Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 13:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je wilt bijkleuren zal je wel je computer moeten verlaten... |
Vrouwen zijn een ster in multi tasken..jaloers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 12:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Ik vraag me af...
Zal ik straks een beetje bijkleuren van het zonnetje dat vandaag zo heerlijk schijnt en waarin ik me koesteren kan?..en waar ik nu eens van kan genieten en velen met mij... omdat we Hemelvaart gedenken en vrij zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 12:16
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Donderdag 2 juni, Hemelvaartsdag, Hand. 1:1-11; Jozua – Jezus.
Je zou er bijna overheen lezen, in dat eerste hoofdstuk van het boek Handelingen; het zijn maar een paar woordjes: ‘Veertig dagen lang hun verschijnende…’ Lucas vermeldt het heel secuur. Tussen Pasen en Hemelvaart verlopen veertig dagen. Veertig. Dat is in de bijbel altijd weer een bijzonder getal. Het is het getal van het volk Israël in de woestijn, het getal van Gods volk onderweg, tussen uittocht en intocht, tussen diensthuis en Vaderhuis. En nu vaart Jezus op naar de hemel, veertig dagen na Pasen, veertig dagen na de bevrijding uit het diensthuis van de dood! Het is alsof Hij zich daarmee opnieuw aanduidt als de grote Jozua, de leider van een nieuw volk, een gemeente van Joden en heidenen. Jozua en Jezus – eigenlijk is het dezelfde naam: Bevrijder, Ruimtemaker! Zo trekt Jezus het beloofde land binnen: het Vaderhuis met de vele woningen. Nee, voor de dicipelen is het nog niet zo ver. Zij bleven achter. Zij bleven voorlopig nog mensen in de woestijn, met beide benen op deze aarde. Getuigen van het Rijk dat komt. Want het Koninkrijk zal komen! Ze moeten niet denken dat het in hun tijd al zal worden opgericht. Maar komen zal het, op Gods tijd! Jozua en Jezus. Onze leider is al daar, waar Zijn gemeente eenmaal komen zal. Hij maakt plaats. Hij is de advokaat die voor ons pleit. Al staan we nog met beide benen in het zand van de woestijn, ons Hoofd is in de hemel! |
Prachtige belofte hé? Deze Jezus...déze..zal ook weerkomen..het staat zo mooi in de Bijbel.. We hoeven geen angst te hebben, Jezus is dezelfde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 11:02
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hopelijk leest en hoort ons marijan072 deze ode maar ik vrees van niet. |
haha, ja Frank, ik dacht ook al..wie oh wie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 23:50
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
dubbel geplaatst..oeps..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op woensdag 1 juni 2011, 23:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:16
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
FRANKT627 schreef: | marian519 schreef:
MARIAN519 schreef: Maar laat vooral dit u niet ontgaan, geliefden, dat één dag bij de Heere is als duizend jaar en duizend jaar als één dag.
De Heere vertraagt de belofte niet (zoals sommigen dat als traagheid beschouwen), maar Hij heeft geduld met ons en wil niet dat enigen verloren gaan, maar dat allen tot bekering komen.
Ik geloof als ik dit in de Bijbel lees, dat God wacht tot allen tot bekering gekomen zijn.
frankT627 schreef:
Wie zijn die 'allen' dan? Zijn het ook mensen die niet in de Drie-Ene geloven? Moet iedereen dan geloven in onze God? Is dat niet iets opleggen aan andere wat ze niet willen? Dat is toch een dwangmatige handeling? Waar zou dit toe kunnen leiden dan?
Crossroad schreef:
Allen zijn volgens mij alle mensen die geloven wat staat geschreven in Johannes 3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. Alle mensen hebben de mogelijkheid om tot geloof te komen, maar niet iedereen heeft Jezus Christus aangenomen als zijn of haar persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker. Over alle andere mensen die niet geloven wat in Johannes 3:16 staat zegt vers 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. Heb jij, hebben jullie je buren verteld van Jezus Christus, of denk je "het kan nog wel ..." ??
Als God pas zou komen als iedereen bekeert is, en nu duid ik op de zin van Marian; dan denk ik dat Hij nooit zal komen. Dat weet ik dan wel eigenlijk heel zeker. Want niet iedereen, als we het letterlijk moeten interpreteren, zal zich tot Hem wenden en zich bekeren. Dat is een feit overduidelijk is.
We kunnen wel, zoals Cross verwijst naar Johannes, de niet-gelovige mensen met volle overtuiging over Jezus vertellen. Toch zal steeds de keuze bij de aanhoorders blijven liggen of ze wel of niet meegaan in ons geloof. Waarmee ik dan weer wil zeggen dat we niemand kunnen dwingen om ons geloof aan te nemen.
Moeten we het zo letterlijk nemen wat er geschreven staat? Of zou het toch niet alleen duiden op diegene die zich bij het christelijk geloof hebben aangesloten en er eigenlijk te weinig aan doen om de weg van Jezus te gaan? Ik denk dat er nog vele generaties zal moeten gewerkt worden om de verdwaalde christenen weer tot bij Hem te brengen. Misschien is het dat wat men bedoelde. |
Maar Frank,
Waarom is het een feit dat niet allen tot geloof in onze God komen en waarom is het ook nog eens een overduidelijk feit? Het is Gods wil dat allen tot bekering komen en dan lees ik gewoon allen, niet een uitgezonderd. Hoe en wat weet ik zo niet, ik lees ook maar wat er staat. dat er bij God wonderen mogelijk zijn weet ik wel en dat God dat op Zijn tijd kan doen is voor mij ook een feit. Al staan er wel meer teksten in de Bijbel over het behoud van alle mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 19:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nou, ik denk het niet, Marian. Hij wacht totdat iedereen verteld is over Zijn evangelie. Sommigen zullen Zijn woord aanvaarden, en sommigen zullen Hem de rug toekeren. |
Jes. 45 vers 23 en Rom. 14 vers 11
Want er staat geschreven: Zo waar als Ik leef, zegt de Heere: Voor Mij zal elke knie zich buigen, en elke tong zal God belijden.
Hoe zie jij dit gebod van God?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 19:11
Onderwerp: christen houding ?
|
|
|
[quote=DAVID923]Het is zo je zegt, het gaat over afgoderij..
13 Meer dan een menselijke verzoeking is u niet overkomen. En God is getrouw: Hij zal niet toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal met de verzoeking ook de uitkomst geven om die te kunnen doorstaan. 14 Daarom, mijn geliefden, vlucht weg van de afgodendienst.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 31 mei 2011, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 13:54
|
|
|
Maar laat vooral dit u niet ontgaan, geliefden, dat één dag bij de Heere is als duizend jaar en duizend jaar als één dag.
De Heere vertraagt de belofte niet (zoals sommigen dat als traagheid beschouwen), maar Hij heeft geduld met ons en wil niet dat enigen verloren gaan, maar dat allen tot bekering komen.
Ik geloof als ik dit in de Bijbel lees, dat God wacht tot allen tot bekering gekomen zijn.
en dat van Zijn dag niemand weet, dan de Vader alleen.. ...Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in de nacht. Dan zullen de hemelen met gedruis voorbijgaan en de elementen brandend vergaan, en de aarde en de werken daarop zullen verbranden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 12:36
Onderwerp: Ongewilde dt-fouten
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En het is een Belgisch stuk toch? Dus voor belgische begrippen misschien normaal taalgebruik? |
oeps... ja, had ik niet zo bij nagedacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 11:45
Onderwerp: Ongewilde dt-fouten
|
|
|
Mooi Chatuliem, onze taal..
Maar het gezegde is volgens mij nog altijd: op een knop drukken? En niet zo zij schrijft.. "Per woordcombinatie moesten de studenten zo snel mogelijk op een knop duwen:"
Zie je.... verkeerd gebruik van taal en ook van zegswijzen. .. taal omvat zoveel meer..
Oh ja, het ging hier over ongewilde dt-fouten..sorry..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 mei 2011, 08:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zo denk ik er ook over. Er kan bij sommige mensen een heel groot en intens verlangen zijn om naar Hem toe te gaan. Toch wordt er op die mensen zodanig ingepraat en worden ze beladen met schuldgevoelens want de 'achterblijvers' hebben dan heel veel verdriet en dergelijke zaken meer. Het zou ook een laffe daad zijn, wordt veelal gezegd. Terwijl ik denk dat het veel moed vraagt. De mens met het doodsverlangen blijft dan in de kou staan. En als dat verlangen heel groot en oprecht is mag je er een hoop therapeuten tegenaan gooien zonder dat het iets zal bij dragen aan de levenskwaliteit van diegene die de 'laffe' daad wil stellen. Het tegendeel zal eerder waar zijn.
Zo moet ik denken aan de woorden van Paulus.
"...het uur van mijn heengaan is nabij. Ik heb de goede strijd gestreden, de wedloop voleind, het geloof bewaard. Nu wacht mij de krans der gerechtigheid..." 2 Timoteüs 4,6-8 |
Hoi Frank,
Zo zet je de woorden van Paulus bij een onderwerp over zelfdoding, zodat het net lijkt of Paulus dit zou vóóstaan.
Paulus heeft - om Jezus' wil - veel strijd gestreden.. Ná zijn bekering heeft hij aan den lijve én geestelijk veel pijn geleden om Christus...
Hij is door anderen gedood en heeft niet zichzelf het leven genomen.
http://www.bijbelseplaatsen.nl/onderwerpen/P/Paulus%20leven%20en%20werk/219/
Het ergste is dat je niet weet wanneer een ander in dat zwarte gat terecht komt, wat de aanleiding ertoe is. In het begin van dit topic heb ik al geschreven dat de vrouw die ooit een poging tot zelfmoord deed, dat ook juist zó omschreven heeft en nu ook zegt dat het nooit Gods wil kan zijn.
Daarbij geloof ik ook dat het een gevolg is van de gebrokenheid van deze wereld..we gaan allemaal voor onszelf en de naaste is soms zo ver weg. zo haast niet te bereiken omdat we allemaal zelf zo druk zijn.
En dan zie je het als gevolg van een zware depressie en/of traumatische ervaring(en) soms allemaal niet meer zitten en dit wordt een last die op een bepaald moment zo zwaar is dat je er niet meer uitkomt en slechts nog dit zwarte gat ziet.
Deze jonge vrouw geeft nu workshops over stervensbegeleiding..heel zwaar voor haar, vertelde ze, maar ook zo mooi, omdat ze zo vanuit haar eigen ervaring anderen tot steun kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 22:27
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik dacht bij die opmerking (van Leonard) dat als je zoiets schrijft je m.i. je niet kunt inleven in de situatie van een ander... in elk geval niet weet waar je over praat.
Soms verbazen mij bepaalde opmerkingen echt die hier op het forum worden geschreven... al kan ik me dan wel weer erg vinden in deze mooie aanvulling van Lisa. |
Mij ook Susannah en ik ben blij dat jij heel duidelijk aangegeven hebt dat het niet de borderliner is of de psychoot..die een poging tot zelfmoord doet..het zijn gewone mensen net als jij en ik..ze zijn alleen zo eenzaam..kunnen het leven soms niet aan, door allerlei oorzaken...
En of je als christen zelfmoord kan/mag plegen? Als mens mag je denk niet je eigen leven doden of dodelijk gevaar opzoeken..degene die zelfmoord wil plegen kiest er op een bepaalde manier ook niet voor..op een gegeven moment is er gewoon nog maar één manier van leven..en dat is doodgaan..rust...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 21:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel gemakkelijk om als buitenstaander een oordeel erover te geven... |
Voor jou als voorganger lijkt het me ook wel zeer moeiliijk soms, maar als de man nu als gelovige bekend stond...wat zou je doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:34
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Bij ons gaan gescheiden mensen wel aan het HA. Dus dat is per gemeente blijkbaar verschillend. |
Bij ons gelukkig ook Bas, maar er zijn er hier op het forum die om die reden niet aan mogen gaan..over christen houding gesproken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat is natuurlijk met wel meer dingen zo? Je hebt nu eenmaal overal regels en meningen en daar kan je wat wat vinden of niet? Ik vind het net zo erg als dat gescheiden mensen niet aan het H.A. mogen en zo zullen er vast nog wel meer regels zijn die niet prettig aanvoelen......in wat voor kerk dan ook...... Dus het blijkt dat inschatten en oordelen wel zeker mensen werk is........in de kerk maar zeker ook daarbuiten, we toetsen het alleen op verschillende manieren....... |
Ging het alleen maar om het "niet prettig aanvoelen."..
Betreffende het avondmaal gaf Jezus ons de opdracht.: "Doe dit tot MIjn gedachtenis." Die regeltjes beletten dan mensen, om Jezus te gehoorzamen.. Wat zou Jezus in dit geval doen?..denk dat we ons dat af moeten vragen... bij alle dingen..en met ons de kerkenraad die regels hanteert die al eeuwen oud zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 15:43
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik vind het niet kunnen dat men zo tegenover zelfmoordenaars en hun familie omgaat, niemand weet wat er dat allerlaatste moment tussen God en de mens gebeurd is...... het kan zijn dat op het moment dat de zelfmoordpoging niet meer kon ongedaan worden de mens zich toch nog tot God bekeerd heeft, geen enkele kerk kan hiermee discrimineren om overledenen te weigeren op hun begraafplaats. Dit is mijn mening.
Sommigen vluchtten uit het leven omwille van misdaden, anderen vluchtten uit het leven omdat ze het gewoon niet meer aankunnen, nog anderen zouden dit doen door een psychisch ziek zijn, wie zijn wij (of wie zijn priesters of een kerk) om te beoordelen of je een afscheid of begraving krijgt waarbij Gods Zegen gevraagd wordt, of om te beslissen dat geen gewijde grond goed is voor die overledene?
En hierbij maak ik mij ook de bedenking of stel mij de vraag wat de waarde is van iets wat door een mens gewijd zou zijn? Ook al zou hij dan een vertegenwoordiger van God zijn! |
ik ben het helemaal met je eens..wie zijn wij om zoiets in te schatten en om te oordelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 15:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kan het ook niet goed vinden met die katholieken houding. Enerzijds is dat het principe zoals je dat ook ziet bij een echtscheiding, indien het koppel de kerkelijk zegen kreeg. Wat God verbonden heeft kan niet verbroken worden. Zelfdoding of echtscheiden kan dus niet. Ik weet niet hoe dat in de andere kerken beleeft wordt. |
Het kan niet.. en het gebeurt... het kan dan wel..
hoe het beleefd wordt is volgens mij ...erg het gevoel hebben van in de kou te staan..
hoe kan een kerk dat nu voelen en beleven? pas als je iets zelf meemaakt..dan weet je het denk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 14:21
|
|
|
Wat vreselijk Marylien,
Ik geloof dat zelfmoord niet zomaar gebeurt..het is altijd een vreselijk iets, iemand die het niet meer ziet zitten en alleen maar een zwart gat ziet waar hij in wil gaan en blijven.. een ander kan er ook niets in betekenen, heeft iemand mij verteld... die vrouw heeft ooit zelf een poging tot..gedaan, maar is "op tijd" gevonden en leeft.. Zij geeft nu onder andere mensen begeleiding bij rouwverwerking, ze is zelf nog maar 37 jaar..
Ik denk dat een dominee, voorganger, pastoor of wie dan ook de geestelijke leider is, niet goed weet wat hij er mee aan moet, omdat dan vaak vanuit de Bijbel aan de zelfmoord van Judas gerefereerd wordt.
Ik vind dat een dienst vanuit zijn eigen gemeente wél moet kunnen, en nee, ik geloof net als jij dat het geen christelijke houding is..eerder een schokkende...en die van weinig liefde getuigt..één die de ander weer eens in de kou laat staan..met alle gevolgen vandien...erg.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op maandag 23 mei 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:44
Onderwerp: opzegging
|
|
|
DAVID923 schreef: | @ Marian, mijn manier is het evangelie vertellen als ik een kans zie of als er een deur word geopend. Natuurlijk pas ik de manier van spreken aan, de opbouw en dan probeer ik ook bruggen te bouwen en aankopingspunten te zoeken, maar vertel wel het evangelie zoals het in de Bijbel staat. En ja tot nu toe met succes, maar ik geef water God de groei. Het hangt niet af van mijn retoriek, of hoe modern de kerk word en met de wereld meegaat om de mensen in de kerk te houden, of goed te laten voelen. Het is God die iemands wedergeboorte bewerkt, en erna niet laten varen wat Zijn hand is begonnen.
Mensen komen tot redding door het evangelie, zie rom 10. Niet door slimme marketing trucjes of het evangelie wereldser maken, of zaken weg te laten die misschien aanstoot kunnen geven.(1kor 1:21-23) Daarom trek ik mijn handen er van af, wil er niet '' medeplichtig'' aan zijn) |
Als we proberen iemand voor onze zaak te winnen passen we allemaal onze manier van spreken aan en hopen we dat het onder andere ook afhangt van onze retoriek, getuige jouw bijdragen op dit topic alleen al.
Is Jouw inzet voor deze opzegging, net als de EO en de RKK, om mensen tot Jezus te brengen? Heb je met het openen van dit topic oprecht die motivatie gehad? omdat er "een verkeerd Evangelie" gebracht wordt in jouw ogen?
Want dat is wat wij als bekeerde mensen doen moeten..de ander tot Jezus leiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:51
Onderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn dochter studeert binnenkort af en heeft rechten gestudeerd en inderdaad, 3 oktober gaat ze vertrekken.......eerst nog even hard aan de slag he? En ik ga haar vast somewhere in the world opzoeken...... Maar, we hebben het nog steeds over de oecumene toch? |
Idd, de oecumene, al waag ik me daar maar niet aan..het is een streven..en ik geloof dat het een verlangen moet zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | rondreizen met je backpack (rugtas) op je schouder en maar kiiken waar de wind je brengt Marylien.........maar zij start met een ticket naar Sjanghai........ Beetje wegdwalend van het onderwerp de oecumene van de kerken maar ja...... |
Ze gaat in Oktober toch Willemijn? als ik het goed onthouden heb? en is ze dan klaar met haar studie? wat voor studie doet ze? MIjn dochter is aan haar onderzoek bezig nu. ze hoopt in Juni/Juli af te studeren,.het is best spannend..maar ze blijft in Nederland .al woont ze niet naast de deur, ik vind je dochter best heel dapper en ondernemend.... lijkt vast op haar moeder..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan moet je nagaan dat er al veel ten goede gekeerd is........ikzelf zou het geen drama vinden als mijn kinderen een katholieke partner hadden en zo zijn er gelukkig meer mensen en dat moet je maar voor ogen houden Frank....... |
Hoi Willemijn,
Ik zou het ook niet erg vinden als mijn kinderen een roomse partner zouden krijgen/hebben..hij/zij is immers net als wij christen? En als zij die keuze maken?
Maar voor mezelf, als mijn geliefde zou bidden tot Maria of tot andere "Heiligen", zou jij daar geen verdriet van hebben? Kun jij daar voor jezelf mee omgaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 23:39
Onderwerp: opzegging
|
|
|
DAVID923 schreef: | @klaproos: als ze steeds verder afglijden, kan je uit bezordheid best wijzen op de fouten. we hebben het wel over het evangelie wat gecomprimeerd word. |
David wat mij zo nieuwsgierig maakt.. Heb jij al mensen bereikt met Het Evangelie door het op jouw manier te brengen? en hoe verlopen die gesprekken?
Is het spreekwoord niet voor niets "de beste stuurlui staan aan wal?"
Het is een Evangelische omroep die dus aan ongelovigen het Evangelie wil brengen..mensen wil trekken/nieuwsgierig maken..zoals Jezus ons zei..: Ik zal u vissers van mensen maken.....vissers, wij moeten dus ons best doen om ze op welke manier dan ook te bereiken met het Evangelie van Jezus...
Het gaat immers om het geloof? en hoe we het brengen ....áls we het maar brengen...
en ik vind dat jij nu de EO in de kou laat staan...en ook nog eens ons over probeert te halen om mee te doen....
Ik heb nog steeds een abonnement en blijf ook lid van de Evangelische Omroep, omdat zij zich veel inspanning geven om ongelovigen te bereiken, méér inspanning dan ik...en omdat ik daar vooral in deze tijd, de moeite en zorg voor de verpakking wel begrijp.én op waarde weet te schatten...
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op maandag 23 mei 2011, 11:48
|
|
Naar boven |
|
|