ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 01:34
BerichtOnderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen

CHATULIEM619 schreef:
Genade is niet iets wat je elkaar op die manier toeschreeuwt..Daarvoor is mij het onderwerp te heilig voor.

Hoe zou je het dan oplossen als iemand bij jou in de gemeente aangeeft dat hij of zij dit lied graag wil zingen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: jaartelling in de Bijbel

HERMAN388 schreef:
Er zitten wel 2 soorten volken in de kerk.
Na Zijn wederkomst van Jezus Christus, (wie weet wanneer Hij komt?) gaan de goddelozen en rechtvaardigen scheiden.
De dag des Heeren komt als een dief in de nacht, we weten nooit wanneer Hij komt. Rekensommetje heeft geen zin.
Daarna spreekt de oordeel van God uit, ben je al bereid om Hem te ontmoeten?
We moeten wel elke dag vergeving vragen en bekering tot God, dat gebeurt niet 1 keer in je leven.
Verschillende kerken hebben eigen regels hoe een kind van God zal worden. Is dat geen gevaar?
Hier is geen blijvende stad, het is voor de tijd.Straks komt de nieuwe hemel en de niewe aarde waar de gerechtigheid woont.

Na de wederkomst van Jezus Christus is er geen smalle en brede weg meer ...
Ieder mens die geboren wordt, staat op de brede weg ... Je krijgt, door het Volbrachte Werk van Jezus Christus, de kans om Hem aan te nemen als je persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker. Als je dit doet loop je met Hem op de smalle weg, dit is de weg naar God de Vader. Jezus Christus is de enige deur (eng is de poort) die tot God de Vader leidt.
Na de wederkomst van Jezus Christus, is het Genade tijdperk voorbij.
De mensen die achterblijven, zullen een geest van dwaling over zich krijgen waardoor het zeer moeilijk zal zijn om nog in God te geloven. Zeven jaar zal satan heerser zijn over deze aarde, voor de mensen die dan geloven (zij die het merkteken van het beest niet dragen), het is wel mogelijk, zal er alleen maar vervolging en dood zijn. Hun geloof in God zal dan hun behoud zijn, niet het volbrachte werk van Jezus Christus ... dit is te vergelijken met de oudtestamentische gelovigen ...
Na de zeven jaar, waarin satan heerser zal zijn, zal er een strijd zijn tussen "goed en kwaad" waarnaar satan voor 1000 zal worden gebonden (om samen met het beest en valse profeet in de diepte geworpen te worden) ... na die duizend jaar moet satan nog voor een korte tijd worden losgelaten, en ook nu zal satan overheden en machten verleiden tot strijd. Over de gehele breedte van de aarde zullen ze optrekken, ze zullen het kamp van de heiligen en de geliefde stad omsingelen, om daar, door Gods vuur dat uit de hemel neerdaalt, te worden verslonden. Dan zal satan, de duivel in de poel des vuur geworpen worden, bij het beest en de valse profeet die daar al zijn ...
Volgens mij is dit ook het moment, - Johannes ziet de grote witte troon - dat er geen hemel en aarde meer is .. - de hemel en de aarde zullen wegvluchten voor het aangezicht van God, voor hen is geen plaats meer - ...

Het heeft niet direct te maken met de jaartelling in de bijbel, maar gaat wel over de tijd na de genade tijd ... en wanneer Jezus weerkomt ... Alleen God de Vader weet het ... Maar als ik kijk naar de tekenen om me heen, en ik leg dit naast de bijbel dan weet ik dat Zijn komst aanstaande is ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 15:46
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 17 juli 2011, 15:47
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 15:35
BerichtOnderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?

Soms zit het mee, soms zit het tegen
Soms schijnt de zon, soms is het regen

Zo ook in het leven

Eerlijk en oprecht, 't is een verlangen
Je mening geven, daar, kan veel van af hangen

Ook dit is het leven

Zeggen hoe je het vind, soms doet het pijn
Ook bij die ander, ziet die dezelfde levens(loop)lijn

Delen in het leven

Omgang, soms geeft het verdriet
Samen zijn, soms afvragen wat ligt er int verschiet

Geven in het leven

Wie ben jij, soms wil je je geven
Nee zeggen, soms goed voor overleven

Nemen is ook het leven

Alles willen geven, soms moet je nemen
Nemen, soms zeggen ze claimen

Meer in het leven

Ben je gelukkig, soms wel .. maar op dit moment?
Ach ik ben stoer, soms lijk ik wel een echte vent ..

Soms zit het mee, soms zit het tegen

Het leven, soms .. maar altijd is er de zegen ..
Eeuwige zekerheid, heb ik gekregen

Leven is Leven

Gelukkig zijn is hier, door tijd bepaald
Leven door Genade, Gelukkig Hij heeft voor mij de OVERWINNING behaald

JA, Ik Ben Gelukkig Gered !!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 13:15

HERMAN388 schreef:
Iedereen lopen op de brede weg en jij toch ook Cross?

Nee Herman, ik loop niet op de brede weg ... Ik ken Jezus Christus als mijn persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker ...

Maar voordat ik Hem kende liep ik net als iedereen op de brede weg ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:18
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?

ANNETTE792 schreef:
Of print eerst op de achterkant van het etikettenpapier, scheelt je ook nog een a4tjeKnipoog smiley

Pas dan wel op hoe je het papier in de printer doet ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:17

HERMAN388 schreef:
Dan heb je niet goed begrepen.
Jezus zegt inderdaad Ik ben de Weg.......
Weet je dat Jezus de Goede Herder is? Hij roept jou, hoort je Zijn stem?
Weet je dat wij geestelijke schapen zijn? Volgt Hem!
Zo nee, dan belanden we op de brede weg, dan dwalen we als schapen zonder Herder. Daarom moeten we Hem volgen door de werking van de Heilige Geest door middel van Gods Woord.

Nee Herman, je loopt al op de brede weg, als je niet naar Zijn stem hoort, Hem niet aanneemt als je Verlosser, Zaligmaker en Redder, dan blijf je op de brede weg lopen, die naar het eeuwige verderf leidt ...
Pas als je Hem hebt aangenomen, als je persoonlijke Verlosser, Zaligmaker en Redder, zul je ingaan door de enge poort, dat is Jezus Christus, en gaan op de smalle weg die naar God de Vader leidt ... Eeuwige zaligheid zal dan ons deel zijn ... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:05
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?

PEET760 schreef:
Wie kan mij even uitleggen hoe ik etiketten print?
Moet je een speciaal programma op de computer hiervoor hebben?
Of kan het ook in Word of Exel?
Het 150 keer hetzelfde adres nodig, dus stickers plakken lijkt mij een goede optie,maar ben al heel de avond aan het vogelen maar het lukt me niet.(Kan 24 etiketten per a4 printen)
Het zal best heel simpel zijn,maar je moet het wel effe weten hoe het moet.
groetjes, Petra

Word 2010 ...

* Ga naar tabblad verzendlijsten -- selecteer "etiketten maken"
* Je komt dan in een nieuw venster -- "enveloppen en etiketten" -- ga maar opties -- selecteer paginaprinters .. lade: standaardpapierlade --
Etiketinformatie .. selectier hier het merk en type van etiket fabrikant -- ok -- je komt weer in het venster "enveloppen en etiketten"
* Type onder adres -- het adres wat je nodig hebt -- selecteer "Volledige pagina met hetzelfde etiket -- daarna afdrukken ..

Controleer wel eerst op en normaal a4 tje of je invoer klopt .. scheelt weer een a4 etiket pagina .. Lachende smiley

Succes ..
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:11

HENKWAL969 schreef:
De 2e weg:
Ik ben de weg, de leugen en de dood, je komt NIET tot de Vader vanwege mij.

Ik geef toch echt de voorkeur aan de 1e weg.
De 2e weg heb ik bewandeld totdat Jezus riep: "Waar ga jij naar toe?" en mijn ogen opende en mijn leven veranderde.

Daar liep je dus op zonder dat je er iets voor hoefde te doen, de brede weg die naar het verderf "lijdt" ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Sauna!

GRIFFIN748 schreef:
hallo:

wie organiseert nou eigenlijk dit uitje naar de/een sauna?

is dat Frysian, of is dat Crossroad?

in mijn ogen is dat nog steeds Frysian, dus ergens doet iemand aan topic-vervuiling.

als je zelf (ook) zo graag een uitje naar een sauna wil organiseren, open dan een nieuw topic, maar ga niet het topic van een ander saboteren.

Engeltje smiley

Toch ff beter lezen Griffin voordat je me iets in de schoenen schuift ... ik organiseer helemaal niets zoals je had kunnen lezen ... Ik geef me alleen op bij Adelaar die met het voorstel komt voor "de Bonte Wever".
Omdat het me wel leuk leek heb ik er verdere informatie bijgezet ... puur ter aanvulling dus ... en zeker niet als organisator Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

ANITA695 schreef:
Zeer spijtig vind ik dit en onbehoorlijk wel tegengas geven en ondertussen wel doorgaan met reacties wat is dan de vraag de jongen vraagt iets en iedereen reageert met onbehoorlijke teksten en gaan zelf nu door met deze geopende topics hoe laag kan je zijn
Waar is respect voor je medemens Ik had goed contact met de jongen heel goed contact
Ik vind dit niet kunnen Ik zing vaak da tik wil worden als HIJ dan mag er geen onderscheid zijn in persoon hoe die is en wat ie doet
We hebben nog veel te leren van JEZUS onze maker
Wie in zijn voetsporen wil treden Hem wil volgen zal toch anders moeten omgaan met de wereld
Iedereen is een parel maar er zijn er die nog niet goed gepolijst zijn Jammer hoor de glans gaat van zelf zo verloren ook van C M
IK ben blij dat Jezus een bidder niet zal laten staan en ik ik zal bidden voor deze mensen die niet begrepen worden door de wereld
Ze hebben verder al zo weinig en doen niet anders dan wij zoeken naar invulling medemensen om een leuk leven te hebben
En wat doet de mens hier verjagen als je dit niet dat niet dan moet je maar gaan
Gelukkig denkt God er anders over

groet anita

i

Is het zeker dat hij, op aandringen van leden van CM, door CM is verwijderd, of denk je dat alleen maar??

Verder vind ik je uitspraken over, mensen die al dan niet "problemen" hebben met bepaalde vraagstellingen, veel te eenzijdig.
Zoals jij het nu stelt mogen we geen enkel commentaar of opmerking maken over iemand die topics opent, die misschien in ogen van sommige CM'ers, als onbehoorlijk of "vreemd" aangemerkt kunnen worden.
Nee we moeten maar christelijk zijn, naastenliefde tonen, en verder onze schouders ophalen en denken (vooral niet schrijven) hij of zij zal wel niet wijzer zijn ... nee we mogen alleen maar braaf ja knikken en schrijven "het is een christen en die behoren we te aanvaarden in alle liefde" ...
Ik, persoonlijk, wil het niet altijd met iedereen eens zijn, en ik wil kunnen schrijven hoe ik over iets denk (natuurlijk wel binnen de normen zoals CM dit aangeeft). Daarom vind ik ook dat de posting, waarin gesteld werd dat hij een autist is, en we hem daarom maar anders moeten benaderen, niet kloppen. Ook een autist heeft net als jij en ik, en ieder ander CM lid, zijn eigen verantwoordelijkheid over datgene wat hij of zij schrijft. Hoe je je moet gedragen op CM en op het forum, staat te lezen bij de algemene voorwaarden, als ik me niet vergis. Een van de belangrijke kenmerken voor een autist is "structuur en vastgelegde regels" daar kan hij of zij zich dan aan houden. Dus eigenlijk is de posting aangaande zijn autist zijn, eerder nadelig dan voordelig voor hem ... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:18

ANNE589 schreef:
Staat bij mij los van elkaar. Ik betaal een vaste bijdrage, en daarnaast de collectebonnen zodat je niet zit te klungelen met kleingeld.
Bij ons kun je ze krijgen in verschillende bedragen.

Bij mij staat het ook los van elkaar, ik doe ook en / en, dus vast bedrag per maand overmaken en contant in de collecte.

Ik ben niet bekend met collecte bonnen, het principe ervan ontgaat me eigenlijk, dus vandaar mijn vraag.
Je koopt dus collectebonnen, per vel en die doe je dan, verdeeld over een aantal weken, in de collecte zak. Dan begrijp ik niet goed waarom er nog een collecte rondgaat, want de bonnen zijn al betaald en het geld is al binnen ?? Of gebruik je de bonnen dan voor speciale collectes als "zending", "diaconie" ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:01
BerichtOnderwerp: gebed om een huis voor mij en me dochter

HERMAN388 schreef:
Verder nog meer wensen Smiley die vol vragen zit

Herman, sorry hoor, maar waar slaat die reactie op ??

Religion kun je iets meer vertellen over wat je zoekt en op welke termijn ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:57

ADELAAR559 schreef:
Zo is dat! Dus al 1 gegadigde, met mijzelf erbij maakt 2.... Wie nog meer???

WIE O WIE?

Overzicht van zwembad en sauna + de prijzen ...

http://www.debontewever.nl/Sport/Zwembad/

http://www.debontewever.nl/Sport/Zwembad/Tarieven-en-abonnementen/

Adelaar559
Crossroad317
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:52

ROADY641 schreef:
2 wegen? De eerste ken ik wel: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven" Dat zijn de woorden die Jezus sprak.

Maar is er nog een weg buiten Jezus om Herman??

Er zijn wel 2 wegen die naar oneindige eeuwigheid leiden ...

De eerste zoals jij die aangaf "Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven, niemand komt tot de Vader dan door mij"
De tweede hoef je helemaal niets voor te doen, de eeuwige duisternis, dit als je Jezus niet aanneemt als je Verlosser, Redder en Zaligmaker ...

Maar misschien heeft Herman nog een tweede weg die naar eeuwige zaligheid leidt ... ?? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:47
BerichtOnderwerp: Het weer

YELNIN491 schreef:
vanmorgen regen in Ter-Apel, straten blank, vanmiddag bloedhitte
Typical Holland Knipoog smiley

Hoe kan ik de hondsrug nu vergeten .. Gefrustreerde smiley

Al staan de straten in Ter-Apel blank, in het klooster zit je wel droog toch ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:35
BerichtOnderwerp: Het verhaal van?

IESJE369 schreef:
Een mens is nooit te oud om te leren: Ik zal mezelf een lasso cursus moeten geven.
Waar vind ik een touw?

Gefrustreerd gooide hij de peuk weg, en draaide zich om. Een touw zoeken maar waar? Hoe gooi ik die lasso helemaal naar de overkant ... Ik moet iets anders bedenken ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 00:10
BerichtOnderwerp: 'Deze reactie is niet okee'

CHRISTIANMATCH schreef:
Beste allemaal,

We merken dat er wat onrust op het forum heerst, ook door onnozele topics die geopend worden of reacties die hier niet thuis zouden horen.
Schroom niet om op 'deze reactie is niet okee' te klikken. Wij kunnen dan snel reageren en handelen, mocht dit nodig zijn natuurlijk.

Vriendelijke groet,

Judith
Moderator ChristianMatch

Ik zou graag willen zien, dat als ik "deze reactie is niet okee" gebruik, dat ik dan de optie krijg waarin ik kan aangeven, waarom ik die reactie niet okee vind ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 00:01

VISSER278 schreef:
Collectebonnen.....daar kan ik je een antwoord op geven.
Wij gebruiken ze nl. ook in de gemeente.
dat zijn bonnetjes die je vooraf koopt. Meestal koop je die voor een paar maanden tegelijk. Bij ons zijn het bonnetjes van € o,60 op vellen van 30 stuks. Het voordeel voor de kerk is dat ze het geld eerder binnen hebben , wat de mensen er mee doen is hun een zorg.
Tevens zit er een kwitantie bij zodat het aftrekbaar is van de belasting .
Valt nl. onder de giften. Bij de kerk is het er om te doen dat de mensen dus iets meer geven ( teruggave van de belasting) zonder dat het de mensen meer kost. En ze hoeven niet iedere week het collectegeld te gaan storten bij de bank , wat tegenwoordig ook nog geld kost.
Voordeel voor de mensen , vooral ook voor gezinnen met kinderen.....je hoeft de week ervoor niet eerst klein geld op te sparen voor de collecte.
Collectegeld altijd bij de hand.
Voor degenen die er niet voor zijn , gewoon contant geld wordt ook geaccepteerd.

Even heel beknopt .

Maak je dan niet maandelijks een vast bedrag over, naast de bonnen voor de collecte?? Is ook aftrekbaar van de belasting trouwens ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 23:55

ADELAAR559 schreef:
ok ok ok .......... let op .....

Saunamogelijkheden, zowel naakt als niet naakt .... Assen, de bonte wever. Lekker zwemmen, sauna met badkleding en voor de liefhebber een saunagedeelte zonder badkleding (met betere sauna).

Interesse anyone???

Bonte Wever is prima (en niet duur..)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 23:14
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARGREET471 schreef:
O NEE HE, EEN LEKKE BAND MET DE SNORFIETS!!!
hoe moet ik dat nou weer oplossen. zit ik helemaal ontband in de polder.
Gefrustreerde smiley
waar komt mijn hulp vandaan? Twijfelende smiley

Jammer dat je in de polder staat met pech ... anders zou ik zeggen "sla je ogen op naar de bergen ..."

Psalm 121:1 (eerste minuut is instrumentaal ...)

http://www.youtube.com/watch?v=RhnzoUq0Yd8
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 13:57

HERMAN388 schreef:
Tegenwoordig pinnen we meer dan met munten betalen
Hoe zit dat nou in de kerk? Straks pinnen of chippen?
er bestaat wel mobiele pinautomaat.
Collectebonnen is wel makkelijker, maar nadeel is dat deze niet geschikt bij andere kerken.

Ik heb nog niks gehoord van Savanti over zijn eigen mening van elke topic.

Ik maak maandelijks een vast bedrag over (rond de 10% van mijn netto inkomen), en wat ik zondags in de collecte zak doe is afhankelijk van hoeveel contant geld ik in mijn portemonnee heb ...

Wat zijn trouwens collecte bonnen ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 13:49

HERMAN388 schreef:
Dooien in de sauna kan best wel Martin
Temperatuur in de sauna is geschat 130C
Binnen seconden ben je zo klaar met dooien Lachende smiley

Volgens mij is de temperatuur in een sauna 90°C tot 95°C anders zou je je luchtwegen verbranden ... au Huilende smiley, smiley in tranen

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 15 juli 2011, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 11:49

YELNIN491 schreef:
Pff, ja daar woon ik ook niet. Maar het stond in het centrum van Emmen ook altijd blank.

Dat weet ik Yelnin, maar ik vind het wel leuk om mensen te plagen met het feit dat ze in regio 0591 wonen ... (heb zelf 26 jaar in regio 0591 gewoond ...) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 11:46

SJAAK585 schreef:
nou in gouda stonden de straten ook blank we wonen hier 6m onder AP Geschokte, onthutste smiley

Gouda, wanneer krijg ik de adreswijziging Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 11:45

HANNAH810 schreef:
ach; een emmer-meer of minder..........
hoe zouden ze toendertijd op de naam van Emmermeer gekomen zijn, denk je, crossroad?

(emmer-minder klinkt ook niet, vind ik)

De naam van de huidige wijk Emmermeer is afkomstig van een meer dat oorspronkelijk op deze plek lag. Dat meer was ongeveer 40 hectare groot en lag er tot ongeveer 1857. Het was ondiep en lag 20 meter boven NAP. Het was omgeven door hogere gebieden. In het westen een es die 26meter boven NAP lag. In het oosten lag een heuvelrug van 24 meter boven NAP,ontstaan door zandverstuiving; de Wolfsbergen. In het noorden was het Emmerveld, het tegenwoordige Valtherbos, die op 25 meter boven NAP lag. Binnen deze hogere gebieden was er met de jaren dit Emmermeer ontstaan. Het verdient ook eerder de naam ven in plaats van meer en had niet altijd dezelfde grootte. De hoeveelheid regen die er viel, bepaalde de hoogte van de waterstand.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmermeer
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:15
BerichtOnderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?

BEUN656 schreef:
Nee, volgens mij toch voor de parfum onder je oksels denk ik maar zo.... Clown smiley

Heeft ze net van haar vriend een dure fles parfum gekregen en gebruikt ze dat als deo ... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:13

HERMAN388 schreef:
Duikbril ligt nog op de zolder Knipoog smiley

jaja, jij met duikbril naar de sauna, en daarna ff zwemmen zeker ...
denk dat je niet eens het zwemgedeelte bereikt want dan sta je al buiten om daar af te gaan koelen ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:10

YELNIN491 schreef:
spoel dan maar naar Drenthe, mooie provincie en staat nog niet blank.

Het is dat ze in Emmermeer de opvang en afvoer van het hemelwater een paar jaar terug behoorlijk hebben aangepakt, maar het was daar na 1 buitje al waterballet ... 0591 je moet er maar wonen ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:01

En dan te bedenken dat het de afgelopen dagen, tot en met dinsdag heerlijk weer was.
Dat we een paar postings eerder nog riepen .. "goed voor tuin en planten" Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 83 Volgende
Pagina 19 van 83