Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:14
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nog niet, 't is pas net twaalf uur en een paar minuten |
Ik moet ook nog een eind rijden he Maarre we benne off he dit valt onder een andere topic. Zo krijgen we straf van Chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:12
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | heb nog niets zinnigs gedaan, duffe hersens, niet geslapen, slapeloosheid was weer es aan het rondspoken |
Sorry heb ik ook door gestuurd naar het noorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:12
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dames, hebben jullie geen ban? Teveel mailen misschien? Kan de server niet aan? Ik heb nergens last van.....daar niet van in ieder geval.... |
Ikke een ban Ben ik veel te lief voor ehhhh teveel mailen misschien wel maar krijg ook veel mailtjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:10
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
YELNIN491 schreef: | chiliconcarne |
Jummie lekker Wanneer heb je het klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja daarom zeg ik dat ook Maar als tie d'r dan niet is.................................... |
Dan ligt het niet aan mij ik heb hem doorgestuurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 12:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik wacht rustig af tot vanmiddag, hier is alles mistig en grijs |
Euh we hadden ook afgesproken rond 16.00 uur he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:51
|
|
|
O YELninnnnnnnnnnnnnnn Heb de zon gevraagt ook in het noorden wat te brengen hier schijnt ze alweer lekker namelijk En nee Bert ik wil wel de zon delen maar de regen mag je houden Zo gul ben ik nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:48
Onderwerp: Concert Gerald Troost Emmen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zit zelf ook wel op een koor ...maar de meeste optredens zijn wel onder douche |
Nahhhhhh zeg Ik gewoon op een podium hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:45
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Wat ik vandaag heb gedaan?? Nou geslapen en me gewassen aangekleed en gegeten en wacht nu op mijn bezoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:42
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mariska is zo verstandig geweest, om halverwege dit topic er eind aan het topic proberen te maken.
Met conclusies erbij.
Daar was ik het mee eens.
Dan reageert de een weer de ander weer, dan ga ik ook weer iets zeggen.
Mijn topic hierboven met een titel als die, met het slotje, was niet handig, en voor velen beledigend en getuigd niet van respect.
Doe ik volgende keer anders. Ik had nooit zomaar ondoordacht, even vluchtig en willekeurig een stuk met zo'n titel mogen overnemen van internet.
Als ik iets kwijt wil dan ga ik er eerst goed over nadenken en mijn eigen tekst schrijven, gestoeld op mijn eigen ervaringen. En niet meer een tekst met zo'n titel van een ander gebruiken.
Fijne Dag! |
Verstandigekeuze Shanita! Je wilde misschien niet opzettelijk kwetsen maar zo kwam het wel over. Zo zie je weer zint eer ge begint Succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:40
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Alles?....dus dan ook maar ff hier....degenen die mij gemaild hebben, krijgen nog reactie....gaat alleen nog ff heeeeeeeeeel lang duren wrs....kan nog steeds niet mailen Ik vind dit echt |
ikke ook niet CMMMMMMMMMMMMMMMM HELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 09:37
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | ik ben zaterdag in Dordrecht dus als ik hem tegenkom zal ik de groeten doen van jullie allemaal en vragen of hij jullie niet wil vergeten |
Ow das wel lief he Maar zoals gewoonlijk komt tie die dag ook weer aan in Veenendaal zo knap he dat tie op verschillende plaatsen tegelijk aankomt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja hoor. Maar het duurde zooooooooooo lang dat ik begon te denken dat ik geen mail kon ontvangen. |
wat hebben jullie dat ik niet heb Jullie kunnen mailen ik nig steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:07
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zet ik gewoon mijn roze lenzen in morgen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hoe kun je dat nu denken met zulke koeieletters |
Zijn lieftallige echtgenote zei net dat tie Pizza mee had genomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:02
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Dat klinkt heel onlogisch, maar wat kan het schelen |
Betekent dat jij hem dus maae eventjes krijgt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 21:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik kom volgens mij uit een ei want ik heb nog nooit van Gerald Troost gehoord...... Is dat een gebrek in mijn opvoeding? |
Euh tja weet niet. Hij is begin 30 dus ja toen was jou opvoeding als het goed was al voltooid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:56
Onderwerp: Storingen
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | tsjee, dat wij getrouwd zijn dan....ik heb je de eerste date enkel een hand gegeven |
Wauwie hoe zedig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:55
|
|
|
YELNIN491 schreef: | lijkt me heel mooi, weet niet of ik kan omdat ik nog naar een aantal concerten van mijn broer ga. Maar als die niet op dezelfde datum zijn, dan denk ik dat ik meega. heb het alvast in mijn agenda genoteerd. |
Tja die Gerald is een Veense hoef ik dus niet helemaal voor naar Emmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jahoor, maar het kan wel ff duren...kan wel middag worden |
JA rond een uur of 4 is tie boven in het land En helaas dan gaat tie onder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | nu wordt de zon ons eindelijk gegund en niet afgepakt en dan ga je 'm weggeven? |
Neu delen he. eerlijk delen wij een beetje meer dan zij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | je weet toch dat het noorden minder zonuren heeft maar je solly is geaccepteerd, morgen dan wel delen he |
Zal aan je denken echt woar he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:13
Onderwerp: In vuur en vlam
|
|
|
LUJA787 schreef: | Lieve mensen,
Ik woon en werken voor zending in de krotenwijk in Jakarta. Indonesie. (servant`s asia).http://www.servantsasia.org/index.php/en/news/8-general/590-evicted-jakarta-slum-burns-down.html
Al een maand geleden, ging het gerucht rond dat de wijk zou gaan worden afgebroken. dat de grondeigenaar besloten had de krottenwijk met de grond gelijk te maken. Om er een nieuwe, moderne woonwijk op te bouwen. Vorige week hoorden we dat iedere bewoner een brief had ontvangen. Iedereen moet op korte termijn zijn huisje ontruimen.
Afgelopen week is over tweehonderd huisjes in rook opgegaan. En evenzoveel levensdromen. Voor zover ze die nog hadden. In slechts een paar uur tijd. Het is een gigantische vuurzee geweest, op mandaggavond. ik moest rennen om mijn belangrijkste spulletjes in veiligheid te brengen. Gelukkig bleef haar huisje gespaard, alhoewel het vuur tot vlakbij kwam. Wat een consternatie! Wat een tragedie!
Twee weken geleden liepen de gemoederen in ‘mijn’ buurtje zo hoog op dat het wijkhoofd de benen moest nemen. Er was een buurtvergadering belegd op het pleintje. De politie moest erbij komen. Hierna werd het weer wat rustiger. Tot gisteravond (31 oktober). Plotseling klonk de kreet: Plotseling klonk de kreet: ‘Brand! Brand!’ Enkele uren later, toen het vuur geblust was, lagen er 200 huisjes in puin. Heeft de grondeigenaar de weifelende bewoners een lesje willen leren? Dit gebeurt zo vaak in dit soort situaties…
Nog enkele weken en dan zullen ook de laatste huisjes weg zijn. Vele honderden gezinnetjes zullen dan een andere plek gevonden moeten hebben. Gaat hen dit lukken? Hoe vind je een ander huisje als je niets krijgt voor dat waar je uit komt? Waar betaal je de kosten van de ‘verhuizing’ van? En hoe krijg je dan ook nog het geld bij elkaar voor de uniformen en boeken voor de kinderen die op een nieuwe school natuurlijk weer anders zullen zijn? Half van de gemenschaap zijn nu daklozen geworden door het vuur. Hier wil ik jullie vragen het gebed voor de mensen daar en als jullie de daklozen willen steunen om hun te helpen dan mag gerust mij contact maken. Alvast hartelijk dank voor uw gebed voor onze medebuurtbewoners! |
Wat erg Luja onbeschrijflijk en ongelooflijk. Heel veel sterkte en ik zal er zeker aan denken in mijn gebed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 20:06
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja hoor, zij had weer es zon en niet ff wat delen he, neu!! |
Wist ikke veel dat jullie niks hadden Solly hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 19:13
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En mij maakt het blij, ik hou er wel van als iemand de minpunten van zijn eigen stroming ook durft te benoemen. Zou je ook zo gereageerd hebben als het een posting was over het zingen met orgel (wat met de verkeerde organist ook niet bepaald fijn is)? Dat iemand iets in een bepaalde stroming niet plezier ervaart, wil niet zeggen dat hij heel de stroming aanvalt.
Ik heb persoonlijk heel weinig met opwekkingsliederen en het zingen in de gemeente zoals Chat het beschreef. Iedereen beleefd dat anders, maar op mij komt het ' uit je dak gaan voor de Heer' altijd een beetje oneerbiedig over. Je zult mij dus ook niet tegenkomen op de evangelische festivals, maar net zo min op zangavonden in traditionele kerken. Zingen in de dienst prima, en dan het liefst uit verschillende bundels, maar buiten de dienst hoeft het voor mij niet. Ik kan me dus goed voorstellen dat je het jammer vind dat de zelfbenoemde zangtalenten meer een concert lijken te geven dan een samenzang leiden. |
Helemaal met je eens annette.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:53
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb geen oven meer...anders werden ze zeer zeker gebakken...heerlijk waren de eigengemaakte.. Wat niet wil zeggen dat ik die uit de winkel niet lekker vind... helaas...moet ik zeggen...want ja ...die lijn he??? |
mocht ik niks meer over zeggen
|
|
Naar boven |
|
|