ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 27 mei 2012, 15:09
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

VERTROUW937 schreef:
Wat dacht je van alle mensen die zwart bij verdienen naast hun gewone salaris. Maar dat is blijkbaar oke. Als je een uitkering hebt ben je blijkbaar vogelvrij verklaart. Iedereen mag op je schieten. En al die flauwekul als je wil werken is er wel werken. Wordt altijd gezegd door mensen die het goed hebben en niet weten waar ze over praten. Als je ouder bent wordt er bijna nooit voor je gekozen. Wat kun je daar aan doen?. Het is o zo makkelijk om iets te zeggen over iemand als je het zelf zo goed hebt. Is dat christelijk. Help deze mensen liever door jou netwerk te gebruiken om deze mensen aan het werk te helpen.

Ja, maar die mensen wérken dus. En zwart bijverdienen naast werk kan ook niet, wel wit, net als bij uitkering. mag ook niet, met spullen van de baas effetjes in het weekend zwart vaste klantjes afpikken, ásociaal....

Het is inderdaad niet waar: dat als je wil werken is er werk, ja, daar kan ik me ook aan ergeren..was het maar waar.....

Ja, ik zit zelf ook in een(90% v/h) minimum wao...want ik werd ziek toen ik part time werkte en getrouwd was, maar ja, ik wou ook weer geen alimentatie, doordat ík wegging, doordat ik ziek was, en mijn ex veel verdriet deed. Ziekte: ptst en dissociatieve identiteit stoornis, ofwel DIS, borderline, alle veroorzaakt door extreme mishandeling in de gehele kindertijd door ouders en sommigen aanverwanten.

Ben daar nu, eindelijk, na een leven met uitkering, slechts 2 jaar part-time, en dat is al heel lang geleden....gewerkt, uit aan het komen, kan nu, eindelijk pas zeggen dat ik het zie zitten. Komt ook door het geloof als belangrijkste factor.

Fijne pinksteren! Ook al is iemand alleen, dan ook!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 27 mei 2012, 15:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 27 mei 2012, 13:05

LINNY170 schreef:
volgens mij kun je dan toch gewoon de gemeente tippen waarin ze wonen?

maar ja...of je dat nu echt zou moeten willen?

Elk mens wordt ooit een keer ter verantwoording geroepen...en ik weet dat er mensen zijn, die in een uitkering situatie zitten, maar door bepaalde redenen, niet eens door hun schuld in de problemen zitten en daardoor soms gewoon geeneens eten kunnen kopen voor hun kindjes (3 kids) .
En hulp krijgen ze niet, worden van kastje naar de muur gestuurd..en tsjah...dan vind ik het niet erg als ze een keer zwart bij verdienen hoor ;)

Zijn ook mensen die inderdaad uitkering trekken, de hele dag feesten, en de nieuwste dingen in huis hebben staan :S tsjah dat klopt ook weer niet...

Niet kunnen en niet willen zijn 2 heel verschillende dingen :D

Kijk, ik zal 't ff uitleggen. als iemand je flink getackeld heeft in het verleden, pas nog, kan ook. Dan kan je woedend zijn. Zeker als degene fijn loopt te ontkennen ook naar anderen toe die je kent...

Dan zoek ik dus de gemeente op, en zie dat er niet alle gemeenten in staan op google. Dan denk ik van laat maar zitten ook dan.

Want ff op internet het een en ander aangeven is vele malen makkelijker, als daadwerkelijk naar een intstantie toe stappen.

Maar waarom je dat zou willen doen, nou, als iedereen iedereen eventjes zou aangeven, zou dat ten goede komen aan gasten die wel eerlijk zijn en niet fraude plegen.

En ik heb 't niet over een bijstandsmoeder die een tientje bijverdient, door iets voor de zieke buurvrouw te doen, ik doel op degenen die duizenden euro's naast de uitkering erbij verdienen per maand en dat niet opgeven en dan ook nog járen lang.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 27 mei 2012, 19:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 22:06
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

Ja, zo is dat. Dat schuldgevoel aanpraten over dingen moet ophouden.

Daar kan je inderdaad geestelijk niet goed van worden.

Je moet je verantwoorden in de eerste plaats aan God, als je gelooft, dan aan jezelf, daarna pas aan een eventuele partner, dan pas aan de rest.

Fijn Weekend! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 07:11
BerichtOnderwerp: Incest

Een ontregelde jeugd maakt je leven al moeilijk, onmogelijk, laat staan seksueel misbruik. Had al veel eerder moeten breken met familie, maar ja, beter laat dan nooit...

Ik heb een boek gelezen, wel zo ontzettend goed. Nou zijn der zoveel hele goede boeken, maar deze is echt bijzonder goed.

Gaat over een ontregelde jeugd(dus geeneens seksueel misbruik, of verbaal geweld)...

Tegenlicht van Esther Verhoef.

Klik hier

Dit boek, daar hou je echt nog maanden elke dag een heel goed gevoel aan over!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 26 mei 2012, 07:33
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 06:14

Nou wou ik hier even nog iets aan toevoegen.

Er wordt gesugereerd dat er mensen niet willen werken. Dát vind ik heel erg, iedereen wil werken, werken is een levensbehoefte, psychisch.

Nou, als er dan een uitkering bestaat voor mensen die dat niet kunnen ziek zijn, kan ook psychisch.

Je kan niet zomaar zeggen, wat iemand hier zei, als je psychische ziekten hebt, door kindermishandeling dat je dan wel bijvoorbeeld tomaten kan plukken. dan kán je ook geen tomaten plukken.
Migraine, black-outs en zo voort.

En...iemand die niet kán werken heeft er dus ook geen zin in, zo bedoelde ik dat...

Het is gewoon wel schandalig die mensen die duizenden euro's per maand zwart verdienen, en ook nog es even een uitkering opstrijken.

Maar ja, aangeven is ook niet gemakkelijk: op Google bij mij staat gemeente Utrecht, Rotterdam, maar geen Dordrecht en Amsterdam, met een site waar je zwartwerkers met een uitkering op kan aangeven.

Als 'ze' dan grote stukken schrijven over hoe groot de fraude is en wat ze er aan doen, en wat ze er niet aan kunnen doen, en hoe ze geholpen zijn, als mensen aangeven, ja, zet dan ook van elke grote gemeente in ieder geval een link waar dat kan, een zwartwerker met uitkering aangeven, en niet enkel bij enkele gemeentes... Misschien een tip, mensen van de regering?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 26 mei 2012, 06:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 06:09

JOL252 schreef:
Ik lees een dappere strijdster hier op het forum.

een lieve groet,

Jo'

Hai, dank je!

Ja, de een kan ik vergeven, moeder uit buitenland, waaraan ik ook veel liefdevolle herinneringen heb. Haar zien en mee omgaan is iets anders, vanwege het ontkenningsgedrag om d'r zelf te beschermen.

Maar mijn vader, haha, is tie alleen biologisch, en ik lijk gelukkig niet op hem. Nee, daar ben ik onverschillig over. geeneens haat ofzo, onverschilligheid.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 09:25

JOL252: Goede vraag!
Het goede nieuws is dat het leven van een overlevende/c.q. oorlogstroffee niet voor altijd onder de invloed hoeft te blijven van misbruik/de misbruiker.
We zijn van God en niet van de dader. Als dat de wens en het verlangen is en men is er aan toe is het mogelijk het te vér geven (aan God geven) en het leven verder op te bouwen met alle gezondheid/genieten wat er bij hoort, zoals onze Maker/Lover dat heeft bedoeld. (En mijn stille gedachte ernaast is: anders zou de dader nog gelijk krijgen ook.)
Dus én wanneer iemand niet zijn spijt toont én wanneer iemand niet meer aanwezig is of leeft (is allemaal 1 pot nat: niet tonen van spijt is ook er niet zijn voor de ander) is het mogelijk te herstellen naar de orde van Gods koninkrijk.

Quote:
Dus én wanneer iemand niet zijn spijt toont én wanneer iemand niet meer aanwezig is, is het JUIST WEL mogelijk te herstellen naar de orde van Gods koninkrijk.

Ben 't er gewoon mee eens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 25 mei 2012, 09:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 09:14

Als iemand(mv), mijn hele leven heeft verwoesd, opleiding niet af kunnen maken, ernstige psychische aandoeningen, zoals angst paniek, slikstoornis, etc. geen kinderen kunnen krijgen.

Dus nog mazzel, wao(niveautje bijstand dat wel, nav van part time werk, en scheiding waar ik geen alimentatie van wilde), geen bijstand, ja, dan moet ik helemaal niets vergeven als de dader(s) geen berouw tonen, sterker nog, ontkennen, bagateliseren op een hele erg manier.

Dan is contact helemaal verbreken de enige optie en was ik daar maar eerder achter gekomen.

Waar ik nog ff aan toe wil voegen dat verdriet en woede blijven, die kan je een plaats geven en als dat maar niet overheerst.

Want iemand die seksueel een kind misbruikt, zal ook op andere vlakken het slechtste voor hebben, behalve als hij d'r ook profijt van heeft. Maar dan is het dus eigenbelang, en dat is destructie van het kind, ofwel leedvermaak en andere negatieve zaken.

Hoe willen zij zich naar God toe verantwoorden?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 25 mei 2012, 09:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 09:07
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!

COOTJE711 schreef:
Die lijken inderdaad helaas ook steeds meer toe te nemen.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ja, de vreemdste dingen, mensen die pleisters plakken op hun mond enzo..

Jij werkt zeker in de zorg, met die obsessie voor persoonlijkheidsstoornissen Knipoog smiley

Maar ja, je hebt wel gelijk hoor! (ja, dat bepaal ik eventjes Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 25 mei 2012, 09:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest

MARISKA601 schreef:
God is ten allen tijde bij ons, ook al voelen we soms Zijn nabijheid even niet.

HANNAH: hoe meer je van Zijn ontvangen liefde mag uitdelen aan de mensen om je heen, hoe meer je ook zijn nabijheid, vrede en liefde in je hart ervaren zult, mariska.

Ik denk dat Mariska bedoelt, dat er momenten kunnen zijn dat je Gods aanwezigheid even niet ervaart, maar Hij is er wel.

In de psalmen had de schrijver ook vaak dat ie God kwijt was, en Hem in dezelfde psalm nog, terugvond.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:22
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.

Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 1 mei 2012, 14:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:08
BerichtOnderwerp: Rekening houden met?..

Graag gedaan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:53
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest

ANITA695 schreef:
Hoi Johanna

Ik ben ook naar Vrijzijn weekenden geweest van wilkin v d kamp en Martin Koornstra genezings diensten Ik heb daar werkelijk de kracht van de Heilige Geest mogen ervaren een warmte door mijn lichaam niet te beschrijven zo mooie t bleek dat enkele demonen mijn lichaam hebben verlaten op dat moment, zo ook afgelopen vrijdag weer bij Jan zeilstra waar ik door God ben aangeraakt , en na de tijd God met me doorging je gaat dan met iemand mee om te vertellen wat er gebeurde maar God ging door mij lichaam had een fijn tintelend gevoel en ik kreeg het warm in mijn nek zat hartstikke vast van de stress, en ik ben er van overtuigd als ik niet naar de dienst was gegaan ik nu minstens mijn nek twee keer in de week moeten laten uitrekken etc etc therapeuten enz
Ik was zo moe en ook dat was weg Ik ben een ander mens geworden weer opnieuw had ik me aan God gegeven en HIJ gaf mij nieuw leven
En ja het vallen kende ikniet totdat het mij gebeurde in totale overgave aan de HEER Ik kan alleen maar vragen wie wil dat nu niet .
En het kan van alles zijn ben nu een boekje aan het lezen van vallen in de geest van Willem J ouweneel omdat ik ook wilde weten wat er gebeurd soms gebeuren er ook deze dingen als ik onrustig ben maar dan ga ik vernieuwd naar huis ik denk in mijn geval God mijn hart ziet weet dat ik het goede wil doen t niet altijd kan veel aanvechtingen ook heb nu dat zeggen voorgangers ook vaak als je dicht bij God en voor de HEER een bewuste keuze maakt dan krijg je meer en meer met de Boze te maken dit is niet het vallen tijdens het vallen is er weer een stukje genezing en dat merk ik ook
Mensen vragen wel eens wat ben jij veranderd dan zeg Dank de HEER
heb geen andere verklaring dan door de Heilige Geest En Gods werk
En mijn overgave kan ik worden zoals de HEER mij bedoelt heeft niet meer mijn ik maar zijn plan staat vast zo zal het zijn .
En ja ik ben bevrijd door vallen in de geest en trillen schudden van mijn lichaam bevrijd van de duisternis steeds meer tot ik in het licht van de waarheid mag wandelen geheel dat is geloof volharding wat ik graag wil tot eer leven van mijn Koning Jezus

groet Anita

Quote:
dat zeggen voorgangers ook vaak als je dicht bij God en voor de HEER een bewuste keuze maakt dan krijg je meer en meer met de Boze te maken

Waarom hebben groepen het zo vaak over de boze, en dan ook nog met betrekking tot God.

Als ik voor God kies krijg ik meer en meer met God te maken en dingen van God.

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 1 mei 2012, 14:33
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: Hoeveel dopen kennen we en wat of welke is het belangrijkste

Ik ervaar het juist andersom, tradiotionele kerken niet armoedig....juist niet.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: Rekening houden met?..

HEIDE115 schreef:
Hoeveel rekening hou ik met anderen om mij heen wanneer ik bevriend raakt, of een nieuwe vriend of vriendin ontmoet?

Let ik specifiek op bepaalde dingen..of laat ik het gewoon allemaal op mij af komen?
De situatie waar ik in kan zitten,kan natuurlijk ook een rol hier in spelen..

Los van wat we natuurlijk op de meeste profielen terug kunnen zien.
toch ook even deze vraag hier.

HEIDE115 schreef:
Hoeveel rekening hou ik met anderen om mij heen wanneer ik bevriend raakt, of een nieuwe vriend of vriendin ontmoet?

Helemaal niet. zij houden maar rekening met jou, jíj bent degene die bevriend raakt.

Dus zich overal mee bemoeien is niet gepast.

Je ziet wel dat een relatie niet gaat, omdat degene 'rekening houdt' met omgeving. bijvoorbeeld bemoeierige familie en/of vrienden die vinden dat zo iemand niet bij je past.(waar denk je dat de 'schoonmoedergrapjes' vandaan komen?)
Een ex en/of mensen van de kerk die er zich zo nodig tegenaan moeten bemoeien. die dingen véél beter weten dan jij over je eigen leven....

Quote:
Let ik specifiek op bepaalde dingen..of laat ik het gewoon allemaal op mij af komen?

Natuurlijk moet je op dingen letten. zo van past degene bij je, zie je jezelf dit en dat doen met degene etcetera.
Maar dán let jíj op jezelf, en niet vrienden, familie enzovoort.

Mijn reformatorische psycholoog zei van 'eerst verantwoording naar God, als je gelooft, dan naar jezelf, dan naar je partner, en dan pas naar de rest.'
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:57
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?

Klussy....

Kijk, in den bijbel staan verboden en geboden.

Onder andere geen seks buiten een relatie en niet stelen.

(teksten zelf opzoeken, heb nog meer te doen)

Als dan iemand nogal voldaan van zichzelf gaat lopen vertellen, trots, dat ie "best wel steelt", ja, dan zeg ik daar iets van.

En nu ga ik iets leuks doen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 20 april 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:13

Klusser: je kan je opgeven voor het programma "Help, ben Klusser!", dan kunnen ze daar misschien die zelfvoldane grijns van je hoofd..eh.. er afklussen....

Want je komt bij mij ook over als zelfvoldaan, zo van kijk mij is, ik heb seks, en ik durf dat te zeggen op een christelijke site. Lijkt of je daar trots op bent.

En een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:31

KLUSSER904 schreef:
nou ik durf het wel te zeggen hoor , dat ik sex heb voor het huwelijk en hopelijk tussen het huwelijk ,
maar je moet niemand aanvallen in zijn mening want geen 1 mens is het zelfde en we zijn niet verantwoordelijk voor een ander zijn daden .
maar bij deze ik heb best wel eens sex

Nou, jíj durft..! Op een christelijk forum zeggen dat je best weleens seks hebt...

En waar heb je dan sex? One-night stand, gewoon even naar de hoertjes?

Knap hoor!

Trouwens, hoe rijm je dat met je 'christen zijn', ja, daar ben ik wel benieuwd naar.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:01
BerichtOnderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet

Quote:
KLUSSER: de 23e loopt mn proef af en wil het bij een proef houden.

Nou, dat is dan jammer: al die boeiende discussies die zijn ontstaan uit jou onderwerpen Zieke smiley

Iets met een boom, waaraan je vruchten herkent?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 10:16

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 20 april 2012, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!

PIETER649 schreef:
Schijnbaar vinden velen de bijbel niet zo duidelijk Shanita...
Althans, ze lezen het anders dan jij.
Jij hebt jouw persoonlijke leefregels uit de bijbel, daarom begrijp jij niet dat een ander kan leven met bepaalde dingen die jij vanuit de bijbel als fout ziet.

Hou je echter in de gaten dat jij vast ook wel dingen doet of niet doet die andere christenen vanuit hun leefregels uit dezelfde bijbel zondig vinden?
Zo zijn er zat die bijvoorbeeld geen gas of elektra wensen te gebruiken op zondag in het kader van de zondagsheiliging.
Anderen zien juist weer die zondagsheiliging als fout omdat de sabbathsdag geheiligd diend te zijn.
Een bischop uit Breda zei ooit dat hongerigen het recht hebben een brood te stelen. Daar kun je het ook mee eens zijn of niet.
Een ander ziet er geen kwaad in te genieten van sex terwijl er geen huwelijk is, of zelfs maar een relatie, zolang geen van beiden maar niet gehuwd is.
Scheiden mag niet, zijn maar n paar bijbelse gronden voor, hoevelen, ook christenen, zijn niet gescheiden om andere redenen?
Een vrouw die vanwege de centjes en de sociale status bij haar man blijft die ze verafschuwd en waar ze omwille van de lieve vrede dan af en toe maar eens sex mee heeft, is die niet ten diepste gelijk aan een hoer?

zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen Shanita, maar daar gaat dit topic niet over.

Dus om on-topic te blijven: wist jij dat sex gezond is Shanita? Knipoog smiley

Quote:
Hou je echter in de gaten dat jij vast ook wel dingen doet of niet doet die andere christenen vanuit hun leefregels uit dezelfde bijbel zondig vinden?

Helemaal mee eens, Pieter! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 18 april 2012, 18:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 18:16

HERMAN968 schreef:
2 Koningen in ons, welke wil je op de troon ?

http://youtu.be/beeYDgztJ_M

Mooi neergezet door Martin Brand - Koning Ik, start vanaf minuut 4.

Dank voor de tip, Ank.
Groetjes,
Herman Knipoog smiley

Begint bij de 4de minuut klik hier
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 10:41

HERMAN388 schreef:
Wat een gedoe allemaal

Hahahahah, ja Herman, dat plaatje doet me ergens aan denken Twijfelende smiley,
ook het juiste tempo Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 18 april 2012, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 10:38

KLUSSER904 schreef:
Dat seks lekker is wist je al. Dat seks goed is voor je gemoedstoestand wist je ook, maar wist je dat seks ook ontzettend gezond is voor je lichaam?

Nog niet zo lang geleden werden jongeren bang gemaakt met uitspraken als ‘van masturberen krijg je puistjes’! Ook nu nog leven in landen als India mensen die denken dat het ‘verliezen’ van sperma slecht is voor het lichaam. Gelukkig weten we tegenwoordig wel beter. Seks is niet slecht, seks is goed!

Ik denk dat bijna iedereen dat weet.

Die stofjes die vrijkomen, krijg je ook als je creatief bent, leuke dingen doet, bij humor, bij sport en lichamelijke beweging zoals fietsen, bij een goede film kijken, bij een goed boek lezen etcetera.

Ik begrijp niet, dat als iemand pretendeerd christen te zijn, hij gewoon zegt dat ie nu en dan weleens seks heeft. Terwijl hij niet getrouwd is, of geen duurzame relatie heeft.

Dat vind ik hetzelfde als je dan zegt dat je nu en dan weleens iets steelt uit een winkel ofzoiets.

De bijbel is daar duidelijk in...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 18 april 2012, 10:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ZEELAND736 schreef:
Maggikokmeedoe?????

Zorg ik voor de taarten!!!!

Oke...even mijn mooiste moment....De verjaardag van mijn dochter gevierd vandaag.... 21...Waar blijft de tijd...
Het was een klein clubje visite maar niet minder gezellig...
Ik hoop dat de toekomst een beetje vrolijker voor haar mag worden...
Het zit nog niet allemaal mee...

Gefeliciteerd!!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: kinderen

PIETER649 schreef:
dat laatste kan ik iedereen aanraden!! Lachende smiley

Ik word altijd heel gelukkig van jullie foto's en dingen die jullie weleens schrijven. Dan denk ik van wat moeten jullie gelukkig zijn Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 8 april 2012, 06:21

Juist wel, ik heb aandelen in de paracetamol Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

neem er nog eentje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 23:25

MARISKA: De vraag is en blijft hoe gaan we met armoede om.

Goed, steeds beter...en zo arm ben ik ook weer niet hoor, ja, geld maakt niet gelukkig he....

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 17:59
BerichtOnderwerp: kinderen

Moeders die kinderen van vaders vervreemden, vaders die zonder reden wraak uitoefenen via dreiging en via kinderen.

Gatver Boze smiley

Je zou bijna je boeltje verkopen en naar een ander land opnieuw beginnen, als dat mogelijk zou zijn....denk ik zo.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

THOMAS968 schreef:
Mijn belastingformulier nog net op tijd ingevuld. En aan het eind bij de berekening weende ik bitter om het maar eens in Bijbelse taal te zeggen.

Thomas, had het liever aan iets anders uitgegeven.

Je kan toch uitstel aanvragen en het láten doen???

Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 ... 235 Volgende
Pagina 189 van 235