Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Als Y graag in een hunnenbed gaat slapen en daardoor ziek wordt is het eigen bult enzo verder... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen |
Leuk Erika! die foto komt nog wel he??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:23
Onderwerp: Jij...als dier
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie |
klinkt inderdaad niet best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:15
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
PETER717 schreef: | mogen/kunnen we ook een muziekje draaien?
|
Zeg... komen we voor de muziek of voor een strandwandeling? Cootje houd meer van het laatste hoor!! Een spelletje winnen gaat ook nog wel lukken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 01:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Soms...kan ik er niet goed tegen (dat plagen) maar dat heeft ook een reden... En nee....ze heeft er nu nog 1... Die leeft nog steeds, maar is ook al 2 jaar en kan ook zo ineens dood gaan... Nu had dat extra vlug kunnen gaan omdat zijn makker dood is... Ze wacht tot deze dood is en neemt dan weer 2 jonkies... Das beter... dat ze samen opgroeien... Nu wel begrepen??? |
Oeps wat een vervelend vooruitzicht Zeeland.... Je kunt er dus niet nù al 1 bij nemen?? zou toch gezelliger zijn voor de andere rat... Maar goed... het is niet anders....
ZEELAND736 schreef: | Maar we zijn oftopic!!!!
Mooiste moment???
Ja...mijn goudgele koets staat weer voor de deur.... Supersnel...en ik ben de garage toch dankbaar... Het blijven dure kindjes... | Fijn, dat ie er weer is.... kan ik me helemaal voorstellen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 23:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...er komt in het verhaal van Zeeland toch geen rat in voor??? | Inderdaad.... die was toch dood???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 20:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jazeker word ik er blij van!
Enne...Noordpool? Ik stuur je wel een mailtje met m'n nieuwe adres wanneer ik verhuisd ben |
Leuk josina, ijsberen kijken.... Mag ik mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 20:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | als hij het doet wel ja......anders is het slechts een duur hoopje metaal voor je deur. | \ inderdaad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:54
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hé, meiden; zullen we een koffie-verbondje slutien dan? ikke ben ook dol op een bak koffie nl......... hannah.......zucht............voelt zich gelijk al een stuk meer op haar gemak..... |
Goed plan, wat worden de voorwaarden?
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 26 januari 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:21
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Dan is het hele leven een Fabeltjeskrant, ook daar zijn overal katten | Kattekoppen tenminste wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:01
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er schijnt hier iemand op cm te zijn uit Great Britain |
Vraag anders ff aan Frank... die weet nogal veel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:45
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iedereen eens flink oefenen:
My advice is to give up!!! |
Pfff.... ik geef het inderdaad op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:30
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je dat hele bijbelgedeelte neemt dan aanbidden ze ten noorden van te tempel de god van de oogst.
Ten oosten van de tempel de god van de zon.
Ik geloof niet dat ezechiel hier doelt op de moslims. | Denk ik ook:
Het volgende heb ik hierover gevonden:
En Hij bracht mij tot het binnenste voorhof van het huis des HEEREN en zie, aan de deur van den tempel des HEEREN tussen het voorhuis en tussen het altaar waren vijf en twintig mannen, hun achterste leden waren naar den tempel des HEEREN, en hun aangezichten naar het oosten,57 en deze bogen zich neder naar het oosten voor de zon.58
57Dat is, met hun rug naar het westen, net als de heidenen; De Joden moesten zich altijd wenden met het aangezicht naar het westen, waar de ark Gods was in het heilige der heiligen
58Dat betekent, ze riepen de zon aan, en bewezen haar godsdienstige eer tegen het uitgedrukte bevel van God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:14
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
MOMO697 schreef: | ok thanks ken de trieste werkelijkheid ook het voorbeeld dat doet volgen in het goeie en in het slechte opa dat kleinzoon van twee op schoot heeft, en em de suiker onderuit het borrelglaasje voert, vol met alcohol, en pa en ma mogen er niks van zeggen want kleinzoon is naar opa vernoemt een nwe generatie alcoholverslaving is geboren ...
hier zijn we knokkers en dat voorbeeld doet ook volgen gelukkig ten goede |
Fijn, zet em op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Das aan mij ook echt niet besteed kippenlever |
Geef mij ook maar een lekkere kippepoot...
Cootje eet er een uit de oven, kakelvers....eergisteren rende hij misschien nog wel rond.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | had nu geschreven; EEN HEEL GEZELLIG IEMAND met een bezoekje vereren...... dan had frank weer wat te vogelen gehad,, cootje, haha!! |
eehhh... bedankt voor de tip...... Okee komt-ie: Vanmiddag op bezoek geweest bij een reuze aardig iemand, het was echt hèèl gezellig...geweldig persoon...bijster goed gesprek gehad....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 13:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kom maar op met het vervolg chat ik geniet ervan houd wel van zoiets als onzin |
Jij? Erika? houd van onzin???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:52
Onderwerp: "Dat vertel ik je later"
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het is weer zo krom als de neten Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is. En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart |
Nou Gerrit, ik zou absoluut willen weten van de miljonair òf hij het verdient heeft met een krantewijk òf met vakkevullen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeker niet, maar dan bestaat de kunst erin hoe je je vragen stelt...en aan de indirecte of ontwijkende antwoorden kan je vraag beantwoord worden. Het is dan een interpretatie die gegrond is en veel onthult... |
Frank, kun je geen functie krijgen in het Cm team? Tegen half abbo geld ofzo...
Nu ontopic: Mijn mooiste moment: heerlijk dagje vrij en vanmiddag m'n oma met een bezoek vereren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op een retorische vraag hoeft niet geantwoord te worden... | Op een gewone ook niet hor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet. |
Ja, deze keer ben ik het ook eens met Frank eens. Eerlijkheid is het allerbelangrijkste hierin!
Ben het met Mariska eens, dat àls ik zelf schulden zou hebben. ik er moeite mee zou hebben om ze te delen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, joh. je komt echt wel aan de beurt hoor. Ik zit alleen maar te denken welke rol ik je zou moeten geven. Door je geklaag ben je natuurlijk een uitstekende Bor de Wolf, maar die rol is al vergeven... |
Succes met de volgende aflevering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja ja... ...en wie zou dat toch geweest zijn | Nou zeg... wil je gelijk m'n hele adressen bestand...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 01:14
Onderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
|
|
|
MOMO697 schreef: | vooroordelen te over |
Nee beste momo, ik schreef dat niet omdat ik jòu bedoelde ofzo. Ik ken je situatie helemaal niet. Het was meer een algemene opmerking Ik werk in het ziekenhuis en helaas worden zeer regelmatig patiënten opgenomen die wèl in zo'n situatie verkeren. Dan bedoel ik het ook niet als verwijt maar wèl de trieste werkelijkheid... Dus....voel je niet aangevallen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 00:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, dat heb ik niet gecheckt............ stond er op het wensenlijstje dat ie single moest zijn dan?? marry zoekt een man, niet per defenitie een partner, toch? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 23:54
|
|
|
Mijn mooiste momenten vandaag..... hèèrlijk uit de nachtdienst, 4 dagen vrij voor de boeg, 4 dagen genieten, 4 dagen uitslapen...gezellige visite net de deur uit geschopt.
|
|
Naar boven |
|
|