Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 22:13
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
BART817 schreef: | maar even serieus, als hier alleen maar gezeurd wordt en men niet in staat is dit te delen wil ik cm vragen dit topic te sluiten of op slot te zetten! |
Ik kan me niet voorstellen, dat Chris dit doet. Als je een topic opent, zijn de reacties wel eens anders dan je verwacht/hoopt. Maar naar mijn idee, gaat het er netjes aan toe.
Trouwens.....mijn hoogste linc-score met iemand is 78. Echt hoog zeg! Maar toen ik dat profiel ooit bekeek, heb ik 'm gelijk gecamoufleerd. 'k Weet niet wat destijds de reden was om dat te doen, maar dat zal een eerste indruk geweest zijn. Dus het zegt mij niet zo heel veel.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 30 november 2010, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 22:01
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zin of onzin. Gezelligheid, romantiek, gezellig eten, konijn op tafel, kortom wat is de betekenis voor Kerst voor jou en hoe wil je dat vormgeven dit jaar.... |
Je kunt geen Kerstfeest vieren, als je niet vooruit kijkt naar het Paasfeest. Voor mij staat het lijden (op aarde, wat al begon bij Zijn geboorte) en sterven van Jezus, als straf voor mijn zonden, centraal. Daar ben ik God heel dankbaar voor. Als het goed is, denk je daar alle (zon)dagen van het jaar aan.
Met Kerst ga ik naar de kerk, om samen met de gemeente de geboorte van Jezus te vieren. Verder vind ik het fijn om tijdens deze dagen, mijn familie te ontmoeten. Al zal ik ook best moe zijn, na een drukke periode met allerlei Kerstvieringen (van mijn werk) in de week daarvoor. ´k Krijg de dag ervoor pas vakantie.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 30 november 2010, 22:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 21:54
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar de kerstgedachte is niet het plaatje dat je voor de tv ziet Angel,van die zogenaamde gezellige gezinnetjes,maar de komst van Jezus,dát vieren we! En of je alleen bent of niet,dat is toch genoeg voor vreugde in je hart? Eenzaamheid is iets van alle dagen........ |
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Met Kerst kan iemand wel extra geconfronteerd worden met de eenzaamheid, maar dan is dat gevoel er waarschijnlijk op andere dagen ook al. Dat zal niet meevallen.
Kerst mag je ook vieren met je gemeente, uiteindelijk gaat het om de komst van Jezus. Misschien dat iemand die Kerst (thuis) alleen viert daar wel meer mee bezig is, dan mensen die deze dagen volgepland hebben.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 30 november 2010, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:49
Onderwerp: bijbelvraagje
|
|
|
'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 19:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus eigenlijk was het een goed moment! hij belde haar...... |
Zo zie je maar weer, hoe verschillend je dingen kunt beleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 19:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOS689 schreef: | was er dan een lief iemand die voor jou ging krabben ? |
Eh...nee, zo romantisch was 't niet hoor. Op de een of andere manier, zat er gewoon geen ijs op de ruiten. Dus meer een gewone meevaller.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:42
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Welke plaats je ook kiest in NL, er zullen altijd mensen zijn, die het te ver vinden. In mijn ogen zijn alle plaatsen bereikbaar en dit gebied is zo mooi, dat het echt de moeite waard is om daar een uurtje langer voor in de auto te zitten. |
Dat is waar, Chat. 'k Ben trouwens wel een beetje bang voor honden. Houden jullie - de hondenbezitters - daar wel rekening mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:37
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat meen je niet Jolan...ik weet genoeg van haar hihi. Maar ik houd mn mondje dicht...zwijgplicht noem je zo iets toch?
Maare ff serieus...Marijan.... wanneer is ook alweer die ene dag in de maand?
Was gelijk ook een leuk cadootje....en dan niet op die dinsdag! |
Heel goed Carien, dat jij weet wanneer je moet zwijgen. 't Is trouwens de 1ste en de 4de dinsdag van de maand. Tot ziens daar, in eh......... !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 23:32
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft...Ik vind marijan echt niet zo makkelijk om over te dichten hoor.
Wil er iemand ruilen? |
Is er iets mis met mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 23:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog 7 dagen.......... en dan is Sinterklaas er eindelijk weer vandoor. |
Heb je je gedicht voor CM al af, Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 23:08
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hè???
Hebben wij dezelfde? |
Dat zou maar zo kunnen, tenzij ik jou heb natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 23:06
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wow! Hebben jullie allebei mij getrokken? Wat leeeeuuuukk! |
Hoe weet je dat
Jullie hebben natuurlijk stiekem gekeken tijdens dat etentje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 17:29
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb jij soms beren op je weg crossroad? |
Kom jij ze nooit tegen dan, Willemijn?
Hmmm.......dan benijd ik je best wel een beetje.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 27 november 2010, 17:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 10:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet de moed opgeven Marijan.
Alles sal reg kom..... |
Thanks! Je hebt weer gelijk.
'k Heb ontdekt dat ik 's morgens de meeste inspiratie heb, dus inmiddels zijn de 3 gedichten af. Gelukkig is er af en toe nog een zaterdagmorgen. Nu maar hopen dat de gedichten gaan landen.
Met de cadeaus en de surprises komt het vast ook wel goed.
't Is nu de hoogste tijd, om iets aan mijn huishouden te gaan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Moeilijk maar lief,ondeugend maar braaf,tis een mens vol verrassingen denk ik......... |
Tja, zo lust ik er ook nog eentje.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wij maken nooit geen ruzie, maken altijd lol. |
Maar Mario, 'k bedoel eigenlijk dat je iets moet zeggen over de persoon die je getrokken hebt.
Ik heb iemand getrokken, waar je op CM eigenlijk niet omheen kunt. Dagelijks denk ik aan deze persoon, of ik nu wil of niet. 't Is zeker iemand, die van een lolletje houdt. Maar ja, wie doet dat niet hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | En die ander ik. |
Tjongejonge, aan jullie zelfbeeld mankeert niks zeg.
Maarre.......lichten jullie eens een tipje van de sluier op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:56
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
JOS689 schreef: | groeiproces ??? we zijn toch al volwassen ............................. van een baby kan ik me voorstellen dat die alles nog moet leren, een volwasene kan alleen nog maar revalideren , lopen kan die al. Iemand die moet revalideren gaat ook niet naar een sportclub, anders kan die blessure nog wel eens groter worden. Ik merk telkens dat er mensen afhaken door de mislukking die ze hier krijgen dat ze het nog niet kunnen en daardoor een nog slechter zelfbeeld krijgen als ze al hadden . |
Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.
Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 19:41
|
|
|
'k Moet nog 3 gedichten en 2 surprises bedenken, maar ik heb totaal geen inspiratie. Als dat maar goed komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 18:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
'k Heb net m'n laatste rapport geschreven, altijd weer een opluchting als dat klaar is. Voor inzet verdient mijn hele (enthousiaste) groep 6 een dikke 10, dus wat heeft een juf nog meer te wensen.
Ik ga nu pas aan m'n weekend beginnen!!!
Hmm.......ben wel een ambtenaar.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 26 november 2010, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 18:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jullie spelen vals
Gelukkig heb ik 1 van de liefste cm-leden getrokken |
Oh, dan weet ik wel wie je hebt!....
Neenee, ik verbeeld me echt niet dat ik daar bij hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 16:58
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hmm...kijk maar uit jij! |
Er zijn gelukkig ook nog andere manieren, om iets over iemand te weten te komen. Daar heb je het forum niet altijd voor nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 16:55
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
MAR907 schreef: | Imke ik ga er niet dieper op in. NWO=nieuw wereld order= Amerika die als een arend over deze wereld heen zweeft om macht tot zich winnen. Amerika heeft de arend als symbool. |
Daarom vergeten we de prachtige uitleg, die de Bijbel er aan geeft Wat vreemd zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:06
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ? |
Durven ze niet of hebben ze er gewoon geen zin? Dat kan natuurlijk ook nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 17:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik werk aan deel 1,zag vandaag dat het al werkt |
Is 't dan iemand die je vandaag gezien hebt, die vandaag iets geschreven heeft op het forum, die je vandaag gesproken hebt in de (privé)chat of met wie je gemaild hebt
Je vraagt toch wel iets, waar deze persoon op zit te wachten?
Maar even serieus, 'k vind deel 1 wel heel mooi eigenlijk. Aan deel 2 en 3 ben ik nog niet toegekomen, maar gelukkig hebben we nog meer dan een week.
Wie zou ze toch hebben
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 november 2010, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:59
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wat is het een genot om al die ouwe forumberichten te lezen!
GrZ! |
Moet je echt alles lezen dan? Hmm.....dan heb ik ook medelijden met de persoon, die mij getrokken heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid.
|
|
Naar boven |
|
|