Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is die emoticon symbool voor "een bord voor je kop hebben", cross? |
Zou het ook een betonplaat kunnen zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:45
Onderwerp: Samengesteld
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | je hebt gelijk wat betreft theoretisch. Heb zelf ook ondervonden dat de praktijk weerbarstiger is. Dat was de reden dat ik vroeg naar mensen uit de praktijk.
Toen ik twee jaar geleden met een relatie op de proppen kwam, was er vreemd genoeg de meeste weerstand vanuit mijn dochter. Terwijl ze toen 17,18 jaar oud was en ze 's weekends alleen maar bij me kwam. En het is pas goed gekomen toen de relatie beëindigd was... |
Bedankt voor je eerlijkheid, Chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:44
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
HANNA566 schreef: | Het zou ontzettend leuk zijn als er meer aanmeldingen zou komen dus geef je op als je mee wilt. Een week van te voren wil ik ook reserveren dus dan wil ik gewoon weten voor hoeveel. Het zou jammer zijn als we dit uitje niet door moeten laten gaan. Geef je dus op! |
Ik hoop het ook voor je, Hanna. Anders moet je toch weer met de 'oudjes' op pad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:43
|
|
|
‘k Had vandaag nog wel een grappig moment. ‘k Gaf vanmiddag een natuurkundeles aan groep 6 over spiegels. Dus ‘k ben gisteren eens even aan het googelen gegaan, toen vond ik een aflevering van Klokhuis over spiegels. ’t Is bij ons de gewoonte om ‘m eerst even te screenen, voordat je ‘m aan de kinderen laat zien. ‘k Vond het een erg goede uitzending, alleen halverwege de uitzending werd een lied (tekst niks mis mee) gezongen door een paar – nogal schaars geklede - dames. En dan zit je te twijfelen, laat ik dat zien of niet. Uiteindelijk heb ik besloten, om dat stukje even door te spoelen. Maar ja, dat werkt dus echt niet met een wat traag internet. Op het moment dat het lied begon, zat ik startklaar om dat even te regelen. Vervolgens bleef het beeld stil hangen, midden in het lied. Dus op een groot stilstaand scherm zag je een van de dames, de kids hadden dus alle tijd om het eens goed te bekijken. Waarom doet de juf zo moeilijk en mogen we dit niet zien, vragen ze zich natuurlijk ook nog af. Ik heb nog verwoede pogingen gedaan, om het in orde te krijgen. Toen riep een jongen ineens keihard door de klas heen ‘tjongejonge zeg, die vrouw heeft ook een vette inkijk zeg!!!!’ En natuurlijk roept dat ook reacties op bij de rest van het stel. Haha, de volgende keer kijk ik de aflevering of helemaal niet of ik laat het gewoon zien zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Op deze manier ben je nog verder van huis. Dus dit was weer een leermoment voor mij. De kinderen hebben in ieder geval weer een verhaal voor thuis, nu maar hopen dat de ouders morgen niet op de stoep staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:33
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Een geweldig moment voor mij was niet vandaag maar gisteren. Mijn dochter moest als eerste van de klas, haar eerste spreekbeurt houden. En wat ik ook probeerde, ze moest en zou het over scheiden doen. De voorbereidingen hadden best wel impact thuis, en omdat ze een deel van haar eigen verhaal wilde vertellen, vond ze het best eng. Ze kwam thuis, met een glunderend gezicht, een super beoordeling en een 9!!
Wow, wat was ik trots op haar. |
Wat geweldig zeg, Jolan! Daar mag je zeker trots op zijn. 'k Geloof direct, dat de voorbereidingen veel impact gehad hebben. Echt goed en fijn, dat ze het wil en kan delen met haar groep. Wat kan een spreekbeurt dan een goed middel zijn hè. Nagenieten dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:26
Onderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Lieve Gibby, Een groot deel van de CM-ers (namelijk iedereen die op het kerstfeestje is geweest) heeft zelf dat dagboekje...t is maar dat je t effe weet he...ik lees er dagelijks uit, vind het heerlijk! |
Bijna 2300
Voor mij is 't boekje nieuw, dus Gibby plaatst het niet voor niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:24
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Henduk, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 23:06
Onderwerp: Samengesteld
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ik denk dat mijn mening hierover heel goed is verwoord door Leanne en marianne129. je kunt vooral jongere kinderen niet loszien van hun moeder. En als het dan om het geluk en belang van de kinderen beter is een relatie niet voort te zetten vind ik dat de plicht(misschien ook kruis) van een alleenstaande moeder. Maar mocht je dan iemand vinden die voor jou en de kinderen wil gaan, en de kinderen voor hem, dan weet je dat je de goede hebt getroffen. Maar een man die mijn kinderen er maar bij zou nemen voor mij?.... nee dankje, dat is me te weinig op termijn. Kinderen kunnen je relatie maken en breken of je wilt of niet, en daar kun je maar beter vooraf over nadenken als achteraf. |
Dan zijn jullie kinderen goed af, Jolan. 'k Heb daar veel respect voor. Zo zouden alle moeders en vaders er in moeten staan. Helaas is dit niet altijd het geval. Mooi om juist te zien, dat jullie wel iemand hebben gevonden die er voor wil gaan. Dus het is wel mogelijk.
En Chat, ik denk dat je de kwetsbaarheid van kinderen onderschat. Zij zijn, hoe dan ook, de dupe van een scheiding. ('k Wil overigens niemand kwetsen met deze opmerking, want ik denk dat niemand kiest voor een scheiding.) Naar mijn idee, benader je dit vraagstuk erg theoretisch en zakelijk.
Het koste wat het kost een relatie aangaan, ook als dit ten koste gaat van het geluk van je kinderen, vind ik egoïstisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:42
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vond je trouwens ook niet dat boer Frank een beetje onaardig deed tegen dat vegetarische meisje????? Zij zat zo verschrikt te kijken....... Het leuke was dat het het verkeerde soort vlees had gekocht en en dat de andere dames heldhaftig zaten te kauwen en zij vertelde: daar heb ik nu geen last van! |
Zij voelde zich inderdaad wel overvallen, hij ging er behoorlijk tegenin. Niet echt leuk voor haar. Ergens vind ik het ook wel bijzonder dat iemand, die vegetarisch is, valt op een boer. 'k Had dat ook niet echt verwacht en hij kennelijk ook niet. Die maaltijd vond ik wel humor ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 14:26
Onderwerp: Boos zijn op GOD?
|
|
|
MARY052 schreef: | De laatste maanden gebeuren er veel moeilijke dingen in mijn leven. (ga mij niet vragen wat want daar gaat het mij niet om) Mijn leven staat weer behoorlijk op zijn kop. Ik voel een stuk boosheid naar GOD maar durf dat niet uit te spreken. Herkennen jullie dit en hoe doen jullie dit? En mag je uberhaupt boos worden op GOD??
Mary |
Hoi Mary,
Ik denk dat meer mensen dit gevoel zullen herkennen, zeker in perioden dat alles tegen lijkt te zitten. 'k Denk dat je deze gevoelens ook zeker naar God toe mag/moet uiten. Ook in de Bijbel zijn genoeg voorbeelden te vinden, van mensen die God niet begrepen en hun boosheid uiten. Denk aan bijv. Jona. Toch liet God Hem niet los. Via de volgende link, kun je een artikel vinden wat mij wel aanspreekt. http://www.eo.nl/nazorg/homepage/page/Eigenlijk_ben_ik_boos_op_God/articles/article.esp?article=9537465 Toch is God er en zorgt Hij voor je, al merk je dat niet altijd even sterk. 'k Denk nu ook even aan Psalm 121.
Sterkte in deze moeilijke tijd!
Marijan
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 12 januari 2011, 14:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:15
Onderwerp: WAAROM
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Niet `dit topic´ van jou dus... maar de héle thread sluiten..... |
Helemaal mee eens, Gibby! Fijn trouwens, dat het goed met je gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:11
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: 1. Wilma 082 2. Majaro 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 11. Siem720 12.Crossroad 13. Loretta 14. Timo 15. Marijan (o.v. dat het bijv. niet hard regent) o.v.=onder voorbehoud.
Chat, is het een idee om een ander gedeelte dan de vorige keer te kiezen? 'k Vond het toen een nogal kaal stukje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:02
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Annette,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je dag, samen met Pieter en de kids, én natuurlijk ook van de tulband.
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 11:01
|
|
|
Bij het lezen van dit topic, draait mijn maag om....
'k Heb de redactie o.a. gemaild, om een slotje op dit topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 23:32
|
|
|
BERT168 schreef: | hele leuke namen chatuliem...die IPPIE en OEPPIE,ik zal ze onthouden als ik nog eens een keer een paar konijntjes wil hebben ofzo..haha
Bert |
Zo leer je nog eens wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 23:29
Onderwerp: foto's kerstfeestje 18 december
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha grapjas...
waarom hap ik toch altijd op dit soort dingen... |
Geef gewoon toe joh , dat geeft Henduk een goed gevoel.
Misschien denkt hij wel, dat ik ook jaloers ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 23:27
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | pfffff Angel, ik snap best dat je graag meer foto's wil, en dan mag je ook vragen aan iemand, maar accepteer het alsjeblieft dan ook als iemand dat om wat voor reden dan ook niet wil. Flauw van je !! |
Jij zegt het Suus, ik dacht het. Ik vind het ook een ontzettend flauwe en kinderachtige opmerking. Zoiets verwacht je van een kind, maar niet van een volwassene.
Hmm.....kan ik toch m'n mond niet houden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 11 januari 2011, 23:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:00
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
IMKE917 schreef: | ik bedoel maar |
Niet voor niks gezongen door een man, Imke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:45
Onderwerp: De mobiele telefoon versus Bijbel
|
|
|
Tjonge, wat hebben jullie allemaal luxe mobieltjes. De mijne trekt dat niet hoor, de hele Bijbel.
Wel een 'rake' tekst trouwens, Imke!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 11 januari 2011, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | die Adriaan lijkt me ook een leuke man,eentje met principes;-
zo is dat, nog een bekende van mij.. k'zal is zeggen dat die op cm moet gaan staan, kunnen jullie hem benaderen. |
Is hij het dan niet geworden? Dat mogen we namelijk niet weten.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:42
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Gaat boer Gijsbert er echt heen,? ik heb het eigenlijk niet zo goed gevolgd gisteravond.
Misschien leuk om dan ook te gaan? |
'k Heb 't even uitgezocht, maar boer Frank ging - op de dagdate - met 5 vrouwen naar de Veluwse Bron. Helaas Carien, boer Gijsbert gaat dus niet. Maar misschien kun je t.z.t. een privé-afspraak met hem maken, als het met de andere vrouwen niks geworden is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:22
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Mag jij zeggen Marijan, mij maakt het niet uit.... dat weet je
Brrr... mn zussen willen een keer met zn allen naar de Veluwsebron, ik had het ze zo aangeraden, maar 2 willen er niet op dinsdag. Weet jij een smoes Marijan om toch op dinsdags te gaan? |
Misschien dat het op dinsdag rustiger is? (al geloof ik dat eigenlijk niet) Of eh.......
Pff....lastige vraag, Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dames, jullie zijn wel een beetje off topic hoor...... |
Maarre........boer Gijsbert (of was 't nou ) ging ook met de dames naar de Veluwse Bron, dus we zijn helemaal on-topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Er zal er toch ééntje moeten zijn om de deur van't slot te draaien. |
Na een dag gepraat te hebben (super overigens, om daar je geld mee te verdienen ), gaat de mond nu op.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:15
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Nee hoor papsie....Ducky en ik hebben even gedacht dat we een stelletje zouden worden....maar er waren te veel verschillen...en ik gun Ducky alle geluk van de wereld...tis een goeierd! Nee pap...voel je niet schuldig hoor...t is goed zo!!!!! |
Eh....Angy, is Gibby niet een beetje te jong om je 'paps' te zijn?
Jullie zouden nog best een stel kunnen worden, want 15 jaar ouder is toch niet zoveel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:12
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waar Marijan....bij de Veluwsebron? Zullen wij dan ook gaan? |
Eh......niet op dinsdag dus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:25
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hadden jullie hem liever naakt gezien? hihi |
Misschien krijgen we dat de volgende keer te zien, Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:19
|
|
|
HENDUK927 schreef: | heb wel foto`s gekregen maar nie voor jou oogjes,je zou zo maar ....kunnen worden |
jaloers?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 10 januari 2011, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|