ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 20:19
BerichtOnderwerp: De Doop

MARIJAN072 schreef:
Niet hardop zeggen Willemijn, je krijgt me al veel te veel door. Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Maar volgens mij doe jij ook heel erg je best vandaag. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Beetje verslaafd? Verraste, verbaasde smiley

Ik wil gewoon eerste worden..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 19:50
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect

MIEKE364 schreef:
Marijan, volgens mij hoef je niet jaloers te zijn op mensen met een tweede taal, hoor. Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Toen mijn oma verongelukte namen mijn ouders opa van moederskant in huis. Met z'n zevenen ging dat best, ruimte genoeg. Ik was een jaar of drie, vier toen opa bij ons woonde en kan me wel herinneren hoe gezellig het was als moeder en opa met elkaar Twents spraken, zangerig en heel snel en vloeiend spraken ze met elkaar. In het ABN spraken ze veel langzamer en bedachtzamer; het voelde aan alsof ze voor veel gedachten en gevoelens geen woorden hadden in het ABN, ze spraken veel minder levendig, vlakker in het ABN. Als ik het ergens om me heen hoor leef ik nog steeds op; herkenbaar is het met een associatie aan een warm vol nest vol energie en vrolijkheid, warmte, lekker eten, thee en een tuin vol bloemen, vogels, bijen en vlinders, en een keer zes kittens!

Ik ben een fan van Daniel Lohues die ontzettend mooie liedjes in het Drents zingt....het lijkt wel of de tekst dan veel mooier overkomt......er straalt zoveel warmte vanaf.....Maar ja, ik ben dan ook een geboren drent die het ook leuk vind om nog drents te praten........en kan ik met een gerust hart eens over hullie en hun praten want dat is ook drents ........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 7 augustus 2010, 20:26
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 19:46
BerichtOnderwerp: verliefd op een niet christen.

HANNAH810 schreef:
ik zou zelf niet alleen een kerkelijke man naast me willen zien, maar ook iemand die God persoonlijk kent;
je hebt dan
- dezelfde Basis
- dezelfde Bron van leven
- dezelfde Raadgever,
- dezelfde Leidsman,
- grotendeels dezelfde normen en waarden,
- levensinvulling,
- dezelfde Trooster
- en dezelfde eeuwige Toekomst,
en als het niet wil, kun je allebei, of samen, Boven om raad vragen.

.

Dat kan je wens zijn Hannah, maar als nu toevallig net die ene man waar je helemaal voor valt een niet christen is? Maar wel iemand die je gelukkig maakt en je respecteert om wie je bent of wat je doet.........?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:55
BerichtOnderwerp: kreet van de week

TESSYBEAR731 schreef:
Was even een uitleg naar aanleiding van mijn kreet Pietertje Knipoog smiley

En...een doos of twintig binnen 14 dagen

ik heb ze wel voor je te leen maar ik woon niet zo in jouw richting...... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:06
BerichtOnderwerp: De Doop

MARIJAN072 schreef:
Hoe zit dat ook al weer? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

PS Weer een zinvolle Knipoog smiley posting erbij.

Zeg het maar eerlijk! je wilt gewoon in de top 5 komen! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

DANIEL777 schreef:
gelukkig maar ik haal de top 2000 nog niet eens Clown smiley

Zijn er wel 2000 leden? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 13:42

ZINGA672 schreef:
Weet iemand nog een lekker sprinkhanenrecept? Hij knaagt aan mijn zonnebloemen! Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley

Het schijn dat als je ze frituurt ze heerlijk zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 13:23
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)

BEHAPPY332 schreef:
Jij mag het zeggen.
Je profiel is goed in balans.

en als je durft te zeggen
dat je iemand leuk vindt
dan heb je inderdaad pit
precies zoals op je profiel
staat

en zoals mijnheer wenst
je staat er boven, want

je begint met: Voor een christen staat God bovenaan.
je eindigt met: een hele mooie uitwerking van hoop...

sorry! heb ff geen tijd,
ga nu dat gedicht nog ff opnieuw lezen...

echt mooi gedicht!

Even voor alle duidelijkheid....ik bedoelde de opmerking van Gert! Verraste, verbaasde smiley Die van je bent er wel als de kippen bij..... Knipoog smiley
Maar blij dat je mijn profiel leuk vind.....enne een man van 42 is wel een beetje te jong voor mij hoor...... Knipoog smiley en ik een beetje te oud voor hem...... Lachende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 7 augustus 2010, 13:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 13:03

GERT856 schreef:
Hoezo Smiley die vol vragen zit jij bent er anders als de kippen bij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En dan zeggen ze dat vrouwen bijdehand zijn....... Verraste, verbaasde smiley
Maar hij is leuk, ik geef het toe......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 12:53

MARIO216 schreef:
Dan iedereen he, gelijke monniken gelijke kappen Knipoog smiley

precies Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 12:50

MARIO216 schreef:
Oke, maar dat het zo slecht in de smaak viel Knipoog smiley. Zal voortaan de Top5 publiceren. De stand is vanaf dat er een nieuw forum is vanaf 1 dec. vorig jaar ofzo.
Weer een zinloos bericht Boze smiley

Kan je niet vanaf nu opnieuw beginnen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 12:43

GERT856 schreef:

Is dit nu wat ze "hanengedrag" noemen......? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 16:04
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen

MARY052 schreef:
Herkenbaar Zivaatje, het is voor kinderen heel ingewikkeld en daar hebben wij als ouders toch rekening mee te houden. Meestal hebben de kinderen al zoveel meegemaakt en dan nog de nieuwe vriend of vriendin van paps of mams........heel moeilijk.

Dit zijn jouw negatieve ervaringen.....maar er zijn ook goede ervaringen en dan kan een nieuwe partner ook heel veel goeds brengen........
En natuurlijk, negatieve ervaringen zetten de toon dat begrijp ik ook wel.....
Maar je moet toch niet vergeten dat het ook een hele goede wending kan nemen en dat ze het als de vriend van vader/moeder gaan zien op een goede manier.....
Je moet ook niet voor je kinderen gaan denken en invullen en dat ook een beetje loslaten......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 01:17

SUSANNAH475 schreef:
Is ook zo, al heb je dan als het goed is wel een gemene deler, namelijk Jezus Christus... Knipoog smiley

Klopt, maar zoals je hier al op het forum regelmatig leest is dat niet een graadmeter dat je het in geloof altijd eens bent......
Dus om met Johan Cruyff te spreken: ieder voordeel hep zijn nadeel.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 01:00

SUSANNAH475 schreef:
Voor mij is het geen optie.
Ik vind niet dat ik kan spreken voor een ander.
Maar ik zou er zelf persoonlijk niet voor kiezen om verder te gaan met iemand die niet gelooft.
Mijn geloof is zo'n wezenlijk onderdeel van mijn leven, juist dat zou ik zo graag willen delen met een toekomstige partner.
Voor mij is het belangrijk dat iemand waar je mee woont weet wat jou drijft, weet wat je bezighoudt... Ik vind het ook een verrijking van je leven als je samen het geloof kunt beleven.
Iemand die niet gelooft zou niet begrijpen wat mij drijft... zou mijn diepste verlangen niet kennen; ik zou het als een gemis ervaren als juist mijn toekomstige partner dit niet zou vatten en ik dit niet met hem zou kunnen delen, hoe leuk je het misschien ook met die persoon kan vinden.

Ach, het kan ook lastig zijn als je alletwee christen bent en er een totaal andere visie op na houdt....... ook dat kan......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 19:36

LEANNE226 schreef:
Ik vind het een goed stuk,eerlijk gezegd dacht ik;hehe,eindelijk een vent op CM die zn mond open durft te doen en het is er ook nog eentje met een flinke dosis eigenwaarde Knipoog smiley
Een ieder mag eisen wat hij wil en zich laten zien zoals hij wil,is niets mis mee!

Hij is in ieder geval duidelijk........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 16:33
BerichtOnderwerp: Groningen, noorderzon

ADELAAR559 schreef:
Hallo Noorderlingen,

De meesten van jullie zullen er bekend mee zijn waarschijnlijk, maar het Noorderzon-festival staat weer voor de deur. Van 19-29 augustus! Groningen, plantsoen.

Misschien leuk om heen te gaan? Alleen, met zijn tweeën of met een groep. Gezellig is het daar altijd !

Ik ga in ieder geval elke dag heen ..... maar ja, das omdat ik vrijwilliger ben Knipoog smiley Dus ga je heen en kom je me tegen? Schud me even de hand, gezellig !
Lachende smiley

Nu ben ik een midden - nederlander en het zegt me helemaal niets......
Misschien kan je even uitleggen wat het precies is?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 16:17
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen

ZIVAATJE309 schreef:
Goede vraag,
Liep ik ook al een tijdje mee

En een mooi antwoord

Maar als je dat allemaal hebt gedaan en je kinderen zijn een stelletje tieners (en ouder) en zitten niet te wachten op hun nieuwe relatie van hun moeder. Hoe pak je dat aan?

Ik vergelijk het altijd maar met de liefdes van mijn kinderen, die accepteer je toch ook ? Ook al ben je er niet altijd blij mee? En zo verwacht ik ook van mijn kinderen dat ze met mijn relatie omgaan..........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 5 augustus 2010, 16:21
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:18
BerichtOnderwerp: De hemel niet voor gescheiden mensen??

EVA685 schreef:
Nou, dat dacht ik dus ook.
HIJ wist alles al van te voren, ook dat wij gingen scheiden?

Heb je het wel goed gelezen? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 04:49

GOUDELSJE426 schreef:
Hoi Willemijn,
Zo zou het idd moeten zijn binnen een relatie. Helaas is de werkelijkheid soms heel anders.
Natuurlijk deel je dingen met andere mensen, maar als de persoon waar je je leven mee deelt iets wat uitermate belangrijk voor je is afwijst, levert dat echt problemen op. En ik vroeg echt niet van hem om ook tot geloof te komen. Ik wilde alleen respect voor mijn keuze. Ik wilde dat hij mij daarin in mijn waarde liet. In mijn geval wilde mijn ex zelfs mijn vrienden niet leren kennen die ik in de kerk had. En ook daarmee wees hij een belangrijk stuk van mijn leven af.
Dus ook in deze tijd kan dit dus nog een hot issue zijn.
Karen

Hoi Karin,

Ik realiseer me heel goed dat het ook niet goed kan gaan. Ik heb ook mijn geschiedenis daarin en weet heel goed waar ik het over heb. Toch denk ik nog steeds dat het ook goed kan gaan als je elkaar respecteert en dat is toch hoe de basis van een relatie zou moeten zijn en dat is dan het hot issue.........

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Jeugdsentiment

MARIO216 schreef:
Op zaterdagmiddag op Hiversum 3, voor leken onder ons, het tegenwoordige Radio 3. Tussen 12.00 uur en 14.00 uur NCRV's Lost Vast. Met dit als hoogte punt:

http://www.youtube.com/watch?v=ktGgT-9imuM&feature=related

Daarna vanaf 16.00 uur tot 18.00 uur NCRV zaterdag sport.

Ik weet nog dat de eerste tv's kwamen, ging je op woensdagmiddag kijken met een heleboel kinderen bij diegene die al een tv hadden!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 19:52
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

IMKE917 schreef:
En hier ben ik het niet mee eens. Die sabiliteit in haar leven zal er eerst moeten zijn!!!
Dat het verder kan groeien in een nieuwe relatie, ja prima, maar niet doordat ze opnieuw trouwt word ze stabiel.

En idd er zijn kerken die het principe handhaven, eens gescheiden voor altijd alleen. Helaas, wat een veroordeling en pijn er nog weer overheen. Dan denk ik ......bij God mag je altijd opnieuw beginnen, maar zijn grondpersoneel !!??.........pffff

Ik zit hier eens even te lezen en vind eigenlijk dat jullie een heleboel vinden en in zitten te vullen........Een scheiding is voor mannen én vrouwen een moeizaam proces, wat er aan voorafgaat daar hoor je vaak een fractie van en weten degenen die het aangaan het best. het gaat er vaak om wat je niet weet. Ik denk dat het dan ook heel moeilijk in te vullen is wat de juiste weg is en wat goed is voor die persoon.........We hebben het over mensen met hun karakters en hun eigenschappen......en dat is per individu verschillend.....
Ik wordt er echt een beetje naar van om te lezen hoe het allemaal wel moet en hoe goed jullie het wel weten......
Helaas.....de praktijk is wat weerbarstiger denk ik......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 3 augustus 2010, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 19:44

GOUDELSJE426 schreef:
Dank je!

Dat is inderdaad een tekst die mij heel erg heeft bezig gehouden. Wanneer ben je vrij om in de ogen van God een nieuwe relatie aan te gaan. Ik weet dat God mij 'vrijgezet' heeft uit dat huwelijk. Vanwege diverse redenen.

Een tekst die erg belangrijk voor me is is Matth. 10:35-39
De keuze voor God kan je alles, maar dan ook werkelijk alles kosten. De grote vraag is dan, en daar heb ik voorgestaan, ben ik daartoe bereid.

Is het niet zo in een relatie dat als je elkaar respecteert in wie je bent en wat je gelooft en dat het dan heel goed kan gaan?
En ja, misschien kan je dingen niet delen maar die deel je dan toch met andere mensen.......? Geloven is toch iets heel persoonlijks.......En de realiteit is dat een huwelijk tussen twee christenen ook nog wel eens eindigt in een echtscheiding.......
Ik zit hier met verbazing te lezen.......Ik wist niet dat dit anno 2010 nog zo'n rol speelde........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 3 augustus 2010, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:42
BerichtOnderwerp: Polymagie huwelijken

THOMAS968 schreef:
Het was in de tijd gebruikelijk dat een oosters vorst meerdere vrouwen had, dat gaf aanzien. Het enkele gegeven dat Salomo in die tijd duizend vrouwen had, maakt dat voor ons niet tot de norm, echter men vond het normaal omdat het in die tijd gewoonte was dat een vorst er een harem op na hield. Je ziet het ook in andere tijden: ....en Abraham nam wederom een vrouw, Ketura geheten. Dat betekent nog niet dat alles wat gewoon was in die tijd voor ons ook de norm is, omdat het in de Bijbel zo verteld wordt. Het nieuwe verbond is er niet voor niks. Als een huwelijk geen nageslacht voortbrengt, dan zou het goed zijn om net als Abraham maar wederom een vrouw te nemen? Te gek voor woorden om zo met de Bijbel om te gaan. Salomo en Abraham zullen niet het gevoel gehad hebben iets fouts te doen, maar een huwelijk is nu echt tussen een man en een vrouw.

Thomas, die er overigens niet aan wil denken meerdere schoonmoeders te moeten hebben. Pffffffffffffffff

Ik begreep tijdens het voetballen dat de president van Zuid Afrika acht vrouwen heeft (en acht schoonmoeders!) en pas vader was geworden van zijn achttiende kind , je zal ze maar in de puberleeftijd hebben.......
Zijn vrouwen hebben het dus eigenlijk een stuk makkelijker dan hijzelf......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:17
BerichtOnderwerp: Geeft God naar kracht of naar behoefte?

LEANNE226 schreef:
Dankjewel Hannah........dat is wat ik moest horen en eigenlijk zelf al wist Knipoog smiley
Ik loop nooit ergens voor weg......
Ineens kwam het volgende vers boven:

Wat de toekomst brengen moge

Wat de toekomst brengen moge,
Mij geleidt des Heeren hand;
moedig sla ik dus de oogen
naar het onbekende land.
Leer mij volgen zonder vragen;
Vader, wat Gij doet is goed!
Leer mij slechts het heden dragen
met een rustig kalmen moed!

Heer, ik wil Uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig hij, die durft gelooven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij Uw wegen duister,
zie, ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al Uw luister,
als ik in Uw hemel kom!

Laat mij niet mijn lot beslissen:
zoo ik mocht, ik durfde niet.
Ach, hoe zou ik mij vergissen,
Als Gij mij de keuze liet!
Wil mij als een kind behand'len,
dat alleen den weg niet vindt:
neem mijn hand in Uwe handen
en geleid mij als een kind.

Waar de weg mij brengen moge,
aan des Vaders trouwe hand
loop ik met gesloten oogen
naar het onbekende land.

ik vind het verhaal van de schrijfster van dit lied zo bijzonder. Zij werd langzaam aan blind en maakte zich heel veel zorgen over haar toekomst als blinde vrouw. En toen heeft zij dit lied geschreven........Jacqueline van der Waals (geloof ik....)
En ik denk altijd van wat er ook gebeurd in je leven God zorgt altijd dat het weer goed komt, misschien niet op de manier die je wenst maar toch.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 17:12
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Ook al zijn we geen vrienden weer, maakt dat ons meteen tot vijanden? Hatelijke cynische opmerkingen tegenover iemand met wie je een paar jaar opgetrokken bent. Is dat nu echt nodig? En wat betreft de reden, is mij even vaag als je vijandige gedrag.

Lieve mensen,

kunnen we nu niet ophouden elkaar te beledigen en verborgen boodschappen hier op het forum te zetten............
Het is gebeurd, de opmerkingen zijn geplaatst, laat een ieder zijn prive verschillen prive oplossen en laten we over gaan tot de orde van de dag en elkaar weer vriendelijk in de ogen kijken?
Ook dat is christen zijn toch? Overnieuw beginnen? En laten we elkaar alsjeblieft "heel" laten.........Of is dat een brug te ver???

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:00
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

DANIEL777 schreef:
hoort wie die de muziek maakt Duiveltje smiley

Jammer Daniel dat je me geblokkeerd hebt, ik wou je net een aardig mailtje sturen......
Maar ja, het is zoals het is......jammer
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:42

DANIEL777 schreef:
dat kan ik ook aan jullie vragen wat jullie op een mannen topic doen
En waarom zou ik iets niet mogen voelen als ik dat zou willen het zou hartstikke ongezond zijn als een mens geen gevoelens heeft.

het ging nu even over jou, niet over ons.......
De toon maakt de muziek.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:11
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

Wat is er mis met de Libelle als je die leest? Als ik bij de kapper zit, vind ik die heerlijk om te lezen maar ook al las ik hem iedere dag? Niets mis mee toch?
ik vind het van geen niveau als je oordeelt over wat een ander leest......
Ik vind het zelfs heerlijk om af en toe een privé of story te lezen.....maar heb ik dan geen niveau?????? Dat mag een ander vinden zolang ik het zelf maar prima vind toch?
En een picknick die gezellig is: voor de een libelle niveau, nou en? voor een ander een heel gezellige middag.......
Ik vind het geen christelijke gedachtes om zo dingen te betitelen en jezelf beter te voelen.....
Voor mijzelf heb ik ook geen behoefte aan een picknick met kinderen erbij maar dat zegt meer over mij dan over de picknick......
En eigenlijk is het een ongedwongen manier om iemand te ontmoeten, juist ook voor kinderen..... want je kinderen en jezelf zijn één pakket vind ik altijd (ik heb makkelijk praten want mijn kinderen zijn volwassen)......
Conclusie is dat het een perfecte manier van daten is...... Knipoog smiley vooral als je jongere kinderen hebt.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 1 augustus 2010, 11:58
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:32

DANIEL777 schreef:
lekker kwaad wezen joh
waarom blaf je de rest van de mannen die hier ook reageren dan ook niet eens af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En over aan de regeltjes houden gesproken je bent zelf hooguit een uur later van je "geloof"afgevallen door in de mannen topc te reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .
bey de way over de paar dagen ben je toch van me af Lachende smiley met blinkend witte tanden

Goedemorgen Daniel,

Doe toch eens wat vriendelijker.........het is de hele wereld tegen jou geloof ik, althans zo beleef je dat......(vul het even lekker in)
Kop op, het is mooi weer , maak er een mooie dag van en wat doe jij trouwens op het vrouwentopic????????
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 ... 180 Volgende
Pagina 170 van 180