Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 09:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Ik sluit me aan bij de momenten van Steentje.... Het was al eerder deze week...... Ik hoef er nooit zo vroeg uit...maar ben al 3x wakker gemaakt door de vogels....Toch heel erg mooi!!! Ik MOET dan ook luisteren... De eerste keer dacht ik wel...net nu ik nog zin heb om te slapen...lukt het niet meer.. Ook gisteren en vandaag op mijn vrije dag mag ik graag nog even uitslapen...maar weer die vogels. En mooi!!!!!!!!!!!!!! Je moet luisteren of je wilt of niet... De vogels vertellen Gods Eer....dan moet ik maar zwijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 01:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Samen met mijn dochter...een soort High Tea gemaakt.... Al het zoete eten...niet gemaakt... Sandwiches gemaakt en wraps..met kruidenkaas. Vooraf een soepje uit pakkie... Toe een sinaasappel en een kiwi...
Was gezellig en lekker....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:19
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjoenge jonge , un kaksie mistig seg toen a'k v'noggend nè mun werkku ree. 'k zag ne niks seg. Dink je bie j'n eigen , noe kom de son misschien wè deur vandaege ma nee heur . En noe begin het wee a misstig te worre. 'k Dinke da'k morruge mè om un paer glasjes gè voe op mun neuze. Misschien a dat wà scheelt.
Heeeeeel misschien dat sommigen dit beter begrijpen als engels |
Weerom doe jie dat soh??? Dakkan ok niemand leze??
(moeilijk is dat he om zeeuws te schrijven!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:00
Onderwerp: Jezus zegt:
|
|
|
PIETER649 schreef: | ten koste van anderen? sorry hoor, blijft n raar voorbeeld |
Maar Cootje heeft wel gelijk...en ik neem aan dat jij dat ook best weet.... Alles in je leven opzij zetten....maar daarmee wel een schat verkrijgen, die NOOIT meer verloren gaat...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 29 februari 2012, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:44
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Eerst gewoon gewerkt tot 4 uur... Om kwart over 5 naar mijn werklocatie gereden om daar met 7 andere collega's te koken... Enorm gezellig.... We hadden lootjes getrokken...voor voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht... Mij was het toetje toebedeeld...(samen met nog een ander) Het is haagse bluf geworden.. We nemen dan alle rekeningen bij elkaar en delen door 8... En dat was maar 5 euro per persoon, waar we een luxe diner voor kregen... Zeker voor herhaling vatbaar..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 18:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vanmiddag een begrafenis..... Zit daar met mijn gedachten nog even bij.... Ben maar eerlijk....ik vind het moeilijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 14:46
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Heb je gezien hoeveel fans je hebt Frank????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 12:41
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
Heerlijk Frank...het ziet er lekker uit... Ik stuur het even door aan mijn collega waar ik het samen mee ga maken... Heb nu een keuze uit 5... En een magnetron is er ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 12:39
|
|
|
PLANEET ZEELAND!!!!!!!!!!(Jaja...die bestaat)
Het was een heerlijk ontwaken...de zon scheen...al was het mager... Maar het was geweldig!!! Het weer goed...dan ik ook goed...(meestal)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 11:09
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | tip....ff googelen op het woordje 'toetjes' en je kunt kiezen wat je wilt..... |
Jawel...daar ben ik ook al mee bezig, maar je weet nooit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 10:35
|
|
|
EVEN EEN OPROEP!!!!
Volgende week ga ik met 7 collega's koken.. Echter op de locatie waar we dat gaan doen is er WEL...een OVEN... Maar geen gas...( i.v.m gehandicapten) Nu is mij het toetje toebedeeld.. Wie weet er een lekker recept van een toetje... Drie uur iets in een koelkast zetten kan ook niet... WIE HELPT!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 19:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Visdag??? |
Nee geen vis.. Ik ben nog steeds aan het wachten tot Visser eens uit zijn slof schiet en wat vissen over heeft!!!!
Das wel een goede ruil... Hij krijgt frietje pinda....en ik vis...Goede deal toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 19:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee joh dan is het toch kliekies dag bij haar?? Of was het nu uitsmijter dag |
Dat laatste...en het was toch weer lekker....!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | dan zal ik het ff op zn zeeuws doen...... Frietje mayo pinda???
Eg wel te kaanen |
Zeeland....die BEREgraag pinda lust....(komt morgen)
Vandaag is het vrijdag he.....je-weet-wel-dag
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 24 februari 2012, 14:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:04
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
Met die laatste twee zinnen kan ik meer Frank.... Gebed...voor de hele familie...dat was ook het topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zei iets lekkers en geen vettige brol met die smerige pindasaus...bahhhh |
Eten is niet bah.... Nooit....ook geen pindasaus met frietjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:54
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is inderdaad allemaal heel erg voor diegene die achter blijven. Vooral dan wanneer het besef rijst dat heel voorval het door eigen schuld is. 'Als de moed overal is, is de voorzichtigheid nergens meer.' Dit citaat blijkt maar weer eens dat het waar is. |
Dat "eigen schuld" houdt ons mensen nog steeds bezig he????
Er loopt hier een jongen rond op het dorp.... Ooit als 15 jarige geknoeid met een brommermotor... Na heel veel hersenletsel...nu zwaar gehandicapt....
Moet ik nu steeds denken....EIGEN SCHULD???? Destijds is er veel gebeden voor hem...of ook hij mocht ontwaken uit zijn coma... Dat gebed is verhoord, hij mocht TOCH blijven leven..
Het is maar goed dat God geen rekening houd met eigen schuld... Dan kreeg ik niet zoveel als ik nu krijg...
DIE MILDELIJK GEEFT EN NOOIT VERWIJT!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 24 februari 2012, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:17
|
|
|
TINK100 schreef: | the house is mine....... |
IS EEN FELICITATIE WAARD!!!!!! DOE ER DAN OOK GEBAK BIJ!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 13:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Floshke verjaart in mei... en ik binnen enkele dagen... |
Weet je Frank...ik zal je helpen... Want iedereen gaat nu natuurlijk vergeten te kijken... Oke...we hebben net gehoord dat binnenkort...(over enkele dagen dus) misschien dit weekeind al.... [b]
FRANK JARIG IS!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 24 februari 2012, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 07:30
|
|
|
Een vrije dag.....maar niet meer kunnen slapen... De balkondeur open...ochtendkou... Maar wel heerlijk...want het voelt heel zacht aan.... Overal nog stil...maar de vogels zingen al...het maakt me klein.. Het lijkt een mooie dag te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 17:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach Pieter het nummer van de pizzakoerier ken jij toch uit je hoofd Laat die lieve vrouw van je maar eens effe lekker uitzieken he Enne je kan toch wel wat maken he een echte vent als jij |
Oftie iets te eten kan maken...weet ik niet.... Maar weet je....iets vinden om te ETEN....dat lukt zeker!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 09:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus jij bent NIET in februari jarig als ik het goed begrijp? |
Oei das hard....dat doet zeer.....Visser...weeg je je woorden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 08:02
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | De reactie van Mariska is juist wel met heel veel respect, en uw eigen bijdrage zegt niet veel meer dan het medelijden naar iemand van 18 die een pak slaag heeft gehad. En of iemand van 18 meer mee heeft gemaakt, dan iemand van 50 lijkt mij schromelijk overdreven. Het is maar net wie van 50 je neemt, een coma patient waarschijnlijk, die sinds zijn geboorte licht te slapen. En uit zijn schrijfwijze gezien in dit hele kleine stukje is maar verrotte weinig respect naar anderen te zien. Hij heeft nog maar net zijn laatste flesje melk achter zijn kiezen zitten. |
Gerrit....ook jij laat met deze woorden weinig van respect zien naar andere mensen...Je spreekt zelf ook als een verbitterde man. Dat mag je in mijn ogen ook niet doen!!! Lees je woorden die je hier schrijft!!! Je hebt het over een comapatient!(EN...lees ook verder...) Weet je wel hoe erg dat is, daar doe je ook mensen verdriet mee!!! Waarom doen mensen elkaar zoveel verdriet met woorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:59
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
Ze zeggen ...er moet een knop om... Daar geloof ik zeker in.... Die knop van het roken heb ik gevonden....(nooit gedacht die ooit te vinden!!)
En ik weet...er komt echt weer een moment...dat ik die knop van het lijnen OOK weer vind. Maar nu..?? Nee nu even niet... Ook weet ik dat je elkaar tot een hand en voet kunt zijn... Destijds bij het stoppen met roken ben ik ook op een site gegaan en dat werkte heel goed...
Ik heb altijd gedacht dat stoppen met roker moeilijker was, maar ik ben omgedraaid..omdat ik na het stoppen meer dan 10 kilo aankwam. Vind dus nu dat lijnen veel moeilijker is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 18:40
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Mijn liefste collega'tje, mijn muzische maatje, heeft borstkanker Ik ben er kapot van... |
Wat erg Tjok... Ineens lijkt alles zo onbelangrijk he....?? Soms overvalt me dan ook het gevoel...misschien ook de rijkdom.... Dat ik het niet ben!!! Ben ik meer-minder...dan hij of zij die de boodschap te horen heeft gekregen... Maar tegelijk weer eens even met de neus er op geduwd worden... Dankbaar te zijn met wat ik heb....niet ziek te zijn....in feite alles te kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:40
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
Uhhhh..ja...die durft.... Maar dit meissie...doet net als Erika.... Tja...de waarheid is wat hard denk ik...(voor mij dan)... Enneh...was ik nu al aan het lijnen??? Nee dus...
Als ik meer weet...(lees onderneem) laat ik het weten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:11
|
|
|
Het was gisteren inderdaad ...de laatste keer..... Kreeg zojuist telefoon....R is overleden.....
Je was een wijze vrouw..ik heb veel geleerd van je... Je mag nu zijn waar nooit geen pijn en verdriet meer is!!!
|
|
Naar boven |
|
|