Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 10:09
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik snap het helemaal niet meer bij chatten krijg je bijna gelijk antwoord en bij mailen bijna nooit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 19:46
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Even heel erg off topic.....had je het leuk in mijn stad? |
Willemijn toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 19:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment vandaag was dat we net een bijzondere kerkdienst hadden. Daar waar veel kerkdeuren helaas moeten sluiten omdat er geen leden meer zijn mochten wij ons vandaag officieel wijk 9 noemen van onze kerk. Waren wij eerst een kerk in opbouw met een kerkeraads commissie nu zijn we dus gewoon een wijk met een eigen kerkeraad.
En mochten we aan het eind samen het mooie lied samen in de naam van Jezus zingen. Hem alleen de eer dat het mogelijk is om weer een kerk erbij te mogen hebben!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 16:02
Onderwerp: Sauna!
|
|
|
SIMONE470 schreef: | badkledingdagen zijn ook ideaal. Zelf wil ik niet bloot rondlopen, en zeker niet bij andere naakte mannen. Dus dan zijn dit goede opties. En geloof mij, er is niks plakkerigs aan hoor:)
Oh ja, probeer eens tevreden te zijn met jezelf, God heeft je nl gemaakt zoals je bent. Als Hij jou mooi vind, wie ben jij dan om jezelf te dik te vinden |
Misschien omdat ik echt teveel overgewicht hen en me dit in de weg zit??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 18:03
|
|
|
Vanmiddag op mijn nichtje van 4 gehad om op te passen. Heerlijk zo'n lekker jong en onbevangen kind je zou jaloers worden Ook weer lekker als ze gaan en jij rust hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 16:17
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | los jij nou eerst die puzzel maar eens op ... |
Ik ben het niet ben veel te jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 16:10
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had het niet alleen over jou en de posting waar jij het over hebt was een antwoord op Jolan...... dus over doordrammen gesproken..... Ik hoop niet dat jij alleen je aangesproken voelt trouwens...... |
Het was van mij idd een antwoord op een vraag. Maar jij had het over bloedprikken dus tja daardoor voelde ik me aangesproken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het niet over concrete ziektebeelden.....ik heb het over iedere bloedafname, verkoudheid, bezoek aan de dokter etc...... Waarom moeten we dat weten denk ik dan, heb het eens even over wat anders.....Meeleven is prima maar er zijn grenzen...... |
Heb al gezegt het in de gaten te houden he dus niet doordrammen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:46
Onderwerp: Wanneer ben jij tevreden??
|
|
|
Dit onderwerp schoot me net te binnen terwijl ik rustig ging zitten en tevreden dacht "zo mijn huisje is aan kant" Maar gelijk dacht ik erachteraan wanneer is een mens eigenlijk echt tevreden??
*ben je tevreden als je de dingen hebt gedaan die je wilde doen? of ben je pas tevreden wanneer je meer hebt gedaan dan dat je van plan was! *Of ben je een persoon die al heel snel tevreden is over dingen in je leven of ben je juist een persoon die niet snel tevreden is over zichzelf. *Ben je tevreden als je iets hebt gedaan voor een ander of is dit gewoon voor je
Dit zijn maar zo een paar punten er zijn er natuurlijk veel meer. Als ik naar mezelf kijk dan is dit een leertraject voor mij want ik stel veel te hoge eisen aan mezelf! Ik heb mezelf ongeveer 20 jaar als een sterke meid geprofileerd maar ondertussen ging er achter dat masker veel pijn schuil. Hierdoor ben ik hoge eisen aan mezelf gaan stellen en was dus niet zo snel tevreden, nu ik er steeds op gewezen wordt er ermee bezig ben merk ik dat ik met kleine dingen die ik doe al tevreden kan zijn. Waarom?? omdat mijn lichaam niet meer aankan op het moment en ik dat moet leren accepteren, maar dat vind ik vaak toch moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:36
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ach skaaaaatje toch .... -- |
Jammer crossie ze is al bezet en te jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:33
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Eerlijk is eerlijk, 'k heb nog niet veel gedaan. |
Nou zeg tis een schande Gewoon lekker een keer genieten ook niks mis mee toch??
Ik heb mn huisje aan kant Alleen nog paar kleine boodschapjes bij de supermarkt halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 11:26
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helaas ......ben em niet tegengekomen. Wel genog vis gezien maar geen één met een licht op z'n kop. Dus ja.....waar die rondzwemt , is mij een raadsel. |
plotsklaps verdwenen dus dan moeten we het maar opgeven misschien duikt tie zelf nog op met Laika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 11:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja genoeg maar geen met een lichtje op z'n kop |
Dus toch niet de goeie gevangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 11:16
|
|
|
JOLAN931 schreef: | het lijkt erop dat mn huis verkocht is na ruim twee jaar! nog niet te vroeg juichen, ff het weekend afwachten, maar als het waar is , is het wel tijd voor een feessie |
Dat zou super zijn Jolanda spannend hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 23:00
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Mijn idee. Je hebt overigens ook badkledingdagen, dus dat zou heel misschien nog een optie zijn. |
JA weet ik maar dat lijkt me zo plakkerig Maar zodra ik 30 kilo kwijt ben ga ik naar de sauna en dat duurt dus nog heeeeeeeeeeel lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:47
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | jongelui de mannen zijn door de redactie verwijderd |
Kijk aan dan was er een zeer duidelijke reden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:46
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Let eens op mijn vorige bijdrages, waarin ik zei dat we dit allang uitgebreid besproken hadden. De vraag van Momo was duidelijk, en daar heb ik antwoord op gegeven. En het blijft verwarren in de discussie, dat jullie dat kinderritueel ook doop noemen. Dan kun je een normale vraag niet eens meer beantwoorden zonder dat je in allerlei discussies belandt. De eis van sommigen van jullie om te accepteren dat jullie ritueel hetzelfde is als de doop, is gewoon onacceptabel in mijn ogen. |
Ik heb die gelezen chat!! Alleen geef mijn mening net als jij nog een keer en zeg net als jij dat we dit al behandeld hebben en er niet uitkomen! Dus daarin zijn we het eens! Wat doop betreft niet en worden we het ook niet dus laten we dat maar rusten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | misschien hebben we ooit n keer mazzel W-tje.... organiseren ze een uitje via de agenda naar een gebedsgenezer ofzo
Pieter, gelooft er niet zo in, maar hoopt er in dit geval wel op |
Zeg wel niks meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:49
|
|
|
MOMO697 schreef: | Organiseren we een sauna dagje voor goed geisoleerde mensen, wie weet komen we nog wat leuks tegen ... |
Maarre als ik al een keer naar de sauna zou gaan dan niet met cm-ers Denk eerder in mijn eentje in verweggiestan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:37
|
|
|
MOMO697 schreef: | Organiseren we een sauna dagje voor goed geisoleerde mensen, wie weet komen we nog wat leuks tegen ... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat is ook alweer links?
Ik ben bouwbesluit 2012 aan het doornemen,daar word je pas echt ziek van |
Links is daar waar je duim rechts zit Ben je er nu ziek van?
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 28 oktober 2011, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:33
|
|
|
MOMO697 schreef: | k denk dat wij qua postuur niet zo heel veel schelen hoor, maar dat houden we wel ff tussen ons tweetjes he? |
Kenne we met zn tweeen gaan vallen we niet op Of juist wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik snap er niks van,moet ik nu mijn tweede hersencel aanslingeren of mag ik gewoon blont blijven? |
Blijf maar blond en leg het links naast je neer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | ook vanuit het mooiste land ter wereld een leuke vacantie gewenst!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:20
|
|
|
MOMO697 schreef: | k ga echt niet in mn nakie tussen die twee naakte kerels van cm zitten |
Nee hihi ik zeer zeker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies, jij snapt het..... |
Ja zeg lekker ben jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | Visser, ik krijg weleens de indruk dat jij en ik tot het op cm zeldzame ras behoren van mensen die gewoon werken...
owja, van de rest van deze avond ga ik een poosje in het bubbelbad doorbrengen met mn meissie |
das niet eerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Whaaaaaaa gefeliciteerd!!!Helemaal geweldig,op naar de toekomst! |
Gaan jullie samen een feessie geven??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:14
|
|
|
MOMO697 schreef: | Mag je ook een lekker grote sauna handdoek omhouden in de sauna??? Ben dr nog nooit geweest maar voel me vast wel veilig daar ... |
Ben van de zomer in de Bonte Wever geweest alleen niet in de sauna dus geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ertger mij er mateloos aan Leanne, en ik vraag me werkelijk af waar om je ieder ding hier op het forum moet zetten.....aandacht? Net wat Pieter zegt? Natuurlijk heeft iedereen die vrijheid, gelukkig heb je ook de vrijheid om er wat van te zeggen...... |
Even voor de duidelijkheid ik vraag niet om aandacht dan open ik wel een topic over mezelf
|
|
Naar boven |
|
|