ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 11:25
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Daarom hebben tegenwoordig veel ouders een spaarsysteem voor hun kids om latere studie te kunnen financieren als ik dit zo lees snap je direct waarom pffffffffff

Dat waren die woekerpolissen/levensverzekeringen/beleggingsrekeningen etc.De kosten daarvan zijn zo hoog dat de uitgekeerde bedragen(lager dan de inleg én lager dan beloofd was) niet opwegen tegen de kosten.......ik ben op die manier ook flnk genaaid Boze smiley(zo'n 15 jaar geleden dachten we nog dat banken altijd te vertrouwen waren Gefrustreerde smiley ) Ik heb enige compensatie gehad van de verzekeraar maar van dat bedrag kun je niet studeren........

Zelf sparen is veel goedkoper......als je sparen kunt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 23:19

Ik heb vanavond voor iemand uitgezocht wat de opleiding voor zoon en dochter precies zou gaan kosten.......de arme kerel kreeg nog net geen beroerte Twijfelende smiley
Ruim 1000 euro lesgeld,laptop,voor 450 euro boeken en de ouderbijdrage(de hoogte daarvan weet de school nog steeds niet)........gelukkig ook een studiefinanciering en een ov-kaart.
Voor zijn dochter een laptop,voor 400 euro boeken en licenties,maandkaart voor de bus van 74 euro(740 euro per jaar dus)en een vage ouderbijdrage.
Hij kwam op minimaal 2000 voor dochter en voor zoon op zo'n 200 euro,dat is zonder ouderbijdrage en reisjes.........

Ik ga mijn kinderen aanraden tot hun 18de op het reguliere onderwijs te blijven en pas na hun 18de(studiefinanciering!)verder te leren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:53
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd

Tuurlijk,heel veel sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JANS221 schreef:
Ja, vind je?? ik vind het wel meevallen, hoor. Net op je vrije dag, dit mooie weer, moet je toch van genieten?!

Je moet jezelf ook wat gunnen he Engeltje smiley
Het is heerlijk weer,ik heb deze week wat dagen opgenomen,morgen nog werken en dan begint het weekend Lachende smiley

Ik ben 45 boeken aan het kaften.......anders blijft er niks over van die dingen(ze zijn er eigenlijk gewoon te lui voor)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:29

ZEELAND736 schreef:
Zelf vind ik het heel moeilijk...het is ook een soort loslaten...
En daar heb ik het al zo moeilijk mee...
Ik koester teveel dingen...
.

Op een gegeven moment kun je met een andere blik naar die spullen kijken en opruimen waar nodig is.
Het is niet verkeerd je te omringen met dingen die je dierbaar zijn,het is pas ongezond als die spullen een last worden en je niet zonder kunt.
Opruiming houden in je huis is ook opruiming houden in je hoofd,dat voelt zalig,probeer maar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:24

Zoon naar school gebracht(bus gemist,ik mag zeker wel thuis blijven? Boze smiley )
Huis strak getrokken,onkruid gespoten.........
Tafel in de afbijt gezet(leuk gezicht hoe die lak opkrult,kan er uren naar kijken.....)

Tis nog maar net 9 uur geweest.......wat zal ik nu gaan doen?(behalve de gordijnen strijken Zieke smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 23:07
BerichtOnderwerp: BZV Topic

ANNA415 schreef:
Echt niet gekeken Zieke smiley Kotsende smiley Verraste, verbaasde smiley

Cultuurbarbaar! Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 23:03

ANOUSKA714 schreef:
Vandaag eindelijk een rommel hoek in huis opgeruimd!! Heel veel weggegooid en ik neem me voor om zo stukje bij beetje mn huis door te gaan. Veel weggooien en er niet te veel bij nadenken. Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat moet ik me voorstellen bij een rommelhoek?
Ik ben heel goed in weggooien,wat je niet gebruikt of kapot is zit je alleen in de weg,vort met de troep! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 22:21

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk niet dat het hem gaat worden met die Pioenboer....., veel te arrogant.....Doede zijn eerste afspraakje is ook niets geworden las ik op mijn app.....(lekker belangrijk, maar toch...)

Die app is alleen verkrijgbaar voor de iphone Boze smiley
Op het werk is alles geblokkeerd......ik moet het doen met de uitzendingen.......arme ik
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 22:11

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb genoten....... en heerlijk met vriendinnen gesmst.....sneu voor de tweelingbroer dat hij maar drie brieven had......
Maar ik had wel even gelijk wie de meeste brieven had gehad....... Engeltje smiley
En dan de pioenroos kweker die moest toch zijn eisen wat bijstellen.......
Ik hou sowieso al niet van mannen die zeggen dat ze zich nog dertig voelen terwijl ze twintig jaar ouder zijn......zie je op profielen ook regelmatig staan......

Willemijn, toch jammer dat er geen boeren van mijn leeftijd meedoen......

Heerlijke uitzending!
Tja,die pioenboer,misschien valt ooit het kwartje en beseft hij dat zijn eisen bijgedragen hebben aan het feit dat hij nog single is..........erg sneu voor de vrouwen die geschreven hebben om afgevoerd te worden als zijnde "voorbij de houdbaarheidsdatum" en "omaatjes".......ik vond bijv. die vrouw van 60 er jong uitzien voor haar leeftijd......

En verder?Ik zag veel glunderende gezichten,heel mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 13:34
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?

MARIANNE338 schreef:
Het is stilletjes hier.... Twijfelende smiley
Zijn jullie nu dan al die vakantie kiloooooos al kwijt?
Ikke nie..... Huilende smiley, smiley in tranen

Euh..........ken je dat "uitstellen tot je ploft"? Verlegen lachende smiley

Ik heb voor volgende week een afspraak gepland......als de meeste bbq's geweest zijn. Die kilo's gaan er wel weer af.....ik kom er meestal pas na de vakantiefoto's achter dat ik weer moet lijnen.......
Mijn ondervinding is dat andere mensen meer last hebben van mijn overtollige kilo's dan ik! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CARMEN073 schreef:
Joepie, het is al weer weekend!!!

De week is omgevlogen Lachende smiley

Laat me raden.........niet alleen de maandag maar ook de vrijdag horen bij het weekend? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:15
BerichtOnderwerp: "Recht op leven..Vanaf wanneer .......Tot Aan....????

Jammer dat hier de kwaliteit van leven niet ter sprake komt.......net zoals jullie heb ik ook dingen meegemaakt die wat mij betreft niet hadden moeten gebeuren maar waar wel hallelujah over geroepen werd......(sorry,ik kan er zo weer boos om worden)........kindjes die er niet om vroegen hun leven op een bed in een inrichting te slijten zonder ooit weer hun familie te zien............. ouders die verbaast waren dat niet alle kinderen met syndroom van down ontzettend happy zijn maar ook heel ziek en zelfs agressief en ze niet meer in huis wilden hebben..............mensen die willens en wetens een kind doof,blind en geestelijk gehandicapt op de wereld(nou ja,in een inrichting)zetten.......sorry,ik kan er geen respect voor opbrengen.

Je moet inderdaad niet voor God willen spelen,dat wil ook zeggen dat je de juiste keuzes voor je kinderen moet maken en ze soms moet laten gaan.........ik kan me nl. niet voorstellen dat iemand kan beweren dat het Gods wil is dat deze kinderen zo lijden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 23:22
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

Ik zag vandaag een MAN multitasken..............hij zat tijdens het chips eten in zn neus te peuteren Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:12
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Zuurkool met ananas .......NOOIT weer!
Zoete zuurkool,wie bedenkt zulke ongein? Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:10
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

PETRA944 schreef:
dus dan neem je een man en ga je hem veranderen zoals jij wil, das nou het enge van een relatie elkaar niet vrij laten in jezelf zijn, als ik mezelf ben in witte sokken met sandalen, moet iemand voor me gaan met sokken in sandalen en niet denken, ze is leuk maar dit moet nog effe verandert worden. nee echt verliefd worden is op hem verliefd worden zoals hij is en als je van hem houd ga je zelf van zijn witte sokken in sandalen houden.

En toch moet je je in een relatie (enigszins)aanpassen aan de ander,als je 100% aan je oude gewoontes blijft vasthouden komt die relatie er niet maar stoot je zelfs mensen af die dichterbij willen komen.
Misschien komt dat door je muurtje?Knipoog smileyJe moet durven,je krijgt geen perfekte vent op je weg,je moet er hard aan werken(en dat is best eng)

Een nieuwe partner kan je op je tekortkomingen wijzen,dat kunnen witte sokken zijn of een gesloten hart.

Leanne,die niet op het type valt dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

CHATULIEM619 schreef:
Toch mis ik nog een getal, Thomas. Zoals het er nu staat raakt 93% niet zwanger en dan zou VDS gelijk hebben. Als je nu ook kunt weergeven hoe vaak iemand zwanger wordt door liefdevol gemeenschap hebben, dan zien we de verhouding beter.moeilijk opgeschreven, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel

Van die 93% is een deel te oud om zwanger te worden,grofweg kun je de groep van 42 t/m 70 jaar buiten beschouwing laten,hoe groot die groep is weet ik niet.Als ik er dan rekening mee houd dat een gemiddelde vrouw na elke ovulatie 15% kans heeft op zwangerschap en meerdere malen seks heeft gehad dan kom je ........ is een gokje.......dicht bij die 7%
Maar nogmaals,zonder de juiste cijfers is het niet te berekenen
Ik vergeet nog 1 ding;van de verkrachtte vrouwen is vast ook een deel beschermd door voorbehoedsmiddelen,daardoor zullen die 7 en 15% nog dichter bij elkaar liggen.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 28 augustus 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:52

PETRA944 schreef:
ha ha oke heb nog 8 jaar de tijd om me conditie op te bouwen....ik kan natuurlijk ook zon fiets met een motortje kopen......

Het huis van mijn buren staat te koop,als je daar nou intrekt dan gaan we samen oefenen(ik woon 5 minuten fietsen van het bos),ik lever er een leuke vrijgezel bij(hij weet het alleen nog niet Engeltje smiley )
Nog wat vergeten:mocht het fietsen toch niets worden......hij heeft ook een motor! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 28 augustus 2012, 18:53
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:28

PETRA944 schreef:
duh dan moet ik op 55ste nog gaan mountonbiken en zien ik ze bij kan houden Twijfelende smiley laat maar hangen ik blijf wel vrijgezel. ha ha

Samen uithijgen op een terrasje is errrrrrrrg leuk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:17
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind de noodzaak van abortus de laatste tijd veel minder worden. Werd een meisje vroeger nagewezen als ze ongetrouwd zwanger was, tegenwoordig is men daar veel soepeler mee. Dus de schande van ongetrouwd zijn is er eigenlijk niet meer, in mijn ogen de belangrijkste reden.

Het gaat om vrouwen die verkracht zijn,dat is de reden.Niet de schande is van belang maar wat er na die verschrikkelijke handeling komt,het dragen en opvoeden van het kind van een verkrachter.
Of dat abortus noodzakelijk maakt is een andere vraag,ik kan me voorstellen(voor zover ik me dat uberhaupt kan voorstellen) dat er vrouwen zijn die daarmee niet kunnen leven ook al weten ze dat het tegen de wil van God ingaat.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:58

PETRA944 schreef:
hmmmm over 8 jaar ben jij 66 thomas, das ook best interessant, dus zat meer aan jou te denken Knipoog smiley over 8 jaar ben ik al 15 jaar alleenstaand dan stap ik in die bejaarde bus en stort me op die man van 66 ha ha

Wat zal het je dan tegenvallen want mannen van 66 zitten op hun mountainbike .......in die bus vind je alleen 80-plussers Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:56
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

CHATULIEM619 schreef:
Daar zat een kardinaal verschil tussen jouw denken en mijn denken. Hoewel ik zelf ook een theologische achtergrond heb, vind ik het juist uiterst belangrijk wat de Bijbel zegt. En dat zorgt ervoor dat ik me meer ga verdiepen om Gods Woord te begrijpen. Als de Bijbel ergens duidelijk in is, probeer ik dat niet weg te redeneren maar vraag ik me af waarom. In dit geval is het duidelijk, yoga hoort onder de occulte religies en dat betekent dat ik er niks mee te maken wil hebben. Ik begrijp überhaupt niet waarom we ons als christen mee moeten inlaten.

Toch komt het bij mij vreemd over dat de oude wetten hier aangehaald worden als HET antwoord terwijl elders op het forum andere richtlijnen,zoals die over scheiden,onder het kopje "vergeven" worden geschoven.
Ieder gebruikt de Bijbel zoals hij zelf denkt dat het goed is,logisch,we zijn mensen.......

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 28 augustus 2012, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:35
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

WILLEMIJN232 schreef:
Klopt Jans, was dat niet een senator (of iemand die dat wilde worden) in Amerika die dat beweerde? Een storm van protest kwam over hem heen en toen heeft hij het wat genuanceerd.
Ook al is die kans klein het gebeurd en dat is toch vreselijk?????? Wat denk je van al die oorlogs verkrachtingen en kinderen die daar uit voortgekomen zijn? Ik heb daar weleens een boek over gelezen en dat was erg indrukwekkend.......

Akin beweerde dat vrouwen "dat ding" tijdens een verkrachting uit kunnen zetten en dus niet zwanger kunnen worden,daarmee wil hij de verkrachtte en daardoor zwanger geworden vrouwen in het leugenhoekje zetten......jij wilt abortus op grond van verkrachting?Kan niet,van verkrachting word je niet zwanger dus je liegt......de SGP zwakt het iets af maar het blijft een walgelijke uitspraak.Voor of tegen abortus zijn is hier niet van belang,feit is dat 7% van de verkrachtte vrouwen zwanger wordt(dat cijfer zou aangepast moeten worden want vrouwen tot 70 jaar worden meegenomen in de berekening)en dus niet helemaal niet zelden......als je op die manier kracht moet bijzetten voor je standpunten ben je totaal verkeerd bezig.

Als je jezelf wilt profileren als een pro-life partij begin dan eerst met respect tegenover vrouwen.....ze mogen tenslotte ook "al" sinds 1989 passief stemmen ...... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Spekjes...EN...verse worst????
Dan ben ik wel erg zuinig...doe alleen spekjes...maar weer wel met 2 gekookte eieren erdoor...
Gaat er ook fijn gesneden rauwe ui in???
(zo niet...moet je eens doen!!)

Jaaaaaaa das (zuid?)Hollandse zuinigheid! Knipoog smiley
Hier komt er vlees bij hoor EN spekjes dr door!

Vanwaar die zuinigheid?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:48
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Ja, hij is echt superleuk...
Ik hoorde wel van een collega dat toen haar regenbui 's nachts een aantal keren af was gegaan haar man boos zei: of die iphone in de logeerkamer of ik....
Engeltje smiley

En die man vond zichzelf slim?Tsssss
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:46

INGE721 schreef:
Je had toch wel je nieuwe fietsbroek aan he
Knipoog smiley

Heb je die dingen wel eens gezien?Na je veertigste is dat niet het meest charmante kledingstuk Zieke smiley

Gelukkig kan ik zelf de achterkant niet zien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:44

PETRA944 schreef:
sterkte toegewenst, godsnabijheid dicht bij jullie toegewenst in deze periode.

Jullie zijn lief Lachende smiley
Ik heb vanmiddag die nieuwe momenten gemaakt,ik heb er al zoveel,zo lang van mijn moeder kunnen genieten.......dankbaarheid........

en toch doe ik steeds schietgebedjes om genezing omdat ze graag 100 wil worden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:52

Ik weet niet of het nou een mooi of slecht moment was.........
Ik was er nl. klaar voor,afgetraind,nieuwe fietsbroek........voor de laatste fietstocht van het zomerseizoen........groepje geregeld,proviand klaar.......en toen kwamen de buien en de telefoontjes over buikgriep Zieke smiley

Maar of ik het erg vond om lekker binnen te zitten? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:48

WILLEMIJN232 schreef:
Weerplaza.....ik heb vandaag al diverse keren de regenbui gehoord..... Boze smiley

Ik kan hem in mijn market niet vinden Boze smiley
Ik wil ook een regnbuipingel op mijn sony xperia!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:46
BerichtOnderwerp: wonder? wonder!!!

Fijn dat je het zo ziet Chat.Ik heb vaak "gelukjes".......ik durf niet aan te geven wanneer het een wonder zou zijn..... ja 1x,een privemoment,dat ik aan zou willen merken als een overduidelijk ingrijpen van God.......een wonder?Ik zie een wonder als iets positiefs en dat was dit niet.......(moeilijk uit te leggen)
Ach......is het belangrijk wat het is?Voor die jongen en zijn ouders is het in ieder geval wonderbaarlijk Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 100 Volgende
Pagina 18 van 100