Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 23:50
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | van de glijbaan samen is ook zo wat he? er is wel een speeltuin bij hoorde ik.......... |
Joepie, dan zitten we daar òòk op mijn niveau
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 14:22
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ze lijkt me een beetje (te) glad verwend...op haar leeftijd al een eigen zeewaardig zeiljacht hebben...
toen ik zo oud was als zij (da's l a n g geleden) kreeg ik de fiets van mijn broer 'doorgeschoven', waar hij jaren op gefietst had. |
ach... misschien heeft ze gewoon een krantenwijk gehad...
Tja snappen doe ik het ook niet echt, want zo'n reis zal ook niet goedkoop zijn.... Maar misschien gaat dat voor een deel wel met sponsors?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 09:09
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
(tenslotte hoeft hij/zij niet te weten dat je hem/haar graag eens uiterst toevallig op een cm uitje tegen hoopt te komen, toch?) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 09:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen wakker worden....na een nacht slecht slapen..... Meteen weer terug je bed in willen... Je voelt dat het allemaal niet lekker zit.... Oeps...ziek??? |
Òf gewoon een pyamadag Zeeland Anders: beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:53
Onderwerp: Jij...als dier
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb daar een paar dagen over nagedacht en kon het echt niet verzinnen.
Ik had vandaag een afspraak in het ziekenhuis en daar hadden ze dus dezelfde test gedaan. Ik was een klein vrolijk fladderend vogeltje, dat vond ik wel een compliment. En toen kwam de tekening van zn vader voorbij, en toen bleek dat ze met een tekening ook duidelijk kunnen maken wat ze je met woorden niet willen vertellen. Het was een grote boze dinosaurus die bijna het hele papier in beslag nam.... |
Een vriendin van mij is bijna klaar met de opleiding speltherapeute. In spel of tekening kunnen kinderen inderdaad verbazend veel uitbeelden.... en ook verwerken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:17
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
PIETER649 schreef: | als n tapijt vanzelf beweegt, zalle dr wel teveel beessies inzitten.... en dat heeft nix met vliegen te maken |
oohh nee hè, flooien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een bed dat roept??? Ja ja...welke Romeo ligt er in? | Hoop van niemand, dan heb ik toch vergeten om me deur op slot te doen voordat ik vertrok.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 01:01
Onderwerp: "Dat vertel ik je later"
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kan best zijn Coot. een verlanglijstje om te en dan maar laten afwachten wat ze zelf te bieden hebben. meestal is dat het effect en dit en dit wat je er aan over houd | Tja... heb je ook wel weer een beetje gelijk in....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:45
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat voor werk doe je Kunnen ze beter veranderen in: wat is je minimale bestedingsruimte bv Tussen de 1500€ en de 3000€ per maand. 3000 € .. 6000€ .. .. 6000 € .. . 10.000€ .. .. Dit ook bij de wensen zetten die je verwacht van je e.v.t partner, dit zijn zo,n beetje de belangrijkste zaken die men wil weten. En het belangrijkste is nog steeds, hoe groot is je rugzakje, en dan komt er een hele poos niets. En dan komt pas de liefde een keertje om het hoekje kijken, dus eerst het belangrijkste.En dan pas de e.v.t andere fijne leuke bijkomstig heden, die je e.v.t kan mogen verwachten. De mijne staat er dan nog niet eens tussen, steenrijke vrijgezelle mooie lieve vrijgevige en met een zwakhart dame tussen de 99 en 100 jaar. Das pas eerlijk wat een geneuzel zeg |
Logisch toch Gerrit?? Niets zo belangrijk als financieen Zal ook eens nagaan denken over m'n aanvullende wensen lijstje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan de mijne.... kunnen boetes gedeclareerd worden bij CM? | Neem ff contact op met de forum beheerder, misschien krijg je wel een keer een maand lang gratis abbo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huhhh, waar heb je het nou over? | Scharbotjes, gekookt in ratatouille, you now?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:06
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
MOMO697 schreef: | zeker weten
maar het sociaal isolement is me helaas maar al te goed bekend
en nu gaan we weer heerlijk genieten van onze flatscreen tv |
Kijk dat bedoel ik soms. Ieder mens stelt prioriteiten in zijn uitgaven. Geld kun je maar 1 maal uitgeven. (ik wel tenminste) Vanzelfsprekend kan armoede moeilijk zijn (zoals Momo zegt) maar soms ook goed zijn in de opvoeding (zoals Hannah zegt) Ik weet van een steenrijke directeur, zijn zoon moest met een krantenwijk zijn eigen fiets verdienen. Helemaal niks mis mee lijkt me....
Cootje ziet ook regelmatig mensen onder de armoede grens leven. Helaas is daarbij vaak de combinatie met werkeloos, alcohol of drugsproblemen en grote schulden. Vaak blijven kinderen als ze volwassen worden in hetzelfde spiraal. Ze zijn niet gewend om 'verantwoord' met geld om te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Nee gelukkig niet.... Hoop ook nog mijn max. No claim korting ook nog even te houden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:13
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vanmorgen moest ik mijn autoruiten krabben.... en dan te bedenken dat ie thuis binnen kon staan... Onderweg paar maal op de weg een stukje richting het kanaal geschoven.... Oftewel de weg was plaatselijk glad.... Valt dan niet mee met half dichte ogen om thuis te komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:10
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vertelde maar gewoon wat zij tegen me zei...anders moet jij maar eens die AH-miep onder handen nemen... |
Frank...Frank... wat ben je weer onbeleefd naar die alleraardigste AH dame Maar zoiets kan niet ongestraft blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:05
|
|
|
Ik vind het gewoon jammer dat dit antwoord niet vaker ingevuld kan worden bij de meerkeuze vragen... Houd het interessanter...... Dit geld dan alleen voor m'n eigen profiel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik vind het wel humor En ben er achter gekomen dat Chat die echt heeft hoor, dus waarom zou hij niet eens zo'n topic mogen openen |
Zie je wel... die voeten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dus ik ben Truus de mier tututututuuuut |
Ga tot de mieren gij......
(Zou tie dat bedoelen???))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 20:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Treurig nieuws
Duim is losgegaan en het was bij laatste operatie (22aug2011) metalen spoed verwijderd door infectie, het was nog niet klaar met verdere herstel. Daarna ging het mis met de bottengroei. Volgende plan is : ct scan maken en daarna opereren. Ik denk binnen 1 maand word ik weer geholpen. Het is echt balen en zware teleurstelling. |
Da's vervelend nieuws Herman! Sterkte ermee!
enne niet te veel meer poetsen en dweilen bij Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 08:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ga maar even ontopic
Mijn mooiste moment vandaag? Dat ik wakker werd, de regen hoorde kletteren tegen het raam en dat ik me bedacht dat ik vrij was.......... |
Heel goed willemijn.... Mijn mooiste moment.....Ik hoor m'n bed roepen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 08:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Moet je op een donker hok jaloers zijn??? Rare vrouw ben je hoor... |
Marry, gewoon je lampen uit doen, dan heb je hetzelfde effect....enne het is ook nog eens bezuinigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 08:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...Morgen staat er eekhoorn op het menu...en neen, ik moet er niet voor naar de AH...die staartbeesten lopen hier genoeg... |
arme beessies....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:19
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, mogen ze er wel een maximum snelheid aan verbinden... | Waarom? lijkt me alleen maar handig om de vaart erin te houden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Cootje zal, zoals verwacht, niet meer reageren nu. Maar jij, Steen, had beloofd die isolatie te komen leggen in ruil dat je dan lekker mocht koken voor mij... |
Vloeren isoleren.... Is dat in het kader van Floshke????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, want ik kan niet zo'n lekkere ovenschotel maken. Tevens wil ik de mensen niet aanzetten tot het zoeken van onbenullige uitvluchten om niet te komen...dat heb ik ondertussen al wel gehad allemaal... | Alles kun je leren Frank... Wie weet als je het kan maken dat iedereen op zijn bezem aan komt vliegen....
Tegen vergoeding wil ik het recept wel sturen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die webcam kun je besturen,probeer maar eens.......briljant idee van ze om dat ding te plaatsen,zo missen we niks |
Bedankt voor de tip! Moesten meer mensen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:39
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als je nog 's langs zoeft, dan gaarne ff terugzwaaien | Dìt is wèl dè oplossing voor het file probleem.....
|
|
Naar boven |
|
|