Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 09:38
|
|
|
misschien een idee om nieuw topic te openen om ff alle vleierijtjes en liefkozende woordjes te uiten voor al die schattteboute HANNAH810 schreef:
maar ik ben dan ook niet zo heel erg honneponnerig, lieve schatterig, heersbeestje-, vlindertje-, schatjepatje achtig.
komt nog wel HANNAH
. GIBBY schreef Dank je wel Hannah! Overigens, ik hou er wel van om tegen m'n vriendinnen te zeggen: "Hey suikerklontje...snoezepoese..!"en al dat soort uit mijn hart voortkomende uitingen. Dat is beter dan:"Hey...oud wijf, doe je nog eens wat vandaag
HANNAH schreef och ja, suikerklontje snoezepoessie, die was ik vergeten ja!! (ik was nog nooit op t idee gekomen, dat suikerklontjes kooswoordjes waren, zo leer ik nog eens wat, gibby!!) maar toch; roep tegen mij dan maar t laatste hoor gibby, dat ligt me dan toch een stuk beter, ben ik bang, haha
, schatjepatje achtig.
vul maar aan lieve poepies
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 11 januari 2011, 09:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 09:53
|
|
|
GRACE585 schreef: | misschien een idee om nieuw topic te openen om ff alle vleierijtjes en liefkozende woordjes te uiten voor al die schattteboute HANNAH810 schreef:
maar ik ben dan ook niet zo heel erg honneponnerig, lieve schatterig, heersbeestje-, vlindertje-, schatjepatje achtig.
komt nog wel HANNAH
. GIBBY schreef Dank je wel Hannah! Overigens, ik hou er wel van om tegen m'n vriendinnen te zeggen: "Hey suikerklontje...snoezepoese..!"en al dat soort uit mijn hart voortkomende uitingen. Dat is beter dan:"Hey...oud wijf, doe je nog eens wat vandaag
HANNAH schreef och ja, suikerklontje snoezepoessie, die was ik vergeten ja!! (ik was nog nooit op t idee gekomen, dat suikerklontjes kooswoordjes waren, zo leer ik nog eens wat, gibby!!) maar toch; roep tegen mij dan maar t laatste hoor gibby, dat ligt me dan toch een stuk beter, ben ik bang, haha
vul maar aan lieve poepies |
ach, lieve grace, engeltje van me..............ik ben nog in de leer. maar ik zal je topic goed in de gaten houden, snoesje, zodat ik ook het kozen nog eens onder mijn knietjes krijg.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:24
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=t10iS9sNEpw
alvast een liedje met de meest gangbare Belgische koosnaampjes ......
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op dinsdag 11 januari 2011, 10:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:25
|
|
|
oeps ben k zeker weer duckie voor gebruik niet zo veel van die lieve woordjes eerlijk gezegt snap ik ook helemaal niet wat het betekend mischien krijg k in dit topic er wel les in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:35
|
|
|
SOFIE807 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=t10iS9sNEpw
alvast een liedje met de meest gangbare Belgische koosnaampjes ...... |
als je url ervoor en erna zet sofietje dan kunnen we vanhieruit de linc meteen openen knuffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:36
|
|
|
HENDUK927 schreef: | oeps ben k zeker weer duckie voor gebruik niet zo veel van die lieve woordjes eerlijk gezegt snap ik ook helemaal niet wat het betekend mischien krijg k in dit topic er wel les in |
krijg je geen les van je eigen schatje dan ???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:46
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iQiwqiPeLGk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:00
|
|
|
GRACE585 schreef: | als je url ervoor en erna zet sofietje dan kunnen we vanhieruit de linc meteen openen knuffie |
oeps , eindelijk gelukt ......... bedankt Grace ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | misschien een idee om nieuw topic te openen om ff alle vleierijtjes en liefkozende woordjes te uiten voor al die schattteboute HANNAH810 schreef:
komt nog wel HANNAH
, schatjepatje achtig.
vul maar aan lieve poepies |
Jullie kunnen ook eens proberen je wat liever op te stellen tegen de Man onderdanig en teder, dan komen die lieve woordjes vanzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:42
|
|
|
hoe klinkt dat dan ongeveer, gert?
iets in de zin van; "mijn lieve baasje, mag ik uw voeten drogen met mijn blonde lokken? het zou me zo gelukkig maken uw pantoffeltjes aan te mogen reiken ziet u............." ?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:50
|
|
|
onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe klinkt dat dan ongeveer, gert?
iets in de zin van; "mijn lieve baasje, mag ik uw voeten drogen met mijn blonde lokken? het zou me zo gelukkig maken uw pantoffeltjes aan te mogen reiken ziet u............." ? |
Hehe het begint er op te lijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat. |
Als je al gelijk, zo begint sta je binnen de kortste keren zelf met pantoffeltjes voor de deur te wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:00
|
|
|
oke; dan blijf ik oefenen; ik leer het misschien ooit nog eens!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 12:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 15:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat. |
Wat voor lieve woordjes zeg jij eigenlijk tegen je Saab Griffin ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:01
|
|
|
zal wel frans zijn, verwacht ik, cross; iets van lief glimdingetje ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zal wel frans zijn, verwacht ik, cross; iets van lief glimdingetje ofzo? |
Mag ik ook lieve woordjes tegen jou zeggen lieve Hannah, of heb je liever een lieve mail
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 11 januari 2011, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:39
|
|
|
UUU bent onverbeterlijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | UUU bent onverbeterlijk!!! |
Maar wel lief ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:02
|
|
|
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, Cross..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, Cross.. |
Heb je zoveel lieve woordjes voor je Saab .....
(hoewel ik "oude schicht van bijna 25" nu niet echt lief vind)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 11 januari 2011, 17:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:24
|
|
|
HEY LEKKER DING!!! DATEN???
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op dinsdag 11 januari 2011, 17:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:45
|
|
|
eindelijk!! dacht dat je t nooit zou vragen..........
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
toch nog iemand die erin trapt.......... enneh..... ik gedraag me hoor annette792
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:02
|
|
|
oeps zelf op het forum ontstaan er al stelletjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:08
|
|
|
HENDUK927 schreef: | oeps zelf op het forum ontstaan er al stelletjes |
wat een liefdevol woordje al niet kan doen he duckie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:09
|
|
|
GRACE585 schreef: | wat een liefdevol woordje al niet kan doen he duckie |
ja grace tis overduidelijk hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | eindelijk!! dacht dat je t nooit zou vragen..........
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
toch nog iemand die erin trapt.......... enneh..... ik gedraag me hoor annette792 |
T was ook geen vraag hannah, maar t ging hier over liefkozende woordjes he ,na anderhalf jaar huwelijk vraagt tie nog steeds of ik wil daten, dus over een maandje gaan we maar weer eens samen daten...een heel weekend lang! (mag dat eigenlijk wel op cm???) Hij had er nog een paar maar die kunnen niet op cm he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:47
|
|
|
ik begrijp graag verkeerd, annet; you know that, don't you?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | HEY LEKKER DING!!! DATEN??? |
De SAAB????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:03
|
|
|
MAR907 schreef: | De SAAB???? |
nein... nicht der SAAB... aber... mein kleine Kaninchen...
|
|
Naar boven |
|
|