Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 17:18
Onderwerp: waarom altijd dat verfoeilijke engels?
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | mira.....
zodra de inhoudelijke verweren tekort schieten .....schiet men op de brenger van de boodschap
enne alles waar men zich door voelt aangesproken .........schijnt pijn te doen.
als men het latijn zou beheersen en iets meer dan een poco de ingles ..............
para todos las mentiras hay dos verdades |
Als mijn inbreng zo beleeft wordt, dan spijt mij dat, want dat is echt niet mijn bedoeling geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:42
Onderwerp: waarom altijd dat verfoeilijke engels?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja of deze helemaal fout op dit topic natuurlijk
I speak english very well but not so snell maar dat komt nog wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 22:22
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar het is wel makkelijk aanbieden als je weet dat diegene toch te ver weg woont......... |
Het gaat om de intentie toch? En die is goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 22:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is je toch gegund??? Als je dichtbij woonde..... |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...ik krijg nog een nieuw balkon!!!! Ja...we hebben het er druk mee, maar wat wordt het mooi....(is het al) Binnen is nu alles ook klaar... Fijn dat je hulp krijgt....(ik niet...behalve een mopperende dochter) Geen probleem...elke dag een stukkie... Maar het stof lag echt overal....ondanks de afdekking... |
Ja, dat stof is echt bar en boos En het is zeker fijn dat ik er hulp bij krijg, maar daarin heb ik dan ook geen keus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie kunnen wel een huishoudelijk topic starten...........over al dat gepoets..........je kan er maar druk mee zijn..... |
Haha, dat wil je niet weten. Een flat gerenoveerd krijgen is leuk en het is/wordt mooi, maar daarna...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik krijg het nooit goed dat Wordfeud en ik snap niet wat ik verkeerd doe.... Je moet toch vanuit het midden beginnen op dat sterretje??? |
Diegene die moet beginnen, begint idd op dat sterretje. Welk letter van het woord op dat sterretje staat maakt niet uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En Josina...???? Heb jij al gesopt??? Zijn ze al klaar???(de renoveerders...)
Het is hier prachtig geworden...alleen de buiten vensterbanken nog... |
Binnen zijn ze nu klaar: nieuwe ramen, vensterbanken en balkondeuren. In de komende 2 weken komen ze m'n hele balkon afspuiten en de buitenkant van de ramen doen.
Soppen heb ik nog niet gedaan, daar heb ik hulp voor nodig en dat wordt nog geregeld voor mij!
Maar het is erg mooi geworden en fijn dat dat bij jou ook zo is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:40
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik verlies tegenwoodig veel te vaak naar mijn zin |
Ach meis, 't is toch wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:15
|
|
|
INGE721 schreef: | op de rommelmarkt een cd gekocht van Jasperina de Jong.
En daar staat een nummer uit 1991 op "scrabble"
Als fanatiek feuter deed me dat goed |
Weer wat woorden erbij geleerd dus? Of laat je je voorzeggen?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 13 september 2012, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 23:30
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , ik durf het Zeeland haast niet te vragen maar in principe zou ik genoeg hebben alleen aan die linkse . Zou me dat ook de helft aan verzendkosten schelen? |
Past goed bij die rechter die je al hebt zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 21:54
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is het wel een rechtse en een linkse? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 20:56
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
Op dit moment ben ik een boek aan het lezen met de titel: "Single in de kerk" van Aukelien van Abbema. Dit gaat over het single zijn in het algemeen, maar ook over onze plek als single in de kerk. En ik kan zeggen dat het echt een goed boek is en ik kan het iedereen aanraden!
Aukelien is zelf single en werkt als psycholoog, daarnaast geeft zij de cursus "de zin en onzin van het daten" nav het boek van "Weet hoe je date" van Henry Cloud (ook een aanrader!)
Hieronder de link naar een interview met haar in Trouw:
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/3311466/2012/09/05/God-geeft-mij-een-date.dhtml
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:18
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat is trouwens lang weg van CM? Ik had hem al wel weer terug verwacht? |
Ja, idd, hij houdt het lang vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:10
Onderwerp: Dag, lieve vrouw....
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ouderdom
Verlaat mij niet, Heer, in mijn ouderdom. Als 'k niet meer kan zoals ik graag zou willen; als benen weigeren en handen trillen, zie dan, juist dán, vol liefde naar mij om.
Stuur mensen op mijn pad met groot geduld, als mijn geheugen het soms af laat weten. Als 'k dingen zoek, of namen ben vergeten, geef dat dan tóch Uw liefde mij vervult.
En wordt het lichaam zwak, de ogen slecht, laat dan Uw Woord, Uw Naam mij vergezellen, opdat ik ánderen nog kan vertellen waar 't fundament, de grondsteen is gelegd.
En als ik heel dicht bij het einde kom, vul mijn gebroken stem dan met gezangen en laat mij diep, héél diep naar U verlangen. Verlaat mij niet, Heer, in mijn ouderdom. |
Pfft...dit zou over mijn moeder kunnen gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dank je wel...... Het gekke is...dat er dan opeens zoveel herinneringen boven komen, waar je eigenlijk nooit meer aan dacht..... dingen, die ineens je zo haarscherp voor de geest kan halen......
Toen ik kanker had....was ze er voor mij, hielp ze in huis.....mijn kinderen waren toen 9 en 11.
Ik voelde me zo machteloos, toen bij haar voor de 3de keer kanker werd geconstateerd...en ik NIKS meer voor haar kon doen..... Ik ben haar kwijt......maar de herinneringen...........neem ik overal mee naar toe! |
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 17:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee dat kennen we niet . Maar dan bel ik jou wel even . |
Ik ben me daar gek zeg, moet ik er nog geld op toeleggen ook Vraag anders ff, die zit zich vast weer ergens in Hoeven te vervelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier halen ze alleen de kliko's op en de rest kan je op het stort kwijt. Aangezien die deur niet in de kliko past........ Denk dat ik em maar in de oosterschelde dump , hebben de schoolgasten mooi een vlot om op te spelen.
Je denkt toch niet dat ik heel dat eind met een rotte deur ga lopen sjouwen |
In de meeste gemeenten kun je bellen voor een afspraak met grof vuil, maar ja...in een achtergebleven gebied als Zeeland weet ik het natuurlijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:56
Onderwerp: "Recht op leven..Vanaf wanneer .......Tot Aan....????
|
|
|
Tja, wat is kwaliteit van leven hè?
Als buitenstaander kun je dat niet voor een ander bepalen. Alleen de persoon zelf en/of de mensen die heel dicht om iemand heen staan kunnen daar enig inzicht in geven.
Wat je in veel gevallen ziet gebeuren is dat mensen hun grenzen gaan verleggen. In 1e instantie zeggen ze: "wanneer dit of dat met mij gebeurt, dan hoeft het voor mij niet meer.", maar wanneer ze daadwerkelijk in die positie terechtkomen, hoor je ze anders praten.
We moeten oppassen dat we, als maatschppij, dat voor een ander gaan bepalen! Wat voor jou geen kwaliteit van leven is, kan voor een ander wel kwaliteit van leven zijn!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:43
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ook van mij de hartelijke felicitaties, Heide! Maak er een mooie dag van vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 21:49
Onderwerp: "Recht op leven..Vanaf wanneer .......Tot Aan....????
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jammer dat hier de kwaliteit van leven niet ter sprake komt.......net zoals jullie heb ik ook dingen meegemaakt die wat mij betreft niet hadden moeten gebeuren maar waar wel hallelujah over geroepen werd......(sorry,ik kan er zo weer boos om worden)........kindjes die er niet om vroegen hun leven op een bed in een inrichting te slijten zonder ooit weer hun familie te zien............. ouders die verbaast waren dat niet alle kinderen met syndroom van down ontzettend happy zijn maar ook heel ziek en zelfs agressief en ze niet meer in huis wilden hebben..............mensen die willens en wetens een kind doof,blind en geestelijk gehandicapt op de wereld(nou ja,in een inrichting)zetten.......sorry,ik kan er geen respect voor opbrengen.
Je moet inderdaad niet voor God willen spelen,dat wil ook zeggen dat je de juiste keuzes voor je kinderen moet maken en ze soms moet laten gaan.........ik kan me nl. niet voorstellen dat iemand kan beweren dat het Gods wil is dat deze kinderen zo lijden. |
Jammer dat je het zo ziet, Leanne!
Natuurlijk zijn er die idd niet gelukkig zijn, maar over het algemeen zijn ze dat echt wel. Ik heb op de zwaarste groep gewerkt en wat kunnen deze mensen nog een hoop lol in hun leven hebben!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 09:47
Onderwerp: Gods Kracht en Trouw voor mij..
|
|
|
Niet alles wat er in je leven gebeurt komt door de keuzes die je zelf maakt, er zijn ook dingen die je overkomen en waar je niets aan kunt doen. Wel heb je dan de keuze in hoe je er mee omgaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:56
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOL252 schreef: | Die uitspraak van eerst die Amerikaanse politicus en nu v.d. Staaij zou bijna gaan inhouden dat de verkrachte vrouw zelf schuldig is aan de zwangerschap want ze kan die knop toch uitzetten om zwanger te raken? |
Brr, wat een enge gedachte zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar goed dat de vrouwen weten hoe het werkt |
Haha, ja idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | Ja, want ik heb mij het volgende laten vertellen. De pil voorkomt geen zwangerschap, maar breekt het af. Het zorgt ervoor dat na de bevruchting iets niet meer verder kan groeien. Ik wist dit eerst ook niet.
-kan iemand misschien hier iets meer over uitleggen? -
Denk dat andere middelen dan beter zijn. Of een combinatie. Als het überhaupt al geoorloofd is om zwangerschap te voorkomen, ik denk dat de meningen daar over verschillen. |
Ff voor alle duidelijkheid: de pil zorgt ervoor dat er geen ovulatie is, er kan dus helemaal niets bevrucht worden! En de bloeding die er in de stopweek is, is een ontrekkingsbloeding van het baarmoederslijmvlies en dus geen normale menstruatie!
Het wordt pas anders wanneer je het hebt over de morning-afterpil. Die zorgt er idd voor dat er geen innesteling kan plaatsvinden van een eventueel bevrucht eitje.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:18
Onderwerp: Avondmaal/(volwassen) doop
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar er zijn toch ook kerken waar gewoon gemeenteleden mogen komen bij het Censura Morum? Dus Erika, misschien heb jij ook wel een beetje gelijk? Ik lees het nl wel eens zo'n oproep in het refokerkblad, vandaar....Als het dan alleen voor de kerkenraad is hoeft dat toch niet? |
dat zou kunnen hoor! Ik weet het idd alleen van binnen de Christelijke Gereformeerde Kerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:57
Onderwerp: Avondmaal/(volwassen) doop
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maakt me niet uit meis!! Mens is nooit te oud om te leren en uwes is ouder dus wordt wijzer geacht |
Héhéhé, het is maar 4 jaar hoor...
|
|
Naar boven |
|
|