ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 15:56
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

Haaaaahaha, hij zegt: ik ben niet 'compleet'knettergek.....LOL

Ik heb nog een hele leuke gezien:

Het moderne Kerklied

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 november 2012, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 15:54
BerichtOnderwerp: Wat gaan jullie doen en wat houdt jullie bezig?

JOSINA022 schreef:
Ja, zeker leuk en vooral heel erg bijzonder om er op deze manier getuige van te mogen zijn met heel veel andere mensen!

Haha, die andere "kleine" is de 2-jarige Kina, het andere kind van Indra.

Inmiddels is ook bekend dat het kleintje van het mannelijk geslacht is. De naam is nog niet bekend, daar is een wedstrijd voor uitgeschreven.
Hij is geboren om 5.35 uur vanochtend.

Wat leuk om eens gezien te hebben Lachende smiley

Knipoog smiley Heel bijzonder.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 14:42

HANNAH810 schreef:
die vrijheid heb je evenwel, carmen;
ik ken willemijn niet als klagerig, verre van dat; maar ok; wellicht hebben we het niet over dezelfde persoon?

ik ga nog even "duimzuigen" om ontopic te blijven....... Engeltje smiley

Haha, duimzuigen, ik denken, o ja, natuurlijk de titel, ja, ik had in de snelheid, even makkelijk de titel van een site, of uit een krant overgenomen...ja, ik deed het even tussendoor, ik moest weg, iemand belde, ja....

Eigenlijk wel genoeg negativiteit..

Ik zal een positief filmpje erin zetten, over 'de Hemel'. Lachende smiley

De Hemel
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:53

@ Pieter: door het negatieve onder ogen te zien kan je van goede dingen genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 13:06
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

MAMY994 schreef:
Ach, vroeger werd je een "stuk" genoemd. Vond ik niet erg als het ook nog gemeend was. Vond het wel grappig. Ook niet bedreigend maar dat is voor iedereen anders. Als het geuit werdt door een of andere viezerik was een dodelijke blik vaak voldoende. Boze smiley Zieke smiley Kotsende smiley Boze smiley

Ik zie het meer als een uiting van onbeholpen bewondering. Zoals ik soms over een lief klein kindje zeg: "wat een schatje, wat een lief klein droppie. En dat is inderdaad misschien niet zo erg verheffend en complimenteus en zo. Maar het geeft op dat moment wel m'n vertedering aan. Verlegen lachende smiley Bij een donker kindje is dat wel altijd een beetje oppassen geblazen. Maar gelukkig zien ouders vaak al gauw dat 't misschien niet verheffend maar wel complimenteus bedoelt is.

Walgelijk vind ik wel de straattaal naam "chickie" dat dan weer wel. Maar daar heb ik gelukkig niet meer mee te maken. Knipoog smiley

Nou, als je zo jong en trouwnes nog steeds hoor ;), in de amstedamse binnenstad loopt, ja, echt grof. Dan is chikie nog lief.
Tis ook, hoe zeggen ze het, hoe kijken ze erbij, zeggen ze alleen dit en dat of ook nog andere dingen die het dan weer meteen goed maken.
Nou ja, hier in mijn regio komt het ook voor, ook grof weleens, maar niet zó vaak als midden in amsterdam.
De hele sfeer is hier gewoon veel gemoedelijker, ja, een dorpje he, Heerlijk hoor.

Iig even on topic, ja, als je een relatie is beeïndigt in mijn geval, ja, ik moet, voor mijn bescherming geen contact zoeken, en niet op dingen ingaan.
Zeker, als iets te emotioneel is, moet ik opletten op astma, dus sowieso.
Ik ga trouwens dinsdag naar een arts toe.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:53
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vriendin

Thank you, ja, tis zo erg als je ineens hoort dat iemand die je graag mag toch wel heel erg ziek is.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:40

PIETER619 schreef:
Helaas wil je willens en wetens geen enkel begrip op brengen wat er in de Bijbel staat, Jij gaat op stoel van God zitten te veroordelen, wees daar heel voorzichtig mee, je hoeft aan ons geen verantwoording af te leggen maar wel aan Jezus.

Het is Jezus die bepaald wie er "fout " bezig is, niet jij.

Nogmaals bezint er gij begint. al zou Jezus zelf zeggen dat het wel goed zit met de Ouweneels, dan nog zal jij vertellen dat ze fout zijn.

Ik heb het uit alle kranten, actualiteiten en sites.

En God gaf me hersens. Er was al een hele grote groep die klaar was met de Ouweneels, en ja, dan komen er zulke dingen in het nieuws, in álle kranten. oa Liegen over genezingen, liegen over feiten over índrukwekkende studie's'. En dan worden er wat mensen boos, erg boos, kijk maar op oa GG.
En ja, we leven in een gebroken wereld, dus die mensen zul je altijd houden, die zullen ook altijd mensen achter zich krijgen.

Ik hoorde deze verhalen 22 jaar geleden weer over anderen, maar ja, het interesseerde me toen niet, ik luisterde als het ware niet.

Alleen ja, ik heb boeken gekocht van deze gasten: 'oa 'domein van de slang'. Achteraf denk ik bij mezelf, wie gaat er nu, als christen een boek lezen met zo'n titel, werd er ook er naar van. andere titels weet ik niet meer. tis al tien jaar geleden dat ik ze niet meer serieus neem.
Radio luister ik nooit om tijden dat ze erop waren. Dat hoorde ik van een vriend die toevallig ook in die tijd even wat ging vertellen dat ze überhaupt op de radio waren.
Evangelische tijdschriften las ik niet meer. Ik had echt letterlijk me hele leven de rug toegekeert naar dat wereldje.
Dus, ja, ik was hogelijk verblijd zeg maar, dat ik hier ergens las, dat Otto de Bruin een boek, 'ooit Evangelisch' heeft geschreven.
Was ik niet de enige. Ja, dat wist ik natuurlijk wel dat ik niet de enige was, ik bedoel, officieel.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:43

He wat leuk, ja ik had nog niks door toen ik de film keek van je. Ik dacht zelfs ja die grote is de babyolifant.
Valt er inene zo'n kleintje naar beneden, ik schrok wel.
Wat leuk, ze kan al lopen.
Hoe laat was dat?

Ja, dat gebeurt niet zo vaak he, in dierentuinene heb ik gehoord.

Ja, leuk joh, om te zien, bedankt voor het delen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:13
BerichtOnderwerp: Wens

Moe
even goede
tijden en the
bold kijken en dan
sluimeren

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:50

PIETER619 schreef:
Prachtig dat je dit filmpje er op zet, ga nu eens onbevoorooedelnd eens naar zitten zien, ga alles eens goed aanhoren, zonder dat wat je alleen maar denkt te horen, dan kunnen we het er over eens zijn, gelijk toegeven dat er fouten zijn gemaakt, wat Willem erkend.
Hoe kan je nu fouten maken, het is geen sommetje, gewoon leugens, leugens en leugens.Maar nu waarom deze fout is gemaakt wil jij niets vanaf weten of niet begrijpen.
Nee, dat begrijp ik niet, en ook andere claims van honderen mensen in Mozambique uit de dood opgestaan, als dat echt zo was zouden er allang journalisten op af zijn gekomen. zie hier: http://www.staatgeschreven.nl/2011/02/24/trin-glory-outpouring/ Willem was mee als onderzoeker, maa rkomn niet tegelijktijd op alle plaatsen zijn dus ging hij af op wat Trin mensen aandraagden. ee nsimpele oplossing dta me ndacht dat die kinderen konden zien, was omdat die kindren weer gingen spelen. blinde mesne kunne op eigen terrein hun heel goed uit de voeten maken, dus deze kinderen ook. Missxhien leek het daro mdatz egeneznewaren.
Nee, een kinderarts die meewas en die onbekend wil blijven had dat geconstateerd dat ze weer konden zien, hele Trin, Ouweneels en ga zo maar door, een pot nat.
Ik wil de pas gelovigen waarschuwen.
Wie wat en waarom kunnen wij achtern onze pc's cq laptops niet beoordelen. Nogmaals luister nu eens verstaand naar willem en wat die aanbeveeld. Ikzou he tjammer vinden dat gebdsgenezingen verboden werden omdta er mesn eziij die bewust niet geloven dat God vandaag de dag nog steeds geneest gelijk ook bij mama Heidi gebeurd.
Nou over Heidi Baker open ik de volgende keer wel een topic, ook zo'n charlatan!!(=bedriegster)
Ik zou hetjammer vinden gelijk Andreis en Willem het over hebben dat bij gebedsgenezing een "keurmerk" moet komen.
Zo van God u geneest misschien wel , maar we vertouwen U niet, we willen eerst dat er een dokter aan te pas komt omdat die meer verstand heeft van genezingen dan U, of de gene die in 100% vertrouwen op U, in Uw naam geneest.

Kenmerken:http://www.goldminemedia.eu/WP/kenmerken-van-een-valse-leraar/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 21:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 20:40

Ik had op therapie geleerd om te praten, over wat me is overkomen als slachtoffer. Want de meesten houden hun mond, in mijn geval kon ik daardoor in misverstanden komen.

Ja, toen zei een keer iemand van de gemeente die iets te vertellen had tegen mijn man: "ja, een écht slachtoffer praat er niet over....".

Raar he?

Ja, en vanmiddag toen ik zei, heerlijk sluimeren, lezen, niets doen, luieren.
Ja, dat dénk ik dát ipv gefrustreerd te zijn dat ik niet kan werken.
Want ik weet, dan loop ik meer risico op een aanval(astma) als ik griep heb én als ik verkouden ben, dan kan ik niets doen, en ervaring wijst uit dat juist dan er een aanval komt, als ik dan dingen ga doen, evenals en zeker gecombineerd met hevige stress, en zo'n aanval wil je niet navertellen....(het liefst block ik dat uit me bewustzijn, en ik heb een lijstje van risicofactoren, en als die er niet zijn kan ik pas wat doen, tis niet anders...

Dus ja, dan vertel ik dat uiteindelijk wel, om misverstanden te voor komen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 november 2012, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:58

http://www.youtube.com/watch?v=LYr6EAWLOWs

Nog even hét actualiteiten filmpje in zijn geheel.

Zonder dat het stukje dat Andries Knevel zegt, ja ze waren wel teruggevonden de blinde kindertjes, en de verwarring van Ouweneel, die ervoor beweerde dat ze helaas niet waren teruggevonden. zonder dat dat er uit is geknipt.

Hoe kan je je nou vergissen in zoiets?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:47

Goed zo Frank!!!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:26

JOL252 schreef:
Waar mauwt Willemijn? Waar etaleert zij haar moeilijkheden? Ze liet vooral haar blij zijn met medeleven blijken.
Deze reactie was NIET OK.

Ik heb ook 'niet okee' geklikt.

Jammer, maar wat niet kan, kan niet Jol.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:24

http://www.staatgeschreven.nl/2011/02/24/trin-glory-outpouring/

Hai,

Zo gaat 't er bij Trin aan toen, er staan ook leerzamen artikelen over de Ouwenelen.

Fijn leesplezier.

En ik blijf meteen on-topic.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:56

WILLEMIJN232 schreef:
Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......

Zo ist Willemijn, ik kan er niets aan toevoegen, je hebt helemaal gelijk!
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 19:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:29

JOL252 schreef:
Klein dingetje valt me op, behalve het hele verhaal over de zogenaamde genezingen: urenlang de zaal toespreken.. ik ken er nog één die een gemeente in onze stad had (losscheurde van een bestaande degelijke en bloeiende gemeente). Deze man leeft nu met gezin in een of ander paleis in verweggistan, gefinancierd door zijn berooide gemeenteleden. Deze man sprak óók urenlang op de mensen in.. tja dan word je toch murw en als je dan vanuit je omgeving geen protest hoort.. weldenkende mensen, die ik ken, werden (tijdelijk of langdurig) ja-knikkers naar deze "gezalfde des Heren" toe... terwijl ze opgelicht werden waar ze bij zaten. Die vent, een pure narcist en oplichter, is nog steeds niet gepakt, terwijl hij ook in Nederland komt. Dat snap ik niet. Wel gaat hij door met zijn praktijken, woont nog steeds luxe en... omringt zich o.a. met prostitué's die "liefderijk en bewogen" met het geld uit Nederland door hem werden beëvangeliseerd... tjajaja.. hoe was het ook weer: geld, seks en nog wat, ben het effe kwijt.... oh ja, macht.

on topic maar weer.

Ja, Jol, en zo ken ik ook weer van deze soort verhalen.

Treurig.

En het brengt wel degelijk schade toe, als je in zo'n gemeente zit en er wordt je vanalles op de mouw gespeld.

Zeker naieve labiele pas gelovigen; ja, ik hád wel in me achterhoofd van wie controleerd dat geld, maar ja, dan denk ik van nou zijn gelvig dusz....

Ja, het klinkt misschien raar, maar ik kan niet oplichten. Ik bedoel in deze zin, was een keer druk bij de pin, hele rij, ging achtemekaar door, en ik was aan de beurt, ja, stak 50 euro uit de automaat.
Ja, en de automaat stond bij de bank, die mevrouw zag ik niet meer, ja, was ook markt vlak erachter, maar ben wel ff die 50 euro naar binnen lopen brengen, afgeven.

Ja, ik kan dat niet, dat dan houden. Ik was eerst wel een crimineeltje hoor, maar sinds ik gelovig ben, ik heb kansen genoeg gehad, vind het zo laag bij de gronds jatten, bah. Boze smiley

En dat is de tekst: "wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken."

Denk ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:19

WILLEMIJN232 schreef:
Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?

Ja, Willemijn tis niet anders.

Misschien gehersenspoelt, ja, was ik ook hoor toen ik pas gelovig was. kan je je Flowelful nog herinneren, nou ik zei precies dezelfde dingen als zei zei.

Er moet iets in een leven gebeuren waardoor iemand gaat denken, he d'r klopt hier dingen niet.

Waarom komt de een eruit, de ander niet? Ineens gaan dan je ogen open.

Groetjes Knipoog smiley!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Het is onzettend vervelend een dikke deuk in je auto, zeker als tie nog redelijk nieuw is en je bent er zelf altijd voorzichtig mee.

Ook al wordt het vergoed, ja, dan nog, rij je wel een tijdje met die deuk :(
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: Het weer

HANNAH810 schreef:
hier
ook griep
maar geen ziektewet
dus moet ik gewoon
werken

anders
geen boterham
op mijn bordje
en toch ist heerlijk;
zelfstandigheid

geen
sluimeren, luilekkerlanden
en niets doen;
wel drie bakken koffie
tussendoor

resultaat;
's avonds versleten
uitgeteld neergestreken, kapot;
met een tevreden gevoel;
GELUKT!

gevoel
tevreden gelukt
dat ken ik
van dagen dat ik
werk

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:40

Zou
ook graag
hard willen werken
kans op astma aanval
aanwezig

Daarom
zo oppassen
maak van nood
een deugd ook beetje
verdrietig

Twijfelende smiley

Daarom
rustig zijn
film lezen slapen
Naar me zin hebben
luieren

sublimeren
iets wat
niet leuk is
omvormen tot iets wel
aanvaardbaar

(uitleg sublimeren/sublimatie: het omzetten van oerdriften in sociaal of maatschappelijk geaccepteerde vormen. Of in vormen die voor jezelf aanvaarbaar en acceptabel zijn. Zo kunnen oerkrachten als angst, seksualiteit en agressie gekanaliseerd worden en omgezet in ambitie voor werk, kunst, wetenschap enzovoort.

In dit geval me verstand gebruiken en rusten, en als ik iets wil doen en frustratie van het niet kunnen en durven doen, omzetten in iets aanvaardbaars(ders), door te denken kan lekker luieren, lezen en film kijken tot ik geen koorts meer heb.... Twijfelende smiley of Lachende smiley dus...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ANNETTE792 schreef:
Geef ik netjes voorrang aan iemand die voorrang heeft, parkeert de mevrouw achter me haar auto in mn kofferbak Gefrustreerde smiley

En in het kader van de bezuinigingen: als je in Duitsland dus een ongeval veroorzaakt moet je ter plekke de administratiekosten van het ongeval aan de agent betalen.

Dan is het toch haar schuld, zij rijdt toch achter je in?

Ja, of was het een geval, dat je de schuld kreeg, ja dat is zwaar balen.

Had ik ook een keer, ik maakte een bocht, en parkeerde achter een auto, die een tijdje erna achteruit reed en mij niet zag, was donker, had me lichten ook al uit, was achter een supermarkt, geen getuigen mijn woord tegen zijne.
dus die l@# zei dat ik tegen hém reed.
ja, dat is balen, ja, ik kon het een en ander toen wel betalen maar daar gaat het dan niet om
Ja, want daar gaat je no claim..
Het onrecht.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:22

Griep
ja, jammer
paar dagen liggen
heerlijk in mijn bedje
sluimeren

Heerlijk
niets doen
alleen waar ik
wel zin in heb
luilekkerland

Voordeel
dat is
het voordeel van
ziek zijn ook genoemd
Ziektewinst Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:15

Poffertjes zijn heel toevallig één van de dingen die ik lekker vind. Kwijlende smiley

En patat, met heel erg veel mayonaise ook Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 13:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:07

Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.

Ja, ik ontwikkel wel wat ideen nu en dan.

Maar, ik heb geen haast en alle tijd. en, for the time being kampeer ik hier.
Ik heb een matras in me huiskamer, naast de pc, een tafel en 2 balkonstoeltjes Knipoog smiley, ja, en een tv met een dvd. en een paar boxjes.

Ja, ik zal toch eerst me huis willen schilderen voordat ik het vol met meubels ga stouwen.

Ik heb wel al afdekfolie gehaald Knipoog smiley Ja, omdat ik eerst me vloer erin liet zetten, voordat ik het geschilderd had. Niet zó slim, maar ja, afdekfolie voldoet goed.

Ik doe lekker rustig aan hoor. Ben nu trouwens grieperig je en dan ga ik niet lopen schilderen met me ramen open.

Maar ja, dat is dus over een paar dagen over, en dan ga ik beginnen.
Dan ben ik ff tijdje bezig, één tot drie weekies. en dan ga ik me meubeltjes pas uitzoeken.

Ik wil ook lichte meubeltjes en geen loodzware grote dingen. wil namelijk wel steeds, om de zoveel tijd, me dingen kunnen verplaatsen, dan weer zó, en dan weer zó.

Dus, zo zit dat.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 13:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:26

FRANKT627 schreef:
Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... Engeltje smiley ...dat is ook een stukje natuur in je huis

Haha, ja, da's een goed idee.

We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:24

LEANNE226 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=IdojUHWKt7k

Voor volwassenen die kunnen relativeren is het al moeilijk maar voor kinderen........dat houdt mij bezig.

Leanne,die opgeruimd heeft bij kinderen die hun moeder verloren zijn en de briefjes die beginnen met "liefe mamma" heel zorgvuldig opgeborgen heeft.

Mooi, en verdrietig, kan het niet bij over de helft af luisteren zonder te huilen.

Ja, volwassenen kunnen relativeren maar kinderen niet.

Maar ja, kinderen hebben weer voordelen, buiten spelen of thuis met vriendjes en vriendinnetjes, met barbies of autootjes, en dan zijn ze het ook een paar uur kwijt.

En kinderen geloven meteen, is mijn ervaring, ja, ik heb jaren opgepast op kleintjes van tweeverdieners. Die waren bevriend met mij, en ik vond het leuk. Ik draaide vaak Elly en Rikkert kinderliedjes. en dan vertelde ik over het geloof.
Ik heb dus geen kleintjes van mezelf maar ja, door dat oppassen jaren heb ik wel wát geleerd, en ik wéét hoe slim kinderen zijn. Een meisje van anderhalf was zó slim, ja, dát wist ik niet, dat kinderen al zó slim zijn op die leeftijd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:12

LEANNE226 schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa,ik heb een wand met een bos rozen van 4 meter breed,ik geniet er nog alle dagen van,doen!

Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Knipoog smiley Met name dat rood ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:02

JOSINA022 schreef:
Laatste bericht van het dierenpark:
"Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…"

Ja, ze ging net een hele tijd heen en weer met haar slurf zag ik....leuk hoor, ja en zo interessant!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:30

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie...

Als ik niemand wil zien dan 'ben ik er namelijk niet', ja, zo noemen ze dat in amsterdam. Dan zit ik of lekker te lezen, net heel spannend, of iets anders, maakt niet uit, dan heb ik gewoon even geen zin wie dan ook te zien, en dan 'ben ik er niet'.

Snap je? Knipoog smiley

Ze kunnen het later weer proberen hoor, ja, ik ken mensen die zijn bijna slaaf van hun bel, dan ben je daar, dan hoor je ze mopperen; 'he nu geen zin in, net dit of dat aan het doen, wil nu geen mensen hier', en toch moeten ze open doen, want men heeft ze al gezien.... Nou daarom negeer ik die bel gewoon, als ik niemand wil zien. Se simpel is dat. Knipoog smiley
Ze zien me toch niet Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 12:00
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 ... 235 Volgende
Pagina 138 van 235