ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 08:17
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?

Dank voor de waarschuwing. Ik ben verslaafd aan aspartaam, heerlijk, hele potten Canderel gaan er door heen, vaak 2 per dag.

Zo'n pot, die ik gebruik, 2 keer per dag meestal bevat 75 gram aspartaam...Er zijn ook kleiner potten met 40 mg, maar die zijn verhoudingsgewijs een stuk duurder.

Dan maak ik brinta, lekker dik, en gooi ik er om de paar hapjes een berg aspartaam op. Vaak, na een bakje brinta, maak ik daarbij een hele pot aspartaam op, en dat dus enkele jaren, met grote tussenpozen dat wel, maar het laaste anderhalf jaar elke dag.

Hier een link, ja ik herken wel enkele dingen....met name en onder andere 'ernstige draaiduizeligheid' onder 'neurologisch'. Ik belde laatst nog iemand, dat ik zo duizelig was, ik dacht dat ik flauwviel..had ik anders nooit.

Tis echt verslavend. Omdat het heerlijk is.

klik hier

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 6 juni 2012, 14:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 06:59
BerichtOnderwerp: hoe benader je je broeder/zuster in Christus

HENK393 schreef:
Ik denk dat je hiermee wèl een punt hebt Flowerful. Ook ik ken deze wereld èn ik weet dat er hier òòk christenen zijn die hun gedrag proberen goed te praten....
Wat te denken van dames (of heren) die zich populair op een forum opstellen, het andere geslacht op hun vingers winden...?
Zogenaamd sociaal zijn en er ook nog een christelijk sausje overgooien?
Ik ken bijvoorbeeld iemand die vaak mannen uitnodigt, ze zover krijgt dat ze een relatie willen en dan vervolgens 'nee' verkoopt als ze een aanzoek doen!
Soms beschuldigd ze ze van ongewenste intimiteiten... terwijl ze er zelf niet vies van is Twijfelende smiley
Maar we blijven aardig, lief, lollig èn houden van een hoge target...

En nee ìk was er niet bij Lachende smiley

HAHAHAHAHA Cursus komische stukjes schrijven?

Henk van der Meyden?

Nou Henk, ik kan je een ding vertellen, als een dame niet van ongewenste intimiteiten houdt, dan heeft dat met de persoon te maken.
Kijk, ik heb ook wel vrienden, bij de ene laat ik 't toe, een arm om me heen.
En bij een ander pik ik dat niet.
Gewoon omdat ik instinctief aanvoel wat onschuldig is, en wie er ergens op uit is.

Aan de ander kant is het ook wel heel verdrietig en treurig dát je zoiets op schrijft, beledigend ook voor degene.
(Je weet toch hoe dat gaat? De een verteld iets aan de ander. die verteld dat door, maar net ietsje anders, die verteld het ook weer iets anders door enzovoort, en aan het einde krijg je een heel ander verhaal...)

Trouwens, er zijn mannen die zijn zo beledigd(ten onrechte) als ze zijn afgewezen, dat ze zeggen van dat zij er ook niet vies van was, ondanks dat ze me afwees, zulke dingen.

Je kan iemand wel heel aardig vinden maar gewoon geen lichamelijk contact willen. alleen van intimi kan je dat hebben zeg maar.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 6 juni 2012, 08:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

Als je gelukkig bent, vreugde, dan ben je nooit arm.

Menselijke warmte en gezelligheid is onbetaalbaar Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 21:43
BerichtOnderwerp: Gebedsverhoring

XABIA794 schreef:
ik had het onlangs ook...
enkele leukerds van CM kwamen hier zo ook eens een weekend helpen met mijn tuin. Onbegonnen werk voor me.
Men haag is weer een haag ipv een bos Knipoog smiley
thnks Clown smiley

Fijn he! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 21:10
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

MARIA830 schreef:
We dwalen steeds verder af van het onderwerp.
Jammer dat iedereen zo tegen elkaar doet.
Dit is totaal niet wat ik bedoelt heb toen ik het onderwerp begon.
(Alleen onder een andere naam).
Ik hoop dat we bij het topic nu kunnen blijven en elkaar in liefde kunnen verdragen.

Maria die het beste met iedereen voor heeft!!!!

Heeee, wat leuk ik herkende je eventjes niet! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 21:07

WILLEMIJN232 schreef:
Hoe vertaal je die tekst dan naar je eigen leven? Wat voor offers breng jij?
Ik werk en verdien ook en geniet er ook van omdat ik er hard voor werk.....
maar dat mag niet?.

Dat is gewoon een vergelijking. Jezus vroeg aan hem om buiten dat hij vroom leefde, zijn spullen letterlijk te verkopen en het geld aan de armen te geven. En daarna Letterlijk Jezus te volgen. dus samen met Jezus en de andere discipelen leven van dag tot dag, elke nacht ergens anders slapen, vaak gewoon onder de hemel in de natuur.

Nou, dat vraagt Jezus niet van jou.

Jij kan en moet zelfs als het goed is genieten van dingen. Mensen die ongelukkig zijn, kunnen dat niet, die kunnen rijk zijn, mooie auto, mooi huis enzovoort, maar zij kunnen daar niet van genieten omdat ze ongelukkig zijn.

Dat maakt het des te schrijnender, dan heb je materieel alles en kan je er niet eens van genieten.

Jij hebt wat jij hebt letterlijk verdiend, en kan daar dus van genieten. Lachende smiley Knipoog smiley

Anders zou je ook kunnen zeggen van Jezus volgen, nou dan moet ik me ook maar laten kruisigen, wat in sommige landen ook gebeurd zelfs, mensen die dat laten doen, maar dat is de bedoeling niet.

Het zou iets anders zijn als jij in die tijd leefde, en Jezus vroeg dat letterlijk aan jou, dat Hij letterlijk aanwezig zou zijn.

Het is zelfs een gebod om te genieten van alle goede dingen. Als ik me herinner waar het staat schrijf ik het ff op.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 20:43

TINK100 schreef:
Matth. 7: 1-5.........

1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt; 2 want met het oordeel, waarmede gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden, en met de maat, waarmede gij meet, zal u gemeten worden. 3 Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet? 4 Hoe zult gij dan tot uw broeder zeggen: Laat mij de splinter uit uw oog wegdoen, terwijl, zie, de balk in uw oog is? 5 Huichelaar, doe eerst de balk uit uw oog weg, dan zult gij scherp kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder weg te doen. 6 Geeft het heilige niet aan de honden en werpt uw paarlen niet voor de zwijnen, opdat zij die niet vertrappen met hun poten en, zich omkerende, u verscheuren.
Gebedsverhoring
7 Bidt en u zal gegeven worden; zoekt en gij zult vinden; klopt en u zal opengedaan worden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 20:29
BerichtOnderwerp: Christelijke films

Het kleine Huis Op De Prairie.

EEn serie van 9 seizoenen. Je ziet de spelers ook gewoon 9 jaar ouder worden.

Over een Poiniersfamilie in amerika, in de 19de eeuw.

Zo echt, zo liefdevol, zo leuk, zo spannend, alles wat positief is en toch ook met spanning.
Een heerlijke serie, op dvd en blue ray Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 19:12

ZEELAND: ik wilde reageren op dit stukje maar merk dat ik dat erg moeilijk vind. ik begrijp best wel wat ze wil zeggen. maar ook wat Hannah probeert te zeggen. waardoor ik de indruk heb dat hier Liefde met liefde door elkaar gegooid wordt.

Dit Zijn even de woorden van Tineke die ik heb gekopieerd...

DAAR kan ik me wel in vinden...ook al vind ze het moeilijk om de juiste woorden te vinden...( en dit tegen flowerful gezegd)

enzovoort..

En zo zie je maar, er zitten wel degelijk 2 kanten aan de zaak, FLOWERFUL neemt dingen in de bijbel wel weer heel serieus en daar is ook wat voor te zeggen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 18:03
BerichtOnderwerp: Gebedsverhoring

Ik ben mijn huis aan het vernieuwen.
Dus alles eruit, ook vloer, kasten etc. Behalve mijn bed, pc en tv.

Maar ja, al mijn spullen liggen nu op een grote hoop. Uitzoeken, dingen wegooien, naar de schuur brengen. Schilderen, schoonmaken, etc.

Eigenlijk verhuizen in mijn eigen huis.

Maar ja, omdat het zoveel is, wat ik moet doen, voor mijn nieuwe spullen komen vanaf de 21ste, wist ik niet meer waar ik nu moet beginnen.
Dus toen deed ik helemaal niets meer en zat me te vervelen achter de pc.
Want 't is erg eenzaam, om de hele dag in je huis te werken en dan 's avonds ook alleen.

Dus toen belde ik een broeder(vriend die ik 100% vertrouw en waar ik mee omga als familie) op. En die komt nu naar me toe om een paar dagen mij te helpen, helemaal uit de andere kant van Nederland.
Gewoon, omdat ie dat wil, zomaar, zonder iets ervoor terug ofzo.

En dat vind ik wel zo lief en zie ik als gebedsverhoring, want met z'n tweetjes is het veel gezelliger, en als je dan de hele dag hebt gewerkt, kan je 's avonds gezellig saampies eten en tv kijken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: ZORGEN LOSLATEN

Ik wil je helpen,o,Mijn kind
je last mag je Mij geven
Al je zorgen neem ik op Mij
Op heel je weg door het leven

Maar weet een ding,onthoud het goed
Jouw tobben zal niet baten
Jouw lasten kan ik dragen slechts
als jij ze los wil laten

Met name dit stukje onder andere. Ik heb regelmatig moeite met vertrouwen van mensen. en dan wel zo, dat het gevallen zijn, waarin een 'gewoon' iemand de zaken wel zou vertrouwen.

Ja, gewoon voor God neerleggen. Trouwens alles waar ik me zorgen om maakte laatste jaren, daar is alles gewoon gegaan hoe het had moeten gaan. dus mij gewoon voor niets zorgen zitten maken.

Ja, komt ook door ervaringen als kind, als je zelfs je eigen familie niet kan vertrouwen.

Maar ik zal 't doen, bedankt voor je gedicht.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 juni 2012, 06:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 14:58
BerichtOnderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw

Ja, en ook vrouwen zonder kinderen, die wel een man zouden willen met kinderen ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 14:56

Ja, totdat er iets in iemands leven gebeurd, een gebeurtenis, waardoor men met een schok zich het een en ander realiseerd, en de dingen die die heeft overgenomen niet voldoen.

Ja, zo ging 't bij mij. Maar ja, dát is wel een heel lang verhaal hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 14:51
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel

WILLEMIJN232 schreef:
Ik bedoel het niet onaardig maar pin je je niet teveel vast aan Willem Ouweneel?
Alles wat ik lees van je wordt getoetst of gezegd door hem, het spreekt je aan dat is wel duidelijk en daar is ook niets mis mee maar om nu je hele geloofsleven ervan af te laten hangen? Dan maak je van hem een soort Godheid of heb ik dat nu mis?

Nee dat heb je niet mis. Mensen zo op een voetstuk plaatsten is niet goed.
Men doet maar, wel jammer.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 juni 2012, 14:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 14:30

PIETER619 schreef:
"OORDEEL NIE OPDAT MEN NIET VEROORDEELD WORDE"

Dit had ik meende ik al een keer geschreven, maar het is niet geplaatst.
we kunne elkaar hier met teksten om de oren gooien maar het snijdt absoluut geen hout. Als ik het zo zie, is er iemand, of meerdere, die wel even op de troon van God gaat/n zitten en aan de hand van de Bijbel kan oordelen dat iemand anders in de "hel" komt. Dus totaal niet beseffend hoe gigaantiscg de overwinnig van Jezus is geweest die Hij heeft behaald aan het kruis.

Letwel, we kunnen niet naar hartelust blijven zondigen, we mogen/moeten nog wel zeer veel leren uit Gods woord.

Als een beginnend christen of iemand die op zoek is naar God dit hier allemaal lezen , word hij of zij gelijk atheïst en ik zou het hun niet kwalijk nemen ook.

Laten als we menen dat iemand fout is, dat eerst eens per via een mail (kan bij profiel) doen en zo kan men ook uitleg krijgen over wie wat en hoe het misschien zou moeten zijn.

Laat ons Gods liefde elkaar hier dingen delen en bediscusieëren.

Ja, je moet gewoon jezelf kunnen zijn, en niet andere dingen zeggen dan je wilt, omdat iemand anders atheïst wordt ofzo.

Dat heeft men gelijk door: we gaan met z'n allen hier even een toneelstukje opvoeren opdat mensen maar gaan geloven, nou dát hebben ze gelijk door hoor, en anders na een tijdje.

En naar hartelust zondigen, daar had niemand 't over. Niet in een kramp leven, dás iets anders. en een fout maken en iets verkeerd inschatten: God laat alles ten goede meewerken voor degene die hem liefhebben.(bijbeltekst NT)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 14:19

Nou ja, ok, het wás ff een tijdje traumatisch.

Maar ja, kan gewoon vrienden zijn nu.

Kan ook komen omdat die van mij pas gelovig is.

En we gezamelijk best veel mensen kennen.

Maar ja, met sommigen moet je echt uitkijken.

Da's waar. Niet naief.

Sterkte.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 13:48

Inderdaad in beide kringen. Ik dacht het toen jij 't schreef.

Trouwens ik hou ook niet van bandeloos leven hoor.

Maar ja, bijna niemand trouwt nog meer tegenwoordig, en als ze trouwen, hebben ze vaak al kinderen en zijn zeker geen maagd, behalve wat jongeren uit kerken.

Een relatie kan net zo zijn als een huwelijk, alleen als het dan niet gaat, zonder onwil ofzo, maar door andere factoren, kan je veel makkelijker afstand nemen en na een tijdje vrienden blijven, als je elkaar wat maanden niet hebt gezien. lang niet zo traumatisch als een scheiding.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 13:42

Nog een ding: sinds ik weg ben uit groepen, is mijn kwaadheid en mijn eenzaamheid weg ook al ben ik alleen.

Ja, ik heb nog wel moeite mensen te vertrouwen dat wel.
Maar dat doet lang niet zoveel pijn en is lang niet zo vernietigend als eenzaamheid en kwaadheid.

Ik denk dat je meer baat hebt bij een psycholoog, waar komen die negatieve emoties vandaan. Then again, God heeft ook de psychologen wijsheid gegeven.

Geld trouwens ook voor mezelf, dat wantrouwen nu en dan. Maar ja, dan denk ik gewoon, wat zou mijn psycholoog(die ik allang niet meer heb), daar nu van zeggen. En dan gaat 't weer.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 juni 2012, 13:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 13:35

JOL252 schreef:
Helemaal waar...
Maar we komen hier al niet meer uit want weet je... het is al "zij en ik" en dan is er geen sprake van met elkaar praten in eenheid maar in verdeeldheid en uit elkaar trekken... USELESS!
Er is geen sprake van discussie maar een neerleggen van vaststaande interpretaties als "de waarheid" ... en slikken of stikken... jammer...

Ja, je hebt gelijk. Horden mensen die zo denken in de groepen.

Een keer zeggen en dan hopen dat het doorsijpelt.

Knipoog smiley Lachende smiley

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 13:19

FLOWERFUL: zijn juk op ons te nemen. Bekering door de oude mens uit te doen en de nieuwe mens aan te doen.

MAt 11:28
28 Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; 29 neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; 30 want mijn juk is zacht en mijn last is licht.

Ik heb 't idee dat je ontzettend je uiterste best loopt te doen, krampachtig, om je plek in het hiernamaals niet te verspelen. en zeker niet het idee dat je rust hebt voor je ziel, door altijd maar je uiterste best te doen. en ook door dingen die je eerder schreef, je negatieve emoties.Zoals:
"Ik wilde God pijn doen en deed het dan weer een paar keer uit kwaadheid. Maar ik merkte dat ik daarin troost zocht voor mn eenzaamheid."Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 19:14

Wij kunnen God geen pijn doen, daar is Hij veels te groot voor.

God heeft, in de vorm van Jezus alles meegemaakt, wat wij ook kunnen meemaken in dit leven. zodat we een Hogeprietster hebben die voor ons pleit. (later de teksten erbij)

Wij mogen als Christenen juist ontspannen leven.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 juni 2012, 13:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 13:11

FLOWERFUL304 schreef:
Het is zeer zeker moeilijk om in het spoor van God te blijven. Zegt de bijbel niet dat het een smal pad is. En geloof me smal is het zeker. Ik betaal de prijs om dat te doen al 15jr sinds ik een wedergeboren christen ben. En makkelijk heb ik het zeer zeker niet en ik doe mijn uiterste best om mijn redding voor het hiernamaals niet te verspelen.

math 7:13-14->Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden

Ik zal even een voorbeeld geven: Hier schrijf jij dat jij je uiterste best doet, en dat je het zeer zeker niet makkelijk hebt, om je redding voor het hiemamaals niet te verspelen.

Ik heb dan niet het idee dat je een zacht juk en een lichte last hebt, zie matt 11:28

Jezus heeft voor ons het offer gebracht zodat wij leven hebben en leven in overvloed. En niet meer, zoals de farizeers óns uiterste best hoeven te doen'.

Gal 5:1
Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn heeft christus ons vrij gemaakt, laat u dus net weder een slavenjuk opleggen''

En je schrijft dat jií de prijs betaald....nou die prijs heeft Christus al voor ons betaald, met zijn bloed.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 juni 2012, 13:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 12:33

Je zegt iets is bijbels omdat je niet de enige bent in de christelijke wereld die zo denkt.

Ja, en dus?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 12:23
BerichtOnderwerp: Humor

JOL252 schreef:
Ik zet het maar even hierbij... even iets luchtigs tussendoor

aanstekelijk...

http://youtu.be/2n00zO_DTI0

my waffely eh lovely wife whihi...

Hij moet zeggen: I, (name), take you, (name), to be my lawfully wedded wife,

En hij combineert, van de zenuwen, 'lawfully' en de w van 'wedded', dan krijg je dus 'wawfully'.

Hij is inderdaad heel erg grappig Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 01:23
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

VISSER278 schreef:
O gut, sorry hoor mevrouw.......ik zal het nooooooooooooooooit meer doen hoor.

Gefrustreerde smiley Visser , die dacht nog zo ....... laat ik een ander kleurtje gebruiken , dan valt het op waar ie op reageert.

hahahahahahahhhahah, jou reactie is echt grappig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 01:22

LINNY170 schreef:
Maar nu ben ik eens nieuwsgierig hoor.
Want zoals ik het heb begrepen..als je met een partner samen het bed hebt gedeeld, ben je toch in de Gods ogen getrouwd?

Dus dan zou het voor de wet misschien lastiger zijn..met de scheiding etc dan..maar met je relatie met God toch niet?

Laten we hopen van niet Knipoog smiley

Dan ben ik nu wel ondertussen al met enkele heren getrouwd Knipoog smiley

Je kan wel een goede band overhouden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 01:18

Flowerfull,

Mijn mening is, ik vind het sektarisch, rigide denken.

Dan kan jij verders wel heel aardig zijn, tis ook mijn mening en geen aanval op je persoonlijk Knipoog smiley

Later misschien verder op in.

Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 19:23

Niet door kracht of geweld maar door Mijn Geest zegt de Heer. (Oude testament)

Zach.4:6
niet door kracht noch geweld, maar door mijn Geest! zegt de HERE

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 juni 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 18:36

FLOWERFUL304 schreef:
idd, maar ik doe niet aan sex voor het huwelijk en dat al sinds mijn christen zijn. Daarvoor ken ik de geestelijke consequenties maar al te goed.

Hai Flowerful,

Wat bedoel je met geestelijke consequenties?

Groetjes,
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 09:24

Wat geinig met dat zand Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 09:07

Nou, Xabia, ik zal snel moeten zijn. Hij is niet meer regulier te koop, enkelt 2de hands.
Ja, ik ga 'm kopen, heeft mij, onder andere, de ogen geopend.

Knipoog smiley

En deze ook: Klik hier

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 juni 2012, 09:20
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 ... 235 Volgende
Pagina 187 van 235