ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:51
BerichtOnderwerp: Gods plan met je leven.

IESJE369 schreef:
http://godsverhaaljouwverhaal.nl/

http://godsverhaaljouwverhaal.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:42
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

MARITIME853 schreef:
Dat de ware liefde ontbreekt, zoals: "ik hou van je zoals je bent en ben er voor jou door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden"!!!

Ok, héél duidelijk Knipoog smiley

Ook heel mooi gezegd, ja, zo zou het moeten zijn, dat zie je bij 'Het kleine huis op de prairie ook'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:39

LEANNE226 schreef:
We zijn allemaal op zoek naar dé wederzijdse liefde,die is er m.i. niet als gescheiden wordt.

Die kan er wel zijn, toen ik degene was die ging scheiden wás die er beide keren.(en ook bij de enkele relaties die ik had)

Alleen, ik zelf ben te veel in de war; ik kan dus gewoon geen relatie aan.
Dus bij alle relaties het gevoel van opgesloten.....

Ja, misschien komt dat wel door dingen.

Maar ja, die mensen als ik heb je dus ook.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

JOANNIE702 schreef:
Ja dat waren ze zo lief, nestje de man die zo goed bouwde zijn beste ervoor deed.....de vrouw schijnbaar niet ermee eens later, hup nestje er uit gegooit.................arme vogeltje mannetje Verraste, verbaasde smiley

He? Heeft die vrouwtjesvogel dat nestje eruit gegooit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 13:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Wat schattig!

Ja, de vogeltjes volgen hun instinct, met zo'n nestje bouwen.

Leuk dat ze samen zijn. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 12:29
BerichtOnderwerp: Het weer

Dat heeft wel wat hoor,

je lekker warm aankleden, grote lange dikke sjaal

en dan heerlijk buiten....

Elke seizoen heeft zijn charme Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 09:06

MARITIME853 schreef:
Wat jij niet weet is, dat daar verschil in zit.
Het heeft niks met een superhuwelijk te maken....

Wel, dat de Liefde overeind blijft staan.... dat is het verschil....

Bij veel gescheidden mensen blijft de liefde ook overeind staan, maar kán het gewoon niet meer, omdat een van de twee of beiden te veel in de war zijn, of een andere reden, die niet inhoudt dat de liefde er niet is, maar dat 'het' gewoon niet meer gaat.

Waar las ik dat ook weer: 'alleen liefde is niét genoeg'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 09:02

MARITIME853 schreef:
Dat vind ik een ik gerichte beslissing...
Wat is er mis met een 'ik-gerichte beslissing?'
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 07:17
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

...de tijd snel gaat, beetje lezen, kijken, en ik nu al over 15 minuten de deur uit moet?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:58

ERIKA129 schreef:
Kan me alleen maar aansluiten bij Annet duidelijker kan ik het niet maken! Knipoog smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:56

VISSER278 schreef:
Fijn weekend alvast. Knipoog smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:55

ROELANDE345 schreef:
om half 6 Verraste, verbaasde smiley

Ja, had eigenlijk later gekund. Ja, nuchter naar de arts. dus niets eten, koffie met zoetjes en een heel klein beetje magere melk mag wel(hoop ik).

Kijk, dat herinnerde ik me net pas, gisteren niet, ik dacht jeetje wat vroeg bij de arts. 8 uur, en ja, dan ga ik eerst lekker dingen eten rustig, ff film opzetten erbij.

Maar ja, mag dus niets eten, herinner ik me net, ja, als ik dat had geweten had ik pas om 7 uur eruit gekomen.

Dus ik er net uit, ik denk hónger, eerst ff koffie maken, en ja, toen herinnerde ik me dat, maar ja, ben nu zo wakker.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 05:49

VISSER278 schreef:
Ja , dat is zo . De ene keer heb je meer "zin"om wat te posten dan een andere keer .
En de één reageert graag overal op en de ander vind het lezen alleen al genoeg .
Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Verlegen lachende smiley

Quote:
Shanita: Ja, en er wordt nu zó weinig gepost.

Ik heb weleens dat ik er zinnen uit wil halen. Dan heb ik een stukje geschreven, en denk ik die en die zin moet eruit, want die slaan nergens op. Bijvoorbeeld. Of ik wil iets op een andere manier schrijven.

Dat was dus bovenstaande zin. En deze zin, laatste zin van derde alinea:
Quote:
Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek.

Die wilde ik eruit halen, want ik vond al eigenlijk meteen na dat ik het stukje schreef, dat dat er niet toe doet. Ik weet zelf dat je gewoon bijna geen tijd kan hebben, of zin.

Maar ja, kwam iets tussen wist niet meer precies wát ik ernu uit wou halen, en ja, dat was in de eerste plaats die zin die je quote.

Ja, dan zou ik het stukje moeten herschrijven. Iig, ik voelde me niet meer op mijn gemak fftjes.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 21:00

Wisten jullie dat, ik eigenlijk nog wil posten en reageren en lezen, maar ja, dat ik nu ga slapen, omdat ik om half 6 op moet staan?

Truste(ik ben misschien eventjes geen lid, want ik ga nu geen bankdingen zoeken. Slapende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 19:11
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

PIETER649 schreef:
even heel theoretisch en ver gezocht...

boer Jasper heeft met de Playboy in zn ene hand er met de andere hand voor gezorgd dat het dna-bevattend materiaal op het weiland terecht kwam.
een paar uur later werd Marianne exact op die plaats verkracht/vermoord of erover heen gesleept...

dr beure gekkere dingen... en ja, toeval bestaat.

Idd...dat zou héél toevallig zijn....

Dan zouden er 'sleepsporen moeten zijn gevonden, er waren sporen van 2 mensen die heen liepen naar de plaats waar het lichaam van Marianne lag, en een spoor van iemand alleen die terugliep.

Mijn gedachten gaan uit naar de vader van Marianne en haar gezin, die 13 jaar in onzekerheid zaten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 19:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 19:04
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 19:03

Wat goed om te horen dat uiteindelijk dingen wel weer goed zijn afgelopen.

Lachende smiley

Ja, en idd. heel goed uitkijken met wie je je gaat binden! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 18:37

Da's verdrietig.

Het is zo verdrietig, want op het moment dat zo iemand gaat trouwen beseft ze dat niet.
Ja, en dan denk ik, er moeten ook goede tijden zijn geweest, anders heb je geen vier kinderen.
Ja, linke situaties.
Ja, als je kinderen hebt is het moeilijker, maar dat stalk gedrag hakt er ook in als je geen kinderen hebt, én geen steun van familie. Ja, en sommigen hebben wel kinderen en wel steun van familie.

Ja, ik weet nog, toen ik klein was, haalde deze dingen die jij schrijft nog de kranten.
En nu, ja, je(ik dus) hoort steeds meer van dit soort verhalen links en rechts.
Ja, dit is ook geen normale huwelijksbeeïndiging.

Ja, je hebt ook beeïndigingen waar je gaat scheiden omdat je te erg in de war bent om überhaupt met iemand te wonen.
Ja, dan kan je vrienden blijven.

Maar ja, zo zie je, in het algemeen, en in het bijzonder degene die nog geen relatie zijn begonnen en nog niet getrouwd, hoe ontzettend je op moet letten. Ja, nu is natuurlijk gebeurd, gebeurd, en ja, het beste ervan maken.
Maar ja, als je nog niet getrouwd ben, ja, denk ik, mensen let op.
Heeft diegene problemen die je niet ziet als je verliefd bent.
Want dan kan je veel beter vrienden blijven en niet verder gaan.

Ja, let op, ja, er zijn boeken met dingen erin waar je op kan letten; hoe gaat de man met zijn moeder om?
Heeft ie gewoon opleidingen gedaan, als niet wat was dan de reden?
Is iemand teveel in de war, ja, hangt er weer vanaf waarmee.
Maar ja, iig uitkijken, voor je zo'n stap neemt.

Ik schrik hier wel van hoor. Ik wens je sterkte, met wat je hebt meegemaakt. En ook je zus en de kinderen!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 18:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:30

Ja, maar ja: "Je bent een lekker ding", kan je op 2 manieren zeggen.

De ene manier is leuk, klinkt oprecht, wordt leuk en trots ook bij gelachen.

Ik herinner mij ineens mijn neefje, die was een jaar of 11, en ik was 21, en woonde bij mijn tante. En mijn neefje zei in de gang best wel trots: "Jij bent sexy". Knipoog smiley

En regelmatig wordt het ook, vaak door onbekenden, gewoon met een vervelende ondertoon gezegd... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:25

Ja, maar ja: "Je bent een lekker ding", kan je op 2 manieren zeggen.

De ene manier is leuk, klinkt oprecht, wordt leuk en trots ook bij gelachen.

Ik herinner mij ineens mijn neefje, die was een jaar of 11, en ik was 21, en woonde bij mijn tante. En mijn neefje zei in de gang best wel trots: "Jij bent sexy". Knipoog smiley

En regelmatig wordt het ook, vaak door onbekenden, gewoon met een vervelende ondertoon gezegd... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 16:13

[quote=ANNETTE792]Als jij voor jezelf vind dat je aan een time out toe bent moet je die zeker nemen.

Ja, ik was al eerder van plan om eventueel een time-out te nemen. Van iig een paar dagen, eventueel een paar weken...ik bedoel vóór het topic; 'Waar het hart van vol is' topic.

Maar wat je absoluut niet moet doen, is je weg laten jagen door mensen die voor anderen willen bepalen wat je wel en niet op forum zou mogen schrijven.

Ja, het ís wat, de brutaliteit denk ik dan, om eventjes met hoofdletters een topic te beginnen, dan een lijst te maken met punten van verschillende dingen waar men het over had en heeft, en dan elke keer ernaast zetten 'niets mis mee', en dan aan het einde, dat je er geen proefleden mee mag afschrikken, met 'zware kost'.

Ik heb ook al enkele keren gehoord, dat 'het' hier wél een datingsite is....
Dusz, met andere woorden zo vat ik dat op, niet lekker jezelf kunnen zijn, maar elke keer denken, hoe komt dit bij een eventuele toekomstige date over.. Smiley die vol vragen zit

Die regels worden door de redaktie bepaald en niet door willekeurige leden.

Ja, idd. De redactie.

En niet een paar .....die mij eventjes voor gaan schrijven wat ik wél en niet mag neerzetten.
En ik bedoel niet de goedbedoelde mails, van kijk ff uit, dit en dat, daar ben ik juist dankbaar voor.

Als het voor jou oplucht om hier te schrijven, lekker blijven doen dan. Degene die het niet wil lezen scrolt dan maar gewoon door. Lezen is niet verplicht en schrijven niet verboden mits je je aan de regels van de redaktie houd.

Ja, idd. Zou ik moeten schrijven met het idee, wat wil iemand horen, of wat wil ik kwijt...

Stel, iedereen gaat zo schrijven, wat willen anderen horen, dan krijg je één onecht toneelstuk.

Wat je keuze ook is, ik wens veel geluk en wijsheid toe, en tot ziens!

Dank voor deze aardige woorden!

Ja, ik was wel van plan om iig even enkele dagen een time out te nemen, ook omdat ik dan niet kán reageren.
Met misschien een uitloop naar enkele weken.(ik weet het dus nog niet)

Lachende smiley

NB: misschien blijf ik toch wel, ja, mij bemoedigt het.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 16:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 15:50
BerichtOnderwerp: Refoorbij?

THOMAS968 schreef:
Een aardige aftrap voor een discussie:

http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/reformatorisch-opgevoed-bevrijding-of-belasting/

Het gaat over mensen die om uiteenlopende redenen de refokerken hebben verlaten.

Hoe lang hebt u nagedacht over het woord ‘Refoorbij’?
“Over ‘Refoorbij’ heb ik niet lang nagedacht. In een gesprek met een andere post-refo probeerden we verschillende manieren uit om ons aan te duiden. Oud-refo’s? Post-refo’s? Ex-refo’s? In ieder geval waren we allemaal refo voorbij. Ik zocht een neutrale omschrijving. Het zijn ‘post-refo’s’ geworden. En ‘refoorbij’ was als aanduiding voor de ontmoetingsdagen in het kielzog geboren, net zo simpel als het hier beschreven staat.”

Wat hebt u met de Reformatorische traditie? Bent u zelf ook een post-refo?
“Ik ben zelf een post-refo. Christelijke gereformeerd geboren en getogen. Het was een kleine wereld waarin de kerk een grote plaats had. Ik ben er uit gestapt maar raakte daarmee ook een vertrouwde sociale omgeving kwijt. In mijn studententijd kwam ik meer post-refo’s tegen, al noemde ik die toen nog niet zo. Sommigen zijn tot op de dag van vandaag mijn beste vrienden. Ik gun iedere post-refo de mogelijkheid om met mensen te reflecteren op zijn of haar reformatorische wortels.”

Thomas, de citaten komen van het Internet en zijn dus niet van mij.

Mijn reformatorische ervaringen beperken zich tot 2 buurmeisje in mijn vorige huis. Heel aaardig, vriendelijk, lief: of ik een bakkie wil komen doen, en als er wat is, of ik heb iets nodig bel ik maar even aan, dat soort dingen.

Ja, en hier woont ook een reformatorisch meisje(vrouw), althans, zo ziet ze eruit.
En ja, ze is een beetje sjagerijnig, ja, eigenlijk de enige keren dat ze vriendelijk naar me keek, was als ik er heel netjes uitzag, en ook een jurkje of een rokje droeg.

En ja, dan natuurlijk mijn reformatorische psycholoog, ja, die had zijn geloof 'op een laag pitje gezet'. Tijdens zijn studie, ja, en doordat hijzelf alle dogma's van zich had afgegooid, ja, kon hij mij mooi helpen.
Bijvoorbeeld met dat ik zei ik kan niet scheiden want ik ben christelijk, toen zei hij van ja, dan ben je net als de farizeeers. ja, en dat zetten me wel aan het denken.
En ook andere dingen, soortgelijk.
Ja, wat je ziet is dat in evangelische en dergellijke groepen, je vaak dezelfde dogma's ziet als in 'zware kerken'.

Maar ja, dat er onderling ook nog zoveel verschil was tussen de traditionlen, ja, dat wist ik niet.
Quote:
Leanne: Bij ons thuis was de haat tegen andere groeperingen groot.De fijnen moest je ontwijken want die zaten zondags voorin de kerk maar draaiden je door de week een poot uit........de hervormden scholden je uit voor vuile cocksiaan(alsof je als kind weet wat dat is)dus ging je alleen om met kerkgenootjes die dezelfde opvoeding als jij kregen.

Ja, ik hoorde het weleens van mijn zwager, over de katholieken en de protestanten, net zoals je in Ierland zag, maar ja, dat het zó erg was, wist ik absoluut niet.
Daar kom ik pas de laatste jaren achter....

Ja, en in de GVK hoorde ik een keer bij bijbelstudie een meisje vertellen van ja, dat ze zulke aardige buren had/heeft, en ja, dat ze het zo erg vindt, en zich niet kan voorstellen dat die mensen dus naar de hel gaan...

Dan denk ik, ze gaan natuurlijk niet naar de hel, zie romeinen 2, over dat de wet van nature in het hart van de heidenen zit, en die ook van nature doen wat de wet gebied.

En dan nog, als je dat anders leest: iemand kan nog op latere leeftijd gaan geloven...

Ik vind het zóo makkelijk, als mensen mij dingen vragen, en ik begin over het geloof, dat ik het zonder geloof nooit had gered, dat leg ik dan uit.
En ja, ik zeg er ook altijd even bij, of als ze ernaar vragen, dat het 'naar de kerk gaan' daar helemaal niets mee te maken heeft; en dan ik zelf ook niet naar 'de kerk' ga.
(ja, het zit uiteindelijk wel in de planning, maar ja nu even niet, ik ken ze wel...)

Want ja, ik ben ook bang dat ze kerk met geloof gaan associeren, of christelijke programma's oid met geloof, en dan denken bekijk het maar.
En zo zijn er al best wat mensen (weer) gaan geloven door dingen die ik zei Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 18:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:52
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec

JANS221 schreef:
Ik zal volgende keer de letter grootte aanpassen!
Maar je hebt gelijk, vroeger had ik nog weleens serieuze bijdragen, nu zuig ik ook maar van alles uit mijn duim!On topic dan maar weer.....

nu zuig ik ook maar van alles uit mijn duim!

Je lijkt W en F. Ouweneel wel!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:45

Blij:

Dat is zo een lekker kop koffie ga maken voor mezelf.

Dat ik nog enkele goede boeken heb om te lezen, zo ook heel veel goede films, vriend van mij zijn hobby is klassiekers, ook zwart/wit, en ja die zijn nu juist de allerbeste.

Dat ik nog lekker enkele uitzendigen van goede tijden tegoed heb, Nog niet bekeken dus, programma gemist, en ook enkele uitzendingen van 'the bold'.

En......dat ik pas in het begin van het eerste seizoen ben, van de allerbeste serie allertijden, namelijk 'Het Kleine huis op de prairie'.
En ik dus nog 8 seizoenen en drie kwart te bekijken heb, en dat is veel, heel veel, en een heerlijk vooruitzicht Kwijlende smiley

Dat ik straks lekkereen bakkie brinta ga maken voor mezelf Kwijlende smiley

Ach, tis gewoon te veel om op te noemen: life is wonderfull Verliefde smiley

Zegens!

NB: En dat me huis wordt geschilderd begin januarie...na die #$%feestdagen. Knipoog smiley YES!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 16:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:31

INGE721 schreef:
Ik geniet altijd van jonge kinderen....
-een hulbui of lach van een baby, het hele lijf doet mee..
-de onzekere eerste stapjes
-de geweldige taalontwikkeling, woorden en uitdrukkingen door elkaar gooien.
-de opperste concentratie van het spelen
-het genieten van sinterklaas
-etc etc.

Quote:
-een hulbui of lach van een baby, het hele lijf doet mee..

Ja, haha, dat zag en zie ik ook idd bij babys van bekenden. Leuk is dat he idd.
Dat wij ook zo'n baby waren, ja, ik was een hele mooie baby Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 12:08

ANNA415 schreef:
Tot overmorgen Knipoog smiley

Ja, weet je wat het is, 2 redenen.

Regelmatig zat ik alleen op cm, vier uur per dag erachter.
Ook als ik dingen schreef, nadenken, dus niet alleen schrijftijd.
Mailen onderling.

En weet je wat het is? Kijk, nou wordt er ook al kritiek geleverd, van niet postitief. Terwijl iedereen toch weet dat het leven én én kan zijn in veel gevallen.
Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek.

En ja, ik vind het wel behoorlijk vervelend, het liep, naar mijn gevoel, net lekker, kon nu en dan wat kwijt, voelde gezellig.

Maar ja, nu wordt er een zondebok gezocht van wie er nu de schuld heeft van dat er zo weinig gepost wordt.
In forum: 'Waar het hart vol van is.'
Ja, en dáár pas ik ff lekker voor.

Kijk, het was zelfs zo, dat ik het gevoel had, dat degene waar het over ging, dat niet eens doorhadden, en gewoon mee liepen te posten met de beschuldigingen(het ging uiteindelijk over hele lange stukken, nou reken maar uit).

Nou ja, en het ging aanvankelijk ook over prive verhalen. Nou heb ik hier weleens iets prive neergezet.
Dan vraag ik me af, denken jullie nu echt, of sommigen van jullie natuurlijk, dat de Redactie mij niet in de gaten houdt daarmee?
Zo veel, en niet verder.
En dat ik geen mail kreeg(alsnog bedankt), van mede forummers, van niet herhalen.

Ja, en er wordt nu zó weinig gepost.
Na, het topic van Pieter619; 'waar het hart vol van is'. Dat gevoel heb ik.
En ja zeg, iemand van 20, tegen iemand van 40, of iemand van 57, is dat eerlijk?
Iig, je hebt 2 verschillen van prive posten. Je kan gewoon, dingen posten, of pijnlijke zaken van verleden.
Met dat laatste wás ik allang gestopt, en anders zoveel geminderd.
Ja, en dát werd wel genoemd in het topic van Pieter619, als eerste, met erachter, 'niets mis mee' : Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen.
Met in de laatste alinea: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost".
Oh ja, dan zou ik mij zeker schuldig moeten voelen tegen een vrouw van 20, omdat ik tijden terug voor het laatst over nare prive dingen heb lopen posten?
Zo kwam, en komt dat op mij over.

Iig, laterz, als ik een time out neem is dat tijdelijk Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:43
BerichtOnderwerp: bewegingssport.

MARITIME853 schreef:
Speel je ook mee in Ajax??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, ik heb aandelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:41
BerichtOnderwerp: bewegingssport.

Ja, ik deed een gok wagen Huilende smiley, smiley in tranen

Wel een beetje domme gok, want de prognoses waren al dat Duitsland ws zal winnen.

Ja, Het is niet anders Huilende smiley, smiley in tranen

Tis geen Ajax-Feijenoord....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:33

ANNETTE792 schreef:
Dat wel heel vaak het woord ex in 1 zinGeschokte, onthutste smiley
Als ik dat lees komt bij mij de vraag op: ga je dan niet met veel te veel exen om? En waarom maak je je druk om wat een ex ergens van vind, het is toch niet voor niks je ex?

Ik zal dit eventjes ophelderen. Kijk, als je, zoals ik, én geen kinderen hebt, en geen contact familie, én geen regulier werk(80-100% afgekeurd), en een 90% van het minimum loon hebt, dan heb je niet veel sociale contacten.

Bij mij blijven er nu over, 2 exen waar ik vrienden mee ben, en ja, als die dan ook nog es tegen mij over elkaar gaan ouwehoeren terwijl ze mekaar niet eens kennen....

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:24

PIETER649 schreef:
in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was....
Boer Jasper rookt geeneens Gefrustreerde smiley

En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 november 2012, 11:27
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 ... 235 Volgende
Pagina 126 van 235