Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 00:38
Onderwerp: Wat vind jij leuk aan een forum?
|
|
|
Schrijven kan soms zeker veel goed doen! Ik heb dat ook een tijdje gedaan, gewoon simpel in een schrift die ik pas versnipperd heb, want wil niet dat mijn erfgenamen het ooit nog eens lezen Het leuke van een forum is dat je er ook opbouwende reacties op kan krijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 22:51
Onderwerp: Uitnodiging
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Roos....Hoeven...en mijn woonplaats...in Zeeland....is zooooooooo dichtbij...!!! Maar dan nog durft Frank niet... Hoe kunnen we hem nu van die angst verlossen??? |
Is het zo'n angstig type dan? Kun je hem niet ophalen dan? Gezellig dat jullie op hetzelfde eiland wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 21:33
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het beste is om maar niks neer te zetten heb je geen gezeur.... |
of gewoon geen gezeur neer zetten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 20:27
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | de paar vrouwen die ik ken en ja, ze kunnen wijzen maar das ook ut ienigste |
Wijs ze dan waar ze wijsheid kunnen halen?? Met het moedig gedragen geduld van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 20:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik woon niet in Brussel...ik woon in NL...in Hoeven...de mooiste en rustigste plek van NL |
Ooooo ik dacht dat ze jou een Belg noemde?? Gaat er dan geen trein vanuit het mooie en rustige plekje Hoeven???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 20:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nu je weet dat ik niet meekan omdat het zo ver is wil je wel wokken... |
Je kunt toch met de trein gaan? Brussel heeft toch vast wel een treinstation???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Jaja met een beslagen bril goed ten ijs komen toch Om dan te dan zingen, even een straatje om Waar is de sigaretten automaat Vindt je het vreemd dan dat ze weer roken |
Zingen? nou dat hoeft nou ook weer niet direct (tenzij je heel mooi kan zingen) En wat gaat er nu weer roken?
ik snap er weer nix van
En Frank, natuurlijk zijn er veel wijze vrouwen!!! Dagelijks ontmoet ik er een. kHou iedere dag een redevoering tegen haar, geef haar een schouderklopje ter bemoediging, activeer haar èn steun haar in haar wijsheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe dan ook effe een programma die maakt dat je grammatica correct schrijft heb ik ook eens geluk |
Doe er dan ook nog even een checker bij die: - scheldwoorden weert - zorgt voor niet te lange zinnen - er niet teveel off-topic gegaan wordt????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:32
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Een Roos op sterkwater dus |
domdomdomdom om dit met een lege maag te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:29
Onderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze kan ook 'schijfopruiming' doen...alle rommel die niet meer van toepassing verwijderen. Zo komt er plaats op die harde schijf om nieuwe zaken aan te gaan. |
Wens dat die 'opruiming' zeker gaat komen! Met hulp van Hem èn menselijke hulp. Sterkte Anita!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 19:14
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Vanmorgen uitslapen, krantje lezen in de ochtendzon met een grote bak koffie, div. leuke telefoongesprekken, onverwacht een uitnodiging voor een fikse wandeling door de sneeuw met het zonnetje erbij en terafsluiting warme chocomel met slagroom en rum (volgens mij was het half rum half choco)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 14:13
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Simpel kop al te veul gestoten, tis iet aers |
Conclusie: je ziet geen wijze vrouwen meer?? Oplossing: koop een nieuwe bril
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 11:21
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja, nou neem van mij maar aan, en moedig geduldig dragen en daar zet ik voorlopig een PUNT achter |
Moedig, geduldig èn een drager; zijn dat even edele eigenschappen. Waarom zou je daar een punt achter zetten?
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op donderdag 24 januari 2013, 11:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 10:01
|
|
|
GERRIT schreef: | Zal het vrouwvolk het dan na al die eeuwen het toch leren Ben bang dat het een inleving was, het kan verkeren |
JOANNIE702 schreef: | troost je............................was voor ff |
Geluk dat er manvolk bestaat, die zo wijs zijn om dat te begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:54
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | vliegen als een arend gedreven in de wind |
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:44
Onderwerp: relatie samen met een ongelovige
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat versta je onder ongelovig?Werkelijk ongelovig, niet kerkelijk of iemand met een andere mening of een atheist?
Ik denk dat je eerst moet bekijken in hoeverre je er met elkaar over kunt praten en of je elkaar in ieders waarde kunt laten en je gesteund voelt.
Alleen het naamplaatje "christelijk" zegt mij niet zoveel,de mens achter het etiketje des te meer. |
KABOUTER schreef: | een relatie met een gelovige is ook geen garantie voor pais en vree. |
Hier ben ik het volledig mee eens! Ik denk bij een ontmoeting dat het innerlijk het belangrijkste is, hoe is iemand? En dan 'christelijk zijn' daar zijn zoveel variaties in; hoe toont iemand om christen te zijn?
Naar mijn mening moeten de verschillen niet te groot zijn, krijg je op korte termijn geen meningsverschil dan volgt die vaak wel op langer termijn! Ik denk dan aan geloof maar ook aan achtergronden, milieus. Vaak zie je die huwelijke stranden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 09:34
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja de helft is al weg, nu de andere helft nog en vooral niks meer erbij zetten dat zal het beste zijn...........dus met andere woorden nee lieve Roos ik ga jouw schuur niet doen, ik ben bang dat mijn schuur weer teveel erin komt te staan! |
Jammer!!! En verder kan ik je het advies geven om gewoon die schuurdeur op slot te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 13:05
Onderwerp: Cynisme of het forum
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gelijk! De toch al lange posting ingekort. |
niet alleen jij hoor Shanita Maar als ik zo'n lap tekst zie dan krijg ik het al Spaans benauwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 13:03
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | hoe dom kan je zijn.........heel dom! heb ik iets verkeerd gemeten en met het in elkaar te zetten kom ik tot de ontdekking bed is te breed scheelt zeker 20 cm en de bedbodem te smalllllllll
|
Gewoon terug naar de winkel en zeggen dat ze er geen goeie routebeschrijving bij gegeven hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 12:57
Onderwerp: Cynisme of het forum
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als men iest schrijft op het forum, kunnen sommigen de juiste intonatie niet vinden, hoe iets bedoelt wordt. En daardoor komen sommige stukjes verkeerd over. |
GERRIT schreef: | Precies, kort en bondig | .
Ik sluit me hier bij aan. De mens achter een geschreven iets ken je vaak niet. èn een korte reactie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 12:52
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | de deur van de schuurbox doe ik open oei................euchhhhh waar zal ik eens aan beginnen en wat wil ik wel kwijt en wat niet moet voor morgen weer ruimte zijn heel veel ruimte mijn buurman die heeft nog niks in de schuur staan ..............
|
Heel veel sterkte met de opruiming
En als je tijd over hebt: hier staat ook nog genoeg in de schuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 00:32
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wilde je zeggen dat Gerrit deftig is dan |
Hoort Gerrit niet bij de logen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 13:08
Onderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | 'k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God want in Zijn hand ligt heel mijn levenslot Hem heb ik lief, Zijn vrede woont in mij 'k zie naar hem op en weet Hij is mij steeds nabij.
Het is hierbij geen schande om te delen dat je God helemaal niet in jouw leven ervaart. Dat je gelooft dat wat je weet waar is en God uiteindelijk jouw vertrouwen in Hem zal belonen.
Daaraan vast zit de overtuiging dat alles wat op mijn pad terecht komt (altijd nu) een antwoord is op een (vaak onbewuste) vraag. Dat dit ook een van de belangrijkste manieren is waarop God tot mij spreekt. Dat herkennen geeft vertrouwen.
|
Vertrouwen op God, iets wat ik van jongsafaan geleerd heb. Natuurlijk, vanzelfsprekend, zo hoort het? Mijn ervaring is dat het lang niet altijd zo vanzelfsprekend is dan ik altijd dacht! Na een periode in mijn leven was het allemaal niet meer zo vanzelfsprekend...
Gelukkig is God trouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 12:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Half anoniem he je naam staat er (niet helemaal, en sommige verborgen maar wel te lezen op profiel) een balkje zou soms wenselijk zijn. En dat laatste mag dan wenselijk zijn, maar weer niet uitvoerbaar, daar de meesten onder ons nog te veel last hebben van splinters |
Ik bedoelde dat je er zelf bij ben hoe anoniem je wilt blijven! (naamkeuze, foto's, persoonlijke info op je profiel, wat je verteld op het forum) Inderdaad zijn er ook veel splinters, wat het gesprek kan beinvloeden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 11:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou Roos, om je eerlijk de waarheid te zeggen (zetten) das een goeie, volgens mij zetten mensen hier neer, waar ze thuis geen eerlijk antwoord op krijgen. Hier kunnen sommige nogal eens confronterend zijn, wat eigenlijk ook niet moet, en weer anderen zetten hier neer, wat ze anders niet durven te zetten (zeggen) |
Ben ik met je eens Gerrit, op een forum kàn je anoniem zijn. Je bent er zelf bij om hier grenzen in aan te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 11:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat beweegt mij hier te schrijven, leuke vraag!
Het forum werkt voor mij als uitlaatklep waar ik dingen en gevoelens kan ventileren en ook respons krijg, waardoor het mij soms helpt om te relativeren.
Het achterste deel van mijn tong zal ik hier niet laten zien, dat bewaar ik idd voor mijn vrienden en familie. Echter kan het soms goed zijn om bepaalde dingen juist met vreemden te delen, omdat zij er objectiever in staan en dat juist goed kan zijn.
Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat het forum 24/7 beschikbaar is en mijn vrienden en familie zijn dat niet en dat maakt dat het makkelijk toegankelijk is.
En aangezien humor en lol maken een van mijn manieren is om dingen te verwerken en stoom af te blazen, zal ik vaak op de "lol-topics" te vinden zijn. | Bedankt voor je persoonlijke reactie! Objectieve reacties kunnen soms als een spiegel werken èè? Misschien is het wel een klein beetje een vervanging wat je anders met een partner zou delen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 09:42
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuke topic, een denkertje......... waarom zet ik de dingen neer en wat is mijn doel ervan! Soms krijg ik dat op mijn hart om op te schrijven hierzo! Het gevoel van doe het maar! Ik schrijf niet alles hier, doe ik ook niet, kan ik ook niet en de andere gaat dat ook niks aan! Ik hou van gek doen en echte serieuze dingen schrijven hier, soms! Als ik diepe gesprekken wilt dan liever met vrienden en pratend!
|
Bedankt voor je reactie! Kan die helemaal volgen, het forum is ook veelzijdig Sommige dingen zijn leuk om te lezen en andere sla ik maar over. Maarja dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak!
Ik hou ook van lekker gek doen en schrijf daarom de minder serieuze dingen, op dit forum. De serieuze/ prive dingen deel ik via de mail of chat of onder 4 ogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:45
|
|
|
Ook maar eens een nieuwe topic geopend!
Al lezend op het forum denk ik wel eens, wat is soms het doel van iemand om op het forum te lezen en te schrijven?
Mensen die hier schrijven hebben allemaal een eigen "rugzak". De ene rugzak, zit bomvol en de andere is velemale lichter. Ik denk dat hier boven-gemiddeld veel mensen zitten met een 'ruime levenservaring'.
Soms lees ik over veel persoonlijke sores. Wat is je doel om dit te delen met (misschien wel) honderden leden op een datingsite? Wat beweegt iemand om dit hier te schrijven?
Bespreek je dit (zomogelijk) niet liever met vrienden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 20:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Gewerkt En huurappartement bekeken. Ik heb meubels te weinig. 3 grote slaapkamers. Dan nog een kamer waar je gerust een kleedkamer van kunt maken.... Pff wat zal ik allemaal eens aan rotzooi gaan kopen (langleve de Ikea) |
Leuk! succes met inrichten! Op marktplaats kun je soms inderdaad ook leuke dingen vinden!
|
|
Naar boven |
|
|