ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 20:05
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?

THOMAS968 schreef:
Masturbatie is niet zondig, het staat nergens in de bijbel dat het dat is. Het is ook niet verkeerd of ongezond. Alle alleenstaande mannen doen het en de meeste vrouwen ook. Het wordt bij vrouwen alleen anders opgewekt. We moeten als christenen eens stoppen met die kramphouding naar de voortplantingsdrift die nu eenmaal is ingebouwd. Hoeveel mensen ook van elkaar houden er bestaat geen minnen zonder seksuele drift en hormonen. We mogen zijn zoals we geschapen zijn en ook met het verlangen er naar is niks mis. Mensen die er meteen afwijkingen bijhalen als seksverslaving, zitten op het verkeerde spoor. Seksualiteit is het meest waardevolle als het plaatsvindt binnen een liefdesrelatie maar ook dan is er altijd ten dele sprake van een puur lichamelijk verlangen. Mensen die liefhebben, dat geven en ontvangen zijn gelukkiger en we streven er allemaal naar. En wie nu over losbandigheid begint, heeft mijn bijdragen niet begrepen.

Thomas, wie zichzelf een schuldgevoel aanpraat, maakt zichzelf daarmee alleen maar ongelukkig

Ik las vandaag deze quote: Ouder worden beschermt je niet tegen de liefde, maar de liefde beschermt je wel tegen ouder worden.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 19:57

MAUREEN217 schreef:
Thomas, met jou ben ik het helemaal eens. Dit. Had ik al reeds eerder gezegd, wel in een andere bewoording, en toen werd het van de tafel geveegd. A, het is heel natuurlijk, als het emmertje vol is, moet zij geleegd worden, de vraag is alleen hoe oe je dat, en hoe staat God hier tegenover. Is het zondig of niet, wat zeg jij hiervan.

even off topic.....hoe oud moet je zijn om lid van CM te zijn? Als je dit toch allemaal leest als je nog jong en onbevangen bent..... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 19:52
BerichtOnderwerp: 4 mei

THOMAS968 schreef:
Natuurlijk is dat niet het geval. Er is nu eenmaal niets te vergelijken met de vernietiging van de Joden in de oorlog. Maar als je er nu je hele leven op aangekeken bent dat je vader NSB-er was? Het bekende verhaal van Oorlog zonder vrienden? Deze kinderen zijn jarenlang afgerekend op het gedrag van hun vader. Op hetzelfde niveau is het niet te brengen maar er is deze mensen wel op een onrechtvaardige wijze kwaad aangedaan. En dat terwijl de meeste Nederlanders niet zo heldhaftig waren hoor. Dat de gevangenen in zijn algemeenheid en de Joden het veel slechter hadden is duidelijk. Maar het is nu meer dan 65 jaar na de oorlog. Als die verzoening er nu niet komt is het echt te laat. Als christenen moeten we toch tenminste die mensen vergeven die niks hebben misdaan. De Groninger liedjeszanger Ede Staal heeft er zijn hele leven last van gehad dat hij een kind van Boele Staal was, een beruchte NSB-er die ook mensen heeft doodgeschoten.

Thomas, kinderen van ouders die Joden hadden, verdienen de eer die de ouders toekomt ook niet.

Ik wil me toch even in deze discussie mengen, gisteren hield, zoals al eerder hier genoemd, de zoon van de 'zwarte weduwe'een toespraak bij de dodenherdenking in Culemborg. Wat mij opviel bij die toespraak was dat hij zich totaal niet als slachtoffer neerzette en ook duidelijk maakte dat vooral anderen dat deden. Hij ziet zichzelf niet als oorlogsslachtoffer, wel helaas afstammeling van ouders die erg verkeerd waren in de oorlog en daarna.....maar daardoor ook de kracht gekregen om anders en bewust in het leven te staan. ook pleitte hij voor barmhartigheid van de tweede generatie (er zijn niet zoveel overlevenden nog van de oorlog) zodat wij samen kunnen herdenken.....
Wel herdenken maar ook vooruit kijken.....en dat is toch wel een mooie gedachte?
in Amerka hebben ze Memorial Day, waarin alle gevallenen worden herdacht, hoe dan ook.....misschien moeten wij daar ook naar toe 66 jaar na dato?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 10:28
BerichtOnderwerp: Hoe interpreteer je de Bijbel?

MARYLIEN613 schreef:
Fijn van jullie allen om zo te reageren op dit onderwerp,
persoonlijk ben ik niet zo gezegend met de gave van spreken dus korter en eenvoudiger:
ik heb aan de lijve ondervonden dat je gelukkiger leeft als je de Bijbel gewoon gelooft voor ècht!
toch vind ik het soms een beetje moeilijk omdat ik buiten de evangelische gemeente zo weinig mensen ken / ontmoet die dit ook willen zien / geloven,
maar na het lezen van jullie reacties blijf ik erbij dat geloven inderdaad ook inhoudt "niet alles kunnen verklaren en begrijpen maar doodgewoon aanvaarden en geloven" en zo lees ik nu de Bijbel.

en toch ook nog zo'n vraagje:
als we de Bijbel woordelijk geloven mag men geen gesneden beelden hebben, waar ik volledig kan inkomen en geen probleem mee heb (alhoewel het een deel van mij opvoeding is die je soms moeilijk kan vergeten of wissen)
maar vandaag las ik in Deuteronomium 22 dat "een vrouw zal geen mansklederen dragen en een man geen vrouwenkleed aantrekken........"
Als ik dagelijks een jeansbroek draag is dit niet een beetje mannenkleding?

als we de gesneden beelden woordelijk aannemen en opvolgen (het dus NIET hebben van gesneden beelden) wat dan met deze kledij?

Gelukkig kan je er tegenwoordig in een jeans ook vrouwelijk uitzien Marylien, zou me er maar niet al te druk over maken....... Knipoog smiley
Je moet de Bijbel niet zo naar de letter lezen denk ik maar het in die tijd zien.......het gaat om de Boodschap die daar verkondigt wordt, dat is toch veel belangrijker?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 5 mei 2011, 10:29
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 20:44
BerichtOnderwerp: 4 mei

Hoornik

--------------------------------------------------------------------------------

Tot de doden

Wij kunnen u niet meer bereiken,
wij komen een zintuig tekort,
wij leggen ons neer bij de feiten
dat gij minder en minder wordt.

De enkele keer dat ge
in dromen ons nog verschijnt,
wordt gij al ijler en ijler
tot ge voor altijd verdwijnt.

Straten houden uw namen
voor heden en morgen in stand,
maar onze kinderen brengen
ze niet meer met u in verband.

Het land ligt nog net als toen het toen lag
van polder tot polder te kijk;
de mensen die erin wonen
blijven zichzelve gelijk.

Maar éénmaal per jaar is de stilte
tot de hemel toe van u vervuld
en belijden wij zonder woorden
onze dankbaarheid, onze schuld.

Uit: Nederland

Ed. Hoornik
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 17:07
BerichtOnderwerp: geen seks voor het huwelijk

CHATULIEM619 schreef:
Het principe van het huwelijk is universeel. De huwelijkssluiting kan natuurlijk verschillen...een huwelijk zonder wettelijke basis heeft nooit bestaan. Dat is iets van de laatste tijd en dat is een gevolg van de angst van mensen om hun zelfstandigheid te verliezen. En is dat niet het eigenlijke probleem. Waarom zou je moeten trouwen? Omdat het door God ingesteld is, omdat dat de exclusiviteit van de relatie waarborgt. Tegenwoordig gelooft men er niet meer zo in, zelfs onder christenen is dit een heet hangijzer geworden.

Je kan natuurlijk ook een zegen over je relatie vragen zonder te trouwen?
In de kerk waar ik lid van ben is dat mogelijk (pkn) en op zich vind ik dat wel een mooie gedachte......
En nee, ik ben absoluut niet bang mijn zelfstandigheid te verliezen maar ik heb meer zoiets van ik heb het éénmaal voor God beloofd met de zin tot de dood ons scheidt en dat is niet gelukt, kan ik dat dan wel weer beloven?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 mei 2011, 04:22

HANNAH810 schreef:
dank je voor je hartelijk welkom in 2011 willemijn, maar ik was er al een paar maanden, hoor!! Engeltje smiley

heeft de betreffende vrouw de trouwbelofte aan laten passen, misschien?
ik wist namelijk niet dat dat kon.

google bied uitkomst; ik ben in 2011 nog niet gehuwd!!

Titel 6 van Boek 1 BW regelt de rechten en verplichtingen van echtgenoten. Vroeger was het bijvoorbeeld verplicht dat mensen die met elkaar getrouwd waren ook samenwoonden. In de wet stond geregeld wie de doorslaggevende stem had als d eechtelieden er niet uit kwamen waar ze nu gingen wonen. Deze verplichting is inmiddels afgeschaft.

Ik bedoel alleen maar te zeggen Hannah dat het anno 2011 allemaal wel wat gecompliceerder ligt dan vroeger. Het aantal scheidingen ligt significant hoger en vrouwen hebben in tegenstelling tot vroeger ook veel minder economische afhankelijkheid van hun man....
Vroeger was het vanzelfsprekend dat je je man volgde en tegenwoordig zijn het afwegingen die je maakt........want je hebt vaak niet alleen met jezelf te maken.......en anderen vinden daar van alles van. Ik vind daar ook wat van maar dat heb ik al in bovenstaande stukjes geschreven....... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 4 mei 2011, 17:13
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 20:50

HANNAH810 schreef:
volgens mij beloof je bij je trouwen dat je ook samen in hetzelfde huis gaat wonen.......??
het verbaast mij dus, willemijn, dat dat je verbaast....... Verraste, verbaasde smiley

Welkom in 2011 Hannah! Ik heb een collega die getrouwd is en inderdaad niet samenwoont met haar man om de simpele reden dat zij nog een zoon van 18 heeft die thuis woont en zij dat graag tot een goed eind wil brengen voor zij bij haar man gaat wonen.....
Niets mis mee toch? En komt wel vaker voor hoor! Knipoog smiley

.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 20:34

LISA610 schreef:
Lees even de laatste zinnen van mijn bijdrage waaruit Willemijn dit heeft gekopieërd Maria. Blijkbaar heeft Willemijn die ook gemist. Ik geef daar namalijk bewust heel nadrukkelijk aan dat ik niemand veroordeel. Knipoog smiley

Ik heb ze helemaal niet gemist, ook ik heb goed gelezen... Knipoog smiley ik geef alleen weer hoe mijn beleving daarin is.........en dat soms dingen wat complexer zijn dan met elkaar trouwen en bij elkaar gaan wonen......En die keus maakt ieder stel voor zichzelf, daar hoeft een ander niets van te vinden toch?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 3 mei 2011, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 12:38

Een LAT-relatie houdt het in mijn ogen allemaal wat vrijblijvend. Je hebt een relatie met elkaar, maar je leidt wel ieder je eigen leven. Wat de redenen daar ook van zijn, in mijn ogen is dat niet een relatie waarin je seks met elkaar moet hebben. Wacht dan gewoon tot de situatie anders is. En als het niets te maken heeft met de situatie waarin je verkeerd, maar juist met het gevoel dat je je niet zodanig aan iemand wilt binden dat je met hem of haar wilt trouwen.. dan is er dus (nog) geen sprake van de liefde die ik hiervoor beschreef. Dat is dan wellicht ook iets wat je tot nadenken mag zetten.

Jij gaat er automatisch van uit dat als je een LAT relatie hebt je dan niet getrouwd bent? Dat verbaasd me een beetje.....Er kunnen zoveel redenen zijn om toch te gaan latten? Het is allemaal makkelijk als je een partner hebt die om de hoek woont maar als dat niet zo is kunnen er ook andere motieven zijn om te gaan latten, zeker als je wat ouder bent...
Ik vind latten nog niet zo heel gek hoor en of ik nu getrouwd of ongetrouwd lat, ik voel het niet als vrijblijvend.....
En zeg nooit nooit maar de kans is niet zo heel groot dat ik nog een keer ga trouwen.......(of ik moet heel romantisch ten huwelijk worden gevraagd natuurlijk Knipoog smiley ) maar dat wil niet zeggen dat ik vrijblijvend met relaties omga, zeker niet......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 09:38

MARIAN519 schreef:
Er zijn meer dingen die toen als onrein bestempeld zijn, maar die daarna zijn toegestaan. Besnijdenis is ook een voorbeeld van iets wat nu niet meer hoeft,

Het gebeurd anders nog steeds..en vaker dan je denkt..uit oogpunt van hygiëne en juist ook uit oogpunt van een betere seks beleving.. Clown smiley

Hoe moet ik me dat voorstellen Marian? Je gaat naar de dokter en zegt dat je besneden wilt worden omdat je een betere sexbeleving wilt?????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/68VPPhQV9YQ

Ik bazuin het niet rond want dan krijg je zo'n lachje......maar ik ben wel een beetje fan van ze.......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 13:32
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding

THIRZA120 schreef:
Het is gewoon triest als je ziet hoe het in sommige situaties nodig is om contact met vader/moeder te moeten verbreken.
Als hier geen gegronde redenen voor zijn vind ik dat je de kinderen tekort doet als zij geen contact met één van de ouders mogen hebben.
Ik vind dat een kind recht heeft op het contact met beide ouders, hoe moeilijk het in sommige gevallen ook kan zijn voor de ouders zelf.
Persoonlijk denk ik dan dat je het belang van je kind in dit geval voor je eigen belang moet stellen.
De kinderen hebben het meestal al moeilijk genoeg met de scheiding zelf!

Ik bedoel grappig een beetje cynisch Thirza, ik weet helaas heel goed hoe dingen lopen en verlopen. En ook weet ik dat iedere situatie weer anders is en dat een ieder vanuit zijn eigen beleving praat......
En dat is wat ik probeerde te zeggen, niets meer en niets minder.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 2 mei 2011, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

IMKE917 schreef:
Twijfelende smiley mmm....ja dat zou het kunnen zijn... Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hij wordt in ieder geval wel gemist........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 11:51

HANNAH810 schreef:
hij zal misschien zijn wachtwoord niet verandert hebben? en als je samen met je kat gebruik maakt van hetzelfde acount, weet je wat er gebeuren kan, he?

(zie topic; picknicken 21 mei)

Hij heeft natuurlijk een ban Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 11:32

MARIAN519 schreef:
zo maar ineens.. Smiley die vol vragen zit ..kan ja... Engeltje smiley
we willen allemaal weleens rust..

Wie weet heeft hij geen rust nodig maar speelt er wat anders? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 2 mei 2011, 11:34
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 11:31
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding

HENKWAL969 schreef:
Soms is de gang naar de rechter niet eens nodig. En hoeft moeder de kinderen niet bij de vader weg te houden.
Als ze maar vaak genoeg zegt hoe slecht dat vader wel niet was, dat het allemaal zijn schuld was en dat hij eigenlijk een ongelooflijke ..... is.
Dat zie je als vader je kinderen ook niet meer. Zeker bij puberende kinderen werkt dat goed.

Ik heb mijn eigen kinderen al een aantal jaar niet meer gezien of gehoord.
De laatste keer dat ik iets van mijn dochter heb gehoord, was 5 jaar geleden via de advocaat. Toen zij 21 werd zou in ik overleg bij gaan dragen in haar studie.
De reacties waren zo beledigend, dat het overleg en ook het geld er niet kwam. Kreeg dus 14 dagen later een brief van mijn advocaat.
Opgestookt (door moeder??) dat ik een dik salaris heb en best meer zou kunnen betalen.... de advokaten aan het rekenen.
Resultaat.....
Het bedrag dat ik voorgesteld had om te betalen, werd door de beide(!) advokaten gehalveerd. Behalve het feit dat ze nu minder kreeg, was het beetje relatie dat er nog was, ook verdwenen.

Je hoeft de kinderen niet bij je partner weg te houden. Als je maar genoeg slechte verhalen verteld en de realiteit verdraaid.

Voorbeeld:
Ik zou op de dag van de verhuizing (dat ze bij mij weg gingen) mijn dochter niet eens een glas water gegeven hebben. Zo slecht was ik dus!!!
Dat verhaal was zo echt, dat ik het zelf ook geloofde.
Echter..... ik was er niet eens die dag!!!
3 jaar lang heb ik me afgevraagd of ik inderdaad "Nee" gezegd zou hebben op de vraag om een glas water. Ik kon het me niet herinneren.
Achteraf logisch, want ik was een week in het buitenland.

Ach Henk, zo heeft een ieder zijn eigen verhaal.....Jouw dochter heeft misschien wel een heel andere beleving van dit verhaal?
En als ouder blijf je hoe dan ook de verantwoording voor je kind houden, hoe relaties ook zijn of juist niet zijn........en als je de termen ópgestookt door moeder"gebruikt krijg ik al een naar gevoel......
Het grappige is dat een ieder zijn eigen daden rechtvaardigt en het in trieste is dat kinderen altijd nog het kind van de rekening zijn.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 2 mei 2011, 11:33
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 09:48

IMKE917 schreef:
Ik vraag mij af waar Frank is gebleven.......zijn naam is grijs..... Smiley die vol vragen zit

Frank heeft even een time out Imke......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 april 2011, 10:39
BerichtOnderwerp: Lente

MARIO216 schreef:

Uploaded with ImageShack.us

Wat een schattige foto Mario, enig...... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 08:30
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum

[quote=MARTIN695]

Het is helemaal gelukt! Dank je wel!
Ik snap nu waarom mijn kinderen mij een beetje meewarig aankeken als ik het vroeg......(die blik van: is ze nu echt niet wijzer......pfff Verraste, verbaasde smiley ) want het is eigenlijk heel eenvoudig........ Engeltje smiley
Dank voor je hulp en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....Maak er een mooie dag van!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 08:22
BerichtOnderwerp: Satan: bestaat hij als persoon of niet.

[heeft hij je feitelijk al in de macht, want daar straalt niets van Jezus grote liefde uit en dus niet gevaarlijk voor die Satan.
Persoonlijk bekruipt mij het gevoel dat, we heel vaak elkaar proberen te overtuigen van ons gelijk, dan door liefde van Christus er tevens in liefdevolle wijze te vertellen van zijn grote genade. Meer in de zin van wat ons bind dan wat ons scheid....Satan spint hier garen bij natuurlijk de verdeelde Christenen.
We moeten uiterst alert zijn op de Satan ..als persoon...maar ook de demonische machten die zich voordoen als het licht.[/quote]

quote=LEONARD480]Juist laat Satan je niet los als je behouden bent...
Als je een lauwe Christen bent

Wanneer ben je nu een lauwe christen Leonard? Ben benieuwd wat je daar nu eigenlijk onder verstaat? Want je zegt nogal wat he?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:32

FRANKT627 schreef:
We chatten toch niet slow. We geven tips wat ook tot doel van het CM-forum kan gerekend worden.

W-tje-mijn zie je rechts onderaan van je scherm een getal staan bijvoorbeeld 100% ...als je daar op klikt kan je de tekst vergroten

Dat snap ik wel maar ik wil gewoon in Windows mijn lettertype groter maken, verder niet....
Jij snapt niet wat ik bedoel denk ik....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:01
BerichtOnderwerp: Concert Trinity 7 mei Zuidhorn

FRANKT627 schreef:
Pfff, het is net of je er nog trots op bent ook... Knipoog smiley

Of ze hebben gewoon wat verbeelding...... Knipoog smiley
Laat mij dan maar van de Veluwe komen....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:59

FRANKT627 schreef:
euh...heb je geen leesbril? Knipoog smiley

Bij Windows gaat het toch anders? Daar kan je je tekst toch niet selecteren op lettergrootte? Verraste, verbaasde smiley Ik wil gewoon mijn lettertype wat groter en vast zetten.....en dat lukt niet......ik weet het, mijn denk vermogen met computers is wat beperkt.......
Oei, We zijn weer aan het slowchatten...... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 28 april 2011, 19:03
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:55

FRANKT627 schreef:
Ja W-tje: eerst je tekst typen en daarna selecteren en dan in 'letter grootte' iets kiezen. En klaar is W-je... Lachende smiley

ik bedoel in Windows..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:52

FRANKT627 schreef:
Als je nu eerst gewoon je tekst getypt hebt en die daarna selecteert kan je daarna een ander kleurtje kiezen.

Deze hulp behoort ook tot een doel van het CM-forum. Knipoog smiley

ook al heb je een best wel handig liefje... Knipoog smiley

Oh, dat is handig Frank, vroeg ik me ook al af.....Nu je toch voor helpdesk aan het spelen bent: gaat dat ook zo met de grootte van de letters, die springen bij mij steeds weer op een klein lettertype Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 28 april 2011, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:45
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)

GRIFFIN748 schreef:
gefeliciflapdinges met jullie huwelijk en het samengaan van de twee huishoudens.
(altijd weer afwachten of het gaat, he)

als zelfs dit lukt, is er nog hoop voor me Engeltje smiley

Je gaat toch morgen wel kijken naar HET HUWELIJK? Of is dat meer een vrouwenaangelegenheid? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 16:41
BerichtOnderwerp: The Passion

MVV749 schreef:
Do in Playboy??

Ik wil verder niet over haar oordelen, maar er had toch wel iemand anders de rol van Maria kunnen invullen? Dit vind ik vrij ongepast.

Maar misschien spreekt het niet christenen wel aan he? Do en Syb van de rPloeg en wie nog meer .....en dat was toch ook de doelgroep waarvoor het was?
Ik ben het trouwens met je eens maar het heeft toch wel wat los gemaakt dat hele Passion ,of je het nu wel of niet goed vind.......
De boodschap van Pasen is bij een groot publiek onder de aandacht gebracht en de echte betekenis van Pasen was bij velen toch wel ver weg gezakt.........
Ik heb er maar een stukje van gezien en dat vond ik meer dan genoeg, maar ik ben dan ook niet de doelgroep he? Knipoog smiley Hoewel, Erik, van de Jakhalsen deed het wel weer mooi, dat moet ik ook wel weer even zeggen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:58
BerichtOnderwerp: Concert Trinity 7 mei Zuidhorn

INEZ910 schreef:
Nee joh, hier is het het leukst.. ik mis niks aan het niet wonen in het zuiden Knipoog smiley

.. en Trinity moet je gewoon een keer meemaken, de cd klinkt al lekker, life is vast nog leukerderderder.
Ik ga ook, met een vriendin Coole smiley met zonnebril

Is het net zoiets als Sela Inez?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 14:11
BerichtOnderwerp: Vermenging van goden en mensen (genesis 6)

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd, niemand weet eigenlijk wat hiermee bedoeld wordt. De theorie van gevallen engelen is wel de meest voorkomende. Maar sommige dingen kom je gewoon niet achter. De vraag is, wat doe je ermee? Dan moet je je eerst afvragen of dit gedeelte bij het hart van de boodschap van de Bijbel hoort. En dat is in mijn ogen niet het geval. Leuk voor speurneuzen, maar verder ook niet.

Maar is het niet zo Chatuliem dat als je de oorspronkelijke tekst leest het wel duidellijk over gevallen engelen gaat???? Hoe krom dat misschien ook is?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 180 Volgende
Pagina 119 van 180