ChristianMatch

Forum

Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: Doorbrekers Amersfoort heeft Open Huis

Voor de geinteresseerden:

Doorbrekers Amersfoort houdt komende zondag Open Huis met 3 korte diensten. Zie voor meer info de website:

http://doorbrekers.nl/nl/actueel/nieuws/openhuis.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 19:23
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

JOL252 schreef:
Dat vind ik zo mooi van Jezus... Hij kwam en leefde onder ons ondanks al het ongeloof... en volbracht datgene wat Hij voor ons wilde doen. Ik zou bijna zeggen "who else"...

Ik vind je goudeerlijk, dankje wel daarvoor.

Nou, volgens mij hebben ze bij Hem toch ook vaak op de "Niet Oke" knop gedrukt... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GERRIT603 schreef:
auw Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

hoe bakken jullie pannenkoeken Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
ik heb gewoon een shirt aan

euh... topless? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 14:01
BerichtOnderwerp: Met elkaar de bijbel door: Genesis

DJAB697 schreef:
Omdat we door God gemaakt zijn voor Hem.
Dus als we het zelf doen zonder God, of als er door de zonde (val) een breuk is. dan is het net alsof je diesel in een benzine auto doet.

Ok k snappum. Thanx!

Niet die vergelijking met diesel daar ben ik niet technisch genoeg voor hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 11:13

Genesis 5 en 6

In Genesis 5 wordt de mens nog >900 jaar en verwekt zonen en dochteren. Ik vraag me daarbij wel af hoeveel zonen en dochteren iemand in zoveel tijd verwekt; dan gaat het vermenigvuldigen idd snel. En ik vraag me af of Adam (en zijn zonen) meer dan 1 vrouw had of dat Eva al die (tientallen) kids zelf op de wereld heeft gezet?

De vermelding van Henoch beperkt zich tot 4 versen; toch behoort hij tot de meest bekende figuren uit de bijbel vanwege het feit dat hij wandelde met God. Wat aangeeft dat dit een verlangen is van veel mensen.

Ik zie de uitspraak van Lamech over Noach als profetisch; profeteren is dus iets van 'alle tijden'.

Noach begon wel een beetje laat aan kinderen; 500 jaar (Dusz mannen.... ) Lachende smiley

Het begin van Genesis 6 kan ik eigenlijk heel weinig mee. Ik dacht altijd dat het duivelen (gevallen engelen dus) waren die zich met de mens vermengden. Omdat dit tegenwoordig ook nog gebeurt. Maar dit is volgens mij onvruchtbaar en dat klopt dan niet. Misschien heeft iemand hier een ander idee over? Wellicht dat de grondtekst hier wat meer betekenis aan geeft?

Er staat dat in de tijd van Noach de aarde verdorven was en vol geweldenarij. Dit terwijl de geschiedenis (in retrospectief) nog betrekkelijk jong was. Kennelijk heeft zonde niet zoveel tijd nodig om door te werken en de boel te verzieken. Ook de geschiedenis van Kain en Abel lijkt dit te demonstreren; het doodslaan van je eigen broer is geen kleinigheid.

We staan er misschien wel te weinig bij stil dat God erg veel verdriet had om wat er op de aarde gebeurde. Zo erg dat Hij er toen een einde aan maakte door de boel onder water te zetten. Hij heeft beloofd dit niet weer te doen. Maar we mogen er denk ik wel van uitgaan dat Hij ook nu en nog steeds erg veel verdriet heeft over alle narigheid op de wereld.

De ark ja... Ik heb de ark in Dordrecht gezien en hoewel ik hem mooi vond lijkt hij denk ik toch niet echt op de ark van Noach. Noach zal ongetwijfeld geen geschaafde planken hebben gebruikt. t Zou zo leuk zijn als de echte ark nogges teruggevonden werd.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 10:38

PETRA944 schreef:
wel 1 ding weet ik zeker op dit topic zitten mensen waar ik niet mee verder wil in me persoonlijke leven. wat een triest gedoe, ik ga es genieten van een week zonder cm op het forum en houd me bij mailen en chatten met de leuke mensen de libelle is nog beter om te lezen Kotsende smiley

Neeeee... ik wil niet dat je weggaat! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 10:36

IJSJE204 schreef:
Ik noem je net zoals ik mijn zoon noem als ik hem op speelse wijze iets duidelijk wil maken. Niet denigrerend, ook niet zo bedoeld, neem het met een vleugje humor, chatuliem.
Ik dacht, en daarom heb ik me aangemeld op cm, dat dit een site is om een relatie, vriend of vriendin te zoeken. Waarbij je dan ook nog eens van gedachten kunt wisselen over allerlei onderwerpen.
Ik schrik van dat wat ik lees, hoe iemand neergesabeld wordt als hij/zij een andere mening heeft. Dit forum is toch ook ingesteld om je te helpen zoeken naar iemand waar je misschien in je persoonlijk leven verder kunt? Dan is het toch niet nodig om je mening aan anderen op te dringen? Wat overigens iets heel anders is dan je mening vertellen!
In dit topic en in een paar anderen, heb ik een sfeer van afkeer en onverdraagzaamheid gevoeld. Zo erg, dat ik er wakker van heb gelegen.
Die onverdraagzaamheid komt voor een deel van jou, chatuliem en van een dame die zichzelf filia noemt.
Hou je aan de 'regels' van het spel, blijf mensen met een andere mening respecteren. De opzet van deze site is prima om mensen beter te leren kennen. En het is mogelijk om niet te reageren als je het ergens totaal niet mee eens bent. Gun elkaar die vrijheid en leef in vrede!

Wellicht was het verstandig geweest IJsje als je je nog even ingehouden had alvorens hierover je mening te geven. Er zijn hier mensen nog veeeeeel onverdraagzamer dan wat jij hier meent te zien. En ik ga niet in de archieven graven om anderen te beschadigen: dat mag je zelf doen als je die informatie wilt.

Sommige mensen hier hebben tonnen boter op hun hoofd.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Het weer

GERRIT603 schreef:
zijn er ook goed uitziende barvrouwen daar Smiley die vol vragen zit

Vrouwen staan in de keuken he Engeltje smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 3 september 2012, 22:41
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 22:37
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid

PETRA944 schreef:
ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ze de gevolgen van hun daden maar kunnen ontlopen. vergeven wil niet zeggen , over je heen laten lopen, je kind kapot laten maken, je grenzen niet aangeven. Ook in de maatschappij moeten er grenzen zijn toch? david zondigde en kreeg vergeving, toch ontkwam hij niet aande gevolgen van zijn daden.

Nee; ik ben het ook helemaal met je eens. Ik heb het niet zo op al die strafverkortingen; zeker niet bij dergelijke zware vergrijpen. Tenslotte kun je beter in dit leven straf krijgen en de mogelijkheid om over je misdaden na te denken en je te bekeren, dan dat je e.e.a. aan de andere kant van de 'rivier' moet uitleggen.

En zwaardere straffen werken denk ik, hoop ik, toch wel preventief.

Ik bedoelde met mijn bijdrage alleen te zeggen welke overwegingen je zouden kunnen helpen om zelf vrij te blijven van haat of wraakgevoelens.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 3 september 2012, 22:38
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

INGE721 schreef:
Bij mij gaat deze week een kastje weg.....kastje is prachtig: oude commode met marmeren plaat en spiegel van geslepen glas. Maar de ruimte die hij inneemt weegt niet op tegen de ruimte die hij biedt...Maar ja, ik heb het kastje al meer dan 20 jaar Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen waar moet ik nu op de automatische piloot mijn bankpapieren weghalen......
Ik weet dat ik teveel troep heb maar pfffff weggooien is niet mijn hobby

Waar gaat dat kastje heen? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 19:24

ANNA415 schreef:
Gerrit we gaan de barmannen bekijken Knipoog smiley Verlegen lachende smiley

Pfff, pannenkoeken ontlopen he! Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 19:20
BerichtOnderwerp: Wim Kortenoeven en Geert Wilders

Quote:
Laten we in dit trieste geval hopen dat ook andere gelovigen dit zwaar genoeg vinden wegen om hun biezen te pakken....
(elk nadeel hep se voordeel) quote=PIETER649]
Wrom? Kan toch op ut balkon? Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 3 september 2012, 19:21
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 19:07

DJAB697 schreef:
De autonome kennis van zelfbeschikking (zie de toelichting bij Gen.2:9 ) brengt geen vreugde.

Djab; kun je dit wat toelichten? Hoe komt men tot deze gedachtengang?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 16:33
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Zorry; ff dansje maken....

http://www.youtube.com/watch?v=x6YRhlrMVKA

That's one way to loose these walkin' blues Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 16:18
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid

JOL252 schreef:
Ik begrijp jouw punt. Het is inderdaad een heel lastige klus als iemand doorgaat in feite met waar hij mee bezig was. De ander in diskrediet brengen, het buiten zichzelf leggen en geen verantwoording nemen. Dat maakt het een boel lastiger om te verwerken en los te laten.

In zo'n geval helpt het denk ik wel als je gaat beseffen hoe 'ziek' iemand feitelijk is. Daarnaast weet je dat God alles ziet en dat niemand ongestraft blijft die niet Jezus als Verlosser heeft aanvaard.
En je wilt niet graag in de schoenen staan van iemand die zonder vergeving door Jezus uiteindelijk voor Zijn rechterstoel komt te staan.

Ik ken criminelen die trots, hard en onverschillig zijn. Maar ik zie aan deze mensen hoe diep ongelukkig ze van binnen zijn. Echt geluk kennen ze niet. Ze zijn dood van binnen. Ik heb medelijden met ze.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 09:55

Genesis 3 en 4

Voor mij is Genesis 3 nog steeds 1 van de meest raadselachtige bijbelboeken; het roept veel vragen op.

Beginnend bij het 1e vers: de slang als listigste dier. Zo bekijken wij de slang volgens mij allang niet meer. Kennelijk was de satan hier in een slang gevaren en de slang wordt gestraft.

De 1e verleiding. Gedeeltelijk sprak de slang de waarheid; de mens zou als God worden; kennende goed en kwaad. Dat is goed gelukt; ik zou soms wensen dat ik geen kennis meer had van wat het kwaad is. Soms hoor je dingen die op deze aardbol gebeuren waarvan je achteraf denkt; wist ik het maar niet. Ik vind niet dat we onze ogen voor het kwaad moeten sluiten, maar het kennen, het weten wat er gebeurt maakt allesbehalve gelukkig.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom Adam en Eva zich plots schaamden voor hun naaktheid; naakt lopen was (toen) toch geen zonde?

In vers 12 lijkt het een beetje alsof Adam indirect God de schuld geeft: de vrouw die Gij aan mijn zijde gesteld hebt. Heel herkenbaar helaas. Ik ben ook snel geneigd om God aan te klagen als dingen in mijn leven anders gaan dan gewenst. t Lost alleen niets op....

Vers 15 vind ik altijd ontroerend om te lezen vanwege de frase "... tussen uw zaad en haar zaad..." In de hele bijbel wordt altijd van het zaad van de man gesproken; nergens lees je ook maar dat de vrouw 'zaad' heeft. Ik maak hieruit op dat God op dit moment Zijn reddingsplan al van begin tot eind klaar heeft: "de maagd zal zwanger worden". Er komt geen man aan te pas.

Aan het einde van vers 16 vind ik de oorsprong van de onderdrukking van de vrouw die wereldwijd gemeengoed lijkt; de vloek door God zelf uitgesproken. Waarschijnlijk is er dan ook maar 1 manier om daarvan verlost te worden.

Vers 24; ik heb me vaak afgevraagd hoe lang die cherubs daar hebben gestaan en of ze daar soms nog staan. Alleen zien wij ze dan niet?

Genesis 4
Hoe kwamen Kain en Abel op het idee om offers aan God te brengen?

Vers 16; Als Kain bij de Heer weggaat en in een ander land ging wonen betekent dit dat in zijn oude land de Heer aanwezig was itt tot in zijn nieuwe woonplaats?

Vers 26b: wie gingen de naam des Heren aanroepen en waarom? En heeft God daarop geantwoord? Wat wordt er met deze zin bedoeld; waarom wordt het genoemd?

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 3 september 2012, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 22:56

ANNA415 schreef:
Hebben ze rosé? Kwijlende smiley Clown smiley

en bitterballen

Yep. En de allerlekkerste (handgedraaide) frites in de wijde omgeving Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 19:57
BerichtOnderwerp: Jesus You know

Jesus You know that I love You most
But sometimes I feel lonesome and weary
Whenever You say: "Come close to me"
I will exalt Your Name

There is no other Name given than Yours
and earth and sky will exalt Your Name
Then when I join the choirs of hope
Rivers of joy will flow down

But sometimes I seem to loose sight of You
Then when You say: "Come close to me"
I will call out Your Name

But sometimes I seem to drift away
Then when I wonder where to go
You call out my name
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 16:42

ANNA415 schreef:
Trouwens hier schijnt de zon Coole smiley met zonnebril

Hier ook en ik heb niemand om mee naar mn stamkroeg te gaan Huilende smiley, smiley in tranen

Wanneer kom je? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 09:39

Genesis 1 en 2

Laat ik dan maar de spits afbijten. Een van de dingen die mij als eerste opvalt is de 'dubbele' schepping van het licht. Ik ben geneigd om de eerste keer te interpreteren als de schepping van de aanwezigheid van het Goddelijk Licht. Het kennen van God en Zijn aanwezigheid. Door de beschrijving van de aarde als "woest en ledig en duisternis lag over de vloed" krijg ik de indruk dat Gods aanwezigheid voor die tijd op de aarde niet zo evident was (das wel inlegkunde).

Verder spreekt de orde in het scheppingsverhaal mij aan. God schept eerst de voorwaarden voordat Hij levende wezens maakt. Hij voorziet dus vooraf.

Voordat Hij ook maar iets in het leven roept op de aarde maakt Hij plaats voor de aanwezigheid van Zichzelf (het 1e licht). Daarna brengt Hij scheiding aan tussen wateren, hemel en droge: Hij maakt ruimte en creeert vervolgens de gewassen.

Voordat God mobiele wezens op de planeet zet en alles door elkaar heen gaat lopen Engeltje smiley brengt Hij structuur aan door het instellen van de hemellichten. (Vaste tijden, dagen en jaren, en we kennen ze inmiddels ook als middelen voor de navigatie.)

Voor mijzelf haal ik hieruit dat de aanwezigheid van God In je leven, het kennen van Hem, allerhoogste prioriteit heeft. In dit Licht krijgen alle andere zaken hun plek.

Verder zie ik, alle evolutietheorie ten spijt, dat de dieren naar hun eigen aard zijn geschapen en de mens naar Gods beeld.

God werkt (ook) in het verborgene; voordat Adam ook maar zijn ogen voor de 1e maal opsloeg was God al aan het werk geweest. Adam zag hier maar het 'topje' van. De gewassen die uitgesproten waren, zijn eerst in het verborgene (in de aarde) voorbereid: het begin hiervan, het groeiproces en de instelling van de natuurwetten vallen buiten zijn gezichtsveld. Geldt ook voor de schepping van Eva.
Voor mij is dit een bemoediging: ook als je niets van God ervaart, Hem niet aan het werk ziet, mag je erop vertrouwen dat Hij in het verborgene aan het werk is. Ten gunste van Zijn kinderen.

En nu moet ik weg; daar hebben jullie geluk mee anders gink nog ff door Clown smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zondag 2 september 2012, 09:41
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 09:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Verander de dingen waarop je invloed kunt uitoefenen. We kunnen geen grootse dingen doen. We kunnen alleen maar kleine dingen met grootse liefde doen.

(Moeder Theresa)

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zondag 2 september 2012, 09:14
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 20:23
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PETRA944 schreef:
je zou ook kunnen zeggen
wat je denkt, worden je acties
worden je gewoontes, word je karakter
word automatisch je programma in je hersenen
wil je het deleten, veranderen, begin je weer met wat zijn je gedachtes
die je moet onderzoeken, veranderen, daarmee verander je ook voor een deel je lot weer. tenminste denk ik, zo denkende over je woorden

en dan denk ik aan david die de reus versloeg, anderen dachten help, david dacht samen met god kan ik hem wel aan, effe een steentje gooien tegenover die grote reus. de anderen hun lot was dat ze het beloofde land niet innamen, davids lot was overwinning,

Romeinen 12 zegt niet voor niets; "... maar wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken, opdat gij moogt erkennen wat de wil van God is, het goede, welgevallige en volkomene."
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 16:12
BerichtOnderwerp: PC-problemen

k Durf ut bijna niet te zeggen, maar ik ben mn trema's kwijtgeraakt... Verraste, verbaasde smiley

Hoe stel ik mn mac zo in dat ik de puntjes op de i (en e) kan zetten??
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 16:06

Ik heb dit topic gekraakt ende ge-enterd! Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=3T6DuF0wrgo
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 16:01

MANNA420 schreef:
Zal proberen om mee te doen voor zover mogelijk. Misschien is het handig om wat vragen vooraf te formuleren om over na te denken?

Ik heb als leidraad een paar vragen in mijn openingspost gezet; maar er zijn er natuurlijk meer te bedenken. Maar hopelijk heb je wat aan bovenstaande.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 11:43

Hier is het leesrooster voor Genesis. Voel je vrij om mee te doen wanneer je wilt.

Op het forum kunnen we met elkaar van gedachten wisselen over het stuk dat we die dag hebben gelezen. Je kunt daarbij denken aan vragen zoals:

Wat doet het met je?
Wat zijn jouw gedachten bij dit bijbelgedeelte?
Heb je er ook iets van geleerd of roept het juist vragen op?
Kun je er iets mee in jouw leven en/of de praktijk van alledag?
Etc...

September
02.09 Genesis 1 en 2
03.09 Genesis 3 en 4
04.09 Genesis 5 en 6
05.09 Genesis 7 en 8
06.09 Genesis 9, 10, 11
07.09 Genesis 12 en 13
08.09 Genesis 14 en 15
09.09 Genesis 16 en 17
10.09 Genesis 18 en 19
11.09 Genesis 20 en 21
12.09 Genesis 22,
13.09 Genesis 23 en 24
14.09 Genesis 25
15.09 Genesis 26
16.09 Genesis 27
17.09 Genesis 28
18.09 Genesis 29
19.09 Genesis 30
20.09 Genesis 31
21.09 Genesis 32
22.09 Genesis 33
23.09 Genesis 34
24.09 Genesis 35
25.09 Genesis 36
26.09 Genesis 37
27.09 Genesis 38
28.09 Genesis 39
29.09 Genesis 40
30.09 Genesis 41

01.10 Genesis 42
02.10 Genesis 43
03.10 Genesis 44
04.10 Genesis 45
05.10 Genesis 46
06.10 Genesis 47
07.10 Genesis 48
08.10 Genesis 49
09.10 Genesis 50

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 13 september 2012, 09:16
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 10:41

Voor het ultieme nazomer gevoel 'une chanson de velour'...

http://www.youtube.com/watch?v=vFJs2_pOyiE&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:54
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

COOTJE711 schreef:
Zover ik weet wordt niemand gedwongen op een bepaalde partij te stemmen...zèlfs een SGP vrouw niet Lachende smiley Knipoog smiley

Vandaar dat ik geen probleem zie..

Daar ben ik inmiddels niet meer zo zeker van en dan betreft het niet de SGP. Tijdens de laatste verkiezingen heb ik met eigen ogen gezien hoe hele families zich tegelijk in 1 stemhokje wurmden om 'met elkaar' het kruisje te zetten. 3 generaties tegelijk; die jonge vrouw had geen schijn van kans.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:47

ANNA415 schreef:
GELUID INDERDAAD UIT !! Gefrustreerde smiley

Aaargh... was nieuwsgierig, kon het niet laten...

Waarom zijn er geen smileys met oordopjuz? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 23:09
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

ANNA415 schreef:
Hallo, je zei barmannen!!! Dan kun je er toch wel eentje voor mij over laten?! Coole smiley met zonnebril

Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 27 Volgende
Pagina 12 van 27