Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 13:31
Onderwerp: Gebed gevraagd voor kracht en motivatie huishouden
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Leanne, niet alles in het leven is leuk en regelmatig moet er gewoon iets gebeuren waar je geen zin in hebt. Zet de radio aan of een cd op en hup, met frisse tegenzin aan de slag. Als je eenmaal bezig bent is het zo gebeurd en is het lang zo erg niet als dat je er tegenaan zit te hikken. |
Hai Annette,
Ja, idd niet álles in het leven is leuk, ja, men moet idd regelmatig tijden dingen doen, waar men helemaal geen zin in heeft.
En als je kan werken zoals ik, vrijwilligerswerk, waar ze rekening met me houden, en ja, ik ga niet, ja, ik heb an sich dan wel zin, maar ja, dat opstaan...
Ja, als je eenmaal bezig bent, valt het wel mee idd. Sterker nog, als je klaar bent, ben je nog gelukkig ook.
Nou ja, vandaag voor de zoveelste keer afspraken gemaakt...en omdat ik goed ben begonnen nu, ja, idd, kom ik uit op doorzetten. En idd. iedereen heeft dingen waar die geen zin in heeft en toch moeten gebeuren, of je wilt wel dat ze gebeuren.
Maar ja, bij mij is het idd 'doorzetten'. Ik begin vaak goed, houdt dat enkele dagen vast, en dan sluipt het vele slapen en de hele dag dvd's kijken er weer in.
Nou ja, ik ben vandaag weer goed begonnen, en nu is het dus doorzetten en niet enkele dagen...
Bedankt voor je reactie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 13:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Is een schop onder je kont motivatie genoeg? Gooi die dvd's aan de kant,internet uit en gewoon aan de gang gaan.Doorzettingsvermogen is wat je nodig hebt en geen zelfmedelijden..........sorry,klinkt misschien hard maar het is nou eenmaal zo........
Ik heb vandaag een K..dag dus heb ik mijn mooiste kleren aangetrokken,opgetut,eten klaargezet voor de kinderen en nu ga ik lekker werken,als ik dan thuiskom is de dag al bijna om en kan ik een beetje trots op mezelf zijn
Go for it! |
Hai Leanne,
Bedankt voor je reactie...ja, die 'schop' of 'stok achter de deur', had ik nu vandaag wel, behandelaarster kwam, allemaal afspraken op papier gezet.
Ja, zelfmedelijden, dan lijdt ik mee met mezelf, haha...
Het is idd meer de gehele dag dvd's en zo kijken...gewoon, dat is dan het enige waar ik zin in heb,,
Maar ja, ik heb zelfs 2 plekken voor vrijwilligerswerk, waar ik zó heenkan, waar het gezellig is, ik de mensen ken, veilig, brengt ook nog iets op. (daar moet je je niet téveel van voorstellen, maar ja, is wel mooi meegenomen). Kan zelf meeeten elke dag..
Maar ja, het is idd, hoe vroeg ik ook naar bed ga, ik kom er bijna niet uit, en als ik er dan uit ben, wil ik één ding en dat is weer terug...
Ja, idd, doorzettingsvermogen; het vermogen om door te zetten.
Thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 12:11
Onderwerp: Hoe om te gaan met teleurstellingen en afwijzingen....?
|
|
|
Hai Laverde,
Wat je ook kan doen is een meisje hierheen halen. Dat je niet echt gaat emigreren, maar daar een date hebt, en er een paar weken heengaat.
Want met die plaatsmoorde heb ik mijn twijfels...ik heb daar namelijk een docu over gezien, da's niet leuk hoe nederlandse families, met kleine kinderen bedreigt worden, personeel vermoord...
Dan zit je wb Nederland veel veiliger...
Ja, dit schoot me zomaar inene te binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 12:04
|
|
|
Hallo mede Broeders en Zusters,
Ik wou gebed vragen. Ik kan het niet opbrengen mijn huishouden te doen, en als ik het doe is het omdat iemand langskomt ff snel.
De motivatie en het plezier wat ik er eerst in had ontbeerkt.
(het is dus geen lui zijn, natuurlijk)
Ik wou vragen voor gebed, dat ik het regelmatig kan opbrengen en weer het plezier terugkrijg wat ik er eerst inhad.
Vast Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 08:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Je kan een soort pashouder kopen, daar passen 8 pasjes in.
Als je hem open doet, 'plop' zie je al je 8 pasjes tegelijk, en kan je degene die je nodig hebt eruithalen, erweerin, en dan weer dicht.
Als je je dat aanwent, ja, ik heb er een keer een gehad weet niet hoe ze heten.
Dit is het idee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 december 2012, 08:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet niet of ze dat kunnen.... Bovendien...sinds kort is hier ook een onbemande bank!!!! Ik weet wel....(omdat ik nu geen geld kan pinnen)...er wel een mogelijkheid is om aan geld te komen....hoe precies weet ik niet.. Dat zou dan tegelijk een reden wezen om te zeggen...ja...inderdaad dan kunnen ze ook mijn bankgegevens zien...en kijken of er iets is gepind.. Maar dat red ik wel een weekje... Als ik hem gewoon verloren ben....(wat ik denk) ben ik niet zo bang...omdat het dan ALLEEN...de pas is...geen portemonnee erbij...ook geen pincode...
Maar wat me nogal eens overkomt dat ik gehaast boodschappen doe.. Als er iemand mee heeft gekeken....(en dat kan in een onoplettend moment van mij) daarbij mijn pas misschien niet terug heb genomen...(ja ik bedenk nu allemaal enge scenario"s) dan kan het foute boel zijn... Ga in ieder geval nog wel even bellen...of de bank dat WEL kan zien... |
Ik zou het heel raar vinden als ze het niet kunnen zien bij de bank....
Geld kon je eerst opnemen, als je je id maar had...
Sterkte!
Als je belt, moet je denk ik zeggen dat je dan langs komt met je id, telefonisch kunnen ze dat niet; kan dan iedereen zijn...
S. die vind dat er geen sprake is van klantvriendelijkheid; ze hadden gisteren al iets kunnen regelen; van kom maar langs met je id ofzo...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 5 december 2012, 08:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:30
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Zo naar mijn nestje toe, nog ff tv kijken daar en dan slapen en morgen weer heel vroeg op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:16
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
IFAN841 schreef: | Voor de mensen die iOS 6 hebben geinstalleerd en hun iDevice willen jailbreaken: Redsn0w 0.9.15 komt eraan! |
Jaaa, ik was net van plan me iDevice te jailbreaken....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag had ik een chat met een vrouw en zij vertelde mij dat ze niet kan mailen.
In het vakje 'onderwerp' kan ze wat schrijven en dat is leesbaar door de ontvanger. Haar tekst, de mail dus, is niet leesbaar door de ontvanger. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Vier dagen geleden heeft ze de redactie haar probleem voorgelegd maar ze ontving nog geen antwoord. Ze heeft voor alle zekerheid die mail verstuurd via de hotmail. Dus niet via CM zelf.
Ze heeft Internet Explorer maar weet niet welke versie.
Als er dus mensen zijn die een oplossingen weten... |
Heb ze een virus scanner, zo ja welke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:09
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Waarom ik wel chatgeluiden hoor maar geen chat zie |
Een Virus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 21:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...dat is de vraag..... Als er rottigheid in het spel is...zal ik dat over een week weten.... Als de lopende rekening geplunderd is... |
Dat moeten ze al meteen kunnen zien; ik kan toch ook op me pc kijken?
En zódra er is geblokeerd kan er dus niets meer gebeuren, maar mi moeten ze ff voor je kunnen kijken wat er in de tijd dat je 'm kwijt was, en de tijd dat je erachter kwam, wat er in die tussentijd is gebeurd...
Als ze dát niet ff voor je willen doen....je kan je toch legitimeren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 20:52
|
|
|
Erika: Wat heel belangrijk is voordat je aan een relatie toe bent is kan je in je eentje gelukkig zijn?? Want als je zelf niet gelukkig bent hoe kan je een ander dan gelukkig maken??
Idd, mee eens.
Eerst zelf redelijk gelukkig zijn, als je dat namelijk alleen denkt te vinden 'áls je maar een relatie hebt' ja, dat voelt men aan, en kan daar op afknappen.
Dit heb ik uit ervaring, als ik een zelfverzekerde man zag, was die voor mij veel aantrekkelijker dan als ik aanvoelde dat ie niet gelukkig was en daarom iemand zocht.
Ja, dat voel je aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 20:35
|
|
|
TINK100 schreef: | kun je in 1 zin aangeven waarom je nu naar zuid afrika wil??? ik lees verschillende dingen......zoek je een vrouw...of zoek je de echtheid van Gods woord??? Begrijp me goed, ik veroordeel je niet, maar je enhousiasme voor het volk is meer dan je enthousiasme voor het vinden van een vrouw..als dat je doel zou zijn....en dan de benaming van Boerenvolk......hmmmmmm |
Alle mannen rond de leeftijd van Laverde zoeken min of meer toch een vrouw? En een gezin stichten? Hij is een man, de leeftijd heeft hij ook. Ja, logisch, das de natuur, of, hoe je wil God. Als God op Laverde's hart drukt dat ie naar Zuid Afrika kan, ja, ik kan me voorstellen dat ie enthousiast is, zeker omdat dat volk veel meer respect heeft, en veel dichter met de bijbel leeft. En, hij heeft zijn hele leven nog voor zich, ik vind het nog dapper ook zo'n avontuur aangaan.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 december 2012, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 20:25
|
|
|
Ik zal het doen als ik jou was. Kans op werk groot, je hebt daar contacten. Het is mi een groot avontuur. Als je hart het zegt kan je het doen mi.
Er zijn daar meerdere scenario's; je vind werk en een vrouw, je vind werk en geen vrouw, etc....je kan wel grote kans hebben.
Iig, mocht het eea niet lukken, ja, dat zie je, de ene emigratie lukt wel, een andere niet, ja, zorg dan wel dat je hier in Nederland weer terecht kan.
Het zou ook nog goed op je cv staan denk ik.
Veel wijsheid gewenst, en...alleen jij samen met God kan zoiets beslissen, anderen kunnen wel zeggen wat zíj ervan denken. Beslissen doe je zelf...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 december 2012, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 10:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je doet jezelf en de ander tekort als je beide niet kieskeurig bent en genoegen neemt met minder dan je wilde.........wat moet je met een partner die geen eisen heeft??? Doet me denken aan een oud cm-lid die zei:je hoeft niet van mij te houden,ik hou wel van jou,dat is genoeg.............Maar dat is niet genoeg!
Een relatie "neem" je niet als oplossing voor eenzaamheid,het is veel meer dan dat.
Niet opgeven |
Ik kan me helemaal inleven in het plan van Laverde; ander land, wereldeel, andere cultuur, men leeft daar veel meer met respect. Het is een avontuur, daar is tie jong genoeg voor En idd, dat zie je vaak, vrouwen zijn in het buitenland heel anders, letten op andere dingen. en het avontuur kan best goed uitpakken, en anders..weer veel geleerd, en een verijking van je levenservaring.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 10:24
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Mijn wens was om te gaan trouwen van uit huis uit. En het is een ramp als ik alleen zou moeten gaan wonen, word een grote ramp. Een collega van mij woont ook alleen, maar die gaat wel elke avond naar de kroeg te zuipen, dus dat ligt anders. Ik moet er niet aan denken om alleen te moeten gaan wonen, zou ook niet goed komen, ik zou dan knetter gek worden.
Maar goed, ik heb er vanavond ook even over nagedacht over wat jullie allemaal hebben gezegd, het is inderdaad waar wat jullie allemaal zeggen. Ik pin teveel aan een relatie, dat is een feit. Draai ik niet om heen. Ik probeer dat gevoel dan ook altijd uit te schakelen. Maar het valt niet mee. Mijn wens was toch om vanuit huis uit te gaan trouwen, origineel en precies zoals het hoort. Maar goed, dat zit er niet helaas, we leven in een goddeloze tijd, zoals de Bijbel het omschrijft waarin wetteloosheid de hand heeft gekregen waarin langzamerhand alles normaal is geworden.
Ik ga daarom proberen om mij meer te focussen om emigratie naar zuid Afrika toe. Ik ken vele vrouwen daar, via facebook leren kennen, waarmee ik ook persoonlijk contact mee heb, en die zeggen dat zij al jaren naar een man verlangen die de instelling nog heeft zoals de Bijbel het opdraagt. Aangezien veel mannen in Zuid Afrika drank problemen hebben, zijn vele meiden en vrouwen daar nog vrijgezel. En aangezien de beschaafdheid daar nog heerst onder het boerenvolk, is de kieskeurigheid daar veel minder dan hier. Ze zijn daar vooral heel oud testamentisch gericht, dit hebben ze altijd vast gehouden tijdens de ballingschap en verstrooiing. Zoals gelofte dag daar word gehouden, waarin ze ooit eens in de vroegere middeleeuwen, een belofte aan de God van Israël hebben gedaan, daaruit is die gelofte dag ontstaan. Prachtig om te zien.
Ja emigratie naar SA is duur helaas, maar ik hoop volgend jaar toch het geld bij mekaar te hebben. Want ik heb meteen onderdak daar, bij veel mensen, dus ik kan maar uitkiezen, want ze zijn gastvrij, en ik heb al connecties opgebouwd met mensen die daar computer bedrijven hebben opgericht, en die willen me ontzettend graag daar hebben. Dus die voordeel heb ik. Nu de emigratie procedure nog. Ohhh wat zal ik God dankbaar zijn als ik eindelijk daar naar toe mag en kan gaan. Een nieuw leven. Dat zal pas heerlijk wezen. |
Ik vind het een goed plan, waarvan ik denk, als ik jou zou zijn, ik het ook zou willen. Ja, ik snap wat je bedoelt, net zoiets als de fillipijnse cultuur. Vrouwen zijn veel zorgzamer en hebben veel meer respect voor de man, dan hier. Gewoon, andere cultuur.
Ik wens je alle goeds met je plannen, je hebt alles goed doordacht zie ik. Onderdak, ja, ze zijn gastvrij Werk, door connecties, dat voordeel ook. En ja, dat je niet alleen wilt zijn kan ik begrijpen. alleen zijn, zo jong als jij, ja, en door internet ja, kan je dus contacten maken die je dan al hebt als je daar bent. Nogmaals, goed plan, lijkt mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 10:14
|
|
|
Mensen zouden wat vaker samen een visje of twee moeten eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:27
|
|
|
slechtste moment: Kijk, ik heb 't niet op kerst, associaties mee, juist kerst...
Maar goed, dat is voor het overgrote deel 'goedgemaakt' doordat kerst een feest is waar we worden bepaald bij het geloof, geboorte Here Jezus, dus mwha, het werd weer leuk, in de zin, kreeg inhoud.
Maar ja, loop ik net naar het winkelcentrum, die lichtjes, kitzeriger dan kitsch. En dan twee oversized rendieren met kerstman, kompleet verlicht, BAh, smakeloos...
Word daar echt draaierig en misselijk van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 09:18
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Er is er maar Éen de baas en staat hoger dan wie ook in aanzien.
Er zijn duidelijke aanwijzingen hoe een man met zijn vrouw omgaat en andersom. Gelijk Jezus ons hier heeft voorgeleefd zo moeten wij ook met elkaar omgaan, het is Zijn bevel, in Liefde. De man is het hoofd van het geziin, maar in liefde draagt hij zijn vrouw op handne en staat zij hem terzijde, de Liefde die Jezus beveelt, maakt een ieder gelijk aan elkaar.
Zelfs oudtestamentisch, is ook maar een begrip, want Gods woord is niet deelbaar' is het al bevolen door God om elkaar in liefde bij te staan.
Jezus zelf heeft ons voorgeleefd DIENEND, niet heersend, hoe iemand die dus zo verantwoording krijgt, naar een ander cq partner toe. |
Quote: | maar in liefde draagt hij zijn vrouw op handne |
Kijk, Pieter 619, jíj hebt het goed gezien
het ergste is dat ik het nog meen ook...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 december 2012, 09:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 08:03
|
|
|
Ik dacht eerst vuurwerk, maar ja, het raam is de andere kant op...
Toen zag ik waar het vuurwerk geknetter vandaan kwam, uit mijn pc...
Welja, kan er ook nog bij...
Ik zag geen lichtjes alleen geknetter hoorde ik, misschien scheelt dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 07:58
|
|
|
Een les geleerd: voor jezelf opkomen is niet een eenmalig iets, maar iets wat je zult moeten blijven doen.(misschien zet ik 'm bij kreet van de week, ik weet niet of die voor iedereen opgaat..)
Ik word blij, dat ik zo boodschappen ga doen(en ik mag het hopen mijn medicijnen er zijn bij de apotheek doorgefaxt)
En verder moet ik veel regelen, en bellen en 's middags weg, ook blij.
En, God sta me bij, een opdracht niet vervuld en morgen komt me behandelaar.. (hoe praat ik me hier weer uit ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 07:47
Onderwerp: Soms
|
|
|
MARIO216 schreef: | Soms verlang ik ernaar om weer lekker eenvoudig te geloven zoals ik vroeger deed, toen alles nog zwart/wit was voor me. De voorganger was gezegend met een speciaal communicatielijntje naar God. De mensen binnen de kerkmuren waren 'de kerk' en daarbuiten was 'de wereld'. De kerk was goed en de wereld fout, slecht verdorven en verdwaald en er altijd op uit om de kerk te verleiden en tegen te werken. Hun harten waren leeg en ze werden allen verteerd door een leegte en een zoekend verlangen naar een ontmoeting met hun schepper. Het enige wat wij hoefden te doen was naar ze toegaan en vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Inmiddels heb ik ontdekt dat mijn wereld niet meer zo zwart/wit is. De mensen van binnen de kerkmuren zijn net zo slecht als die daarbuiten. Leugens, bedrog, hebzucht, misbruik, tienerzwangerschappen. Ik heb inmiddels alles wel voorbij zien komen binnen de kerkmuren. En over de mensen buiten de kerkmuren heb ik ontdekt dat lang niet iedereen een leugenachtige, onbetrouwbare, antichristelijke, lege ziel is met een aangeboren honger naar God. Er zijn tal van mensen die er een hoge moraal op na houden. Die voor elkaar zorgen, elkaar helpen en te eten geven. Als die simpele zwart/wit wereld van vroeger schijn gebleken is, hoe zit dat dan met het bestaan van God? Was die niet juist zichtbaar voor de wereld door Zijn kinderen heen? Waarom geloof ik nog eigenlijk? Vraag ik mijzelf wel eens af. Verstandelijk gezien is er eigenlijk helemaal geen reden voor. Ik kan het bestaan van God niet beredeneren. Niemand trouwens, want de filosofie is hier nog steeds niet over uit. Er zijn net zoveel of weinig redenen om niet in God te geloven als om wel te geloven. De psychologie zegt me dat ik geloof vanwege de invloed van mijn leefomgeving tijdens mijn opgroeien. De biologie vertelt me dat er een paar extra actieve verbindingen zitten ergens in mijn hoofd. En wat denk ik zelf? Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: ik geloof. Al begrijp ik niet precies waarom. |
Hai Mario,
Verwar jij jeugdsentiment niet een beetje met geloof in je jeugd.
Ik herken wat je schrijft, ik denk ook regelmatig aan mijn jeugd, zo lekker onbevankelijk kind zijn. Geen moeilijke vragen. zo en zo zit het. en niet anders. Ook al was in mijn 'mileu' de opvatting dat kerk en alles wat ermee te maken heeft niets is. zowel op school, als bij familie, neefjes en nichtjes en ja, overal hoorde ik dat. Kerk was er voor domme regeltjes, waar je niets aan had die je alleen maar tegenwerkte En alleen maar om je plezier te bederven. Ja, dat zeggen tegen kerkmensen was niet netjes, meer niet.
Dus je, ik had in mijn jeugd ook een omlijnde eenvoud, 'zo is het en niet anders'. Bij mij waren dingen ook eenvoudig zwart-wit, en pas later beseffende dat dat helemaal niet zo was.
En geloven nu, ja da's zo eenvoudig(voor mij). Kijk maar es naar een oog, hoe wonderlijk dat in mekaar zit, dat we kunnen zien. Etc. en dan de natuur, ja, het mileu wordt verknald maar ja, dat komt weer gedeeltelijk door de economie en net zo als er veel onrecht is, kinderarbeid bijvoorbeeld, ja, dat komt door de gebroken wereld, en/of vijand.
Maar ja, als je es om je heen kijkt, dan vind ik het juist moeilijk om niét te geloven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 december 2012, 08:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 07:34
|
|
|
QSJE546 schreef: | maar waar word jij nou blij van? Dit is mijn laatste berichtje op t forum,morgen loopt mijn abbo af. Ik vond t hier heel erg leuk,ook om af en toe een topic te openen en te zien hoe leuk mensen daar op reageren. Waar ik blij van ben geworden is dat ik mijn lieve vriend hier heb leren kennen en dat t heel goed gaat. Nu jullie weer
hartelijke groetjes van een blije qsje en Gods zegen |
Fijn voor jou dat jij zo blij bent, en een vriend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 december 2012, 07:22
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
ANNA415 schreef: | De vrouw is uit de rib geschapen, zodat ze dicht bij het hart van de man zou zijn. (en daarom is ze dus niet uit zijn voet geschapen) |
He, daar heb ik zó nog niet over nagedacht...
Ik zat weleens te dubben, 'een rib'?', en daaromheen Eva gemaakt?
Ja, mooi gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 14:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | en zo vraag ik me af waarom deze verdachte al veroordeeld is...
voorlopig is hij nog niet veroordeeld en is zn bedrijf kapot, zn huwelijk stuk en zn kinderen zwaar beschadigd.
Er zijn in deze moordzaak al tientallen verdachten opgepakt geweest... en naderhand weer vrijgesproken.
Ook gaan mn gedachten even naar bijv: de puttense moordzaak, de schiedammer parkmoord, Lucia de B en vele anderen die JAREN onschuldig vastzaten en door justitie kapot gemaakt zijn.
Maarja justitie... dat zijn toch ook de fascisten die de gooier van een waxinehoudertje 2 jaar zonder proces opsluiten...
En sorry Jans... rechtsom of linksom kom ik er weer bij uit... in NAAM DER KONINGIN he |
Niet alleen is het menselijk geheugen enorm onbetrouwbaar, mensen laten zich ook gemakkelijk manipuleren. Hoe komt het dat onschuldige mensen een moord kunnen bekennen?
Derren Brown laat zien hoe kinderlijk eenvoudig dat kan zijn in zijn experiment "The Guilt Trip":
The guilt trip
Helaas alleen in het Engels...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 22:42
|
|
|
Aanpak fraude PGB´s!!!
http://nos.nl/video/447109-van-rijn-aanpak-van-fraude-met-pgbs.html
Zie films op die site.
Heel blij, dat zorgt dat mensen die het echt nodig hebben het wel kunnen blijven houden.
Gewoon schofterig, fraude met zaken die anderen zo hard nodig hebben...BAH!
Zie ook, http://www.telegraaf.nl/binnenland/21124875/___Enorme_fraude_met_pgb___.html
...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 2 december 2012, 23:12
|
|
Naar boven |
|
|
|