Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:44
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren. Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……
Jans: Heb jij nog dozen voor mij?
Echt wel grappig
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:32
Onderwerp: bewegingssport.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips......... |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:30
Onderwerp: Liefde...?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | vroeger dacht ik ook vaak erover dat man en vrouw verschillend zijn...........nu weet ik zoveel verschil is er niet tussen de gedachten van man en vrouw! wij verwoorden misschien anders......................... |
Ook dat, dmv rolpatronon willen 'ze' ons in een hokje douwen
Ook wel begrijpelijk, als je natuurlijk ziet, hoe bijvoorbeeld bij 'Het kleine huis op de prairie', ja, de man werkt, planken zagen, sjouwen, huizen bouwen etc.
Ja, mannen zijn biologisch bepaald gewoon sterker dan de vrouw.
Ja, en vrouwen kunnen kinderen krijgen, ja, dus ja, een bepaalde tijd van zo'n zwangerschap en erna, kan de vrouw ook eventjes niet zoveel dan dat ze is gewend(verschilt natuurlijk per vrouw). Dus ja, dan was het in die tijden wel fijn dat de man gewoon door kon werken.
Maar ja, als nu bijvoorbeeld een man en een vrouw allebei geen kinderen hebben(voorbeeld), en ja, ze daten en dat gaat goed, zeg maar, ja, dan is het wel erg raar dat de vrouw dan, alleen, in haar eentje dus, kookt en het huis schoonhoudt.
Dan doe je gewoon dingen samen, net hoe het uitkomt, ja, en als de een dit beter kan en de ander dat weer, ja, daar kom je dan vanzelf achter, en dan kan je de dingen verdelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 13:50
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
Ik streef naar liefde, vrede, humor, gemoedsrust, alles wat goed is, fil 4 dacht ik
STREVEN 1) Aansturen 2) Actie 3) Aspiratie 4) Aspireren 5) Azen 6) Ambiëren 7) Ambitie 8) Bedoelen 9) Beijveren 10) Brigeren 11) Bewijzen 12) Beogen 13) Bejag 14) Bedoeling 15) Dingen 16) Dingen naar 17) Doeleinde 18) Doelen 19) Doelen op 20) Doelstelling 21) Doel 22) Het beoogde doel 23) Iets wonderbaarlijks verrichten 24) Ijveren 25) Inspanning 26) Insp
Fil 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 13:04
|
|
|
Ik kon zelfs iemand, die vond dat ik maar de boel moest schoonmaken bij hem, en koken, want......dat deden zijn vorige vriendinnen ook....(echt gebeurd)... Smiley die echt heel hard lacht en daarna meeten een beetje verontwaardigt kijkt. LOL
Het was verder wel een toffe gast hoor, dus no hard feelings
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:51
|
|
|
Nou ik ga op na 40ste niet meer kijken hoe ik strak en slank kan worden.
Een buikje moet kunnen hoor, ja zeg, ben geen 16 hoor.
Nee, als ik daaruit mijn zelfvertrouwen moet halen, ik ben S. en daar hoort mijn buikje ook bij
Ja, de media spiegelt anders voor, ja, met modellen die zelfs, 14 á 15 jaar zijn, ja, hehe... Ja, ook modellen van 30, dat is trouwens ongeveer de grens voor dat werk. Ja, behalve de topmodellen kunnen dan nog bijklussen dmv reklame's enzo.
Ik ben wie ik ben, mét mijn buikje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:18
|
|
|
Ja, tuurlijk, was ff een geintje
Maar ja, mannen en vrouwen zijn zo verschillend.
Maar ja, het woordje 'werk' als ik niét werk, Ja, ik heb gezien hoe er misbruik werd gemaakt van 'de man is het hoofd van de vrouw'. En meer van die teksten, die goed bedoeld zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:08
|
|
|
Ja, dat verschilt weer he? Voor de mannen is het idd een werkwoord.
Voor de vrouwen daarintegen is het weer een Rustwoord, zeg maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Niets oosters aan Pilates, het is ontwikkelt door een Duiter |
En als was het wel een oosterse, of van een oosterse religie, niemand gaat miju vertellen dat oefeningen ongezond zijn. Mijn moeder was gestopt met yoga omdat mijn broer(sekte) de hele tijd zat van occult, en niet goed. alleen daarom. anders niet.
Iig, de sport werd vermeld op een pagina van een sportschool, die ook over yoga ging. en ja, dat 2keer, vandaar.
Iig, ik heb even verder gekeken: Pilates is een fitness systeem, ontworpen door, idd, een Duitser. Als ik er zo over lees, is er goed over nagedacht, lijkt me heel zinnig en gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:21
Onderwerp: Refoorbij?
|
|
|
@ Leanne,
Goed en leuk geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:13
Onderwerp: Weinig geld en toch reizen?
|
|
|
Roelande: Quote: | Alleen in de dichtsbijzijnde stad. Dus dan moet je eerst daar heen met de trein dan auto ophalen terug naar huis om de rest van de familie op te halen en dan kan de reis pas echt beginnen. |
LOL
Ja, en als je daaraan denkt, ja, dán hoeft het al niet meer.
Die auto moet, óf voor de deur, of niet.
Ach, jammer hoor, ik had een hoop meer vrijheid met die auto. Aan de andere kant, zoveel hebben geen auto. En ja, ik heb weer mazzel, dat alles hier te lopen is zelf sociale contacten, hier in dit dorpje
En ja, voor velen zijn de Greenwheels wel weer een uitkomst, omdat ze er toevallig vlakbij wonen bijvoorbeeld.
Nou ja, ik heb weer mzzl dat ik met de fiets in de trein kan
Ja, en een grote liefde zoeken die ook een nieuwe BMW voor me koopt, ja, dat is maar aan sommigen onder ons toebehouden dat geluk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 10:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nou ja... sport...
Uitgebreid is op dit forum al YOGA besproken. In mijn ogen een soort bejaardengymnastiek, in andere ogen een levensgevaarlijke occulte bezigheid.
Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym? |
Ja, 20 jaar geleden had ik heel paranoia lopen roepen van occult etc.
Maar ja, als zelfs al sprookjes en Donald Duck in één adem mee werde genoemd.. Kreeg ik grote twijfel., Ja, tis yoga gerelateerd zie google. Kijk als argument hadden 'ze' ja, maar de oorsprong is oosters.
Ja, nou, dan zou je mi ook geen oosters kunnen eten in en restuarant, of iets oosters zelf kunnen klaarmaken, geen oosters tapijtje in je huis, met 'occulte afbeeldingen'etc. Stelletje idioten. Mensen bang maken met deze onzin, word nog steeds boos als ik eraan denk.
Eh, nou ja, dit was mijn visie erop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:35
|
|
|
Ik ben weleens in Heerenveen geweest, zo drie en een half uur openbaar vervoer, ja en met de auto een uur en drie kwartier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:24
|
|
|
Leanne: Quote: | de rest van friesland ligt dan plat |
Hoe bedoel je dat. 'ligt plat'
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 16 november 2012, 09:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:21
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik denk dat het enorm afhangt hoe goed het openbaar vervoer in je regio geregeld is of een auto voor de deur makkelijk of noodzakelijk is.
In nederland woonde ik in een dorp met slecht openbaar vervoer, eens per uur een bus en vervolgens had je ruim een uur nodig om bij de trein te kunnen komen. Dan lijkt je auto onmisbaar. Tot je hem echt niet meer kan betalen en wegdoet, dan blijkt het niet makkelijk te zijn, maar wel te doen. Als je meer kopzorgen van je auto krijgt dan dat je er gemak van hebt is het meestal tijd om hem weg te doen.
Waar ik nu woon heeft bijna elk gezin 2 auto's, niet als luxe, maar gewoon noodzakelijk. een gehuchtje waar gewoon niet is, we zijn al blij dat er pas een winkeltje geopend is "vlakbij", nu hoeven we nog maar 4 km te rijden voor een brood of een vergeten boodschapje. Vanaf 3 jaar gaan kinderen hier naar school, vanaf 6 jaar gaan ze zelfstandig met de bus, maar tot die tijd moet je ze zelf brengen, daar rijden geen taxibusjes ofzo voor. Gelukkig het hebben van een auto en de aanschaf ervan een stuk goedkoper als in nederland anders hadden heel veel mensen een groot probleem hier. |
Ja, da's hetzelfde met bergdorpjes in Italië en Zwitsterland.
Dan moét je, hoe dan ook, een auto hebben(ja, en dán lukt het mensen die weinig geld hebben wél want ja, tis een eerste levensbehoefte dan. dus dan ga je krijgen van geen pc, tv, weinig luxe, maar ja wél die auto, ja, ze moeten wel...
Net als dorpjes in de US, ja, daar moet je echt een auto hebben.
Nou ja, als ik geen auto kan kopen, ach, dan is daar een bedoeling mee misschien.
En voor degene met een mooi auto ben ik blij
Zometeen een stukje met de trein, met de fiets, ja, zo kan het ook En dan nog een stukje fietsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:12
Onderwerp: Refoorbij?
|
|
|
Hai Thomas,
Ik vind het een heel interessant stuk!!!
Maar, zelfs ík heb nu geen tijd om het te beantwoorden, ja, even druk sinds heel kort. dus ik reageer wel later.
Goed onderwerp vind ik het hoor, om even op in te gaan! Daar heb ik wel het een en ander over te zeggen denk ik
Laterz!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:09
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
Ja, je hebt uitzuigen(uit je duim; iets verzinnen, bijvoorbeeld) Opzuigen, stofzuigen Afzuigen(afzuigkap) Etc,
O ja, en
Aanzuigen(de economie zuigt weer aan)
O, nee, dat was 'aantrekken'.
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 07:54
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik moet eerlijk zeggen dat ik mn auto ook wel eens mis. Maar dat is heel soms als ik ergens heen moet waar je niet met het OV kan komen en als het te ver is voor de ov fiets of heel slecht weer. Maar anders vind ik het heerlijk met de trein en kies ik daar ook bewust voor zelfs als ik een auto kan lenen. Nergens lees ik zo heerlijk een boek als onderweg met het OV! En verlies aan status?? Het is toch veel status verhogender om te kunnen zeggen; een auto? nee die heb ik bewust niet is slecht voor het milieu |
Quote: | Ik moet eerlijk zeggen dat ik mn auto ook wel eens mis. Maar dat is heel soms als ik ergens heen moet waar je niet met het OV kan komen en als het te ver is voor de ov fiets of heel slecht weer. | Ja, idd. dan..
Quote: | En verlies aan status?? | Ja, én het statusverlies natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 20:39
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JOL252 schreef: | |
Ik wil wel zorgen dat heel veel mensen weer het gevoel hebben dat ze tot leven komen
Ben ook de beroerdtse niet(met dt..?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 20:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooiste moment van de dag!! Dank zij Pieter649 een super mooie oplossing gevonden voor het plaatsen van de schotel antenne van mijn bovenburen!
Thanks Pietje |
Ja, Pieter649 is slim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 20:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Das een mooie als we dat nu eens allemaal deden!! |
JA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 20:15
|
|
|
JANS221 schreef: | We kunnen leven van wat we ontvangen, maar we komen tot leven door wat we geven. |
Ik mail mijn rekeningnummer wel even door.
Jaaah, héél mooi !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 19:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In een uur tijds....""Ben je thuis vanavond....wat eet je...en kunnen we mee-eten....""
Natuurlijk...gezellig....maar we hanteren de frietpan...
Bovendien...hebben we hier even tijdelijk geen supermarkt... |
Quote: | Natuurlijk...gezellig....maar we hanteren de frietpan... |
LOL Haha, we 'hanteren' de frituur MMmm lekker, patatjes, met lekker veel mayaonaise
Gezellig ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:46
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ik zo lekker goede tijde van gisteren ga kijken, spaaaneenend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:44
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: |
7 UUR ...... VROEG? tssssssssss. Als je goed nadenkt ..... nog 17 uur en dan is de dag al weer voorbij. |
Jaaaa, dát is ook weer zo, als je het van die kant bekijkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:23
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Morgen laat ik weer voor me koken hoor, met de tollenaars.
Ja, aardige tollenaars dan he
Nu eet ik ff snel brinta (brintaverslaving).
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 november 2012, 18:26
|
|
Naar boven |
|
|
|
|