen heeft woorden van troost en eeuwig leven. Van bemoediging en kracht om door te gaan. Omdat Hij zelf Zijn Zoon aan ons heeft gegeven En onze pijn en ons verdriet zo goed kan verstaan.
Rita Klapwijk-van der Wal |
Wat mooi, Mariska.
Wytske, 'k wens jou heel veel sterkte. En ik zal voor je bidden!
Liefs, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je gelooft het misschien niet maar ik wist het toevallig............ . Veel jongelui nemen het ook als een soort drug.........met vervelende gevolgen...... Wie weet heb ik wel een hoog IQ??????? |
Als je EQ ook maar oké is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je moest eens weten wat het betekende |
Hmm.......met dank aan google... Heel eerlijk gezegd, had ik het hele artikel nog niet gelezen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 15 november 2010, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:25
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Haha, dat link je natuurlijk omdat het een afrodisiacum is. |
Een watte Hmm......'t onbreekt me nu aan IQ, geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je slim geweest was had je het er gelijk in't blauw opgezet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha Marijan. Ook wakker? Snap jij het? |
Dat niet. 'k Moet trouwens al 2 surprises en gedichten maken, dus ik hoop dat het niet al te veel tijd kost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dát is dus de reden dat veel vrouwen verslaafd zijn aan chocolade. Van mannen hoor of lees je dat nooit. vrouwen willen, willen, willen,willen graag slimmer wezen. |
Chocola schijnt inderdaad goed voor je te zijn. Dus alleen maar slim, dat vrouwen het veel eten.
Zie volgende link
http://www.trendystyle.net/trends/chocolade.html
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 15 november 2010, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:15
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zou zomaar kunnen.
Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen? |
Volgens mij krijg je daar puistjes van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet ik er zaterdag voor van huis? |
Als ik op 20/11 (en rond 5 dec.) niet van huis hoef, doe ik ook mee.
Joh Visser, we zien wel waar het schip strandt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:42
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Verkeerde conclusie Marijan. En ik zou niet durven dat te beweren dat je dat niet mag. 'K ben het alleen wat ontwent. Over de enige collega die ik de afgelopen 15 jaar had wil ik het niet meer hebben. |
Is duidelijk hoor, Aangenaam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:00
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | na 26 jaar huwelijk heb ik dat echt wel geleerd Leanne. Herstel wanneer een vrouw me plaagt. Met meervoud "vrouwen" heb ik idd geen ervaring. |
Oh, maar mag een vrouw een man alleen maar plagen als ze met 'm getrouwd is
'k Heb 2 mannelijke collega's en 7 vrouwelijke. Nou, dan worden de mannen (hebben overigens beiden een vrouw thuis) ook wel eens geplaagd door meerdere vrouwen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 15 november 2010, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 22:22
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sterker nog, Jolan volgt alleen voorbeeld...Crossie was haar voor! |
Het moet Crossie goed doen, dat ze hem hier zo blindelings volgen.
Marijan, minder volgzaam dan Jolan en anderen
|
|
Naar boven |
|
|