Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 16:02
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
MARRY942 schreef: | hmmmmm die leeftijd heb ik geloof ik, gehad |
Even kijken.....ben 5 jaar ouder....JA... Ben ook tot ontdekking gekomen dat het voorbij is ...qua leeftijd.. Maar misschien wil Mario dat geloof wel blijven houden... Dat houd het kind in een mens levend... Nou wilde ik DAT...graag op een andere manier doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ze hadden niks meer .....maar in zeeland geldt nog steeds: niet goed, geld terug.
Visser, die nu geen één laars meer heeft. |
MAG IK LACHEN???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:24
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Gezien ons chaotische huishouden van de laatste weken, maak ik elk weekend een rooster met wat we waneer eten, gewoon voor de hele week. Wij wonen 7 km bij de dichtsbijzijnde supermarkt vandaan, dus ik kan niet ff een vergeten boodschapje gaan halen. Nu het 1 blik op het prikbord en ik weet welk vlees ik s morgens uit de vrieser moet halen, de rest van de maaltijd ligt in de kast of de koelkast, echt ideaal! (en ik bel wat minder vaak met de vraag: schat...neem jij ff chinees mee ) |
Het systeem wat je toe past werkt wel!!! Voor mezelf en ons gezin toen alles nog thuis was... En nu ook nog...omdat ik weer werk... Al zijn we maar met z"n twee..het werkt en voor mezelf geeft het rust...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:19
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
MOMO697 schreef: | Schuift dat ??? | Helaas...niets...weldoenerij en liefdadigheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:38
|
|
|
MOMO697 schreef: | Stampot snijbonen met een grieks gekruid sauzijsje |
Stamp je die echt door elkaar?? Gewoon net als boerenkool en wortels en uien???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo, de koelkast van familie649 is weer gevuld, we eten deze week bloemkool,witlof, rode bietjes, spagetti,sperciebonen, spätzle en bami en de rest van de week hoef ik niet meer om boodschappen.
Laten we vandaag eens beginnen met de rode bietjes met gebakken uitjes en een speklapje. |
Heerlijk he...als je dat van tevoren weet... Als het enigszins lukt doe ik dat ook zo... Vandaag vanwege het late tijdstip...kant en klare lasagne... (was t.h.t. 4 november...maar ik durf...)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 7 november 2011, 17:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:08
Onderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.
|
|
|
MOMO697 schreef: | elke dag je zonde belijden is wat anders dan elke dag vragen om vergeving. elke dag vergeving vragen is elke dag Jezus opnieuw kruisigen.
ai, das vast weer een "gevaarlijke" opmerking ... |
Nee hoor...niet gevaarlijk... Gewoon heel duidelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 07:49
|
|
|
Hele leuke gezellige beschrijving...je bent benoemd tot opperbevelhebsterverslaggeefsterdatingwandelingen......OKE???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dankjewel Pieter. Je ziet het he, het zijn alleen maar vrouwen die me ermee uitlachen. Maar dat doet me niks hoor, maandag is m'n zoon vrij en die gaat gewoon kijken of ze ook nog rechtse hebben. En ik denk zomaar dat ze in de winkel zeggen: oooooow hier, asjeblieft , 2 rechtse ... neem ze maar mee. En wie lacht er dan als laatste? Juist........VISSER.
Heb je nog belgse brandaris nodig , pieter? |
IK...heb niet gelachen.... IK...heb zeker niet iemand UIT-gelachen IK...zou het niet niet eens durven... Maar..... Heel Goes praat nu over dit gebeuren...dat wel... Ik woon er 6km vandaan....maar het verhaal is hier ook al bekend...
En toen...moest ik een beetje lachen...(heel weinig maar hoor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 22:46
|
|
|
Ik was er niet bij, maar wie doet er even een verslag van deze wandeling...want dat zou ik toch wel leuk vinden!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 15:45
|
|
|
BILLY701 schreef: | Moeders blijven moeders en als je ze allebei nog hebt mag je erg dankbaar zijn |
Helemaal gelijk!!!! Ook ik heb een schat van een moedertje...(84) en wat ben ik trots op haar... Meestal 1x in de 14 dagen eet ik een boterhammetje bij haar in haar apartementje!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 15:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn moeder maakt de lekkerste gehaktballen en appelmoes! Maar ja,ze is 88,ik moet nu maar eens op eigen benen gaan staan zegt ze |
Deze moeder is een stuk jonger...en ze kookt graag voor haar kinderen..
Als ze komen...uit eigen vrije wil...mogen ze blijven eten...en dan is het maar wat gezellig..!!!
En vandaag??? Eigen gemaakte..frietjes...(van grote aardappels) En ga nu mijn gasten halen...omdat ze zelf geen vervoer hebben...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 5 november 2011, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 11:25
|
|
|
Heel veel plezier dames.....(en ook de mannen)
Ik zeg het natuurlijk weer niet leuk...maar... Vanuit Zeeland...wel erg ver he??? Komen jullie eens wandelen in Bergen op Zoom??? Ook heel mooi.... Jullie zijn boffers...wat is het prachtig weer he..om te wandelen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:42
|
|
|
BILLY701 schreef: | macaroni op mijn manier!!! smullen dus. |
Dan ga je vast wel even vertellen...WAT voor een manier dat dan is!!!
Zo zeggen mijn zonen dat ik geweldige lekkere bami maak... Zelf zeg ik daarvan...ik weet echt niet wat er speciaal aan is!!!!
Wel maak ik speciale gehaktballen...vinden ze ook lekker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:31
Onderwerp: De charismatische beweging is gevaarlijk- wees op uw hoede!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het laat gewoon zien hoe gewillig het internet is. We hebben vanavond een hele fijne dienst gehad. Veel gezongen veel gebeden en geluisterd naar Gods Woord. En dan kom je thuis en krijg je te lezen dat je eigenlijk satanisch bezig bent...Durft iemand hier te beweren dat ik satan dien? Of dat ik ooit buiten Gods Woord om gegaan ben?? |
Zegt iemand dat dan persoonlijk tegen jouw??? Je ziet toch dat iedereen dit probeert te stoppen... Denk niet dat je je dit weer persoonlijk aan moet trekken... Sta er boven joh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:26
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat nog komen: Om 20.00 uur vanavond begint het Concert van Martin Mans, Jan Vayne en Petra Berger hier in de st.Janskerk. Reken maar dat ik ga genieten! |
En??? Mooie avond geweest???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | indegestie |
Nieuw soort voedsel???
Mag ik het recept????
Hier was het vandaag ..""hetzelfde recept"" Vrijdag is uitsmijter-met soepdag!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 4 november 2011, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 10:11
Onderwerp: Ze weet het niet
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik ook! Het hele leven is een grote warwinkel aan kruispunten, maar een ding is zeker, Je leven wordt geleid, en al ga je links of rechts, al maak je plannen om een bepaalde richting uit te gaan.... Het kan zomaar opeens veranderen, omdat de Grote Leider een andere weg met je inslaat en je de weg wijst. Niet altijd de makkelijkste weg is de juiste! |
Mooi Jolan... Maar ...(even oneerbiedig) Ik moet zo omgebogen worden... tLijkt of ik dat niet wil en er zo tegen vecht... En dan te beamen...ja zelfs te bidden....
VADER...WAT U DOET IS GOED!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:04
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ben toch hartstikke benieuwd naar die "rommeltjes" van jou Zeeland, of is dat Zeeuws-geheim? |
Nee...is geen geheim, maar meer een gezegde van vroeger van de kinderen... Augurk...ui...tomaat...nog een keer GEDROOGDE uitjes...en dan letterlijk alles bedenken wat er in de sla KAN... Zulke sla maakte ik alleen als ik veel tijd had...anders was het de KALE variant.. Vanavond ook even appelmoes gemaakt...BOEREN.(dus met brokken erin) rozijntjes erdoor..warm eten met een beetje gele vla. Das net appelstrudel........HEERLIJK!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 13:41
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vanavond een eigengebrouwen groentesoepie met een geroosterde boterham erbij, ik doe effe nie moeilijk, gek-drukke week met overuurtjes, effe kalm an....ben al een "dikke" vijftiger he..... |
Al moest ik elke dag soep eten...jammie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 13:40
|
|
|
Zojuist besloten....ijsbergsla met rommeltjes erin(overigens allemaal eetbaar hoor) gekookte aardappelen...en rollade(die gaat zo pruttelen..)
Kwarkbakkie toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 13:28
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dank jullie!
Ja, nu heerlijk overnachten in de hotelkamers van het leger de Heils
Ik heb nog een paar maanden om wat anders te zoeken, dat scheelt |
Soms...op het onverwachts...als je het niet verwacht...komt het...TOCH???
Ga je nu wat huren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 23:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhh en jou lijn dan |
Als we het over de lijn gaan hebben doen we dat prive...oke??? Trouwens...ik weet zeker dat we het heel goed met elkaar zouden kunnen vinden wat dat betreft.....ik kan je HEEL VEEL vertellen...en weet zeker dat je me zult begrijpen!!!!!(en ik jouw!!)
Vandaag uitgenodigd bij mijn zoon... macaroni...mmmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 22:51
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
MOMO697 schreef: | qouten lukt hier niet, das gek
Zeeland zei: Een herderloze kudde heb ik altijd een leeg gevoel...gevonden...
Ik begrijp dat heel goed hoor maar is de dominee de herder? Dacht dat Jezus de herder is. Voor mij in elk geval wel. Als gemeente heb je natuurlijk leiding nodig. Maar als herder? Verder hebben wij de opdracht om naar elkaar om te zien. Zijn wij elkaars verantwoordelijkheid. Was ff een gedachte die in mij op kwam. |
Nu je dit zo schreef moest ik ineens denken aan de woorden die de dominee zondag nog zei..... Wij zien de dominee als de herder ja...maar Jezus is meer!!!! Toen de dominee zondag zei dat hij het beroep had aangenomen hoopte hij voor de gemeente dat er een andere herder mocht komen...Maar zei hij...dan ga ik wel weg maar de OPPERHERDER BLIJFT!!!!! Een dominee heeft inderdaad ook weer te zien op de OPPERHERDER!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 23:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | We moesten naar Belgie om wat af te leveren, meteen een slof Brandaris shag meegenomen.
Kost 50 euri voor 500 gram In nederland 58 euri voor 400 gram
In Duitsland verkopen ze het helaas niet, dus ben ik genoodzaakt het in nederland te kopen, maar ik gun de belastingdienst die accijns niet.
Dus nu dubbel pret: goedkoper roken en geen centjes voor de belastingdienst!! |
Ik ben juist sinds 3 maanden aan de weet gekomen wat ik uitgespaard heb...door geen shag te kopen...DAS PAS LEUK!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 21:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier waren het vandaag sperziebonen, aardappels en een schnitzel Gisteren rooie bieten, aardappels en een tartaartje. Zo he heb het koken weer te pakken dus geen pizza deze week |
Daarom deed ik dat maar vandaag...(haha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 21:39
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nu haal jij weer 2 dingen door elkaar Cross. De volwassendoop of wederdoop, is geen ticket to heaven.
Heel zwartwit gesteld is de volwassendoop een uiterlijk vertoon waarbij men de toeschouwers kan laten geloven dat je het echt meent.
Je doet nu net of iedere als volwassen gedoopte ook wedergeboren is Maar jij weet, net zo goed als ieder ander, dat er ook in de kringen waar de doop aan volwassenen gemeengoed is, er een verloop is van leden. Je hebt vast wel eens gehoord van het boek "Ooit Evangelisch" waarin een studie staat naar de achterdeur van charismatische gemeenten.
Ik ben het met jou eens dat God een wedergeboren christen nooit als kind zal laten vallen. Het is echter mijn stellige overtuiging dat NIET iedere volwassengedoopte automatisch ook wedergeboren is. En aangezien ook niet ieder kind dat de Heilige Doop ( je weet wel, dat ritueel dat jullie verafschuwen) heeft ondergaan, wedergeboren is, lijkt mij de strekking van de topictitel aardig ingevuld.
Doop en uitverkiezing: het kan samen, maar het een kan ook zonder het ander. |
Zo...zou dit niet duidelijk zijn??? En zou het daarmee ook meteen geen einde kunnen komen aan dit topic??? Door deze woorden (met deze woorden) wordt er tenminste naar alle richtingen toe gesproken...op een eerlijke en eerbiedige wijze...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 21:09
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan het niet beter verwoorden Jolanda. We zullen zelf moeten belijden dat we in Hem geloven een een schaap van Zijn grote kudde willen zijn. Het teken van de kinderdoop is niet dat je automatische maar in de hemel komt! |
Ook ik sluit me aan bij de woorden van Jolanda...en daarmee Erika volgend.. Overigens die laatste woorden van jouw Jolanda staan ook in de Bijbel maar ik weet niet precies waar... Dat we mensen zullen zien die we er niet hadden verwacht...en mensen NIET zullen zien waarvan we gedacht hadden dat .......
|
|
Naar boven |
|
|