Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 21:32
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Spannend hoor. Allemaal weer kijken en genieten. |
We zijn weer helemaal bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:42
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Waar zal ik beginnen ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel!
Een onverwachte keus wat mij betreft, wel mooi om in ' de voorbeschouwing' van volgende week een stralende Anita te zien
En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke.
En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan.
Adriaan is echt een leuke vent, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, hij wil wel over meer praten dan over de boerderij.
En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet.
Ik blijf jeuk krijgen van Marcel, griebels
En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Jawel!! 's Wel een leuk stel samen
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening! |
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op zondag 13 februari 2011, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:39
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Frank gaat voor het geluk nu denk ik.. dus gaat hij niet voor Anita maar voor?? hoe heet ze..
En Annemarie: voor Adriaan als ze praktisch blijft denken, Harrie heeft zelf een bedrijf tenslotte..de vraag is mijns inziens vooral of Adriaan haar wel wil??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je zou het bijna bij het slechtste moment van de dag zetten En er is nog wel het keuze moment |
Gelukkig is er 'Uitzending gemist'!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 15:11
Onderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'
|
|
|
Mijn dagelijks werk is met 'falende ouders'.. een complex gebeuren waarbij sommige ouders leerbaar zijn en stapje voor stapje het zorgen en opvoeden oppakken.
Bij een aantal ouders neig ik ook naar verplichte conceptie, omdat 'ze' het opvoeden niet kunnen leren, 'ze' zo vol zitten met hun eigen problematiek dat er geen ruimte is voor de zorg voor hun kind.
En ja, wanneer is de maat vol? Ik vind het ingewikkeld en ik denk dat er ook niet één antwoord op te geven is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 14:41
Onderwerp: Tips voor de eerste date
|
|
|
Gepikt van mijn dochters: geloof je in liefde op het eerste gezicht? Nee, dan loop ik nog een rondje en zie ik je zo weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 16:14
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
Wat heerlijk, de enige plek op het forum waar je gewoon mag 'bekken' tegen elkaar.. elkaar bijna de hersenen in mag slaan.. en op alle andere plaatsen je gewoon gedragen als volwassenen hé!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 19:00
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
SILVER916 schreef: | welke christelijke man of vrouw gaat af en toe naar de wellness ?
ga je dan op badpak dagen of gewoon naakt ? |
Nou kijk, er heen met m'n kleren an... terug naar huis ook weer en daartussen?? wat maakt dat je dit wilt weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:54
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=waUjgbAMaUE&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:25
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn abo op cm verloopt volgend weekend. Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet.
In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet. Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven. Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben. Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen.
Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm. |
Mooi dat je't op tijd meldt.. zo geef je een ieder die wil nog kans om te reageren .. Ik ben benieuwd hoe lang je/jullie?? wegblijven.. In ieder geval: viel glück zusammen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:04
|
|
|
Heerlijke soap dat BZV, genieten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 22:19
Onderwerp: Hechting
|
|
|
Een mooi evenwichtig artikel, Kohnstamm kan dat over een belangrijke ontwikkeling in het leven van een kind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:44
|
|
|
Ja ik zei het al eerder: die boer Marcel is een hele foute man.. in z'n boxer, een hand én drie nachtzoenen, bbrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:09
Onderwerp: pad van geleidelijkheid
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat mijns inziens nog erger is, is dat het "normaal" gevonden wordt, wanneer we geen zekerheid van Gods liefde hebben, ofwel; geen zekerheid van geloof. of (als we naar anderen kijken); wat daar zoal misgaat of hoe slecht "de wereld om ons heen" wel is, terwijl ieder alleen voor zijn eigen leven en gedrag verantwoordelijk is. ik denk, dat wanneer we naar onszelf kijken, en daar eerlijk in zijn, de behoefte om ons te richten op "de dingen die vroeger als schokkend ervaren werden" in het leven van anderen ons heel snel vergaat.............. |
Mooi Hannah!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 19:43
Onderwerp: pad van geleidelijkheid
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een paar maanden geleden las ik eens een bijdrage van iemand op het forum over seks. Hij was 26 jaar, nooit getrouwd geweest en had grote ervaring op het gebied van seks. En wat me er nu aan stoort, is dat we dit eigenlijk heel gewoon vonden... Dingen die vroeger als schokkend ervaren werden, vinden we nu eigenlijk vanzelfsprekend. Vrije seks, echtscheiding, homofilie...Het is alsof ons geweten doof gemaakt wordt voor de dingen om ons heen. Wat zullen we over 10 jaar vanzelfsprekend vinden? Pedofilie of euthenasie??? |
Het lijkt me dat pedofilie praktiseren nooit normaal gevonden zal worden, dit gaat tenslotte ten koste van kinderen. Daarnaast zal er wellicht, ik hoop het, meer ruimte komen voor mensen die pedofile gevoelens hebben en dat niet in de praktijk willen brengen. nu is er grote schaamte voor gevoelens waar mensen zelf niet om gevraagd hebben.
Euthenasie is een behoorlijk ingewikkeld onderwerp: slaapmedicatie om pijn te verzachten, ik juich het toe, voor een ander is dit euthenasie.. We hebben allemaal seksuele gevoelens, is het slecht om daar aan toe te geven? Dus ja.. wat is gewoon? normaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 21:22
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
VISSER278 schreef: | moet je dan maar eens lopend vanuit zeeland er naar toe gaan. En dan nog zeggen dat het niet ver is. |
Lopend is het net zo ver als met de auto of de trein.. dus nee, het is niet ver!!
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op zaterdag 8 januari 2011, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 20:08
|
|
|
THOMAS968 schreef: | We raken wat off-topic
Ik las in de krant dat een lokale Friese schone in de picture komt bij boer Gijsbert, dus ik ben benieuwd. Ik heb nog niet gekeken dus ik vraag me af wat boer Gijsbert voor een type is.
Thomas. |
Een man met een mooie lach en prachtige ogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:39
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Boer zoekt Vrouw Gibby, dat wensprogramma over het enige belangrijke in het leven, wie krijgt wie en wie doet het met wie. De verborgen droom van elke vrouw om mee bezig te zijn lijkt het als je het aantal kijkers meet. Maar het is wel leuk vermaak, dat moet ik toegeven. En je raakt sociaal geïsoleerd als je niet kijkt, want op de maandagochtend in de koffiepauze daarop lig je er volledig uit. Wie krijgt Boer Wietze?
Thomas, geen boer. |
Boer Wietze, zo 2010!! Ik zal je even bijpraten:we hebben nu boer Frank, met geiten, boer Gijsbert met oa een lieve kleine pony en dan nog zo'n stoere vent (Richard) in Duitsland met 1000 koeien.. de boerin heet?? en die andere vind ik een erg foute man.. zo kun je weer mee doen in de koffiepauze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:34
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!! |
Ik ben ok, jij bent ok, wij zijn ok.. zo jaren 80!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 18:32
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vind het veel mooier dat jij weer terug bent hier!!! |
Slijmjurk.. Ik blijf nog wel een tijdje, oké..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:38
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
PIETER649 schreef: | pffff wat een onzin |
Vind je het niet mooi dan? Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:03
Onderwerp: ff weg...
|
|
|
INEZ910 schreef: Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
SUSANNAH457 schreef Bijzonder Inez... en spannend misschien wel.... dat houd je vast wel langer vol dan... hi...
Wat een heerlijke onzin: ik naar Afrika ... maar wat wel waar is dat ik hier na vanavond niet meer ben!! Gegroet allemaal, veel geluk en liefde toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 23:02
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Vandaag schoolreis: mijn 8 jarige zoon gaat op stap. Het regent pijpestelen als wij de voordeur achter ons dichttrekken. Zegt hij, heerlijk droog: gelukkig heeft de bus geen open dak!! Duidelijk een geval van een halfvol glas
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op maandag 7 juni 2010, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 19:53
Onderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: Normaal gezien had ik haar alleen maar gefeliciteerd, maar zelf legt ze er de nadruk op. Dat kan ik toch niet zomaar laten staan???
Natuurlijk kun je dat wel.. het is een keuze die je maakt. Verder sluit ik me aan bij de reactie die Thomas geeft op de zin die je hierboven neergezet hebt.. Chatuliem, geloven kan op duizenden manieren, het zou mooi zijn dat je dat gaat zien.
En Mieke, gefeliciteerd met de stap die je hebt gezet in geloof!
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op maandag 7 juni 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 19:38
Onderwerp: Op haar af stappen of niet?
|
|
|
ANITA324 schreef: | Volgens mij is het ook aan de man om achter de vrouw aan te gaan he. Zo heb ik het idee dat mannen hiero zo erg verlegen zijn zo durven ze je niet eens een mailtje te sturen of een prive met je te chatten: wij vrouwen bijten niet gemeen hoor wel een lief klein bijtje misschien om aan te geven joh kom maar dichterbij hihi Wees gewoon jezelf he |
Ha ha, vroeger moest je wachten op de man.. tot ie achter je aan kwam, of niet, dat was altijd maar afwachten!! Gelukkig mag je zelf tegenwoordig heel veel initiatief nemen, heerlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:22
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wie heeft z'n huis al versierd met oranje |
Waarom dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 15:55
Onderwerp: Dág allemaal...!
|
|
|
Veel geluk samen, groet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 23:18
Onderwerp: ff weg...
|
|
|
HENK710 schreef: | Hoorde dat ze voor enige tijd naar Afrika gaat. Dus die 11 dagen zal ze wel halen |
Ja leuk hé, in eerste instantie voor een aantal weken . Zuid Afrika, here we come!! Ze hebben daar trouwens wel internet, dat hoorde ik weer!!
|
|
Naar boven |
|
|